Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 11 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 2:10

June schreef:
Susan schreef:
Youandi schreef:Ik denk dat sommige mensen hier even goed boven de beerput moeten gaan staan.

Sjees, wat een gestook en gelispel onderling. Om naar van te worden. Bah!

Jij móet in dit soort topics wel altijd even komen melden hoe zeer je erboven staat, hè?

Inderdaad en ik zie ook echt even niet wat die opmerking op dit moment toevoegt. Voor het grootste deel is hier nu toch gewoon een zinnige discussie gaande?

Niet inderdaad, want het is me nooit eerder opgevallen, maar ik vraag me idd ook af wat het gestook/gelispel is in deze. Volgens mij wordt er al een aantal pagina's gewoon serieus gepraat over een nieuw forum hoe en wat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:12

Burgemeester Nicky schreef:
Uiteraard, ik ben het met je eens dat er nog genoeg veranderd/aangepast kan worden. Maar zoals ik al zei, daar is het de laatste tijd dus op blijven hangen.

Ik zei het net ook al, maar voor mij is het daarom juist een idee om een nieuw forum te starten. Misschien dat die frisse wind ook zorgt voor een .nl-adres en de nodige vernieuwingen. Juist omdat de huidige burgemeesters geen actieve forummers (meer) zijn, is de motivatie om dit soort dingen nu aan te pakken denk ik allemaal wat minder en dat begrijp ik heel goed. Al moet ik zeggen dat jij altijd erg snel uitleg en verheldering komt geven en dat ervaar ik als zeer prettig.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:13

Susan schreef:
Youandi schreef:Ik denk dat sommige mensen hier even goed boven de beerput moeten gaan staan.

Sjees, wat een gestook en gelispel onderling. Om naar van te worden. Bah!

Jij móet in dit soort topics wel altijd even komen melden hoe zeer je erboven staat, hè?

Nou sorry hoor, maar dit is de tweede keer dat je precies hetzelfde aan mij komt melden.

Ik voel dit zo, dus dat mag ik zeggen. In dit topic heb ik nog niks gezegd, ik lees mee. Ik zie alleen in deze nuttige (ja, dat vind ik absoluut) discussie dat er onderhuids nog behoorlijk wat steekjes worden uitgedeeld en dáár doel ik op. Kennelijk mag dat gewoon. Kennelijk mag ik daar niks over opmerken. Jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:15

Babydoll schreef:Ergens voelde ik me zelfs schuldig, omdat ik het voor Marin opnam (in het begin), tegen Reva, daar kwam Smikkell bij en toen begon het gezeik weer over die jurk, en nav is het uit de hand gelopen. Het was ook echt niet mijn intentie een rel te veroorzaken, ik werd alleen schijtziek van dat gezeur om Marin.

Dat klopt, jij haalde het aan, maar wij hebben elkaar vervolgens een fijne avond gewenst op diezelfde bladzijde (4) nog, dus toen was het wat mij betreft alweer klaar. Maple en Zelda vonden het nodig daarna erover te beginnen. Niet jij.


Laatst aangepast door Reva op za 27 okt 2012 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:16

Je staat vrij om alles te zeggen Youandi, maar ik zie het nut van die opmerking op dít moment echt niet. Ik zie het meer als olie op het vuur gooien om nog even wat discussie over onderling gestook op te rakelen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 2:17

June schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Uiteraard, ik ben het met je eens dat er nog genoeg veranderd/aangepast kan worden. Maar zoals ik al zei, daar is het de laatste tijd dus op blijven hangen.

Ik zei het net ook al, maar voor mij is het daarom juist een idee om een nieuw forum te starten. Misschien dat die frisse wind ook zorgt voor een .nl-adres en de nodige vernieuwingen. Juist omdat de huidige burgemeesters geen actieve forummers (meer) zijn, is de motivatie om dit soort dingen nu aan te pakken denk ik allemaal wat minder en dat begrijp ik heel goed. Al moet ik zeggen dat jij altijd erg snel uitleg en verheldering komt geven en dat ervaar ik als zeer prettig.

Maar ik ben nooit een hele actieve forummer geweest, ook niet voor dat ik moderator was. Maar ik vind het zelf wel leuk om er bij betrokken te zijn en veel van jullie te lezen. Ik ben een echte meelezer zeg maar. En de plannen voor een .nl website waren er wel degelijk. We hadden inmiddels al een goede naam gevonden en wilde die ook gaan lanceren. Maar uiteindelijk is dat (nog) niet doorgevoerd vanwege al het gedoe van de laatste tijd. Ik denk dat het aantrekken van nieuwe mensen niet de problemen zal temperen. Dat staat los van elkaar. Maar het lijkt mij absoluut leuk om het forum breder te trekken en groter te maken zodat het weer wordt zoals het was toen we van het officiele Yes forum af gingen.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:17

Reva schreef:
Babydoll schreef:Ergens voelde ik me zelfs schuldig, omdat ik het voor Marin opnam (in het begin), tegen Reva, daar kwam Smikkell bij en toen begon het gezeik weer over die jurk, en nav is het uit de hand gelopen. Het was ook echt niet mijn intentie een rel te veroorzaken, ik werd alleen schijtziek van dat gezeur om Marin.

Dat klopt, jij haalde het aan, maar wij hebben elkaar volgens een fijne avond gewenst op diezelfde bladzijde (4) nog, dus toen was het wat mij betreft alweer klaar. Maple en Zelda vonden het nodig daarna erover te beginnen. Niet jij.
En Marin vond het nodig om Smikkell ook maar even in een adem te noemen met Reva. Terwijl Smikkell er niets mee te maken had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 2:17

Smikkell schreef:
Linda schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deu Evil or Very Mad el alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.
Dat weet je inderdaad pas als het zo ver is.

Ik opperde ook geen mamaforum omdat de mamagroep weg moet, ik opperde de optie zodat die groep iig door kan blijven gaan met posten zonder het gedoe wat er verder op het forum speelt waar de meesten toch nooit komen.

Maar niet-mama's worden misschien ooit wel mama en dan is het onhandig als ze naar een ander forum moeten. Daarbij zijn er nu ook mama's die op meerdere pijlers posten. Geen goed idee in mijn ogen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:18

Burgemeester Nicky schreef:
June schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Uiteraard, ik ben het met je eens dat er nog genoeg veranderd/aangepast kan worden. Maar zoals ik al zei, daar is het de laatste tijd dus op blijven hangen.

Ik zei het net ook al, maar voor mij is het daarom juist een idee om een nieuw forum te starten. Misschien dat die frisse wind ook zorgt voor een .nl-adres en de nodige vernieuwingen. Juist omdat de huidige burgemeesters geen actieve forummers (meer) zijn, is de motivatie om dit soort dingen nu aan te pakken denk ik allemaal wat minder en dat begrijp ik heel goed. Al moet ik zeggen dat jij altijd erg snel uitleg en verheldering komt geven en dat ervaar ik als zeer prettig.

Maar ik ben nooit een hele actieve forummer geweest, ook niet voor dat ik moderator was. Maar ik vind het zelf wel leuk om er bij betrokken te zijn en veel van jullie te lezen. Ik ben een echte meelezer zeg maar. En de plannen voor een .nl website waren er wel degelijk. We hadden inmiddels al een goede naam gevonden en wilde die ook gaan lanceren. Maar uiteindelijk is dat (nog) niet doorgevoerd vanwege al het gedoe van de laatste tijd. Ik denk dat het aantrekken van nieuwe mensen niet de problemen zal temperen. Dat staat los van elkaar. Maar het lijkt mij absoluut leuk om het forum breder te trekken en groter te maken zodat het weer wordt zoals het was toen we van het officiele Yes forum af gingen.

Ik weet ook dat die plannen er ooit waren, maar ik heb gewoon het gevoel dat het nu allemaal door dit gedoe ingestort is en er ook niet meer gaat komen. Ik wist trouwens ook dat je nooit echt actief bent geweest als forummer hoor, maar volgens mij geldt dat voor de rest niet en van de rest kan ik me voorstellen dat daardoor het enthousiasme nu wat minder is.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  studiebol za 27 okt 2012 - 2:19

Ik heb vanochtend het topic van gisteravond gelezen en nu heb ik dit hele topic gelezen.

Of er een nieuw forum moet komen weet ik niet zo goed. Ik vind dat zusje er wel veel werk in heeft gestoken om het 2(?) jaar geleden allemaal te regelen en te veranderen omdat nu zo maar "op te geven" vind ik zonde, tenzij Zusje hier mee akkoord gaat. Dus of een opschoon actie of een nieuw forum dat maakt mij niet uit, ik zal toch wel blijven komen omdat ik het leuk vind.

Verder zou ik niet een heel besloten forum doen dat is gewoon niet leuk en krijg je geen nieuwe mensen en een eigen mama forum snap ik ook niet, ik lees in alle onderwerpen en post soms ook in alle onderwerpen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:20

June schreef:Je staat vrij om alles te zeggen Youandi, maar ik zie het nut van die opmerking op dít moment echt niet. Ik zie het meer als olie op het vuur gooien om nog even wat discussie over onderling gestook op te rakelen.

Ja, maar ja, zopas was ik er niet en nu wel. Sorry dat het overkomt als olie op het vuur gooien. Het is een uiting van irritatie. Had ik beter niet kunnen doen, merk ik. Maar het onderlinge geklep was op de vorige pagina nog te lezen (over Zusje), dus zo ver wijk ik niet af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pompoen za 27 okt 2012 - 2:20

Linda schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deel alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.

Nou en ik ben toevallig een van de forummers die overal komt en die nu toevallig mama word en het leuk, fijn en informatief vind om ook in die pijler te komen. Het is een aanvulling op het hele forum voor mij dat die pijler er is. Ik zou niet mee gaan met een van beide forums als dat gescheiden is, voor mij is het feit dat ik in die pijler vragen kan stellen en daar antwoord op krijg van forummers die alleen daar komen maar óók forummers die er toevallig wat over weten, verstand van hebben of die ik juist 'ken' van de rest van het forum is voor mij echt een aanvulling. Maar ik ben sowieso niet echt voor een nieuw forum, ik ben voor een forum dat herzien word en waar een eventuele frisse wind door heen komt door méér en nieuwe moderators, van mij mogen de oude moderators blijven, dat zijn de 'ouwe rotten' laten we maar zeggen, die kun je juist wel goed gebruiken ook.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 2:20

June schreef:Je staat vrij om alles te zeggen Youandi, maar ik zie het nut van die opmerking op dít moment echt niet. Ik zie het meer als olie op het vuur gooien om nog even wat discussie over onderling gestook op te rakelen.

Ja, eens. En het klopt dat ik dit al eens eerder tegen je heb gezegd, maar toen dacht ik er dus net zo over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:20

Susan schreef:
Smikkell schreef:
Linda schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deu Evil or Very Mad el alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.
Dat weet je inderdaad pas als het zo ver is.

Ik opperde ook geen mamaforum omdat de mamagroep weg moet, ik opperde de optie zodat die groep iig door kan blijven gaan met posten zonder het gedoe wat er verder op het forum speelt waar de meesten toch nooit komen.

Maar niet-mama's worden misschien ooit wel mama en dan is het onhandig als ze naar een ander forum moeten. Daarbij zijn er nu ook mama's die op meerdere pijlers posten. Geen goed idee in mijn ogen.
Nee, ik vind het zelf ook geen goed idee, dat leek me toch wel duidelijk. Ik vond het idee om de mamapijler te sluiten omdat veel mama's daar niet buiten kwamen en de andere pijlers minder gingen lopen ook geen goed idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  bolus26 za 27 okt 2012 - 2:23

studiebol schreef:Ik heb vanochtend het topic van gisteravond gelezen en nu heb ik dit hele topic gelezen.

Of er een nieuw forum moet komen weet ik niet zo goed. Ik vind dat zusje er wel veel werk in heeft gestoken om het 2(?) jaar geleden allemaal te regelen en te veranderen omdat nu zo maar "op te geven" vind ik zonde, tenzij Zusje hier mee akkoord gaat. Dus of een opschoon actie of een nieuw forum dat maakt mij niet uit, ik zal toch wel blijven komen omdat ik het leuk vind.

Verder zou ik niet een heel besloten forum doen dat is gewoon niet leuk en krijg je geen nieuwe mensen en een eigen mama forum snap ik ook niet, ik lees in alle onderwerpen en post soms ook in alle onderwerpen.



ik vond het een beetje lastig om te verwoorden hoe ik erover dacht maar zo dus!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:23

Jonge Smikkel, ga je nou weer al die ouwe koeien voorbij laten komen? Snap je nou niet dat dat ontzettend kinderachtig is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 2:24

Smikkell schreef:
Susan schreef:
Smikkell schreef:
Linda schreef:
Smikkell schreef:
Antibes schreef:
Susan schreef:Waarom zouden mama's een eigen forum moeten oprichten, die logica ontgaat me even.

Gewoon een prik-prik-stookreactie volgens mij.
Helemaal niet. Ik denk alleen dat de mama's het meeste last hebben wanneer men besluit een nieuw forum te maken. Dat die groep kans maakt daardoor uit elkaar te vallen. Het is het meest actieve deel van dit forum.

En waarom een eigen forum.. Geloof dat er daar weinig speelt en een groot deu Evil or Very Mad el alleen in die pijler komt en dus weinig te maken heeft met de rest.

Als er een ander forum komt met weer een mama-pijler, dan snap ik niet waarom ze daar er het meeste last van zullen hebben. Hooguit als er mensen niet mee gaan, maar dat is toch gewoon een persoonlijke keuze, dat zal heus niet zo extreem zijn.
Dat weet je inderdaad pas als het zo ver is.

Ik opperde ook geen mamaforum omdat de mamagroep weg moet, ik opperde de optie zodat die groep iig door kan blijven gaan met posten zonder het gedoe wat er verder op het forum speelt waar de meesten toch nooit komen.

Maar niet-mama's worden misschien ooit wel mama en dan is het onhandig als ze naar een ander forum moeten. Daarbij zijn er nu ook mama's die op meerdere pijlers posten. Geen goed idee in mijn ogen.
Nee, ik vind het zelf ook geen goed idee, dat leek me toch wel duidelijk. Ik vond het idee om de mamapijler te sluiten omdat veel mama's daar niet buiten kwamen en de andere pijlers minder gingen lopen ook geen goed idee.

Nee, dat laatste vind ik inderdaad ook een raar idee. Als mensen maar in één pijler willen komen omdat ze het daar nou eenmaal fijn vinden is dat hun goed recht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:25

En willen jullie alsjeblieft niet zo lang doorquoten? Ik scroll me een ongeluk. drunken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:25

Rood schreef:Jonge Smikkel, ga je nou weer al die ouwe koeien voorbij laten komen? Snap je nou niet dat dat ontzettend kinderachtig is?
Oude koe? Het gaat over gister en past prima in de samenvatting. Jij liet dat deel even weg in jouw samenvatting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 2:26

Smikkell schreef:

Nee, ik vind het zelf ook geen goed idee, dat leek me toch wel duidelijk. Ik vond het idee om de mamapijler te sluiten omdat veel mama's daar niet buiten kwamen en de andere pijlers minder gingen lopen ook geen goed idee.

Goh wat nobel van je.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:26

Antibes schreef:
Smikkell schreef:

Nee, ik vind het zelf ook geen goed idee, dat leek me toch wel duidelijk. Ik vond het idee om de mamapijler te sluiten omdat veel mama's daar niet buiten kwamen en de andere pijlers minder gingen lopen ook geen goed idee.

Goh wat nobel van je.
Dat was toch echt het plan van de Admin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 2:26

Ik had het er met m'n vriend over en hij is jarenlang mod en admin geweest en hij snapte niet dat er zo weinig bannen worden gegeven op dit forum.

Ik zou een forum waarbij strenger opgetreden wordt door de mods wel erg waarderen, met een duidelijk en consequent beleid.

Wel lijkt het me lastig om te bepalen wanneer iets nog grappig hard is en wanneer het kwetsend hard is. Het moet niet de bedoeling zijn dat elke scherpe opmerking direct een ban oplevert, maar dat gedoogbeleid van nu vind ik ook niks. Mijn inziens wordt er te makkelijk met echt kwetsende dingen om gegaan. Heb ik zelf ook aan meegedaan, zal ik zo toegeven, maar dit lijkt me wel echt een belangrijk punt dat hier duidelijke richtlijnen voor komen en gehandhaafd worden.

Meer privacy zou ik ook fijn vinden, hoewel dat erg lastig is om te bewezelijken, denk ik, omdat openbaarheid idd meer mensen aantrekt. Daar moet goed over nagedacht worden.

Die tien geboden van rood als in soort forum regels vind ik ook goed.

Al met al vind ik dat er wat meer structuur in mag komen, dan verloopt het allemaal prettiger denk ik uiteindelijk.

Overigens zou ik absoluut géén mod willen zijn, die verantwoordelijkheid wil ik niet aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:27

June schreef:

Ik weet ook dat die plannen er ooit waren, maar ik heb gewoon het gevoel dat het nu allemaal door dit gedoe ingestort is en er ook niet meer gaat komen. Ik wist trouwens ook dat je nooit echt actief bent geweest als forummer hoor, maar volgens mij geldt dat voor de rest niet en van de rest kan ik me voorstellen dat daardoor het enthousiasme nu wat minder is.

Ik ben wel actiever geweest in het mee posten. Maar uiteindelijk vind ik het leuker om als Burgemeester aan de slag te zijn. Ik zie het ook als 2 verschillende dingen. Mee posten als 'mezelf' of bezig zijn om verzoekjes te verwerken en alles door te lezen en zo nodig aan te passen/verwijderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:28

Burgemeester Nathalie schreef:
June schreef:

Ik weet ook dat die plannen er ooit waren, maar ik heb gewoon het gevoel dat het nu allemaal door dit gedoe ingestort is en er ook niet meer gaat komen. Ik wist trouwens ook dat je nooit echt actief bent geweest als forummer hoor, maar volgens mij geldt dat voor de rest niet en van de rest kan ik me voorstellen dat daardoor het enthousiasme nu wat minder is.

Ik ben wel actiever geweest in het mee posten. Maar uiteindelijk vind ik het leuker om als Burgemeester aan de slag te zijn. Ik zie het ook als 2 verschillende dingen. Mee posten als 'mezelf' of bezig zijn om verzoekjes te verwerken en alles door te lezen en zo nodig aan te passen/verwijderen.

Oké thanks voor de opheldering. Dan heb ik het waarschijnlijk gewoon verkeerd ingeschat wat dat betreft! Verkeerde aanname van mijn kant dus. Excuses smile.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:28

Smikkell schreef:Oude koe? Het gaat over gister en past prima in de samenvatting. Jij liet dat deel even weg in jouw samenvatting.
Ik liet geen deel weg. Jij wilt graag alle details aangaande jou en Marin vermelden. Ik weet goed hoe ik moet samenvatten, dat is m'n werk.

Het gaat mij erom dat we hier proberen verbindend bezig te zijn, en dat jij dat saboteert. Elke keer net even dat vingertje naar een ander. Wanneer neem je verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in het geheel en ga je constructief meedoen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 11 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum