Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 16 van 24 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 16 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:56

Ecrits schreef:Hoe zien je die nieuwe start dan voor je? Collectieve brainwash? Wat levert een frisse start op?
Nieuwe regels, strakker nageleefd. Nieuwe omgeving. Verwijderde oude topics. Meer transparantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 6:56

Ecrits schreef:Hoe zien je die nieuwe start dan voor je? Collectieve brainwash? Wat levert een frisse start op?

IK denk dat een nieuw forum zorgt dat je weer met een frisse blik kijkt, aangezien je toch opnieuw moet wennen en alles nieuw is. Dat geeft wel wat afstand. Een brainwash is het natuurlijk niet, dat slaat nergens op.

En ook wat Rood zegt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:56

Leiding is nodig inderdaad. Je ziet nu al in dit topic dat we alle kanten op slingeren, omdat niemand in charge is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:57

Susan schreef:
Marin schreef:
Fruity schreef:Maar ergens is het toch ook van de zotte, dat wij als volwassen vrouwen, in het gareel moeten worden gehouden door een lading mod's? Er zijn nu twee, maar dat is blijkbaar te weinig. We zijn toch geen kleine kinderen meer?

Nee dat is heel normaal voor een forum. Zo werkt het met alle communities natuurlijk.

Inderdaad, op alle fora zijn moderators actief. Dat heeft geen bal met volwassenheid te maken.

Ik vind het gewoon heel raar en naar om te zien hoe mensen elkaar hier met de grond gelijk maken. Ik zie niet in waarom je zoiets doet op een forum.
Dat moderators er moeten zijn, snap ik. Maar om ons in het gareel te houden, dat vind ik vreemd. Respect voor elkaar, en behandel men zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Ik vind dat wel met volwassenheid te maken. Gedraag je gewoon fatsoenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat, hoe sommige meiden zich hier gedragen, zich ook zo in de échte wereld gedragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:57

PC, je man heeft ongelijk! Je blijft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 6:57

Gympie schreef:De tweede kamer heeft ook niet voor niets een voorzitter en een debat een debatleider. Die leiding is gewoon nodig. Zeker in dit kippenhok.

Beetje off-topic, maar waarom noemen vrouwen zichzelf altijd kippen en een kippenhok? Ik hoor mannen echt nooit zo over zichzelf praten, 'een hengstenstal' of zo. Zo'n woord is er niet eens voor een groep mannen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Paper Crown za 27 okt 2012 - 6:57

Ik wil ook niet weg, maar hij heeft dit hele topic gelezen en hij zei: 'Vrouwen zijn echt eng he?' hahaha! Nou dan moeten we maar even kijken hoe we het moeten doen, anders moet ik nog stiekem gaan forummen ook nog.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:58

Rood schreef:
Ecrits schreef:Hoe zien je die nieuwe start dan voor je? Collectieve brainwash? Wat levert een frisse start op?
Nieuwe regels, strakker nageleefd. Nieuwe omgeving. Verwijderde oude topics. Meer transparantie.
Precies wat ik bedoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:58

Ecrits schreef:Hoe zien je die nieuwe start dan voor je? Collectieve brainwash? Wat levert een frisse start op?
Nee natuurlijk niet. Je kent de uitdrukking 'met een schone lei beginnen' vast wel, ik denk dat dat wel goed is. Wat ik al zei, als Zusje dan toch haar handen ervan af trekt, waarom dan geen forum maken met betere functies etc etc en die daardoor (nog) beter aan onze wensen voldoet?

Ik heb niet de illusie dat er op een nieuw forum geen oude koeien uit de sloot gevist gaan worden, dat zeker niet, maar dat zie je mij ook nergens zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:59

Paper Crown schreef:Ik wil ook niet weg, maar hij heeft dit hele topic gelezen en hij zei: 'Vrouwen zijn echt eng he?' hahaha! Nou dan moeten we maar even kijken hoe we het moeten doen, anders moet ik nog stiekem gaan forummen ook nog.
Mijn man snapt er ook echt niks van laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  LDJ za 27 okt 2012 - 7:00

Eens met Fruity.

Verder kan een nieuw forum nodig zijn, maar dan heb je toch weer hetzelfde groepje mensen en op gegeven moment komt men er toch wel achter wie wie is.
Zul je dan niet weer hetzelfde krijgen als wat er nu gebeurd?
Wel vind ik het erg jammer dat er veel meiden besluiten hun account op te laten heffen.

Mij maakt het niet zoveel uit of we nu hier blijven of niet.
Als er een nieuw forum komt zal ik iig meegaan denk ik.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Thunder za 27 okt 2012 - 7:01

Ik denk dat een nieuw forum totaal geen verandering brengt. Wat er nu speelt zal altijd blijven voorkomen, óók op een nieuw forum. Meer moderators, een strengere controle en een opschoning lijkt mij voldoende.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gympie za 27 okt 2012 - 7:01

Susan schreef:
Gympie schreef:De tweede kamer heeft ook niet voor niets een voorzitter en een debat een debatleider. Die leiding is gewoon nodig. Zeker in dit kippenhok.

Beetje off-topic, maar waarom noemen vrouwen zichzelf altijd kippen en een kippenhok? Ik hoor mannen echt nooit zo over zichzelf praten, 'een hengstenstal' of zo. Zo'n woord is er niet eens voor een groep mannen.

Haha, geen idee. Maar ik vind 'm vandaag wel echt toepasselijk.

Noemen ze het niet hengstenbal? Of refereert dat ergens anders naar? Volgens mij wel.. laughcry
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Paper Crown za 27 okt 2012 - 7:01

Stofzuiger schreef:
Paper Crown schreef:Ik wil ook niet weg, maar hij heeft dit hele topic gelezen en hij zei: 'Vrouwen zijn echt eng he?' hahaha! Nou dan moeten we maar even kijken hoe we het moeten doen, anders moet ik nog stiekem gaan forummen ook nog.
Mijn man snapt er ook echt niks van Een nieuw forum? - Pagina 16 394967

Mijn man - 'Maar wat is er nou doorgeluld?' Ik: 'Het biechttopic..' hij: 'Mag ik dat lezen?' ik: 'Het is er niet meer..' hij: 'Waarom doen ze dan moeilijk..' haha. Hij snapt er echt niets van. Dus ik heb hem uitgelegd dat er een biechttopic was en dat er bij de meeste biechten IP adressen gecheckt werden en zo zag je welke forummer het had geschreven en dát werd doorgeluld. En toen snapte hij het.Een nieuw forum? - Pagina 16 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:02

Nu blijf je ook houden dat in discussies oude topics (rellen, beledigingen) weer opgediept worden, terug gelezen etc, met een nieuwe start kan dat niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:02

Je man heeft wel gelijk, PC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 7:02

Fruity schreef:

Ik vind het gewoon heel raar en naar om te zien hoe mensen elkaar hier met de grond gelijk maken. Ik zie niet in waarom je zoiets doet op een forum.
Dat moderators er moeten zijn, snap ik. Maar om ons in het gareel te houden, dat vind ik vreemd. Respect voor elkaar, en behandel men zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Ik vind dat wel met volwassenheid te maken. Gedraag je gewoon fatsoenlijk. Ik kan me niet voorstellen dat, hoe sommige meiden zich hier gedragen, zich ook zo in de échte wereld gedragen.

Op het Vivaforum zijn ook mods, ruzies, rellen en afzeikpartijen en dat zijn over het algemeen vrij hoogopgeleide, succesvolle vrouwen van 30+. Dat krijg je gewoon op fora waar heel actief wordt gepost, verhit wordt gediscussieerd en wordt gepraat over privé-onderwerpen. Ik denk dat het verschil met het echte leven ook is dat een gespreksonderwerp voor de betrokkene heel gevoelig en persoonlijk is terwijl de rest er maar de helft van begrijpt en weet en er niet bij betrokken is, waardoor er een soort ongelijkheid is en er makkelijk te snel harde of foute dingen worden gezegd. In het echt is dat niet, dan voer je dat soort gesprekken over het algemeen met mensen die echt persoonlijk betrokken zijn bij je leven, of met mensen die ervoor opgeleid zijn om je te helpen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:04

Niemand anders die handig is of met een handige man die een forum met een .nl-domeinnaam kan maken, dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 7:04

Gympie schreef:

Haha, geen idee. Maar ik vind 'm vandaag wel echt toepasselijk.

Noemen ze het niet hengstenbal? Of refereert dat ergens anders naar? Volgens mij wel.. laughcry

Een hengstenbal lijkt mij meer een soort feest of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  mzcharlotte za 27 okt 2012 - 7:04

Paper Crown schreef:Dus ik heb hem uitgelegd dat er een biechttopic was en dat er bij de meeste biechten IP adressen gecheckt werden en zo zag je welke forummer het had geschreven en dát werd doorgeluld. En toen snapte hij het.Een nieuw forum? - Pagina 16 281626781

Ik snap het nu ook wat meer. Dit is compleet langs me heen gegaan. Dat komt omdat jullie (algemeen bedoeld) rellen plannen als ik net voor wat langere tijd off-line ben Wink :P
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:05

Paper Crown schreef:
Stofzuiger schreef:
Paper Crown schreef:Ik wil ook niet weg, maar hij heeft dit hele topic gelezen en hij zei: 'Vrouwen zijn echt eng he?' hahaha! Nou dan moeten we maar even kijken hoe we het moeten doen, anders moet ik nog stiekem gaan forummen ook nog.
Mijn man snapt er ook echt niks van Een nieuw forum? - Pagina 16 394967

Mijn man - 'Maar wat is er nou doorgeluld?' Ik: 'Het biechttopic..' hij: 'Mag ik dat lezen?' ik: 'Het is er niet meer..' hij: 'Waarom doen ze dan moeilijk..' haha. Hij snapt er echt niets van. Dus ik heb hem uitgelegd dat er een biechttopic was en dat er bij de meeste biechten IP adressen gecheckt werden en zo zag je welke forummer het had geschreven en dát werd doorgeluld. En toen snapte hij het.Een nieuw forum? - Pagina 16 281626781
Laughing

Komt hij nu ook meedoen? Mr Paper Crown? Of scissors (ontwerper van de paper crown)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 7:05

Maple schreef:Niemand anders die handig is of met een handige man die een forum met een .nl-domeinnaam kan maken, dan?

Een .nl-domeinnaam moet je toch gewoon laten registreren?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Thunder za 27 okt 2012 - 7:05

Bestaat de mogelijkheid niet om dit forum te houden en compleet leeg te gooien? Dat er dingen worden toegevoegd en verwijderd als dat nodig is. En dat we dan met z'n allen helemaal met een paar lege pijlers beginnen?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:05

Susan schreef:
Ecrits schreef:Hoe zien je die nieuwe start dan voor je? Collectieve brainwash? Wat levert een frisse start op?

IK denk dat een nieuw forum zorgt dat je weer met een frisse blik kijkt, aangezien je toch opnieuw moet wennen en alles nieuw is. Dat geeft wel wat afstand. Een brainwash is het natuurlijk niet, dat slaat nergens op.

En ook wat Rood zegt.

Nee dat snap ik, maar in mijn ogen heb je dat wel nodig om echt op nieuw te beginnen, nu gaan alle verhalen gewoon mee. Ik weet niet of het het topic van gisteren hele aal hebt gelezen, maar persoonlijke topics en reacties zijn door sommige leden opgeslagen op hun computer, daar verandert een nieuw forum niets meer aan. Die informatie is allang opgeslagen en doorgestuurd. Dit zal blijven gebeuren en is al gebeurt. Dat maakt voor mij een forum heel erg onaantrekkelijk. Ik gun jullie een schone lei, maar ik denk echt dat het een illusie is. Ik doe er in ieder geval niet aan mee. Vind het wel fijn dat ik dit nu weet, want ik had er echt niet bij stil gestaan dat het gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 7:06

Ik ken wel iemand die al eerder verschillende fora heeft gemaakt, ik kan eens peilen of hij het wil doen?

Edit, dit is een vriend van vroeger waar ik verder niet veel meer mee omga, dus dat is ook een onafhankelijk persoon!


Laatst aangepast door Caroline. op za 27 okt 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 16 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 24 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum