Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben niet blij, want?!

+48
Lady4
TukTuk
Parisienne
LaBird
Japie
Arwyn
Raindrop
Miss G
Queen
Printje
Carmen_
Blond
ixis
loura
Aardbei
JD
Kowalski
TwistedAngel
PeperMunt
Flippin' Bitch
Jasmine
Caroow
Bimbam
Annemoontje
Tania
Shy
Ibbeltje
Stuiterbal
LDJ
Elliot
Marin
Bazinga
Guus
Mizz_S
Burn
Oasis
SoGood
Paper Crown
RYW
Susan
Raven
Summerlovin
Roxi3
Suus
Rebecca
hellowkitty
Lejow
Rumble
52 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 Empty Re: Ik ben niet blij, want?!

Bericht  Queen wo 31 okt 2012 - 6:12

Aardbei schreef:
Harrison schreef:
Aardbei schreef:
Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!

Werkt dat ook met je Iphone? Moet je daarvoor betalen? Want ik heb een verzekering lopen bij mijn provider..

Poeh dat weet ik niet precies, ik heb de mijne los gekocht en toen werkte het wel zo. Zou gewoon even bellen smile
Het moet trouwens wel binnen je garantieperiode zijn dan....

Dat had ik ook en mijn broertje heeft het glas even opengewipt en het kabeltje weer aangesloten, kwestie van 30 seconden werk smile Bestaat vast wel een youtube filmpje over hoe dat moet.
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Miss G wo 31 okt 2012 - 6:14

Ik ben niet blij omdat ik een hernia heb, en omdat ik moe van mezelf word omdat ik dit nog steeds niet kan geloven. Terwijl ik de scan heb gezien en 4 artsen gesproken heb.
Vanaf vandaag ben ik ziek gemeld, en voor volgende week staat mijn operatie gepland.. :nopompom:
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Raindrop wo 31 okt 2012 - 6:49

Wat erg, TA! Heel veel sterkte! hug

Ik ben niet blij omdat ik erg moe ben en het me allemaal een beetje teveel aan het worden is. Er zijn de laatste tijd een aantal dingen gebeurd en ik kan het allemaal maar moeilijk verwerken. Verder pieker ik ook veel en heb ik twijfels over bepaalde dingen. En ik mis mijn familie.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn wo 31 okt 2012 - 7:27

Ik ben niet blij omdat ik na een maand nog steeds geen nieuwe telefoon heb.. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 7:28

Sjees, ze laten lang op zich wachten. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 31 okt 2012 - 7:43

Ik heb de bestelling inmiddels ook al geannuleerd, maar voor ik verder kan gaan en ergens anders een abonnement af kan sluiten, moet ik eerst wachten tot de annulering rond is. Vrouwtje aan de telefoon zei dat dat 48 uur zou duren, man in de winkel zei vervolgens dat het minstens een week zou duren..

Hulde aan Vodafone. Volgens mij werken in dat hele bedrijf misschien 5 mensen die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 7:51

Wel fijn dat je het hebt kunnen annuleren.

Ik heb afgelopen vrijdag ook met een leuke dame van Vodafone gesproken. Ze heeft geprobeerd iets voor mij te betekenen, maar dat lukte niet en dit vertelde ze ook eerlijk. Precies zoals ik het ook zou zeggen:"Kan wel liegen dat alles in orde komt, maar daar heeft u niets aan, ik niets aan en Vodafone niets aan". Correct. Dus heb haar bedankt voor haar moeite en het fijne gesprek. En ben nu alles in orde aan het maken voor rechtsbijstand. Zij willen 'de klus' wel aannemen, want schijn niet de enige te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 31 okt 2012 - 8:28

Als mijn annulering er eigenlijk door is (over een week of 3 denk ik Wink) ga ik denk ik maar over naar Simyo, hopelijk bevalt dat beter!

Moet dan alleen wel even m'n spaarrekening plunderen voor het toestel dat ik wil.. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Tania wo 31 okt 2012 - 8:30

Ik ben niet blij omdat mijn bekkenpijn weer terug is Sad

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Japie wo 31 okt 2012 - 9:13

Ik ben ook niet blij. Had ugg's gekocht via marktplaats en zou ze zaterdag op gaan halen. Nu krijg ik net een mail dat ze ze aan iemand anders verkocht heeft. Die zou gister komen, maar is niet op komen dagen. Uiteindelijk stond ze vandaag voor de deur. Ik vind dat echt niet netjes.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 9:31

Dat is inderdaad niet netjes, Japie.

Ik ben nog steeds niet blij. Ik ben zo ziek als een hond en het lijkt met de minuut erger te worden. En op bed gaan heeft geen enkele zin, want slapen doe ik niet. Vreet me maar suf in Paracetamol, want iets beters heb ik niet.

Gast
Gast

Bericht  LaBird wo 31 okt 2012 - 9:36

Beterschap Maura!

Ben niet blij omdat ik de stof voor mn tentamen van morgenochtend er gewoon NIET in krijg.... Het komt gewoon niet binnen, ik vat het niet, zie het totaalplaatje niet......grrrrrr
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Kowalski wo 31 okt 2012 - 10:15

Oasis schreef:
Kowalski schreef:
Oasis schreef:
Kowalski schreef:Hoe ging je tentamen Oasis?

Lief dat je het vraagt! Maar slecht.. kreeg een black-out en ging dingen door elkaar halen pff. Ben heel gefrustreerd het lokaal uitgekomen! Cry

Ahw! Das niet leuk! Hopen dat je misschien toch nog genoeg goed hebt gemaakt? Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679

Ja, flink duimen! En anders.. uhm.. herkansen.. again.. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679

Ik duim met je mee! Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 3711883763 (en ook een beetje voor mezelf bounce)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 10:37

Dit past hier wel...

Ik vind het zo jammer dat er de afgelopen dagen zoveel leuke forummers zijn vertrokken. Wellicht komt een deel wel weer terug (of is al terug onder een andere naam?) en ergens kan ik ook wel begrijpen dat juist dit moment het perfecte moment is om eens te stoppen, maar toch he...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 10:41

Dat vind ik ook, Megara. Maar ik zie ook veel nieuwe namen voorbij komen. Dus geloof dat sommigen gewoon zin hadden in een nieuwe naam. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 10:43

Ja dat is ook zo. Al is dat namen raden soms zo'n puzzel waar ik na weken pas achter kom. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 10:46

Megara schreef:Ja dat is ook zo. Al is dat namen raden soms zo'n puzzel waar ik na weken pas achter kom. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 394967

Daarom wacht ik rustig af tot het bekend is. Ik kom er ook praktisch nooit achter. Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 31 okt 2012 - 10:47

Ik snap er echt helemaal niks van... de één na de ander laat zijn (haar) account opheffen Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Burn wo 31 okt 2012 - 10:50

Kowalski schreef:Ik snap er echt helemaal niks van... de één na de ander laat zijn (haar) account opheffen Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679
En daarom ben ik niet blij!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Kowalski wo 31 okt 2012 - 11:06

O en ik ben ook niet blij omdat ik (dacht ik) een hele leuke bestelling bij Zalando had besteld, maar ik heb hem net binnen en NIKS past Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 1270000679 Behalve een shirt van een pinguin die ik er voor de gein bij had besteld Ik ben niet blij, want?!  - Pagina 5 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne wo 31 okt 2012 - 11:25

Het is morgen al een week geleden dat ik een Zalando bestelling heb gedaan (van €280,- ... schoenen voor het hele gezin Laughing) en nog niks binnen heb. Kreeg vandaag te horen dat de schoentjes voor N. uit een ander warenhuis moeten komen. Ze doen hun best het zo snel mogelijk te versturen. Maar ik ben zo benieuwd naar m'n schoenen! Sad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  TukTuk wo 31 okt 2012 - 11:26

Ik ben niet blij omdat mijn katten flink onder de vlooien blijken te zitten en ik zelf ook al gebeten ben Sad
Vanmorgen gelijk van alles in huis gehaald om ze te bestrijden. Heb in het huis zelf nog geen vlooien gespot, maar gezien de hoeveelheid die ik op mijn katten vond, ben ik er bang voor..
Vanmiddag het hele huis gestofzuigd, morgen nog een keer en dan morgen of vrijdag het hele huis met omgevingsspray behandelen. Ze zijn al behandeld nu met vlooienmiddel en ga morgen nog pilletjes halen, en ik hoop zo dat ik er over een paar dagen van af ben... pale Echt zo vies..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Lady4 wo 31 okt 2012 - 12:21

Ik ben niet blij omdat ik waarschijnlijk een zenuwontsteking in mijn kies heb, onder een vorige week geplaatste vulling. Vrijdag wordt er naar gekeken en met een beetje pech draait dat uit op een wortelkanaalbehandeling. Beetje jammer dat ik de volgende dag naar Tenerife vlieg en dat ik daar (tijdens de vliegreis) veel last van ga hebben. Ik heb nu met eten ook veel pijn, dus het is kiezen tussen twee kwaden.. Ik baal er zo van! Daarnaast ben ik voor de tweede keer in een maand tijd ontzettend verkouden en heb ik weer last van kriebelhoest. Ook daar heb ik ontzettend de balen van. :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  JD wo 31 okt 2012 - 13:02

Ik ben niet blij omdat volgens mij écht iédereen de laatste paar dagen van naam is veranderd hier! Ik snap er geen bal meer van... confused
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Silver wo 31 okt 2012 - 18:30

Ik ben niet blij want, ik heb heel erg last van mijn achterste (kan bijna niet zitten) met dank aan de PDS. En nu zometeen moet werken.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: