Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw telefoonabonnement

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 3:05

Het is voor mij weer bijna tijd om mijn telefoonabbonement te verlengen of een nieuwe af te sluiten. En nu twijfel ik een beetje of ik voor een abbo i.c.m. een toestel ga of dat ik sim-only afsluit en dan een nieuw toestel los koop.

Wat hebben jullie en waarom hebben jullie daarvoor gekozen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 3:22

Hangt er helemaal vanaf wat voor abonnement je nu hebt, wat je zoekt in een nieuw abonnement en welk toestel je wil hebben!

Ik wil graag de Samsung Galaxy S3. Heb even rondgekeken en voor mij is het waarschijnlijk het voordeligst om een nieuw abonnement af te sluiten, maar als je een minder dure telefoon wil, is stilzwijgend verlengen misschien het handigst (en de telefoon dan dus los kopen).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 3:54

Ik zit te denken aan de HTC One X, maar zeker weten doe ik het nog niet. Heb al even gekeken, toestel is toch wel ruim 500 euro in aanschaf. Overigens wil ik geen abbo van 2 jaar meer en bellen/smsen doe ik ook niet veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 4:05

Hoeveel MB wil je? En bij welke provider?
Je zou eventueel ook een paar maanden kunnen wachten. De One X is ook nog erg nieuw, over een paar maand zal die prijs vast wel wat gedaald zijn.
Voor abonnement zou ik trouwens even op studentmobiel kijken als ik jou was. Die zijn vaak toch net even wat goedkoper zag ik!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 5:24

Ik wil minimaal 500 Mb, provider maakt niet zoveel uit, als de dekking maar okay is.

Enne.. Studentmobiel, moet je daar geen student voor zijn? Want dat ben ik al... euhh een tijdje niet meer Laughing

Thnx voor meedenken iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 5:46

Zit even te googlen naar Sim Only abbo's, maar iemand ervaring met Tele2 Sim Only bellen, smsen en internetten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Muis zo 8 jul 2012 - 7:35

Wat trekt je aan in de One X? Anders zou je de One S eens kunnen bekijken. Is qua uiterlijk hetzelfde maar camera en processor verschillen.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  kajaka88 zo 8 jul 2012 - 7:41

Ik zit ook te kijken naar een nieuw abbonement. Het wordt er zowiezo 1 met telefoon. Alleen nu zit ik te kijken naar hoeveel mb internet ed ik nodig ben. Ik kijk nu eigenlijk alleen af en toe eens op facebook. En gebruik heel soms even whatsapp. Hoeveel mb zal ik dan nodig hebben? Heeft iemand enig idee?
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Muis zo 8 jul 2012 - 7:45

kajaka88 schreef:Ik zit ook te kijken naar een nieuw abbonement. Het wordt er zowiezo 1 met telefoon. Alleen nu zit ik te kijken naar hoeveel mb internet ed ik nodig ben. Ik kijk nu eigenlijk alleen af en toe eens op facebook. En gebruik heel soms even whatsapp. Hoeveel mb zal ik dan nodig hebben? Heeft iemand enig idee?

Als het echt alleen Facebook en WA is dan heb je genoeg aan 200mb. Wil je apps erop zetten die internet gaan gebruiken dan kan je beter richting de 500mb gaan.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  kajaka88 zo 8 jul 2012 - 7:55

Ja dat is inderdaad een beetje waar ik mee zit, nu gebruik ik het niet omdat mijn telefoon ook niet zoveel kan. Maar als ik een nieuwe telefoon heb die meer kan, waarschijnlijk gebruik ik het dan ook meer.. Denk dus idd dat het de 500 mb wordt.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 7:57

Therapy schreef:Ik wil minimaal 500 Mb, provider maakt niet zoveel uit, als de dekking maar okay is.

Enne.. Studentmobiel, moet je daar geen student voor zijn? Want dat ben ik al... euhh een tijdje niet meer Laughing

Thnx voor meedenken iig!

Ik ben het ook al een tijdje niet meer hoor, haha, maar vriendin heeft via daar een telefoon+abonnement gekocht en er werd nergens naar gevraagd, dus denk niet dat dat een probleem is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Bazinga zo 8 jul 2012 - 8:23

Ik mag 'pas' over 2 maanden en twijfel ook. Ben supertevreden over m'n huidige toestel maar die wordt wel wat traag. Als ik over 2 maanden een telefoon zie, die ik perse moet hebben, dan ga ik dat gewoon doen, met een abonnement van KPN, voor één jaar, met 750 MB, dat heb ik nu namelijk ook Wink En anders ga ik gewoon voor een Sim Only abonnementje, wel voor een jaar.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 9:18

Muis schreef:Wat trekt je aan in de One X? Anders zou je de One S eens kunnen bekijken. Is qua uiterlijk hetzelfde maar camera en processor verschillen.
Hmm mss is dat ook nog een optie. De OneX werd me aangeraden door iemand die er wel redelijk verstand van heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 9:18

kajaka88 schreef:Ik zit ook te kijken naar een nieuw abbonement. Het wordt er zowiezo 1 met telefoon. Alleen nu zit ik te kijken naar hoeveel mb internet ed ik nodig ben. Ik kijk nu eigenlijk alleen af en toe eens op facebook. En gebruik heel soms even whatsapp. Hoeveel mb zal ik dan nodig hebben? Heeft iemand enig idee?

Ik maak best veel gebruik van internet, maar heb thuis wifi. Zit meestal rond de 300 mb per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Melis_je zo 8 jul 2012 - 20:02

kajaka88 schreef:Ik zit ook te kijken naar een nieuw abbonement. Het wordt er zowiezo 1 met telefoon. Alleen nu zit ik te kijken naar hoeveel mb internet ed ik nodig ben. Ik kijk nu eigenlijk alleen af en toe eens op facebook. En gebruik heel soms even whatsapp. Hoeveel mb zal ik dan nodig hebben? Heeft iemand enig idee?

Ik gebruik whatsapp vrij veel, en ook voor foto's. Ik heb thuis regelmatig geen internet, ik zit nooit op Wifi en ben dus vaak afhankelijk van mobiel internet voor alles wat ik erop doe. Normaal zou ik daarmee echt wel rond de 500 MB komen of hoger. Maar ik gebruik een datazuinige browser, namelijk Opera Mobile. Die 'verkleint' de pagina's (dat verschil zie je niet op zo'n klein scherm). Ze laden daardoor heel snel en ze verbuiken natuurlijk veel minder data (het is verder ook een heel handige browser qua functies en sneltoetsen). Ik gebruik zo'n 100 MB per maand.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 22:56

Ik verbruik belachelijk veel MB per maand, wel zo'n 900MB (inclusief wat ik via WIFI gebruik).
Snap alleen nog steeds niet hoe het zo veel kan zijn, zo veel gekke dingen doe ik er niet mee (mail, FB, spelletjes als Wordfeud en Rumble). Zal dus wel iets verkeerd ingesteld zijn, of mijn telefoon sluit de boel niet goed af, dat kan ook.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw telefoonabonnement Empty Re: Nieuw telefoonabonnement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum