Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 8 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Annie24 za 27 okt 2012 - 0:49

Novalee schreef:Ik zou niet alleen een poll hier neerzetten maar een privebericht naar iedereen. Er zijn volgens mij zat forumsters, in bijvoorbeeld de mama-pijler, die dit helemaal niet meekrijgen.

Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 0:51

Rellen zullen er inderdaad ook op een nieuw forum weer komen, maar ik denk wel dat het belangrijk is om dan mods te hebben die adequaat ingrijpen en indien nodig ook iemand een 'straf' op kunnen leggen. Denk aan een dag-, week-, of maandban. Ook vind ik dat er iets als de genoemde 10 geboden moet komen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:51

Samenvatting van gisteravond voor degenen die nergens van afweten (voel je vrij om aan te vullen).

Vrijdagavond is het topic over wat het forum voor je betekent uit de hand gelopen. Er waren ruzies over wat er precies is voorgevallen tussen Reva, Smikkel, Doedell en Zusje. Ook werd Marin aangevallen en persoonlijke (werk)informatie zonder haar toestemming geplaatst. Verder werd weer eens duidelijk hoeveel persoonlijke info en foto's onderling uitgewisseld worden.

Op dit moment wordt daar allemaal niet op gemodereerd. Daarom groeide tijdens de gesprekken de wens om een nieuw en fris forum te starten met een duidelijker leiding. Vandaar dit topic om na te denken over een nieuw forum met nieuwe vormgeving en nieuwe, iets strengere regels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  PrimaBella za 27 okt 2012 - 0:52

Wat heb ik gemist?!

Is het geen idee om dit forum een nieuw leven te geven door middel van nieuwe mods, regels etc.
Lijkt me makkelijker te realiseren!
Mits Zusje er inderdaad mee eens gaat..

Edit: Spuit elf! Er staat al een samenvatting :p


Laatst aangepast door PrimaBella op za 27 okt 2012 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Minx za 27 okt 2012 - 0:52

Rood schreef:Het topic is inmiddels verwijderd, zie ik ook.

Al ongeveer een uur...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:53

Misschien dat je als lid eerst 50 of 100 berichten moet hebben gepost voordat je bijv de pijler persoonlijk kunt lezen? Of in ieder geval meer privacy, door bijvoorbeeld je eerst te moeten registreren om bepaalde pijlers te lezen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 0:54

Ah, dan vind ik het wel een goed iets! Er moeten gewoon regels komen en onafhankelijke modjes.

Zo vind ik t ook nog steeds stom dat er hier zo geheimzinnig over de moderators wordt gedaan. Wat boeit t of iemand weet dat je moderator bent? Het boeit alleen als je er door vriendjespolitiek anderen mee weg laat komen als ze echt iets doen wat niet door de beugel kan. En ik denk inderdaad dat dat misschien ook wel het geval zal zijn.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sarah1985 za 27 okt 2012 - 0:55

heel wat gemist dus,, Ik dacht even kijken op het forum.

zal nu even dit topic lezen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Minx za 27 okt 2012 - 0:55

Yasmin schreef:Misschien dat je als lid eerst 50 of 100 berichten moet hebben gepost voordat je bijv de pijler persoonlijk kunt lezen? Of in ieder geval meer privacy, door bijvoorbeeld je eerst te moeten registreren om bepaalde pijlers te lezen

Dit lijkt me nou juist weer niet handig, want als je dan een keer wat onder een andere naam wilt posten moet je daar eerst 50 berichten mee plaatsen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 0:57

Minx schreef:
Yasmin schreef:Misschien dat je als lid eerst 50 of 100 berichten moet hebben gepost voordat je bijv de pijler persoonlijk kunt lezen? Of in ieder geval meer privacy, door bijvoorbeeld je eerst te moeten registreren om bepaalde pijlers te lezen

Dit lijkt me nou juist weer niet handig, want als je dan een keer wat onder een andere naam wilt posten moet je daar eerst 50 berichten mee plaatsen.

Dat vind ik allebei onzin, de 50 berichten plaatsen voor je iets kunt lezen.
Maar ook steeds het aanmaken van nieuwe namen om onder 2 alterego's te kunnen posten.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 0:58

Met het voorstel van Yasmin wordt het tijd voor Piet Piraat arararara pirat

Het boeit me niet zoveel wat er gaat gebeuren. Of het forum hier blijft of dat het een nieuwe naam krijgt. Alles mag van mij. Maar laten we de definitie van forum gewoon behouden. Iedereen kan het lezen, iedereen kan ervoor kiezen om zich aan te melden en iedereen mag posten als ze daar zin in hebben.

Als ik 50x iets moet posten om 'een level verder te komen', dan open ik wel een spelletje en geen forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 1:01

Geen mening, het maakt me eigenlijk bijzonder weinig uit. Hier zit ik prima, wat er aan nieuw forum komt beland ik ook vanzelf wel weer denk ik.

Wel ben ik het eens met het feit dat dit op een volwassen manier met Zusje gecommuniceerd moet worden. Ze heeft wel jaaaaaaarenlang ontzettend veel tijd in ons en dit forum gestoken en of ze daar nou bepaalde dingen fout heeft gedaan of niet, ik vind niet dat we haar zomaar kunnen passeren. Ook is het qua opschonen/sluiten van dit forum wel essentieel dat zij hier ook mee instemt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sterre za 27 okt 2012 - 1:04

Dank Rood, ik was het spoor bijster.

Ik denk dat er heel veel forummers hier zijn die zich niet bezighouden met wie moderator is, wat de regels zijn en wat er allemaal is voorgevallen tussen Zusje, Smikkel, Reva en Doedel. Die komen hier om gewoon wat te kletsen . Bijvoorbeeld een hoop mensen op de mama pijler. Die groep staat denk ik ook niet te springen om een nieuw forum en raak je misschien kwijt.

Zelf denk ik wel dat er wat moet veranderen. De rel van gisteren heb ik niet meegekregen maar van de vorige ben ik wel geschrokken. Misschien naïef, maar ik had echt meer discretie en respect verwacht.

Persoonlijk lijkt me een nieuw forum een prima frisse start, maar met de kanttekening dat we misschien een aantal leden kwijtraken door de switch.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:11

Goeie analyse, Sterre.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:13

Ik hoop trouwens wel dat de mensen die 'nee' zeggen, zich goed hebben verdiept in waarom dit topic is opgezet. Zomaar nee zeggen omdat je gewoon geen zin hebt in verandering, vind ik te mager.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Blond za 27 okt 2012 - 1:14

Een nieuwe frisse start lijkt me prima, maar wel het de tijd geven zodat mensen die misschien minder actief zijn de tijd hebben om het mee te krijgen, en mee te gaan. En dat er misschien iets op het nieuwe forum vermeld wordt dat dit het oude Yes forum is. Mensen die op Yes googlelen kunnen het dan toch nog vinden.

Verder zou ik best wel een moderator willen zijn smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 1:14

Ik denk ook dat een frisse start een goed idee is en ik ben op zich ook niet tegen openheid wat betreft de moderators. Ik snap echter wel de keuze om het eerst anders te doen. Het kan natuurlijk zijn dat je minder prettig kunt forummen als je een keer in 'functie' discussies hebt gehad met meerdere forummers. Het is geen enorm forum zoals Fok! maar een vrouwenforum met vrouwenproblemen en vrouwengeheugens, dat gaat toch wat sneller mis. Ik denk echter dat we op een punt zijn gekomen dat het geheim houden van moderators niet meer wenselijk is en dat we de risico's die kleven aan openheid van moderators maar moeten accepteren.

Daarnaast heb ik niet het gevoel dat Zusje nog erg blij is met het forum en waar eerder plannen waren om ook hier een .nl of .com van te maken, denk ik niet dat deze nog uitgevoerd gaan worden. Terwijl ik zéker denk dat dit voor extra aanwas zal zorgen. Ik begrijp dat veel forummers hier graag wat meer privacy willen door lezen pas mogelijk te maken bij aanmelding, maar ik ben daar tegen. We roepen zo vaak dat we wat meer nieuwe leden zouden willen en dat het forum is ingekakt, juist door alles openbaar te maken trek je nieuwe leden. Ik lees hier dat mensen ervoor willen kiezen om de minder populaire pijlers openbaar te maken en de rest niet. Maar denk je echt dat iemand hier zich aan gaat melden door het lezen van de pijler Reizen of Koken? Ik denk het niet. Als dat het enige is waar je interesse ligt, meld je je wel aan bij een ander forum en van de rest van het forum krijg je op die manier gewoon geen indruk.

Zelf ben ik in 2006 op het forum gekomen, doordat ik het blad las. Ik heb lange tijd alleen maar rondgehangen bij Persoonlijk (volgens mij stond daar toen ook nog alles over zwangerschappen, want dat topic over zwangere vrouwen vond ik toen altijd leuk om te lezen) en bij Liefde & Relatie. Pas toen ik wat actiever werd, ben ik aandacht gaan besteden aan de andere pijlers. Als ik alleen Wonen, Reizen, Koken etc. had kunnen lezen, zou ik me nooit aangemeld hebben. Daar wordt zo weinig interessants verteld, dat nodigt helemaal niet uit. Juist dat je verhaal gehoord werd in Persoonlijk of dat je advies kon vragen in Liefde & Relatie trok me aan. Ik vond het ook leuk om advies te geven of dingen eens van een andere kant te laten bekijken.

Ik ben dus voor een nieuw forum, maar ik ben voor een openbaar forum op een .nl-adres. Dit zorgt hopelijk voor wat nieuwe leden en maakt ook dat interessante topics gemakkelijker gevonden worden bij Google, waardoor er ook weer extra mensen aangetrokken worden.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Stuiterbal za 27 okt 2012 - 1:16

Thnxx voor de samenvatting. Ik kan alleen nu nog geen mening geven alhoewel ik wel de laatste tijd de nodige rellen deels heb mee gekregen.

Ik denk dat ik er nog open in sta. Wel vind ik het erg jammer dat zaken zo uit de hand lopen. Ik kom hier graag en er zijn heel wat leuke forummers. Het is een leuk tijdverdrijf in mijn vrije tijd.
Het zou jammer zijn als alles zo uit elkaar gaat vallen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Annemoontje za 27 okt 2012 - 1:20

Heb denk ik ook wat gemist, heb net met een kop koffie dit topic maar eens doorgenomen.

Ik heb geen mening over een nieuw forum of niet, vind het goed als er een nieuwe komt. Wel vind ik het onzin als je bijv. eerst 50 posts ofzo moet hebben om bepaalde dingen te kunnen lezen.

Ben het ook eens met Maura om de definitie van het forum wel te behouden, zodat mensen zich aan kunnen melden als ze willen en kunnen posten. Het moet wel gezellig blijven en dat nieuwkomers zich ook welkom voelen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:20

Van mij hoef er geen nieuw forum te komen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Rush za 27 okt 2012 - 1:25

Iedereen roept hier dat we goed te vinden moeten zijn op Google, maar aan de andere kant moet er zo veel mogelijk privé. Google en privacy gaan niet zo goed samen.

Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als ik zoek op 'boodschappen per maand' dat dan dit forum of het nieuwe forum ook omhoog komt op Google, net als Viva en Fok. Maar 90% van de meiden hier zal dat niet willen gok ik.

Aan de andere kant maakt het je wel erg bewust van wat je post en je krijgt natuurlijk nieuwe aanwas op het forum.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Sanne za 27 okt 2012 - 1:26

Ik heb de rellen niet meegekregen, dus bedankt voor de samenvatting. Volgens mij is het gewoon vrij om een nieuw forum op te zetten, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit wat Zusje ervan vindt. Maar voor het gevoel van een hele hoop forummers, is het wel fijn om haar reactie af te wachten. Ze heeft er toch een hele hoop tijd ingestoken, dan is het wel prettig dat ze in ieder geval haar gedachten er over kan laten gaan. Dan voelt het misschien ook minder als een klap in haar gezicht.

Even het namenlijstje geupdate:

(All the) LADIES
Talk
Engeltjes
Cato
Stip
MISS
Pecha Kucha
Goud
Zus
Lifestyle
Kabberdoes (= café)

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:26

Yasmin schreef:Misschien dat je als lid eerst 50 of 100 berichten moet hebben gepost voordat je bijv de pijler persoonlijk kunt lezen? Of in ieder geval meer privacy, door bijvoorbeeld je eerst te moeten registreren om bepaalde pijlers te lezen

Dat lijkt me niets, van die bonuspijlers. Als je met iets zit vind ik dat je dat gewoon meteen onder je account moet kunnen posten.

Oh, als we het dan toch over bonussen hebben: laten we de handdoekenpunten er ook nog in? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 1:27

Rush schreef:Iedereen roept hier dat we goed te vinden moeten zijn op Google, maar aan de andere kant moet er zo veel mogelijk privé. Google en privacy gaan niet zo goed samen.

Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden als ik zoek op 'boodschappen per maand' dat dan dit forum of het nieuwe forum ook omhoog komt op Google, net als Viva en Fok. Maar 90% van de meiden hier zal dat niet willen gok ik.

Aan de andere kant maakt het je wel erg bewust van wat je post en je krijgt natuurlijk nieuwe aanwas op het forum.

Ik heb er geen problemen mee, mits je je posts achteraf kunt editten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 1:28

Nee, niet zo'n constructie dat je minimaal zoveel berichten moet hebben om in het besloten deel te mogen, dat is echt vervelend voor nieuwelingen. Alles wat interessant is gebeurt in het besloten deel en dan moet je eerst tegen brug en meug 500 postscript in saaie topics zetten. Dat is zo ongastvrij. Een deel besloten vind ik oké, dan wel graag ook de mamapijler, maar registreren moet dan wel genoeg zijn.


Laatst aangepast door Susan op za 27 okt 2012 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 8 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum