Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 9 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:28

Rush schreef:Iedereen roept hier dat we goed te vinden moeten zijn op Google, maar aan de andere kant moet er zo veel mogelijk privé. Google en privacy gaan niet zo goed samen.

Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als ik zoek op 'boodschappen per maand' dat dan dit forum of het nieuwe forum ook omhoog komt op Google, net als Viva en Fok. Maar 90% van de meiden hier zal dat niet willen gok ik.

Aan de andere kant maakt het je wel erg bewust van wat je post en je krijgt natuurlijk nieuwe aanwas op het forum.

Ik roep dat alles openbaar moet en goed vindbaar op Google, maar ik vind helemaal niet dat er qua berichten meer Privacy moet komen hoor. Ik ben het gewoon met je eens dat ik het leuk zou vinden als 'ons' forum, oud of nieuw, online komt als je zoekt op Google.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:29

Rood schreef:Samenvatting van gisteravond voor degenen die nergens van afweten (voel je vrij om aan te vullen).

Vrijdagavond is het topic over wat het forum voor je betekent uit de hand gelopen. Er waren ruzies over wat er precies is voorgevallen tussen Reva, Smikkel, Doedell en Zusje. Ook werd Marin aangevallen en persoonlijke (werk)informatie zonder haar toestemming geplaatst. Verder werd weer eens duidelijk hoeveel persoonlijke info en foto's onderling uitgewisseld worden.

Op dit moment wordt daar allemaal niet op gemodereerd. Daarom groeide tijdens de gesprekken de wens om een nieuw en fris forum te starten met een duidelijker leiding. Vandaar dit topic om na te denken over een nieuw forum met nieuwe vormgeving en nieuwe, iets strengere regels.

Ik vind dat absoluut niet de samenvatting van het topic, daar kwam het slechts op uit eindelijk. Maar oke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:30

Susan schreef:Nee, niet zo'n constructie dat je minimaal zoveel berichten móet hebben om in het besloten deel te mogen, dat is echt vervelend voor nieuwelingen. Alles wat interessant is gebeurt in het besloten deel en dan móet je eerst tegen brug en meug 500 postscript in saaie topics zetten. Dat is zo gastvrij. Een deel besloten vind ik oké, dan wel graag ook de mamapijler, maar registreren moet dan wel genoeg zijn.

Maar dat zorgt dan toch juist nooit voor nieuwe mensen? De mamapijler is de populairste. Als mensen op het forum terecht willen komen, is het handig als juist die pijler vindbaar is, want daar staan zoveel berichten in die nuttig kunnen zijn om te zoeken op Google. Op het oude Yesforum kwamen veel nieuwe mensen door het tijdschrift, maar volgens mij vooral ook doordat er zoveel nuttigs op te vinden was via Google. Ik ben echt vóór nieuwe mensen op het forum en populaire afschermen houdt dat in mijn ogen enorm tegen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Viva za 27 okt 2012 - 1:31

Reva schreef:
Rood schreef:Samenvatting van gisteravond voor degenen die nergens van afweten (voel je vrij om aan te vullen).

Vrijdagavond is het topic over wat het forum voor je betekent uit de hand gelopen. Er waren ruzies over wat er precies is voorgevallen tussen Reva, Smikkel, Doedell en Zusje. Ook werd Marin aangevallen en persoonlijke (werk)informatie zonder haar toestemming geplaatst. Verder werd weer eens duidelijk hoeveel persoonlijke info en foto's onderling uitgewisseld worden.

Op dit moment wordt daar allemaal niet op gemodereerd. Daarom groeide tijdens de gesprekken de wens om een nieuw en fris forum te starten met een duidelijker leiding. Vandaar dit topic om na te denken over een nieuw forum met nieuwe vormgeving en nieuwe, iets strengere regels.

Ik vind dat absoluut niet de samenvatting van het topic, daar kwam het slechts op uit eindelijk. Maar oke.

Dan ben ik nog wel benieuwd naar jouw samenvatting? smile

Ik had net al "iemand-van-dit-forum" gevraagd wat er nu weer was geweest tot ik deze samenvatting las, dus meer dan dit weet ik ook niet.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:32

Voel je vrij om aan te vullen hè?

Ik ben nergens bij betrokken en dit was mijn algemene indruk van het topic, als je het tenminste zo bondig mogelijk wilt weergeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:33

June schreef:
Rush schreef:Iedereen roept hier dat we goed te vinden moeten zijn op Google, maar aan de andere kant moet er zo veel mogelijk privé. Google en privacy gaan niet zo goed samen.

Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als ik zoek op 'boodschappen per maand' dat dan dit forum of het nieuwe forum ook omhoog komt op Google, net als Viva en Fok. Maar 90% van de meiden hier zal dat niet willen gok ik.

Aan de andere kant maakt het je wel erg bewust van wat je post en je krijgt natuurlijk nieuwe aanwas op het forum.

Ik roep dat alles openbaar moet en goed vindbaar op Google, maar ik vind helemaal niet dat er qua berichten meer Privacy moet komen hoor. Ik ben het gewoon met je eens dat ik het leuk zou vinden als 'ons' forum, oud of nieuw, online komt als je zoekt op Google.

Maar ik vind dat dus wel lastig. Want ik weet niet wat ik leuker vind. Ons kleinere, openhartige forum waar dan misschien minder nieuwe aanwas komt. Of een groter forum met wat vaker nieuwe aanwas, maar wat dan wel minder persoonlijk wordt en waar mensen meer na gaan denken over wat ze plaatsen omdat het zo snel naar boven komt op google... Volgens mij gaat dat namelijk wel effect hebben op de sfeer/inhoud van het forum.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 1:34

Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:35

Bestaat er niet een constructie dat je voor de écht persoonlijke dingen en fototropics etc kunt als TO zélf kunt aanvinken of je het openbaar wilt hebben, of alleen zichtbaar met een account?

Zoiets als [ ] Dit topic bevat inhoud van persoonlijke aard. Vink dit aan om het topic afgeschermd te posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:36

Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SuperGrover za 27 okt 2012 - 1:37

Ik heb de rel weer eens gemist, dus ik heb geen mening.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:37

Ik vind dat je sinds dit forum al merkt dat er steeds minder activiteit is, omdat er gewoon geen nieuwe mensen komen. Kijk, als blijkt dat iedereen een besloten forum wil, be my guest, maar ik denk dat het er niet levendiger van gaat worden. Er zijn nu altijd al zoveel klachten dat saai is. Een frisse wind zo nu en dan kan ik daarom alleen maar aanmoedigen. En inderdaad, dan plaatsen mensen misschien minder snel persoonlijke dingen, maar ik vind dat het wel waard. Misschien ook omdat ik niet per se de behoefte heb om al mijn persoonlijke zaken te bespreken en als ik het wel wil, doe ik dat toch wel.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:37

Rood schreef:Samenvatting van gisteravond voor degenen die nergens van afweten (voel je vrij om aan te vullen).

Vrijdagavond is het topic over wat het forum voor je betekent uit de hand gelopen. Er waren ruzies over wat er precies is voorgevallen tussen Reva, Smikkel, Doedell en Zusje. Ook werd Marin aangevallen en persoonlijke (werk)informatie zonder haar toestemming geplaatst. Verder werd weer eens duidelijk hoeveel persoonlijke info en foto's onderling uitgewisseld worden.

Op dit moment wordt daar allemaal niet op gemodereerd. Daarom groeide tijdens de gesprekken de wens om een nieuw en fris forum te starten met een duidelijker leiding. Vandaar dit topic om na te denken over een nieuw forum met nieuwe vormgeving en nieuwe, iets strengere regels.
Dat wil ik zeker even aanvullen, want dit is alleen een samenvatting van de laatste pagina's van gisteravond. De hele aanleiding wordt niet genoemd en daarom vind ik het jammer dat topics worden verwijderd. Sluit hem dan.

Marin kwam met beschuldigingen en verwijten nog voor ik ook maar iets kón doen. Ik gaf uitleg over dat wat Maple en Marin in mijn schoenen willen schuiven niet waar is, inc bewijs. Dat recht heb ik.

De rest van de reacties van Marin waren helemaal om te lachen en persoonlijke info stond er niet. Ze vroeg iets en ik gaf antwoord. Marin was zelf de dramaqueen aan het uithangen en ze begon de discussie ook zelf. Ik ben niet verantwoordelijk voor de info die ze over zichzelf post.

Er mag van mij andere leiding komen. Een Admin die er geen zin in heeft en eigenlijk geen tijd meer heeft voor het forum, dat werkt niet. Dit heeft trouwens weinig te maken met de discussies over haar aandeel, maar dit was sowieso gebeurd omdat Admin andere prioriteiten heeft. Dit is ook de reden dat ze geen contact meer wil met forummers, ook die waar ze goed mee omging. Het account Zusje verwijderen staat daar ook los van, want ook dat was al het plan.

Maar ik snap goed dat ze zich rustig houdt na alles wat naar buiten is gekomen.

Van mij hoeft er geen nieuw forum te komen, denk ook dat je daarmee veel leden gaan verliezen. Nieuwe Admin en mods kiezen lijkt me lastig. Ik vraag me ook af of ze dit forum willen en kunnen overdragen en of dat ze daarvoor niet eerst heel wat info moeten wissen die nu staat in het mods forumgedeelte waar ze hun eigen topics hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SuperGrover za 27 okt 2012 - 1:38

Maar foto's in privéberichten sturen, bedoelen jullie dan andermans foto's? Ik heb namelijk wel een aantal keer foto's gestuurd naar mensen in privéberichten, omdat ik ze niet openbaar op het forum wil. Dat lijkt me acceptabel toch?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:38

Antibes schreef:
Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).

Eens, dit vind ik al een stuk beter plan. Ik denk dat moderators wél mogen beoordelen of een topic openbaar mag of niet. Dat vertrouwen moet je ze dan ook geven denk ik. Op die manier houd je wel overzicht.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:40

SuperGrover schreef:Maar foto's in privéberichten sturen, bedoelen jullie dan andermans foto's? Ik heb namelijk wel een aantal keer foto's gestuurd naar mensen in privéberichten, omdat ik ze niet openbaar op het forum wil. Dat lijkt me acceptabel toch?

Gisterenavond kwam naar voren dat van verschillende mensen foto's van Facebook en het forum werden geplukt en privé doorgestuurd werden met een negatieve lading. Hier kun je alleen nooit controle op uitoefenen natuurlijk.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 1:40

June schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).

Eens, dit vind ik al een stuk beter plan. Ik denk dat moderators wél mogen beoordelen of een topic openbaar mag of niet. Dat vertrouwen moet je ze dan ook geven denk ik. Op die manier houd je wel overzicht.

Nou nee, als ik een topic in het besloten deel wil dan wil ik dat zelf kunnen bepalen, daar wil ik dan geen discussie over hoeven aangaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SuperGrover za 27 okt 2012 - 1:41

June schreef:
SuperGrover schreef:Maar foto's in privéberichten sturen, bedoelen jullie dan andermans foto's? Ik heb namelijk wel een aantal keer foto's gestuurd naar mensen in privéberichten, omdat ik ze niet openbaar op het forum wil. Dat lijkt me acceptabel toch?

Gisterenavond kwam naar voren dat van verschillende mensen foto's van Facebook en het forum werden geplukt en privé doorgestuurd werden met een negatieve lading. Hier kun je alleen nooit controle op uitoefenen natuurlijk.
Oké, dus dat de foto's van andere mensen via privéberichten belachelijk werden gemaakt? Nee dat is inderdaad onaardig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:42

Susan schreef:
June schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Oké, dan alleen Persoonlijk afschermen, maar dan moeten persoonlijke topics over kinderen, zwangerschap en ouderschap wel daar geplaatst kunnen worden en niet verplaatst worden naar de mamapijler. Hetzelfde voor bijvoorbeeld relatietopics die erg privacygevoelig zijn, of over werk. Dan kan de rest openbaar. Misschien kan er nog een speciale besloten fotopijler komen?

Dat klinkt al een stuk beter inderdaad. Dan moeten alleen de mama's wel een beetje selectief zijn in wat ze persoonlijk vinden of niet natuurlijk. Aparte fotopijler is misschien wel een hele goeie (hoewel dan forummers nog steeds foto's op kunnen slaan natuurlijk, maar goed, als je dat risico niet wilt nemen dan moet je ze maar niet plaatsen).

Eens, dit vind ik al een stuk beter plan. Ik denk dat moderators wél mogen beoordelen of een topic openbaar mag of niet. Dat vertrouwen moet je ze dan ook geven denk ik. Op die manier houd je wel overzicht.

Nou nee, als ik een topic in het besloten deel wil dan wil ik dat zelf kunnen bepalen, daar wil ik dan geen discussie over hoeven aangaan.

Dan raak je denk ik de controle kwijt. Ik denk dat er hier forummers zitten die álles persoonlijk neer willen zetten. Ik geef dat vertrouwen liever aan vier of vijf moderators dan aan tweeduizend forummers.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Blair za 27 okt 2012 - 1:43

Ergens voelde ik me zelfs schuldig, omdat ik het voor Marin opnam (in het begin), tegen Reva, daar kwam Smikkell bij en toen begon het gezeik weer over die jurk, en nav is het uit de hand gelopen. Het was ook echt niet mijn intentie een rel te veroorzaken, ik werd alleen schijtziek van dat gezeur om Marin.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:43

Maar voor wie willen julie het dan afschermen?

De mensen die nu de mist ingaan met andermans info zijn forummers zelf. Die kunnen dan toch ook in het afgesloten deel komen? En wanneer je er heel wat voor moet doen om daar eenmaal in te mogen, dan wordt de info toch alleen maar sneller doorgespeeld naar hen die géén toegang hebben. Dit is toch ook de reden waarom sommigen zich aan hebben gemeld bij bijv. het theekransje en andere van die clubjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linda za 27 okt 2012 - 1:44

Van mij hoeft er geen ander forum te komen, ik vind het hier prima.

Ik kom amper in deze pijler, maar nav stofzuiger haar bericht kwam ik even kijken.
Ik denk dat al dat gezeik wat zich hier nu afspeelt ook op een ander forum kan gaan spelen, aangezien iedereen van hier dan overstapt. Dus van mij hoeft er geen ander forum te komen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:45

Smikkell schreef:Maar voor wie willen julie het dan afschermen?

De mensen die nu de mist ingaan met andermans info zijn forummers zelf. Die kunnen dan toch ook in het afgesloten deel komen? En wanneer je er heel wat voor moet doen om daar eenmaal in te mogen, dan wordt de info toch alleen maar sneller doorgespeeld naar hen die géén toegang hebben. Dit is toch ook de reden waarom sommigen zich aan hebben gemeld bij bijv. het theekransje en andere van die clubjes.

Ik denk dat er twee aparte dingen zijn.
1. Er wordt persoonlijke informatie doorgespeeld door forummers en over forummers. Dit kun je nooit stoppen.
2. Veel forummers vinden het niet fijn dat sowieso veel informatie zichtbaar is voor iedereen, niet alleen voor forummers. Dat alles vindbaar is en blijft via Google.

Dat tweede kun je op die manier wegnemen, dat eerste inderdaad niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:46

Linda schreef:Van mij hoeft er geen ander forum te komen, ik vind het hier prima.

Ik kom amper in deze pijler, maar nav stofzuiger haar bericht kwam ik even kijken.
Ik denk dat al dat gezeik wat zich hier nu afspeelt ook op een ander forum kan gaan spelen, aangezien iedereen van hier dan overstapt. Dus van mij hoeft er geen ander forum te komen.
Inderdaad en ik denk dat de mama pijler er uiteindelijk het meeste last van gaat krijgen, een nieuw forum. Misschien moeten de mama's onderling een eigen forum opzetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:47

Smikkel, bovenstaand stuk van jou is duidelijk jóuw interpretatie van de avond. Geen samenvatting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 1:47

Zo, ik heb dit topic doorgelezen, het andere topic nog niet, maar dat waren nogal wat pagina’s. Deze moderator was werken, tsja het forum levert helaas geen geld op zodat ik mijn baan kan opzeggen. Dus daarom zijn we hier niet 24/7.

Het staat iedereen vrij om een nieuw forum te openen, wat mij betreft: zeker doen als jullie je daar prettiger bij voelen. Ik kan me namelijk voorstellen dat een aantal van jullie geen vertrouwen meer hebben in de Admin, of in 1 van ons als burgemeesters. En als je ergens geen goed gevoel bij hebt, dan kan ik het me goed voorstellen dat je ergens niet wil blijven hangen.

Er wordt veel gesuggereerd over dat Zusje opeens haar account heeft verwijderd, mensen van Facebook heeft gegooid etc. Zij heeft per direct besloten om het forum en haar privé leven te scheiden. Geen account meer, geen mensen meer van het forum op facebook, überhaupt heeft ze geen contact meer met mensen van het forum. Dat is haar keuze geweest mede gebaseerd op alles wat er de laatste weken is gebeurd. Waar ik haar geen ongelijk in kan geven.
Verder wordt er in mijn ogen behoorlijk overdreven gereageerd op wie de moderators zijn. Waarom niemand hier weet wie ik ben als forumster? Omdat het totaal niet relevant is. Ik ben geen ‘bekende’ poster en de andere 2 moderators zijn dat ook niet (meer).

Er kunnen genoeg nieuwe dingen veranderd worden op het forum, absoluut. Maar de laatste tijd is het zo gezellig hier niet meer. Waarom al die moeite in nieuwe dingen steken als je aan de andere kant regelmatig negatief commentaar krijgt, een hoop gezeur en gevit. Dat maakt voor mij persoonlijk het forum niet leuker op. Een jaar geleden waren we vol energie om er wat moois van te maken, hebben een speciale pijler geopend om jullie te vragen mee te denken en voor diverse rubrieken mee te organiseren. We hebben maar een paar serieuze reacties gehad, waar we uiteraard blij mee waren. Maar het moet wel leuk blijven, het forum is van ons allemaal en samen horen we het hier gezellig te maken. Wanneer dat niet gebeurd. Hoeveel zin heeft het dan nog?

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 9 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 24 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum