Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 10 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 10 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pompoen za 27 okt 2012 - 1:50

Ik ben tegen een nieuw forum omdat we eigenlijk nog helemaal niet zo lang geleden verhuisd zijn, daarbij zijn er een heleboel niet meegegaan. Als we nu weer overstappen dan word dit waarschijnlijk weer een punt. Ik denk dat je het forum doodmaakt door het zo maar te verhuizen en dit forum te stoppen.

Wel ben ik voor betere moderating. Op andere fora word gewoon de titel moderator toegevoegd aan 'gewone' gebruikers en die gewone gebruikers hebben hun strepen verdiend tijdens het forummen.

Qua regels vind ik het lastig, ik vind dat hier veel getolereerd word, dat is misschien niet altijd wenselijk maar altijd moeilijk te beoordelen. Daarvoor is het handiger om meer moderators te hebben die elkaar kunnen raadplegen. Ik heb overigens niks tegen de huidige moderators, ik vind dat er niet heel slecht gemoderate word, maar wel te sporadisch soms.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 1:50

June schreef:
Susan schreef:
June schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).

Eens, dit vind ik al een stuk beter plan. Ik denk dat moderators wél mogen beoordelen of een topic openbaar mag of niet. Dat vertrouwen moet je ze dan ook geven denk ik. Op die manier houd je wel overzicht.

Nou nee, als ik een topic in het besloten deel wil dan wil ik dat zelf kunnen bepalen, daar wil ik dan geen discussie over hoeven aangaan.
I
Dan raak je denk ik de controle kwijt. Ik denk dat er hier forummers zitten die álles persoonlijk neer willen zetten. Ik geef dat vertrouwen liever aan vier of vijf moderators dan aan tweeduizend forummers.

Ik niet, aangezien het gaat om de informatie van die tweeduizend forummers zelf. Als de optie er is om in een besloten deel te posten moet je ook zelf kunnen beslissen of je daar gebruik van wil maken. Het forum bestaat bij gratie van de berichten die gebruikers plaatsen, daar horen gebruikers dan ook zelf iets over te zeggen hebben. Als mods het mogen bepalen mag van mij het hele forum openbaar blijven. Wat je als privé ziet is heel subjectief, daar kan een ander toch niet over beslissen?


Laatst aangepast door Susan op za 27 okt 2012 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:50

Sorry Nicky, maar een theekransjes-laten-we-allemaal-lief-en-gezellig-blijven-forum is m.i. ook niet echt interessant. Dus ik denk dat als de échte problemen worden aangepast, zoals regels over het plaatsen van andermans privé-info en sterkere handhaving door moderators en wellicht dus een aparte afgeschermde foto/persoonlijk-pijler dat een aantal dingen al prettiger worden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:52

Susan, voor mij is het gevoel juist andersom. Als mensen het allemaal zelf mogen beslissen, zonder dat iemand daar even rustig naar kan kijken, kun je wat mij betreft het hele forum wel besloten maken. Ik denk echt dat die pijler bomvol komt te staan en dat het idee van de verschillende pijlers wegvalt.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linda za 27 okt 2012 - 1:52

Smikkell schreef:
Linda schreef:Van mij hoeft er geen ander forum te komen, ik vind het hier prima.

Ik kom amper in deze pijler, maar nav stofzuiger haar bericht kwam ik even kijken.
Ik denk dat al dat gezeik wat zich hier nu afspeelt ook op een ander forum kan gaan spelen, aangezien iedereen van hier dan overstapt. Dus van mij hoeft er geen ander forum te komen.
Inderdaad en ik denk dat de mama pijler er uiteindelijk het meeste last van gaat krijgen, een nieuw forum. Misschien moeten de mama's onderling een eigen forum opzetten?

Waarom zou dat moeten? Is dat aan de orde dan?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:53

Susan schreef:
June schreef:
Susan schreef:
June schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).

Eens, dit vind ik al een stuk beter plan. Ik denk dat moderators wél mogen beoordelen of een topic openbaar mag of niet. Dat vertrouwen moet je ze dan ook geven denk ik. Op die manier houd je wel overzicht.

Nou nee, als ik een topic in het besloten deel wil dan wil ik dat zelf kunnen bepalen, daar wil ik dan geen discussie over hoeven aangaan.
I
Dan raak je denk ik de controle kwijt. Ik denk dat er hier forummers zitten die álles persoonlijk neer willen zetten. Ik geef dat vertrouwen liever aan vier of vijf moderators dan aan tweeduizend forummers.

Ik niet, aangezien het gaat om de informatie van die tweeduizend forummers zelf. Als de optie er is om in een besloten deel te posten moet je ook zelf kunnen beslissen of je daar gebruik van wil maken. Het forum bestaat bij gratie van de berichten die gebruikers plaatsen, daar horen gebruikers dan ook zelf iets over te zeggen hebben. Als mods het mogen bepalen mag van mij het hele forum openbaar blijven. Wat je als privé ziet is heel subjectief, daar kan een ander toch niet over beslissen?

Enerzijds eens, anderzijds zie ik een aantal forummers (en sorry, vooral ook een aantal mama's) er dan wel voor aan om ook een hoop superonschuldige topics toch op prive te houden. Ik denk dat er wel moderator-toezicht mag zijn wat dat betreft. Maar dan niet in de trant van "dit is niet persoonlijk, dit zetten we op openbaar", maar wel in de trant van "dit hoort niet in persoonlijk, hij wordt verwijderd en je kunt het eventueel ergens anders openen".


Laatst aangepast door Antibes op za 27 okt 2012 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:54

Burgemeester Nicky schreef:
Er wordt veel gesuggereerd over dat Zusje opeens haar account heeft verwijderd, mensen van Facebook heeft gegooid etc. Zij heeft per direct besloten om het forum en haar privé leven te scheiden. Geen account meer, geen mensen meer van het forum op facebook, überhaupt heeft ze geen contact meer met mensen van het forum. Dat is haar keuze geweest mede gebaseerd op alles wat er de laatste weken is gebeurd. Waar ik haar geen ongelijk in kan geven.
En daar ben ik het dus niet mee eens. Dit zat er sowieso al aan te komen. Ze wil inderdaad haar privéleven scheiden, maar dan wel om een heel andere reden. Ik maak me zorgen om Admin en om dat waar ze in verwikkeld is geraakt. Alleen als iemand zich zo afschermd, dan kun je daar als vriendin/omgeving niets mee. Ik wil me er verder ook niet te veel mee bemoeien, want ik hoef niet die zelfde problemen.

Het kwam haar alleen wel goed uit dat haar rol hier in twijfel werd getrokken, omdat ze zo een 'legale' reden had voor haar acties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 1:54

June schreef:Susan, voor mij is het gevoel juist andersom. Als mensen het allemaal zelf mogen beslissen, zonder dat iemand daar even rustig naar kan kijken, kun je wat mij betreft het hele forum wel besloten maken. Ik denk echt dat die pijler bomvol komt te staan en dat het idee van de verschillende pijlers wegvalt.

Dan maar liever alles openbaar. Het idee dat een ander voor mij bepaalt of iets wel privé genoeg is staat me enorm tegen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:57

Susan schreef:
June schreef:Susan, voor mij is het gevoel juist andersom. Als mensen het allemaal zelf mogen beslissen, zonder dat iemand daar even rustig naar kan kijken, kun je wat mij betreft het hele forum wel besloten maken. Ik denk echt dat die pijler bomvol komt te staan en dat het idee van de verschillende pijlers wegvalt.

Dan maar liever alles openbaar. Het idee dat een ander voor mij bepaalt of iets wel privé genoeg is staat me enorm tegen.

Ik ga ervan uit dat jij prima in kunt schatten of iets in persoonlijk hoort of niet en dus nooit met zo'n zaak te maken zult krijgen. Van mezelf denk ik ook dat ik dat heel goed in kan schatten, dus ben ik ook niet bang als moderators daar overzicht in willen bewaren.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 1:58

Antibes schreef:Sorry Nicky, maar een theekransjes-laten-we-allemaal-lief-en-gezellig-blijven-forum is m.i. ook niet echt interessant. Dus ik denk dat als de échte problemen worden aangepast, zoals regels over het plaatsen van andermans privé-info en sterkere handhaving door moderators en wellicht dus een aparte afgeschermde foto/persoonlijk-pijler dat een aantal dingen al prettiger worden.

Ik zeg ook helemaal nergens dat het een theekransje moet worden. Maar van respect kun je niet echt meer spreken eerlijk gezegd. En dat er privé info hier wordt verspreidt, dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling en vind ik ook erg triest eerlijk gezegd. Ik denk dat afgeschermde stukken weinig zin heeft. Wie geef je daar toegang toe en wie niet? Een forummer met veel post kan net zoveel kwade bedoelingen hebben als iemand die niet inlogt en gewoon meeleest.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:59

Burgemeester Nicky schreef:
Antibes schreef:Sorry Nicky, maar een theekransjes-laten-we-allemaal-lief-en-gezellig-blijven-forum is m.i. ook niet echt interessant. Dus ik denk dat als de échte problemen worden aangepast, zoals regels over het plaatsen van andermans privé-info en sterkere handhaving door moderators en wellicht dus een aparte afgeschermde foto/persoonlijk-pijler dat een aantal dingen al prettiger worden.

Ik zeg ook helemaal nergens dat het een theekransje moet worden. Maar van respect kun je niet echt meer spreken eerlijk gezegd. En dat er privé info hier wordt verspreidt, dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling en vind ik ook erg triest eerlijk gezegd. Ik denk dat afgeschermde stukken weinig zin heeft. Wie geef je daar toegang toe en wie niet? Een forummer met veel post kan net zoveel kwade bedoelingen hebben als iemand die niet inlogt en gewoon meeleest.

Het gaat er ook niet om dat je dat aanpakt, denk ik. Dat kún je simpelweg niet aanpakken. Daar is het dus ook helemaal niet op gericht als je het mij vraagt. Rotte appels blijven er altijd, maar dat betekent niet dat er daaromheen geen andere dingen te verbeteren zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 2:00

Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 2:00

June schreef:
Susan schreef:
June schreef:Susan, voor mij is het gevoel juist andersom. Als mensen het allemaal zelf mogen beslissen, zonder dat iemand daar even rustig naar kan kijken, kun je wat mij betreft het hele forum wel besloten maken. Ik denk echt dat die pijler bomvol komt te staan en dat het idee van de verschillende pijlers wegvalt.

Dan maar liever alles openbaar. Het idee dat een ander voor mij bepaalt of iets wel privé genoeg is staat me enorm tegen.

Ik ga ervan uit dat jij prima in kunt schatten of iets in persoonlijk hoort of niet en dus nooit met zo'n zaak te maken zult krijgen. Van mezelf denk ik ook dat ik dat heel goed in kan schatten, dus ben ik ook niet bang als moderators daar overzicht in willen bewaren.

Komen we weer op het moderator-vertrouwensprobleem-punt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 2:01

Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:02

Antibes schreef:
June schreef:
Susan schreef:
June schreef:Susan, voor mij is het gevoel juist andersom. Als mensen het allemaal zelf mogen beslissen, zonder dat iemand daar even rustig naar kan kijken, kun je wat mij betreft het hele forum wel besloten maken. Ik denk echt dat die pijler bomvol komt te staan en dat het idee van de verschillende pijlers wegvalt.

Dan maar liever alles openbaar. Het idee dat een ander voor mij bepaalt of iets wel privé genoeg is staat me enorm tegen.

Ik ga ervan uit dat jij prima in kunt schatten of iets in persoonlijk hoort of niet en dus nooit met zo'n zaak te maken zult krijgen. Van mezelf denk ik ook dat ik dat heel goed in kan schatten, dus ben ik ook niet bang als moderators daar overzicht in willen bewaren.

Komen we weer op het moderator-vertrouwensprobleem-punt.

Ja, maar ik heb wel meer vertrouwen in vijf mensen dan in tweeduizend als het om dit soort dingen gaat. En als het openbare moderators zijn, weet ik in ieder geval met wie ik ongeveer te maken heb.

Apart forum voor de mama's begrijp ik ook even niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linda za 27 okt 2012 - 2:02

Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Ik snap hem ook niet, hoopte dat iemand me dat uit kon leggen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 2:02

Smikkell schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Er wordt veel gesuggereerd over dat Zusje opeens haar account heeft verwijderd, mensen van Facebook heeft gegooid etc. Zij heeft per direct besloten om het forum en haar privé leven te scheiden. Geen account meer, geen mensen meer van het forum op facebook, überhaupt heeft ze geen contact meer met mensen van het forum. Dat is haar keuze geweest mede gebaseerd op alles wat er de laatste weken is gebeurd. Waar ik haar geen ongelijk in kan geven.
En daar ben ik het dus niet mee eens. Dit zat er sowieso al aan te komen. Ze wil inderdaad haar privéleven scheiden, maar dan wel om een heel andere reden. Ik maak me zorgen om Admin en om dat waar ze in verwikkeld is geraakt. Alleen als iemand zich zo afschermd, dan kun je daar als vriendin/omgeving niets mee. Ik wil me er verder ook niet te veel mee bemoeien, want ik hoef niet die zelfde problemen.

Het kwam haar alleen wel goed uit dat haar rol hier in twijfel werd getrokken, omdat ze zo een 'legale' reden had voor haar acties.

Al gaat ze met Willem Alexander trouwen en neemt ze de plaats van Maxima in en heeft ze het daarom gedaan. Maakt dat iets uit? Het is haar keuze geweest om het contact met de forumsters te verbreken, prima. Forumtechnisch lijkt het mij persoonlijk in ieder geval slim. Dit is een grote reden om zelf niet actief mee te posten en hier vrienden te maken. Omdat je indirect al dan niet direct toch mee gaat doen aan vriendjespolitiek en zo nu en dan iets deelt met elkaar. Dat wil ik voorkomen.

Maar goed, het lijkt me verder een zaak tussen jou en eventueel de Admin, daar hoeft het forum verder geen deelgenoot van uit te maken.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:04

Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deel alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:05

Ik denk dat sommige mensen hier even goed boven de beerput moeten gaan staan.

Sjees, wat een gestook en gelispel onderling. Om naar van te worden. Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 2:05

Antibes schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Antibes schreef:Sorry Nicky, maar een theekransjes-laten-we-allemaal-lief-en-gezellig-blijven-forum is m.i. ook niet echt interessant. Dus ik denk dat als de échte problemen worden aangepast, zoals regels over het plaatsen van andermans privé-info en sterkere handhaving door moderators en wellicht dus een aparte afgeschermde foto/persoonlijk-pijler dat een aantal dingen al prettiger worden.

Ik zeg ook helemaal nergens dat het een theekransje moet worden. Maar van respect kun je niet echt meer spreken eerlijk gezegd. En dat er privé info hier wordt verspreidt, dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling en vind ik ook erg triest eerlijk gezegd. Ik denk dat afgeschermde stukken weinig zin heeft. Wie geef je daar toegang toe en wie niet? Een forummer met veel post kan net zoveel kwade bedoelingen hebben als iemand die niet inlogt en gewoon meeleest.

Het gaat er ook niet om dat je dat aanpakt, denk ik. Dat kún je simpelweg niet aanpakken. Daar is het dus ook helemaal niet op gericht als je het mij vraagt. Rotte appels blijven er altijd, maar dat betekent niet dat er daaromheen geen andere dingen te verbeteren zijn.

Uiteraard, ik ben het met je eens dat er nog genoeg veranderd/aangepast kan worden. Maar zoals ik al zei, daar is het de laatste tijd dus op blijven hangen.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 2:07

Youandi schreef:Ik denk dat sommige mensen hier even goed boven de beerput moeten gaan staan.

Sjees, wat een gestook en gelispel onderling. Om naar van te worden. Bah!

Jij móet in dit soort topics wel altijd even komen melden hoe zeer je erboven staat, hè?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linda za 27 okt 2012 - 2:07

Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deel alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:09

:nopompom:

Dus wel CDA-praktijken. Blegh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:09

Susan schreef:
Youandi schreef:Ik denk dat sommige mensen hier even goed boven de beerput moeten gaan staan.

Sjees, wat een gestook en gelispel onderling. Om naar van te worden. Bah!

Jij móet in dit soort topics wel altijd even komen melden hoe zeer je erboven staat, hè?

Inderdaad en ik zie ook echt even niet wat die opmerking op dit moment toevoegt. Voor het grootste deel is hier nu toch gewoon een zinnige discussie gaande?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:09

Linda schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deel alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.
Dat weet je inderdaad pas als het zo ver is.

Ik opperde ook geen mamaforum omdat de mamagroep weg moet, ik opperde de optie zodat die groep iig door kan blijven gaan met posten zonder het gedoe wat er verder op het forum speelt waar de meesten toch nooit komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 10 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum