Ik ben niet blij, want?!
+48
Lady4
TukTuk
Parisienne
LaBird
Japie
Arwyn
Raindrop
Miss G
Queen
Printje
Carmen_
Blond
ixis
loura
Aardbei
JD
Kowalski
TwistedAngel
PeperMunt
Flippin' Bitch
Jasmine
Caroow
Bimbam
Annemoontje
Tania
Shy
Ibbeltje
Stuiterbal
LDJ
Elliot
Marin
Bazinga
Guus
Mizz_S
Burn
Oasis
SoGood
Paper Crown
RYW
Susan
Raven
Summerlovin
Roxi3
Suus
Rebecca
hellowkitty
Lejow
Rumble
52 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben niet blij, want?!
Mijn salaris niet snel genoeg komt en ik heb mn horloge stuk laten vallen Nu is 't kijkraampie stuk.. Huuuu... No pompom..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ben niet blij omdat..
ik echt kapot ga van de pijn door dit vochtige & koude weer. Mijn handen, enkels & knieen zitten helemaal vol vocht en ik laat continu dingen uit mijn handen vallen of zak er doorheen.
ik echt kapot ga van de pijn door dit vochtige & koude weer. Mijn handen, enkels & knieen zitten helemaal vol vocht en ik laat continu dingen uit mijn handen vallen of zak er doorheen.
Gast- Gast
Ik ben niet blij omdat..
Mijn man niet reageert op mijn mail, ik niet precies weet hoe laat hij thuis is dus ik heb bedacht dat als hij dat weer eens niet gaat laten weten, ik gewoon lekker om uiterlijk half 6 ga eten, thuis of niet, dan moet hij het maar eens laten weten.
En ik heb gewoon een baal-dag, zwangerschap zat, bh zit niet lekker door groeiende borsten, dochter zeurt.
Poos wakker gelegen vannacht dus ben ook erg moe.
Verlang naar mijn douche moment straks, lekker even alléén genieten onder de douche, geen gezeik aan mijn kop.
Mijn man niet reageert op mijn mail, ik niet precies weet hoe laat hij thuis is dus ik heb bedacht dat als hij dat weer eens niet gaat laten weten, ik gewoon lekker om uiterlijk half 6 ga eten, thuis of niet, dan moet hij het maar eens laten weten.
En ik heb gewoon een baal-dag, zwangerschap zat, bh zit niet lekker door groeiende borsten, dochter zeurt.
Poos wakker gelegen vannacht dus ben ook erg moe.
Verlang naar mijn douche moment straks, lekker even alléén genieten onder de douche, geen gezeik aan mijn kop.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik ben niet blij omdat onze c1000 een jumbo wordt en ik net dus (natgeregend) voor een dichte winkel stond omdat ze nu aan het verbouwen zijn. Daardoor moest ik dus naar een andere winkel bij een ander winkelcentrum.
En nog iets: We wilden dus zalm in balderdeeg eten vanavond en die van de c1000 is erg lekker en die van de supercoop (waar we nu zijn geweest) is niet te vreten dus we moesten ook wat anders te bedenken om te eten. En ik had er net zo'n zin in.
En nog iets: We wilden dus zalm in balderdeeg eten vanavond en die van de c1000 is erg lekker en die van de supercoop (waar we nu zijn geweest) is niet te vreten dus we moesten ook wat anders te bedenken om te eten. En ik had er net zo'n zin in.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb m'n salaris nog steeds nieehieeeet no friggin pompom..
Bazinga- Ratel
Is Pippa nou ook al weg? Of is dit wederom een naamsverandering?
Gast- Gast
Megara schreef:Is Pippa nou ook al weg? Of is dit wederom een naamsverandering?
Ze wilde schone lei Ze is er gewoon nog onder Pippa.
Ik ben trouwens nog steeds niet blij, want ik heb nog steeds geen salaris... En ik ga me gelijk gek lopen maken; mss is er wel iets misgegaan of zo. Krijg 't al ruim een jaar op donderdagmiddag
Bazinga- Ratel
Lees het net in het andere topic. Ja Megara, eerst alles lezen en dan vragen!
Salaris niet op tijd krijgen = bagger. En nu maar hopen dat ze je niet gaan lopen naaien omdat je er op een nare manier weg bent gegaan. Ik neem tenminste aan dat het van de baan is waar je pas weg bent.
Salaris niet op tijd krijgen = bagger. En nu maar hopen dat ze je niet gaan lopen naaien omdat je er op een nare manier weg bent gegaan. Ik neem tenminste aan dat het van de baan is waar je pas weg bent.
Gast- Gast
Ja klopt! Maar ga er niet van uit, 't is een véél te groot bedrijf denk ik. Bovendien krijg ik nog 2x salaris van ze, min 1 voorschot. Maar dan nog... Je krijgt achteraf betaald, dus ik hoor nu te krijgen, van vorige maand. En toen was er nog niks aan 't handje. Maar misschien is er iets mis gegaan, I dont know. Morgen even afwachten en anders bel ik wel even!
Maar balen is 't wel Heb gister dure boodschappen gedaan en had dat niet gedaan, als ik had geweten dat ik m'n geld niet had gehad
Maar balen is 't wel Heb gister dure boodschappen gedaan en had dat niet gedaan, als ik had geweten dat ik m'n geld niet had gehad
Bazinga- Ratel
Ik voel me kut omdat ik nu even thuis zit omdat ik rust nodig heb. En ik voel me alleen maar kloter daardoor.
Gast- Gast
Ik net om half 5 thuis kwam honger had en moest plassen. Maar er hing een gaslucht in huis ik gas dicht gedraaid ramen omen en weer naar buiten.
Mijn man gebeld en zijn collega´s (brandweer) zeiden dat ik 112 moest bellen. Dat gedaan heeft de brandweer het huis moeten schoonblazen.
Mijn schoonmoeder had het gas aan laten staan... Ze wil graag helpen nu ik me vaak niet lekker voel dus komt ze wel eens poetsen (aangekondigd). Maar omdat zij niets ruikt heeft ze niet gemerkt dat ze het gas per ongeluk open gedraaid had bij het poetsen.
Ze is 12 uur weggegaan en ik kwam dus pas 4,5 uur later thuis. Alle ramen zaten dicht en het woon oppervlak is ongeveer 80m2.
Dus toen kon ik pas om half 6 beginnen met het eten en plassen pfff... En nu staat er ook nog een foto op de lokale nieuwssite, gelukkig zie je me alleen van achter.
Mijn man gebeld en zijn collega´s (brandweer) zeiden dat ik 112 moest bellen. Dat gedaan heeft de brandweer het huis moeten schoonblazen.
Mijn schoonmoeder had het gas aan laten staan... Ze wil graag helpen nu ik me vaak niet lekker voel dus komt ze wel eens poetsen (aangekondigd). Maar omdat zij niets ruikt heeft ze niet gemerkt dat ze het gas per ongeluk open gedraaid had bij het poetsen.
Ze is 12 uur weggegaan en ik kwam dus pas 4,5 uur later thuis. Alle ramen zaten dicht en het woon oppervlak is ongeveer 80m2.
Dus toen kon ik pas om half 6 beginnen met het eten en plassen pfff... En nu staat er ook nog een foto op de lokale nieuwssite, gelukkig zie je me alleen van achter.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Ik ben niet blij omdat we van de week te horen hebben gekregen dat bij een vriendin van mij haar kanker terug is.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ow Bosjesvrouw, wat een naar nieuws! Sterkte!
Ik ben niet blij omdat ik deze week even niet in m'n hum ben. Weet niet waarom, zal wel weer over gaan.
Ik ben niet blij omdat ik deze week even niet in m'n hum ben. Weet niet waarom, zal wel weer over gaan.
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Dit vriendje is niet blij....
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: