Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begon bij jou de bevalling?

+43
Sylvana
Ugly Betty
Sterrin_
teletascha
lente
Viva
kwak
Flower_L
koNijntje
SarahKey
Tiara
L!ND@
CCC
Monnie
_Jet
MamaDaan
Theezakje13
M@niek
Aimee
Bruintje Beer
smooch
Sanne
-Ieniemienie-
Mamsie
PapillonRose
Pien
Jezzie
Lonely Goatherd
Happydobby
Annie24
Puggle
Muppetje
Smaragdje
Amber-
LDJ
Linda
Tania
Darius
Mida4you
Fearie
Liadan
Susan
Thunder
47 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 18:23

Zoon 38+4, met wat krampen die over gingen in weeen.

Dochter 39, met eerst veel voorweeen, en met 39 weken zette t eindelijk door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 19:33

Bij H. ben ik ingeleid.
Met 39.3
Dat was een maandagavond. Om 18.00 is de gel ingebracht en om 19.00 begonnen de weeën.
De volgende ochtend om 08.20 is ze geboren.

Bij A. zou ik op 1dec worden ingeleid (39.5) maar rond 05u braken spontaan mijn vliezen.
Rond 06u was H. bij mijn ouders en kwamen de weeën goed op gang. Om 06.30 waren we in het ZH en kwamen ze echt snel.
Om 11.08 is A. geboren.


Laatst aangepast door Watermeloen op za 27 okt 2012 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Tiara za 27 okt 2012 - 19:38

Ingeleid met 38 weken, s ochtends vroeg hormonen gehad. S middags rond 14 uur begonnen de weeën, nadat ik een flink stuk had gewandeld buiten, want daarvoor gebeurde er vrij weinig.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  SarahKey za 27 okt 2012 - 19:53

Met 39 weken precies werd ik 's ochtends wakker met veel harde buiken.
's middags kwamen er krampjes bij. Dacht eerst dat ik buikgriep zou krijgen. Maar ze kwamen al snel rond de 5 minuten dus dat kon geen buikgriep zijn. Ik had er geen last van, ze deden helemaal geen pijn.
half 5 's middags hadden we al een afspraak bij de gyn staan. Bleek 3-4 cm ontsluiting te hebben.
Rond 18:30 kwamen de echte weeen die ik wel op een gegeven moment moest gaan wegpuffen en toen ging het snel. 21:00 uur waren in het ziekenhuis.
Met 39+1 om 01:42 kwam meneer ter wereld.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  koNijntje za 27 okt 2012 - 20:38

om 16:30uur braken mijn vliezen, hiervoor geen tekenen gehad van een naderende bevalling.
dit was bij 37+4weken.

daarna gin het snel, 18uur weeën, 21uur persdrang, en om 23uur was t. er!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Flower_L za 27 okt 2012 - 20:54

Middag wat buikpijn. Om 20.00 gestart met klokken. Rond 23.30 5cm
03.00 kon ik niet meer van pijn. Vk geweest...naar zkh gereden...vijf min hooguit rijden...
10 cm bij aankomst. Rond 03.45 vliezen gebroken door vk. Meteen persweeen (wat was dat een opluchting!!!) drie kwartier later was l er.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  kwak za 27 okt 2012 - 21:16

met 41+1 gestript rond de middag, tegen 22.00 weeen om de 3 min maar na 3 kwartier was het weer helemaal over dus ik dacht voorweeen.
film gaan kijken in bed maar met de mededeling tegen mijn man dat hij maar wat eerder naar bed moest gaan (normaal gaat hij pas om 01.30). Om 1u kwam man naar bed en ik kreeg weer weeen, na een half uur mijn man wakker gemaakt en om kwart voor 5 was D. er al!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Viva za 27 okt 2012 - 22:43

LDJ schreef:
Viva schreef:
LDJ schreef:
Viva schreef:ik was 41 weken zwanger, man(toen nog vriend) zou net die dag erna niet thuis zijn want meneer wilde die hele dag gaan schaatsen.
Ik zei dat ik daar wel een stokje voor zou steken, als grap uiteraard.
Maar die nacht moest ik om 3h naar de wc, waar mijn vliezen ook braken, op de wc dus:cheers:
Had het niet zien/voelen aankomen behalve dat ik overtijd was, elke dag ervoor dacht ik, vandaag komt het, maar net die nacht/dag niet.
Half uur later kreeg ik weeen en om iets over half 9 was ze geboren.

Die nacht was het overigens volle maan, en ondanks dat ik er niet in geloof, zou ik er toch in gáán geloven zowat als de baby nu de 29e komt (volle maan) Laughing
Ben benieuwd Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 3079029344Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 281626781.
Ik ook!
Vanwaar deze vraag, interesse of gerommel? Very Happy
Gewoon interesse haha.
Echt gerommel heb ik helaas nog niet Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 394967.
Jij al wel Viva?

Ik kwam er zojuist achter, dat dat dan vannacht zal zijn :O Hii, nou dat zal niet, dus mijn bijgeloof hoeft niet te komen, phoe.
Wie weet jij Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  lente zo 28 okt 2012 - 6:48

Viva schreef:
LDJ schreef:
Viva schreef:
LDJ schreef:
Viva schreef:ik was 41 weken zwanger, man(toen nog vriend) zou net die dag erna niet thuis zijn want meneer wilde die hele dag gaan schaatsen.
Ik zei dat ik daar wel een stokje voor zou steken, als grap uiteraard.
Maar die nacht moest ik om 3h naar de wc, waar mijn vliezen ook braken, op de wc dus:cheers:
Had het niet zien/voelen aankomen behalve dat ik overtijd was, elke dag ervoor dacht ik, vandaag komt het, maar net die nacht/dag niet.
Half uur later kreeg ik weeen en om iets over half 9 was ze geboren.

Die nacht was het overigens volle maan, en ondanks dat ik er niet in geloof, zou ik er toch in gáán geloven zowat als de baby nu de 29e komt (volle maan) Laughing
Ben benieuwd Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 3079029344Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 281626781.
Ik ook!
Vanwaar deze vraag, interesse of gerommel? Very Happy
Gewoon interesse haha.
Echt gerommel heb ik helaas nog niet Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 394967.
Jij al wel Viva?

Ik kwam er zojuist achter, dat dat dan vannacht zal zijn :O Hii, nou dat zal niet, dus mijn bijgeloof hoeft niet te komen, phoe.
Wie weet jij Wink

Dat is morgen toch (de 29e)? Nou, van mij mag het hoor Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 2474380249... al ben ik bang van niet Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 1578173417
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 7:30

Dmv weeenopwekkers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  teletascha zo 28 okt 2012 - 7:49

Mijn vliezen braken 's nachts om 4 uur, en daarna kreeg ik gelijk hele hevige weeen. Dat was met 40+10 dagen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Sterrin_ zo 28 okt 2012 - 7:58

Bij de 1e 2 met beginnende weeen, de 1e om 23.00, en de 2e om 2.00 's nachts.

De 3e keer een spoedkeizersnee.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Ugly Betty zo 28 okt 2012 - 22:17

Om 9 uur 's ochtends had ik helder rood bloedverlies en vanaf half 10 elke 5 minuten weeën die een minuut aanhielden. Om 16.00 uur werden dat elke 3-4 minuten weeën en om 0.11 uur 's nachts is hij geboren.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Sylvana zo 28 okt 2012 - 22:19

Mijn bevalling is begonnen met weeën, die gemiddeld om de 10 min kwamen. En dat 2 dagen lang. Tot in de derde nacht mijn vliezen plotseling braken (zoals in films, pats!) en toen kwamen ze eeeindelijk met regelmaat om de 3 minuten en mocht ik na 2 uur eindelijk de verloskundige bellen met de mededeling dat het nu echt begonnen was (had al contact met ze gehad hoe ik in godsnaam die derde nacht nog moest doorkomen, had al 2 nachten niet geslapen ivm met de weeën)

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Océane zo 28 okt 2012 - 22:56

1e keer om half 6 's ochtends met gelijk vrij regelmatige weeën (40+3)

2e keer had ik opeens een klein scheurtje bovenin mijn vliezen, ik verloor opeens steeds kleine beetjes vruchtwater als ik ging verzitten/harde buik/hoesten enz. Het was toen ong. 18.30 uur en we waren op visite bij vrienden. Pas om 10.30 uur de volgende ochtend begonnen de eerste weeën. (39+4)
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Bluestar ma 29 okt 2012 - 3:11

Bij mij is het begonnen met bloedverlies en daarna volgenden de weeen... (39+5)
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Jelin ma 29 okt 2012 - 3:39

We kwamen terug van de verjaardag van mijn vader. En toen ik wilde gaan slapen kreeg ik ineens rugweeen. Dat was rond 1.30 uur. Om 23.11 die avond is mijn dochter geboren via een spoedkeizersnede. Dit was met 41+1.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 3:41

Met het inbrengen van een balonnetje, vervolgens de vliezen doorgeprikt...toen gebeurde er nog niks en toen kreeg ik een infuus met weeënopwekkers pale .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 3:44

Ik had het eerst niet door. Ik kreeg harde buiken, lag al in het ziekenhuis. En toen viel het me op dat die harde buiken regelmatig kwamen. Maar nog viel het kwartje niet. Deed ook absoluut geen pijn. Heb nog geslapen, volgende dag de hele dag ook wat harde buiken, maar hé, dat kan. En 's avonds dronk ik een glas bitterlemon (had mijn man meegenomen naar het ziekenhuis om de bevalling te laten beginnen Laughing) en ik ging een stukje wandelen en hóp, ik moest gaan zitten doordat ik een hele heftige wee kreeg. Beetje zo'n filmmoment wel, dat iemand opeens begint te puffen zeg maar smile

En vervolgens kwamen ze meteen om de paar minuten en een uur later al nóg sneller. 7 uur later was dochterlief er al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  tweeling ma 29 okt 2012 - 6:02

Ik kreeg rond 15en een soort voorweeen en vanaf 20.00 uur werd het heviger. Mijn vliezen zijn later door de vk gebroken.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum