Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

+26
Lotus
Champagne
Red Velvet
frolic
Burn
Lady4
Ibbeltje
lyke
Dennenappel
Poisongirl
Mermaid
Marie
SnowWhite
Jeanette
Alex
Jordana
bolus26
Sorella
Esperanza
Oasis
SoGood
Minx
Middleme
Monte
Sarah1985
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  Empty n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:30

Vandaag ben ik niet zo blij, omdat ik waarschijnlijk een blaasontsteking heb. De eerste in mijn leven, mocht het zo zijn. Ik werd vannacht om de zoveel tijd wakker om naar het toilet te gaan, maar of ik echt moest? En vanochtend zat ik opeens om de tien minuten op het toilet, zonder dat er iets uitkwam, tot er een lampje begon te branden. (Ik was nog niet echt wakkern.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  827601 )

Ik heb gelijk de ha even gebeld en nu moet ik mijn urine inleveren. Ik ben vandaag wel bij de ha-praktijk geweest, voor de afspraak met mijn psycholoog, maar heb nog niets ingeleverd. Want ik kan het juiste potje niet vinden. Vind het allemaal maar zonde om erin te plassen. n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  166342 Morgen maar even verder zoeken naar een potje.... Rolling Eyes

Waarom zijn jullie vandaag niet zo blij?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Pompoen do 9 feb 2012 - 7:34

Bij de apotheek kun je voor een paar cent een potje kopen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...  Empty Re: n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...

Bericht  Sarah1985 do 9 feb 2012 - 7:38

balen zeg blaasontsteking, je moet ff cranberry pillen halen en die nemen dat helpt bij mij altijd

ik ben niet zo blij omdat mijn man eerst met de kerstvakantie 4 weken thuis was, en toen eindelijk werk had toen kwam de winter en zit die weer een week thuis. En als hij thuis zit krijgen we geen inkomen en de rekeningen gaan wel door. Nu hadden we een mooi potje met geld maar die is bijna aan zijn einde dus ik zie het even niet zo zitten momenteel. En ook word ik gek van mijn man, ik werk hele dagen en als ik thuis kom heeft die niks in huis gedaan geen eten klaar staan dus dat mag ik ook allemaal nog doen heel fijn
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:38

Als je echt blaasontsteking hebt, zou ik zsm in een potje gaan plassen. Snap uberhaupt niet hoe je nog een dag kan wachten, ik ga dan bijna knockie tijdens een toiletbezoek. Wat boeit het nou wat voor potje het is, je kan het potje ook weer terugvragen.

Heb standaard van die urinepotjes in huis van kruidvat, altijd handig! Blaasontsteking is echt vreselijk. Sad

Gast
Gast

Bericht  Monte do 9 feb 2012 - 7:41

Omdat ik vandaag met schaatsen in een gleuf terecht ben gekomen en keihard gevallen ben. Nu heb ik flink wat pijn in mijn arm en mijn billen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:41

Ik vroeg me al af waar ik van die speciale potjes kon halen. Vroeg de assistent vanochtend ook of ik zelf iets kon doen, zodat het zo weer over zou zijn, maar zo werkte het helaas niet. En ondanks dat ze me best bang heeft gemaakt met iets van het functioneren van de nieren, ben ik toch ietwat laksig.

Morgenvroeg ga ik gelijk even een potje halen. Dan kan ik het daarna direct doorbrengen.

Gast
Gast

Bericht  Middleme do 9 feb 2012 - 7:43

Ik heb buikgriep...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:44

Ik ben niet blij, omdat ik me niet lekker voel. Ik ben moe, slap en futloos.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 9 feb 2012 - 7:45

Ik baal ook, ik ga sinds de operatie elke dag enorm vooruit, maar nu heb ik sinds gisteren last van mijn bil, rug en been. Het geopereerde been. 't voelt alsof ik een marathon heb gelopen op 1 been...maar ik heb sinds de operatie niet meer op dat been gelopen, ik mag alleen maar aantippen. En 't irritante is dat ik dit eerder heb gehad, ik weet eigenlijk gewoon wat het is. Een beknelde zenuw in mijn bil. Maar ik baal er van want ik weet ff niet hoe ik er af moet komen en wat nou wijsheid is. Misschien de fysio bellen morgen ofzo.
Ik had voor de operatie ook het idee dat het weer opspeelde (de legpress-oefeningen worden dan ineens veel zwaarder) maar de fysio dacht dat het met de rust na de operatie juist beter zou gaan.
Probleem is dat (naast de bilspier los masseren) rekken de beste oplossing is, maar ik kan 't niet rekken want ik ben net aan mijn heupgewricht geopereerd...

Bah, ik wil dit niet nu!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:46

Nouja, je belemmert jezelf vooral met de pijn. Met een antibiotica kuur, had je nu al een hele grote verlichting van pijn gevoeld. Dat spul werkt als een tierelier.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:51

Ik heb 1 keer blaasontsteking gehad en ik ging echt kapot van de pijn. Ik plaste ook bloed toen. Ik hoop het nooit weer te krijgen want ik zat elke keer gewoon te janken op de wc.

Anyway, ben niet blij/chagrijnig omdat ik niet weet wat ik wil met mezelf, met mijn leven. Ik stel mezelf allerlei vragen waar ik geen antwoord op weet. Wat wil ik gaan doen, waar ben ik goed in?
Ik heb volgende week een gesprek op mijn werk en ik weet bijna zeker dat mijn contract niet verlengd word. En dat voelt echt heel kut.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:00

Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:01

Zelda schreef:Ik heb 1 keer blaasontsteking gehad en ik ging echt kapot van de pijn. Ik plaste ook bloed toen. Ik hoop het nooit weer te krijgen want ik zat elke keer gewoon te janken op de wc.

Anyway, ben niet blij/chagrijnig omdat ik niet weet wat ik wil met mezelf, met mijn leven. Ik stel mezelf allerlei vragen waar ik geen antwoord op weet. Wat wil ik gaan doen, waar ben ik goed in?
Ik heb volgende week een gesprek op mijn werk en ik weet bijna zeker dat mijn contract niet verlengd word. En dat voelt echt heel kut.
Kun je geen beroepskeuzetest doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:02

Wat vervelend, Zelda. Wat gaat er allemaal in je hoofd rond? Heb je wel een beetje ideeën/dromen waar je mee aan de slag zou willen, of is het echt een leeg veld?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:02

Jolee schreef:Nouja, je belemmert jezelf vooral met de pijn. Met een antibiotica kuur, had je nu al een hele grote verlichting van pijn gevoeld. Dat spul werkt als een tierelier.

Ik voel wel continu de druk om te moeten plassen, en het doet ook wel "pijn" bij het uitplassen, maar geen pijn zoals jullie het beschrijven, want dan zou ik wellicht nu door de grond moeten gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:04

Gisele schreef:
Jolee schreef:Nouja, je belemmert jezelf vooral met de pijn. Met een antibiotica kuur, had je nu al een hele grote verlichting van pijn gevoeld. Dat spul werkt als een tierelier.

Ik voel wel continu de druk om te moeten plassen, en het doet ook wel "pijn" bij het uitplassen, maar geen pijn zoals jullie het beschrijven, want dan zou ik wellicht nu door de grond moeten gaan.

Ik weet niet hoe hoog/laag mijn pijngrens is, maar ik ging echt door de grond ja. Huilend op het toilet zitten enz. Echt naar. Plassen voelt dan alsof er een mes ingestoken wordt. (oke geen fijne details dit, haha)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:09

Jolee schreef:Wat vervelend, Zelda. Wat gaat er allemaal in je hoofd rond? Heb je wel een beetje ideeën/dromen waar je mee aan de slag zou willen, of is het echt een leeg veld?
Ik weet wel wat ik het liefst wil doen, maar dat is een studie op HBO niveau en dat gaat nu gewoon niet. Ik heb op dit moment ook geen mogelijkheid om een opleiding te volgen ofzo. Wil hier liever niet verder over in detail treden.

Ik ben verder ook niet op zoek naar tips ofzo, al is het wel heel lief bedoeld. Wilde alleen even mijn verhaal kwijt en evt. een luisterend oor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:11

Snap ik. Ik hoop dat je eruit komt en wat rust daarin kan krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Minx do 9 feb 2012 - 8:13

@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel Wink)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  SoGood do 9 feb 2012 - 8:46

Ik heb een offday:

1. Stomme fouten gemaakt op mijn werk
2. Chagrijnige vriend
3. Erg teleurgesteld in een familielid. Wel super lieve vriend die er dan voor me is, dus punt 2 mag weer weg. Wink
4. Dr. House stopt ermee!!!!

http://www.nu.nl/media/2736465/tv-serie-house-md-rondt-af.html
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Oasis do 9 feb 2012 - 8:47

Ik ben griepig/verkouden en al twee dagen ziek thuis terwijl ik enorm veel moet doen voor mijn scriptie.. blegh.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:47

Ik echt de pest aan mijn buren heb. En ze dan ook nog een briefje in onze brievenbus hebben gedaan dat ze last hebben van onze hond. En iets in de zin van, dat de maat bijna vol is. Tsja, snapt die stomme koe dan zelf niet dat wij er zelf ook ontzettend last van hebben?? Dat we ons best doen maar dat het een pup is die het moet leren? Ze moet blij zijn dat hij niet de hele nacht door blaft. Ik snap dat ze het vervelend vinden maar wat verwacht ze dan? Als ik voor elke klacht bij hun aan de deur zou moeten staan kon ik er net zo goed gaan wonen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:50

Peeoh als ik een blaasontsteking heb dan kan ik echt niet een dag wachten. Dat gevoel alleen al.. brr krijg er kriebels van.

Dan heb je geplast en moet je een paar seconde erna weer maar je weet dat er toch niets komt. Ik kan totaal niet normaal zitten en wordt helemaal gek.

Plus dat uitplassen pijn doet.. maar vooral die drang.. neeuh ik had gelijk in een potje geplast en die pillen opgehaald :P

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 9 feb 2012 - 8:55

Lorna mercedez schreef:Ik ben ongerust want het zoontje van een leerling is spoorloos en spreekt geen Nederlands.
Oh wat eng! Is hij ondertussen al terecht?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Pompoen do 9 feb 2012 - 9:20

Fairytale schreef:@ pompoen zou het niet juist ook door het aantippen kunnen komen dat je die spier overmatig aanspant om aan je stabiliteit te komen. Ik weet niet wanneer je een afspraak hebt staan maar anders gewoon bellen. Kun je niet naar de praktijk komen dan kun je altijd vragen of zij naar jou komt (al weet je dat wss wel Wink)

Nou, ik loop met twee krukken met mag dus aantippen alsof ik een beschuitje heel moet houden. Ik vind mijn stabiliteit niet met dat been maar juist met die andere. Ik had ook best overbelastingsklachten aan het andere been verwacht want daar loop ik de hele dag op te hupsen, sta ik op als ik even stil sta.
En 't zijn precies dezelfde klachten als vorige keer...alleen is de situatie nu natuurlijk anders.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: