Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe begon bij jou de bevalling?

+43
Sylvana
Ugly Betty
Sterrin_
teletascha
lente
Viva
kwak
Flower_L
koNijntje
SarahKey
Tiara
L!ND@
CCC
Monnie
_Jet
MamaDaan
Theezakje13
M@niek
Aimee
Bruintje Beer
smooch
Sanne
-Ieniemienie-
Mamsie
PapillonRose
Pien
Jezzie
Lonely Goatherd
Happydobby
Annie24
Puggle
Muppetje
Smaragdje
Amber-
LDJ
Linda
Tania
Darius
Mida4you
Fearie
Liadan
Susan
Thunder
47 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Annie24 za 27 okt 2012 - 7:50

Ik was er heilig van overtuigd dat ik 2 weken overtijd zou gaan, maar dat liep anders.

Met 39+5 zat ik om 10.55 uur met een collega te mailen die net bevallen was waarin ik dus aangaf dat ik dacht dat ik flink overtijd zou gaan. Zonder enig voorteken kwam ik om 11.00 uur in een weeenstorm terecht van heb ik jou daar. Ik had niet eens tijd om adem te halen en liep als een gek door de woonkamer heen te ijsberen. Mijn vriend wilde de vk bellen en het enige dat ik zei was 'NIET bellen, want de bevalling is nog NIET begonnen! Op de tv begint het ook nooit zo en worden de weeen rustig opgebouwd, dus dit kan nooit het begin zijn van mijn bevalling'. Evil or Very Mad Vriend is toen buiten gaan roken en heeft toch de vk gebeld. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos was ik toen de vk tegen hem had gezegd dat de bevalling dus wel was begonnen Embarassed

Dat was het begin en de rest is een lang verhaal van een behoorlijk traumatische bevalling en nasleep, dus die zal ik voor me houden angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:53

De eerste keer met 40+0 rond middernacht met weeën, uurtje later braken de vliezen, twee uur later volledige ontsluiting en een uur later was ze er. de tweede keer met 38+6 rond 22u, ook met weeën. tien uur later volledige ontsluiting, 3 seconden later braken de vliezen en 2 seconden later was ze er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Happydobby za 27 okt 2012 - 8:06

Met 40 weken werd ik snachts wakker om 3 uur met weeën. 29 uur later was hij er pas.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  LDJ za 27 okt 2012 - 8:10

Happydobby schreef:Met 40 weken werd ik snachts wakker om 3 uur met weeën. 29 uur later was hij er pas.
Pfoehh, wat een eind...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 8:10

Bij de eerste met 41+3 met weeën
Bij de tweede met 38+4 met gebroken vliezen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Lonely Goatherd za 27 okt 2012 - 8:11

's Morgens vroeg werd ik wakker om te plassen, ik ging zitten en voelde iets knappen. Dat waren mijn vliezen die braken, dus toen wist ik gelijk dat het begonnen was. Vijf minuten later zat ik vol in de weeën. Dit was met 40+1.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Jezzie za 27 okt 2012 - 8:32

Ik werd toen ik 40+5 was om 3.30 wakker van de weeën. Vk kwam om 9.00 toen had al 6cm ontsluiting. Om 10.30 heeft ze mijn vliezen gebroken. Om 11.40 mocht ik persen en om 12.16 werd ze geboren. Heb nooit voorweeen of harde buiken gehad.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Pien za 27 okt 2012 - 8:35

LDJ schreef:
Pien schreef:Niet.... Very Happy
?


Met 43weken ben ik ingeleid en zat ik volgens de gynaecologen nog potdicht! Zelfs mijn baarmoederhals was nog niet verstreken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  LDJ za 27 okt 2012 - 8:37

Pien schreef:
LDJ schreef:
Pien schreef:Niet.... Very Happy
?


Met 43weken ben ik ingeleid en zat ik volgens de gynaecologen nog potdicht! Zelfs mijn baarmoederhals was nog niet verstreken.
Zooow 43 weken :shock:.
Hoop toch niet dat ik nog zolang door hoef te lopen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Pien za 27 okt 2012 - 8:38

LDJ schreef:
Pien schreef:
LDJ schreef:
Pien schreef:Niet.... Very Happy
?


Met 43weken ben ik ingeleid en zat ik volgens de gynaecologen nog potdicht! Zelfs mijn baarmoederhals was nog niet verstreken.
Zooow 43 weken :shock:.
Hoop toch niet dat ik nog zolang door hoef te lopen.
dat hoop ik ook voor je!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  PapillonRose za 27 okt 2012 - 8:39

Met 39+2 kreeg ik vlak voor middernacht krampen. Die werden langzaamaan steeds heviger, duurden langer en kwamen sneller op elkaar. En ik verloor toen de slijmprop op de wc. De volgende dag ben ik bevallen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Mamsie za 27 okt 2012 - 8:40

3 x met weeën. 1 x 's avonds en 2 x in de ochtend.
Ik ben bevallen met 40, 40+2 en 39+6.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  -Ieniemienie- za 27 okt 2012 - 8:47

Bij M: begon met gebroken vliezen on 22.30u. 4.40u was ze er na 41+1 wkn.
Bij T: om 3u nachts begon het met wat weeën. On 8.15u was hij er na 41+6 wkn.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Sanne za 27 okt 2012 - 8:52

Op de dag voor de uitgerekende datum begonnen 's avonds de weeën, ik had het niet eens echt door en heb nog een uur met de hond gewandeld. Ik moest wel elke 10 minuten even stil staan. Tegen middernacht kwamen ze vaker en heviger, ik heb toen niet meer kunnen slapen. Mijn dochter werd 's ochtends op de uitgerekende datum geboren.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  smooch za 27 okt 2012 - 9:05

Met 38 weken en 2 dagen ging ik om 2.30 uur naar de wc en toen ik weer naar bed ging verloor ik water en ik dacht dat ik nog niet klaar was met plassen. Maar het werd steeds meer en toen wist ik dat ik vruchtwater verloor. Heel de dag nog in huis gerommeld.
Maar nog geen weeën die kwamen pas rond 21.00 uur toen was ik net een uur in het ziekenhuis voor een hartfilmpje en mocht meteen blijven. En om 1.45 uur is mijn dochter geboren met 38 weken en 3 dagen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Bruintje Beer za 27 okt 2012 - 9:13

Met 41+6 werd ik voor de 3x gestript en kreeg rond het avondeten weeen en rond middernacht braken de vliezen. 27 uur later werd ze geboren.
Bij de jongste ben ik met 39+1 met spoed ingeleid omdat ik langer dan 24 uur gebroken vliezen had. 4,5 uur later was hij er al.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Aimee za 27 okt 2012 - 9:18

Met 39+4 braken om 10.00 mijn vliezen, maar nog geen weeën. Ik heb nog een was aangezet, snel de badkamer schoongemaakt en tussendoor naar het ziekenhuis geweest (controle vruchtwater). Eenmaal weer thuis om 13.00 begonnen de weeën, vrij snel regelmatig. Om 20.59 is Luuk geboren.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  M@niek za 27 okt 2012 - 9:25

Het begon gewoon met krampjes die om de 10 min kwamen, dit heeft een hele dag geduurd en dat werd ook steeds heftiger (dus echt wegzuchten enz). Snacht werd het heel heftig en om een uurtje of 3 kwamen ze echt om de 5 min, we konden de klok op gelijk zetten (mijn man ging ook echt zeggen jaaa nu komt ie! de ween he)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Theezakje13 za 27 okt 2012 - 9:25

Gebroken vliezen met 39+1 aan het einde van de middag.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  MamaDaan za 27 okt 2012 - 9:31

's Nachts om 4.00u met gebroken vliezen bij 35 weken, 11 uur later was hij er.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 9:43

s'nachts om 4.30 braken mijn vliezen op het toilet. Ik was toen 40+3 zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  _Jet za 27 okt 2012 - 9:50

Door weeënopwekkers Wink
Met 41 weken in laten leiden. Ik bleek toen al 3 cm te hebben (helemaal niks van gemerkt), gelijk werden mijn vliezen gebroken en kreeg ik een infuus met weeënopwekkers.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Monnie za 27 okt 2012 - 10:05

Bij de eerste was ik 39+2 toen ik beetjes vruchtwater begon te verliezen, omdat de weeën niet op gang kwamen en ik verhoging kreeg ben ik de dag erna ingeleid en met 39+4 bevallen.
Bij de tweede had ik al 2dagen last van voorweeën gehad toen de bevalling echt begon. 's avonds om 19.00u begon het door te zetten en om 00.21u was ons meisje er! Ik was toen ook 39+4.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  CCC za 27 okt 2012 - 12:39

Ik was 39+5 zwanger, de avond ervoor had ik een lichte steek in mijn rug, maar deed wat onhandig met iets pakken aan de andere kant van de bank en was te lui met opstaan. Mijn vriend had toen al het vermoeden dat dit het begin was van alles, maar ik zei nog ach helemaal niets aan de hand joh. Daarna rustig gaan slapen en rond 6 uur werd ik wakker omdat ik lichte menstruatieachtige krampen had. Ben nog gewoon gaan slapen en merkte tussendoor dat ik wel wakker werd en het vaker en sneller kwam. Rond half 10 mijn vriend wakker gemaakt en toen heb ik nog even tot half 2 afgewacht of het heftiger werd. Vond het allemaal wel meevallen, maar omdat ik preventief behandeld moest worden met antibiotica hebben we voor de zekerheid gebeld en had toen 4 cm ontsluiting.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  L!ND@ za 27 okt 2012 - 17:42

Met primen op 38+3 en inleiden op 38+4. 's Ochtends om 7.00 hebben ze mijn vliezen gebroken en het infuus aangezet, om 14.15 is ze geboren.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe begon bij jou de bevalling? - Pagina 2 Empty Re: Hoe begon bij jou de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum