Wat heb jij vandaag al gedaan?
+23
Benthe
Linnie1985
Carra
Sorella
Jeanette
dolfijntje24
Tsjip
Arwyn
SoGood
Lynn_
Prosecco
juffie001
Tania
Makamba
Paper Crown
Lejow
Sugarfall
Janelie
Zwerver
Sterre
Jerry
Toet
Sushi
27 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat heb jij vandaag al gedaan?
Ik echt weinig! Ik heb uitgeslapen, een boek uitgelezen, mijn bed verschoond, de schone was opgeruimd, afgewassen en en nieuwe was in de wasmachine gedaan. En twee afleveringen van Pretty Little Liars gekeken. Zometeen maar eens douchen en dan nog wat boodschappen doen.
Jullie?
Jullie?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Wat heb jij vandaag al gedaan?
Uitgeslapen, croissantjes gebakken, eitjes gekookt en die opgegeten. Gedoucht en ik ga me zo opmaken want ik ga straks naar een feestje.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
noem je dat weinig?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb uitgeslapen en de badkamer gepoetst.
Na gisteren kan ik bijna niks vandaag... Had graag nog alles willen stofzuigen maar dan ben ik vanavond gebroken en daar hjeb ik geen zin in
Na gisteren kan ik bijna niks vandaag... Had graag nog alles willen stofzuigen maar dan ben ik vanavond gebroken en daar hjeb ik geen zin in
Gast- Gast
Oeh leuk, Pretty Litte liars . Seizoen twee gaat bijna beginnen
Ik heb nog minder gedaan dan jij, haha. Uitgeslapen, ontbeten, gedoucht, kleding uitgezocht voor een bruiloft over dik 2 weken en even gewerkt aan een opdracht voor mijn fotografiecursus. Ik ben onwijs brak van een iets te gezellig verjaardagsfeestje gisteren.
Ik moet nog stofzuigen, opruimen, vacatures zoeken, koken en ik wil ook nog een tijdje lekker lezen.
Ik heb nog minder gedaan dan jij, haha. Uitgeslapen, ontbeten, gedoucht, kleding uitgezocht voor een bruiloft over dik 2 weken en even gewerkt aan een opdracht voor mijn fotografiecursus. Ik ben onwijs brak van een iets te gezellig verjaardagsfeestje gisteren.
Ik moet nog stofzuigen, opruimen, vacatures zoeken, koken en ik wil ook nog een tijdje lekker lezen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Uitgeslapen, even kamer aan de kant gemaakt, stad in geweest en ga zo naar de ikea in Amsersfoort
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gestofzuigd, opgeruimd, de was gedaan en tig afleveringen van Will&Grace gekeken.
Gast- Gast
Ik heb vanmorgen gewerkt en geluncht. Nu zit ik een beetje te lummelen, maar ga zo thee drinken en met mijn sollicitaties bezig.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Sterre schreef:Oeh leuk, Pretty Litte liars . Seizoen twee gaat bijna beginnen
Ik zag net aflevering 1 van seizoen 2 al online staan! Ik heb het ooit gekeken tot aflevering 16 of zo, maar ik herinner me het niet meer zo, dus ben weer gaan kijken vanaf aflevering 10
Heerlijk!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Bijna niks en ik verveel me zo ontzettend! Gelukkig ga ik straks nog wel uit eten
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ehm.. niets
me aangekleed, ontbeten, op de bank gekropen met mn laptop en daar zit ik nu nog...
me aangekleed, ontbeten, op de bank gekropen met mn laptop en daar zit ik nu nog...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind dat niet weinig hoor! Ik heb tot 12:00 in mn bed gelegen, ontbeten, de wc schoongemaakt (ook de vloer en tegels enzo), stof gezogen, gedoucht en net geluncht. Moet nu nog strijken maar heb er niet zo'n zin in
Gast- Gast
Online geshopt, cola gepakt.. en en en eehhh, geen piep eigenlijk, ik loop nog in pyjama, mijn man noemde me een zwerver zojuist, maar ik zal em straks eens laten zien als ik me mooi ga maken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Niet veel en dat zou eigenlijk wel moeten, want het huishouden moet wel gedaan worden.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
In bed geforumd, op de bank geforumd, met mijn vriend plannen gemaakt om vanmiddag horren in elkaar te zetten, wat gegeten en gedronken. Euh....
Gast- Gast
Naar het strand geweest, bij de mac gegeten, even gewinkeld en met m'n zoontje gespeeld.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
met mijn zoontje gespeeld, bij mn ouders op de koffie geweest en net terug van hardlopen.
Zometeen de was nog opvouwen maar ik heb geeeen zin
Zometeen de was nog opvouwen maar ik heb geeeen zin
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
tv gekeken, 4 wassen gedraaid (bij m'n vriend thuis, zijn zooi!), gedouched, m'n gourmetstel bij een vriendinnetje gehaald, naar huis gegaan, een broodje gegeten en geforumd. Nu ga ik m'n eigen bed ook nog maar even wassen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Uitgeslapen
Ontbeten
Badkamer gepoetst
Even het dorp ingeweest
Ga nu de keuken opruimen!
Ontbeten
Badkamer gepoetst
Even het dorp ingeweest
Ga nu de keuken opruimen!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wassen gedraaid 4e zit er nu in.
Vanmiddag nog even een uurtje geslapen.
Met Mas gezeten.
Amé flessen en fruit gegeven.
Opgeruimd.
Gegeten.
Zo nog doen:
Met Mas naar de HAP hij heeft 40 graden koorts ondanks 2 paracetamol en hij drinkt niet meer.
Eten koken.
Vanmiddag nog even een uurtje geslapen.
Met Mas gezeten.
Amé flessen en fruit gegeven.
Opgeruimd.
Gegeten.
Zo nog doen:
Met Mas naar de HAP hij heeft 40 graden koorts ondanks 2 paracetamol en hij drinkt niet meer.
Eten koken.
Gast- Gast
Gedoucht, gegeten, vakantie gezocht, halve film gegeken met vriend (afgehaakt toen de film verpest werd door Aliens) online geshopt, opgemaakt en ongeveer 458 sms'jes naar een vriendin gestuurd en ongeveer 458 sms'jes van haar gelezen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat sneu voor Mas Weetjewel! Hopelijk zakt de koorts gauw.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Gewerkt en aan de studie geweest.
Helaas zijn nu al mijn markeer stiften leeg en die heb ik toch nog wel even nodig..
Nu dus even niksen, morgen na het werk nieuwe stiften halen en dan weer verder aan de studie!
Helaas zijn nu al mijn markeer stiften leeg en die heb ik toch nog wel even nodig..
Nu dus even niksen, morgen na het werk nieuwe stiften halen en dan weer verder aan de studie!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Beterschap voor Mas!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij gedaan vandaag?
» Wat heb je vandaag gedaan?
» Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je nog doen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
» Wat heb je vandaag gedaan?
» Wat heb je vandaag gedaan en wat ga je nog doen?
» Wat hebben jullie vandaag gedaan met de kinderen?
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: