Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 6 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bliss za 27 okt 2012 - 0:27

Gympie schreef:
Rood schreef:Misschien kan iemand die haar goed kent, Zusje vragen wat ze ervan vindt/wil?

Dit inderdaad. Lijkt me al een stuk respectvoller dan gewoon maar handelen.

Dit wordt lastig, aangezien ze alle contact met forummers heeft verbroken en niks meer met ze (ons dus) te maken wil hebben.

Ik ben eigenlijk ook wel vóór een nieuw forum, een frisse start en idd geen 'Yes' meer in de naam, dat is zo passé Wink

Ik brainstorm nog ff over een leuke naam!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Discordia za 27 okt 2012 - 0:27

Een nieuw forum komt nooit van de grond als zusje dit forum laat bestaan. Ze leest dit topic heus wel. Het is toch "haar" forum.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 0:27

Ik denk niet dat Zusje aan het forum verdient, het is een gratis forum. Reclame is alleen zichtbaar zolang je niet geregistreerd bent, verder zie ik nooit reclames oid. tevoorschijn komen waar geld aan verdiend zou kunnen worden.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:28

Babydoll schreef:
Gympie schreef:Dat kan zijn dat jij dat idee hebt, Maple. En Babydoll, het kan ook zijn dat ze niet heilig is. Maar ik neem niets zomaar aan en ik vind dat het allemaal veel te makkelijk en snel gaat hier. Daar ben ik het gewoon niet mee eens. Ik wil me daar niet eens in mengen eigenlijk.

Het is nu toch al een maand of wat bezig? In de eerste rel heb ik mij toen niet gemengd, omdat ik het niet kon/wilde geloven, maar er zijn teveel dingen gezegd waar ik mijn twijfels over heb, ik kan niet geloven dat én Doedel(Zazou), én Smikkel ÉN Reva alle drie tegelijk liegen en Zusje niet. Ook al weet ik van Smikkel en Reva dat ze ook absoluut niet heilig zijn.

Dat is je goed recht ook Gympie. Ik kan pagina's vullen met 'bewijzen', maar ga dat niet doen. Dan zou het toch worden afgedaan als modder gooien of ach Reva zegt het maar. En buiten dat hoef ik geem gelijk te krijgen, de vorige keer is ook al gezegd dat jullie er vanzelf wel achter zouden komen. En zie, meer mensen die ondertussen hun vraagtekens zetten. Ieder mag geloven wat hij of zij wil. Ik heb er geen belang bij om onwaarheden over het beleid te verspreiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:28

Gympie schreef:Heb je het tegen mij? Ik heb de vorige rel meegekregen en ook de beschuldigingen. Maar misschien ben ik te goed gelovig, heb ik te veel vertrouwen? Ik denk zelf van niet. Ik denk namelijk dat het ergens in het midden ligt en er veel wordt opgeblazen en geblaat.
Dat denk ik ook, hoor. En daarom vind ik het zo fijn dat we zo fris als mogelijk opnieuw beginnen. Ik heb ook geen idee wie wat gezegd heeft en dat boeit me ook totaal niet. Maar gisteravond was wel echt heel naar en wat mij betreft reden genoeg om de controle op het forum terug te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Rovine za 27 okt 2012 - 0:28

Ik denk dat er op zijn minst met Zusje overlegd moet worden. Sowieso heeft de man van PC gelijk over dat deel. Bovendien komt het flink hard aan voor Zusje als zij na al die tijd die ze erin gestoken heeft op deze manier "bedankt" en opzij geschoven wordt. Als zij het ermee eens is vind ik het allemaal wel best, hoewel ik niet denk dat een verhuizing de problemen op zal lossen die gedacht worden opgelost te worden daarmee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 0:28

Minx schreef:Hoe moet ik het formuleren?

Ik zou gewoon iets neerzetten als:

Nieuw forum?
- Ja
- Nee
- Maakt niet uit
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:29

Bliss schreef:Dit wordt lastig, aangezien ze alle contact met forummers heeft verbroken en niks meer met ze (ons dus) te maken wil hebben.
Dat denk ik niet, eigenlijk. Er zijn vast nog wel mensen met wie ze contact heeft.

Bliss schreef:Ik ben eigenlijk ook wel vóór een nieuw forum, een frisse start en idd geen 'Yes' meer in de naam, dat is zo passé Wink Ik brainstorm nog ff over een leuke naam!
Gooi je 'm bij het lijstje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 0:30

Mijn prangende vraag is waarom je in godsnaam naakt in de badkamer aan het forummen bent, of heb je een waterdichte telefoon die onder de douche kan?


Laatst aangepast door Susan op za 27 okt 2012 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gympie za 27 okt 2012 - 0:30

Rood schreef:
Gympie schreef:Heb je het tegen mij? Ik heb de vorige rel meegekregen en ook de beschuldigingen. Maar misschien ben ik te goed gelovig, heb ik te veel vertrouwen? Ik denk zelf van niet. Ik denk namelijk dat het ergens in het midden ligt en er veel wordt opgeblazen en geblaat.
Dat denk ik ook, hoor. En daarom vind ik het zo fijn dat we zo fris als mogelijk opnieuw beginnen. Ik heb ook geen idee wie wat gezegd heeft en dat boeit me ook totaal niet. Maar gisteravond was wel echt heel naar en wat mij betreft reden genoeg om de controle op het forum terug te krijgen.

In dat opzicht snap ik een frisse start ook. Maar er knaagt iets aan mij, dat ik denk; ik vind het gewoon lullig om hier zomaar in mee te gaan tegenover de oprichtster van het forum. Ik vind dat niet zomaar kunnen. Het wordt te makkelijk aan de kant geschoven, vind ik.


Laatst aangepast door Gympie op za 27 okt 2012 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  rapa nui za 27 okt 2012 - 0:31

Misschien wel goed om er wat langer over na te denken en meer meningen te krijgen en mensen de tijd te geven om ook te reageren. Het is nu zaterdag er zullen best veel forummers zijn die de rel gisteravond laat niet meer hebben meegemaakt en nu op zaterdag overdag druk zijn met andere dingen en daardoor pas vanavond weer op het forum komen. Ik zou het prettig vinden dan ook zij hun mening kunnen geven in plaats van dat er nu een relatief klein groepje al besluit om voor een nieuw forum te gaan.

En op zich maakt het mij niet zo veel uit een oud of een nieuw forum maar er moeten wel duidelijker regels zijn en neutralere mods. En inderdaad Zusje de tijd geven om haar mening te geven en in elk geval weten of ze wel of niet nog tijd wil besteden aan een forum.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 0:31

Kan Zusje het forum niet overdragen aan iemand anders? Een 'onafhankelijk persoon'?
Waarbij er dan ook mods komen die veel aanwezig zijn en ook echt ingrijpen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bliss za 27 okt 2012 - 0:31

@ Rood: nou ja, zelfs mensen die haar als goede vriendin zagen, kwamen bij mij verhaal halen wat er aan de hand is. Volgens mij is ze vrij rigoureus te werk gegaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:32

Susan schreef:Mijn prangende vraag is waarom je in godsnaam naakt in de badkamer aan het forummen bent, of heb je een waterdichte telefoon die onder de douche kan?
Yes Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:32

Heb niet alles gelezen, maar het nieuwe forum, word dat openbaar of prive?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Paper Crown za 27 okt 2012 - 0:32

Susan schreef:Mijn prangende vraag is waarom je in godsnaam naakt in de badkamer aan het forummen bent, of heb je een waterdichte telefoon die onder de douche kan?

Hahahahahahahha nee ik moest gauw gaan douchen omdat ik naar de ikea moet dus ik zette de douch aan en kleedde me uit en toen maakte ik de domme fout toch te kijken en dus stond ik t in mijn blootje te tikken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SoGood za 27 okt 2012 - 0:32

Gooi d'r ff een pol in.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 0:33

Stofzuiger schreef:Heb niet alles gelezen, maar het nieuwe forum, word dat openbaar of prive?

In de zin van kunnen lezen?
Dan hoop ik prive, maar na aanmelding openbaar.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:33

Minx schreef:Hoe moet ik het formuleren?

Ik heb Zusje al een pm gestuurd, ik weet niet hoe handig het is als er meerdere mensen pm's gaan sturen, dalijk komt het wel over alsof we haar "weg willen hebben en het liefst snel een beetje".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SoGood za 27 okt 2012 - 0:33

Sogood schreef:Gooi d'r ff een pol in.

He, hoe kan dat nou? Een nieuw forum? - Pagina 6 878948377
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Jade za 27 okt 2012 - 0:34

maar is Zusje helemaal niet te bereiken? Want anders kan iemand haar berichten? Misschien vindt ze het wel fijn dat ze weer gewoon 'forummer' kan zijn op een nieuw forum.

Ik denk overigens ook dat dit forum haar meer kost dan het oplevert. Volgens mij betaald ze ook voor het feit dat er geen reclame zichtbaar is bij inloggen.

een naam:

Lifestyle forum
Lifestyle ladies

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 0:35

Ik stem ook voor een nieuw forum en het zou wel fijn zijn als dat (gedeeltelijk) privé is. Zodat je foto's kunt posten zonder dat die voor alle internetgebruikers waar ook ter wereld zichtbaar zijn zegmaar. Ik wil ook graag helpen als dat nodig is!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Jade za 27 okt 2012 - 0:35

Sam schreef:
Stofzuiger schreef:Heb niet alles gelezen, maar het nieuwe forum, word dat openbaar of prive?

In de zin van kunnen lezen?
Dan hoop ik prive, maar na aanmelding openbaar.

ja, dat zou ik ook wel heel fijn vinden! En als de voorpagina (dus voor registratie) heel aantrekkelijk is, krijg je sowieso wel nieuwe leden!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:35

Gympie schreef:Maar er knaagt iets aan mij, dat ik denk; ik vind het gewoon lullig om hier zomaar in mee te gaan tegenover de oprichtster van het forum. Ik vind dat niet zomaar kunnen. Het wordt te makkelijk aan de kant geschoven, vind ik.
Goed dat je dat inbrengt. Daarom moet iemand het ook aan haar vragen, wat vindt ze ervan. Misschien kan ze een reactie 'laten' plaatsen door iemand anders ofz. Ik heb geen contact met haar, so it won't be me. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 0:35

Ik vind Lady Like of iets in die trant ook leuk als naam. angel
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 6 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 24 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum