Ik ben niet blij, want?!
+48
Lady4
TukTuk
Parisienne
LaBird
Japie
Arwyn
Raindrop
Miss G
Queen
Printje
Carmen_
Blond
ixis
loura
Aardbei
JD
Kowalski
TwistedAngel
PeperMunt
Flippin' Bitch
Jasmine
Caroow
Bimbam
Annemoontje
Tania
Shy
Ibbeltje
Stuiterbal
LDJ
Elliot
Marin
Bazinga
Guus
Mizz_S
Burn
Oasis
SoGood
Paper Crown
RYW
Susan
Raven
Summerlovin
Roxi3
Suus
Rebecca
hellowkitty
Lejow
Rumble
52 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben niet blij, want?!
Ik ben niet blij omdat ik vandaag een feedback meeting had met mijn projectgroep en ik WEER niet voor mezelf op durfde te komen waardoor ik nu maar een 6 heb gekregen en alle anderen een 7
En ik ben niet blij omdat ik al de hele dag misselijk ben.
En ik ben niet blij omdat ik al de hele dag misselijk ben.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
ik ben niet blij omdat ik gisteravond het verschrikkelijke nieuws heb ontvangen dat de zoon van mijn baas is v.erdronken op zijn werk in Cura.cao. Heel heftig en verdrietig.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Hoe ging je tentamen Oasis?
FB beterschap!
TA: bah wat een vervelend nieuws
FB beterschap!
TA: bah wat een vervelend nieuws
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Hoe ging je tentamen Oasis?
Lief dat je het vraagt! Maar slecht.. kreeg een black-out en ging dingen door elkaar halen pff. Ben heel gefrustreerd het lokaal uitgekomen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Oasis schreef:Kowalski schreef:Hoe ging je tentamen Oasis?
Lief dat je het vraagt! Maar slecht.. kreeg een black-out en ging dingen door elkaar halen pff. Ben heel gefrustreerd het lokaal uitgekomen!
Ahw! Das niet leuk! Hopen dat je misschien toch nog genoeg goed hebt gemaakt?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Oasis schreef:Kowalski schreef:Hoe ging je tentamen Oasis?
Ahw! Das niet leuk! Hopen dat je misschien toch nog genoeg goed hebt gemaakt?
Ja, flink duimen! En anders.. uhm.. herkansen.. again..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik ben niet blij omdat ik hele lekkere pompoensoep heb gemaakt voor de lunch op mijn werk. Ga ik zelf lunchen, is ie op!
Gast- Gast
Ik ben niet blij, omdat ik zo ziek ben als ik weet niet wat. Lang geleden dat ik me zo lamlendig heb gevoeld. Snotteren, hoesten, niezen, hoofdpijn, spierpijn. Noem de klachten maar op of ik heb ze. Stomme griep.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik ben niet blij omdat ik hele lekkere pompoensoep heb gemaakt voor de lunch op mijn werk. Ga ik zelf lunchen, is ie op!
Aah, dat is inderdaad niet leuk. Ben je zo trots op je eigen creatie en dan heb je er zelf niks van gehad.
Mag iedereen altijd zovel opscheppen als diegene wil? Op een locatie waar ik werk hebben ze de regel dat ieder gewoon echt maar een kom mag (en dan ook allemaal in dezelfde soort kom), zodat iedereen heeft.
Maura, beterschap!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik ben niet blij omdat...
...Wij,als ik nog lang zonder werk zit, uiteindelijk onze huur niet kunnen betalen. We wonen sinds 2010 in een nieuwbouw eensgezinswoning. Nu heb ik toevallig een appartement aangeboden gekregen (stond ik blijkbaar nog voor ingeschreven), en we gaan maandag toch maar voor de zekerheid kijken. Maar....ik wil mijn huisje niet kwijt!...en niet met een hond op een flat wonen... Maar goed, we zijn realistisch,dus toch maar een afspraak gemaakt om het huis te bekijken. Afzeggen kan altijd nog.
...En ik ben niet blij omdat ik koppijn heb, en de kindjes waarop ik vandaag pas met hun verkeerde been uit bed gestapt zijn, ze zijn niet te genieten vandaag! Maar dat gehuil als je hoofdpijn hebt is niet fijn...
...Wij,als ik nog lang zonder werk zit, uiteindelijk onze huur niet kunnen betalen. We wonen sinds 2010 in een nieuwbouw eensgezinswoning. Nu heb ik toevallig een appartement aangeboden gekregen (stond ik blijkbaar nog voor ingeschreven), en we gaan maandag toch maar voor de zekerheid kijken. Maar....ik wil mijn huisje niet kwijt!...en niet met een hond op een flat wonen... Maar goed, we zijn realistisch,dus toch maar een afspraak gemaakt om het huis te bekijken. Afzeggen kan altijd nog.
...En ik ben niet blij omdat ik koppijn heb, en de kindjes waarop ik vandaag pas met hun verkeerde been uit bed gestapt zijn, ze zijn niet te genieten vandaag! Maar dat gehuil als je hoofdpijn hebt is niet fijn...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe, dat zijn verschrikkelijke berichten. En met creatief boekhouden lukt het ook niet? In de afgelopen maanden was er slechts Ă©Ă©n ding heel eg belangijk voor mij en dat was mijn hypotheek. Alle overige lasten kwamen wel (wel in dezelfde maand, maar later). Daar kwam wel een hoop gebel met bedrijven bij, om herinneringskosten e.d. te vermijden. Maar op die manier is het mij continu gelukt. Passen, meten, ene gat met andere vullen etc. En eindelijk kan ik weer een beetje ademhalen. Succes verhaaltje eigenlijk. Maar heb altijd het idee dat als ik het kan, iedereen het moet kunnen.
Gast- Gast
[Vervolg op post in blij-topic]
Ik ben dan weer niet blij omdat ik vanavond niet van de erwtensoep kan/mag proeven, maarrrrrrr....... *switch back*
Ik ben dan weer niet blij omdat ik vanavond niet van de erwtensoep kan/mag proeven, maarrrrrrr....... *switch back*
Gast- Gast
Annemoontje schreef:Harrison schreef:Ik ben niet blij omdat ik hele lekkere pompoensoep heb gemaakt voor de lunch op mijn werk. Ga ik zelf lunchen, is ie op!
Aah, dat is inderdaad niet leuk. Ben je zo trots op je eigen creatie en dan heb je er zelf niks van gehad.
Mag iedereen altijd zovel opscheppen als diegene wil? Op een locatie waar ik werk hebben ze de regel dat ieder gewoon echt maar een kom mag (en dan ook allemaal in dezelfde soort kom), zodat iedereen heeft.
Maura, beterschap!
Haha wat een wereldprobleem he . Maar ja.. op zich mag iedereen nemen wat hij of zij wil, maar het is genoeg voor iedereen 1 kom. Als iedereen 2 kommen neemt voordat de tweede lichting komt (we lunchen in 2 shifts) dan is het dus op. Er kwam ook iemand heel lief vertellen dat het zo lekker was dat ze wel twee kommen had genomen en dat de soep op was. Dus ik zo: ja, leuk... ik moet nog lunchen hahaha.
Gast- Gast
Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En ik ben niet blij omdat mn pepernoten op zijn!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik ben niet blij want mijn mooie professionele fohn die ik al heb sinds ik 16 ben stuk is gegaan vandaag . Ben echt gehecht aan dat ding haha! Maar ik heb meteen een nieuwe besteld en precies diezelfde dus hopelijk doet deze het ook 13 jaar
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben niet blij want om 4 uur zou de loodgieter komen en hij is er nog steeds niet. Terwijl
Ik met een lekkende verwarming en houten vloer zit. Blijf bakjes leeggieten
Ik met een lekkende verwarming en houten vloer zit. Blijf bakjes leeggieten
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Aardbei schreef:Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Nee, ik woon in Gelderland, Amsterdam is een uur met de trein... En nu ligt hij al bij de MediaMarkt. Volgens die jongen waren de meeste dingen wel sneller terug dan de vier weken die ervoor staan. Daar hoop ik dan maar op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Aardbei schreef:Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Werkt dat ook met je Iphone? Moet je daarvoor betalen? Want ik heb een verzekering lopen bij mijn provider..
Gast- Gast
Ik ben niet blij want ik heb een burn-out volgens de dokter.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Harrison schreef:Aardbei schreef:Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Werkt dat ook met je Iphone? Moet je daarvoor betalen? Want ik heb een verzekering lopen bij mijn provider..
Poeh dat weet ik niet precies, ik heb de mijne los gekocht en toen werkte het wel zo. Zou gewoon even bellen
Het moet trouwens wel binnen je garantieperiode zijn dan....
Laatst aangepast door Aardbei op wo 31 okt 2012 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik ben niet blij want ik slaap aankomende nacht (voor het eerst in tijden) alleen en ik zie er een beetje tegenop .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Mijn fiets kapot is en ik eigenlijk een mamafiets wil maar geen kan vinden in de prijsgroep die ik in gedachten had. En daarnaast heb ik gewoon vandaag een baaldag en ik weet niet eens waar het precies aan ligt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Dit vriendje is niet blij....
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: