Nieuw op het forum
+8
Lejow
SoGood
loura
Raindrop
Takkie
Monte
Krullebol
monkey84
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuw op het forum
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Margarethe.
Ik ben 27 jaar. Ik woon met mijn vriend René en onze poezendochter Kimi in het mooie Stadskanaal ( provincie Groningen ).
Mijn hobby's zijn: Zingen, dansen, lezen, uitgaan, reizen, shoppen, studeren en leuke dingen doen met mijn vriend.
Mocht je meer willen weten, vraag het gerust.
Groetjes,
Margarethe
Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Margarethe.
Ik ben 27 jaar. Ik woon met mijn vriend René en onze poezendochter Kimi in het mooie Stadskanaal ( provincie Groningen ).
Mijn hobby's zijn: Zingen, dansen, lezen, uitgaan, reizen, shoppen, studeren en leuke dingen doen met mijn vriend.
Mocht je meer willen weten, vraag het gerust.
Groetjes,
Margarethe
monkey84- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 19-05-12
Re: Nieuw op het forum
Hoi Monkey!!
Welkom op het forum! Genoeg om over (mee ) te kletsen hier op het forum.
Welkom op het forum! Genoeg om over (mee ) te kletsen hier op het forum.
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Monkey, welkom op dit forum . Misschien alleen niet zo handig volledige namen te noemen, je bent nogal vindbaar op Google .
Gast- Gast
Dat je vannacht nog het adres van dit forum hebt onthouden! Geweldig!
Welcome!
Je hele naam noemen is misschien niet zo handig.
Welcome!
Gast- Gast
Welkom, maar ik zou niet je hele naam en naam van je vriend hier neerzetten, dat doet echt niemand en zo ben je wel heel herkenbaar.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Welkom, Monkey!
Maura, Monkey heeft het forum via jou ontdekt?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Takkie schreef:
Herontdekt.
Gast- Gast
Welkom!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Welkom! Ik weet meteen hoe je eruit ziet... Je kan idd beter eventjes je achternaam weghalen. Tenzij jij het niet erg vind natuurlijk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk dat je er bent, maar ik wil je echt adviseren om eens goed te kijken naar je privacy op Internet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Leuk dat je er bent, maar ik wil je echt adviseren om eens goed te kijken naar je privacy op Internet.
Jup, leuk, je FB pagina!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Sogood schreef:Leuk dat je er bent, maar ik wil je echt adviseren om eens goed te kijken naar je privacy op Internet.
Jup, leuk, je FB pagina!
Genoeg fotos te bekijken
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Sogood schreef:Leuk dat je er bent, maar ik wil je echt adviseren om eens goed te kijken naar je privacy op Internet.
Nou inderdaad.
Gast- Gast
Welkom. Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Yvette schreef:Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Natuurlijk wel.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Yvette schreef:Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Natuurlijk wel.
Dat kan ik me ook niet voorstellen... Je volledige naam én die van je vriend op 't forum noemen doe je toch niet per ongeluk?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:PrinsesBo schreef:Yvette schreef:Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Natuurlijk wel.
Dat kan ik me ook niet voorstellen... Je volledige naam én die van je vriend op 't forum noemen doe je toch niet per ongeluk?
Dat lijkt mij ook niet.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Yvette schreef:Welkom. Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Ik heb het aangegeven maar volgens mij heeft ze het nog niet gelezen en staat ze er niet zo bij stil. Ik heb de achternamen weggehaald maar zou er zelf ook niet voor kiezen de voornamen te laten staan. Maar goer, dat moet ze zelf maar even bekijken.
Gast- Gast
Takkie schreef:Jerry schreef:PrinsesBo schreef:Yvette schreef:Kan iemand niet haar achternaam weghalen. Ik denk dat ze er zelf geen erg in had.
Natuurlijk wel.
Dat lijkt mij ook niet.
Nee maar bedoel ook meer dan ze er geen erg in heeft wat voor consequenties het heeft. Dus indedaad facebook enz
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Waarschijnlijk vindt ze het niet erg. Op meerdere fora staat haar volledige naam.
Gast- Gast
Dat bepaalt ze toch zelf? Ze is zelf verantwoordelijk voor wat ze wel of niet post op internet hoor.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Dat bepaalt ze toch zelf? Ze is zelf verantwoordelijk voor wat ze wel of niet post op internet hoor.
Zeker waar, maar hoe weet ik dat zij dit daadwerkelijk zelf is? Daarom heb ik de achternamen in ieder geval weggehaald.
Gast- Gast
Zusje schreef:Caro schreef:Dat bepaalt ze toch zelf? Ze is zelf verantwoordelijk voor wat ze wel of niet post op internet hoor.
Zeker waar, maar hoe weet ik dat zij dit daadwerkelijk zelf is? Daarom heb ik de achternamen in ieder geval weggehaald.
Heb je een puntje, en ik ben er zelf ook niet van overtuigd dat dit écht is. Maar, netjes van je .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mwah, ik heb wel het idee dat dit echt is hoor. Daarom verwelkom ik haar ook . Maar achternamen vind ik gewoon niet thuishoren op een forum. Omdat ik nooit kan controleren of ze dit echt is heb ik het voor de zekerheid weggehaald dus. En buiten dat omdat ik me dus afvraag in hoeverre ze stil stat bij haar eigen privacy online.
Gast- Gast
Caro hoezo ben je daar niet van overtuigd?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een nieuw forum?
» Nieuw op het forum? Stel je hier voor!
» Oud en Nieuw
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Nieuw fototopic
» Nieuw op het forum? Stel je hier voor!
» Oud en Nieuw
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Nieuw fototopic
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: