Ik ben niet blij, want?!
+48
Lady4
TukTuk
Parisienne
LaBird
Japie
Arwyn
Raindrop
Miss G
Queen
Printje
Carmen_
Blond
ixis
loura
Aardbei
JD
Kowalski
TwistedAngel
PeperMunt
Flippin' Bitch
Jasmine
Caroow
Bimbam
Annemoontje
Tania
Shy
Ibbeltje
Stuiterbal
LDJ
Elliot
Marin
Bazinga
Guus
Mizz_S
Burn
Oasis
SoGood
Paper Crown
RYW
Susan
Raven
Summerlovin
Roxi3
Suus
Rebecca
hellowkitty
Lejow
Rumble
52 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik ben niet blij, want?!
Aardbei schreef:Harrison schreef:Aardbei schreef:Woon je niet ergens vlakbij Amsterdam? Als je dan een afspraak maakt bij de geniusbar in de Apple store krijg je gelijk een nieuwe mee!Chance schreef:Ik ben niet blij omdat de home knop van mijn IPad kapot was, en hij nu ter reparatie naar Apple opgestuurd moet worden. Over (uiterlijk) 4 weken kan ik hem terug verwachten. Dat wordt afkicken.
Werkt dat ook met je Iphone? Moet je daarvoor betalen? Want ik heb een verzekering lopen bij mijn provider..
Poeh dat weet ik niet precies, ik heb de mijne los gekocht en toen werkte het wel zo. Zou gewoon even bellen
Het moet trouwens wel binnen je garantieperiode zijn dan....
Dat had ik ook en mijn broertje heeft het glas even opengewipt en het kabeltje weer aangesloten, kwestie van 30 seconden werk Bestaat vast wel een youtube filmpje over hoe dat moet.
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Ik ben niet blij omdat ik een hernia heb, en omdat ik moe van mezelf word omdat ik dit nog steeds niet kan geloven. Terwijl ik de scan heb gezien en 4 artsen gesproken heb.
Vanaf vandaag ben ik ziek gemeld, en voor volgende week staat mijn operatie gepland..
Vanaf vandaag ben ik ziek gemeld, en voor volgende week staat mijn operatie gepland..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Wat erg, TA! Heel veel sterkte!
Ik ben niet blij omdat ik erg moe ben en het me allemaal een beetje teveel aan het worden is. Er zijn de laatste tijd een aantal dingen gebeurd en ik kan het allemaal maar moeilijk verwerken. Verder pieker ik ook veel en heb ik twijfels over bepaalde dingen. En ik mis mijn familie.
Ik ben niet blij omdat ik erg moe ben en het me allemaal een beetje teveel aan het worden is. Er zijn de laatste tijd een aantal dingen gebeurd en ik kan het allemaal maar moeilijk verwerken. Verder pieker ik ook veel en heb ik twijfels over bepaalde dingen. En ik mis mijn familie.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben niet blij omdat ik na een maand nog steeds geen nieuwe telefoon heb..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de bestelling inmiddels ook al geannuleerd, maar voor ik verder kan gaan en ergens anders een abonnement af kan sluiten, moet ik eerst wachten tot de annulering rond is. Vrouwtje aan de telefoon zei dat dat 48 uur zou duren, man in de winkel zei vervolgens dat het minstens een week zou duren..
Hulde aan Vodafone. Volgens mij werken in dat hele bedrijf misschien 5 mensen die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben.
Hulde aan Vodafone. Volgens mij werken in dat hele bedrijf misschien 5 mensen die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben.
Arwyn- Ratel
Wel fijn dat je het hebt kunnen annuleren.
Ik heb afgelopen vrijdag ook met een leuke dame van Vodafone gesproken. Ze heeft geprobeerd iets voor mij te betekenen, maar dat lukte niet en dit vertelde ze ook eerlijk. Precies zoals ik het ook zou zeggen:"Kan wel liegen dat alles in orde komt, maar daar heeft u niets aan, ik niets aan en Vodafone niets aan". Correct. Dus heb haar bedankt voor haar moeite en het fijne gesprek. En ben nu alles in orde aan het maken voor rechtsbijstand. Zij willen 'de klus' wel aannemen, want schijn niet de enige te zijn.
Ik heb afgelopen vrijdag ook met een leuke dame van Vodafone gesproken. Ze heeft geprobeerd iets voor mij te betekenen, maar dat lukte niet en dit vertelde ze ook eerlijk. Precies zoals ik het ook zou zeggen:"Kan wel liegen dat alles in orde komt, maar daar heeft u niets aan, ik niets aan en Vodafone niets aan". Correct. Dus heb haar bedankt voor haar moeite en het fijne gesprek. En ben nu alles in orde aan het maken voor rechtsbijstand. Zij willen 'de klus' wel aannemen, want schijn niet de enige te zijn.
Gast- Gast
Als mijn annulering er eigenlijk door is (over een week of 3 denk ik ) ga ik denk ik maar over naar Simyo, hopelijk bevalt dat beter!
Moet dan alleen wel even m'n spaarrekening plunderen voor het toestel dat ik wil..
Moet dan alleen wel even m'n spaarrekening plunderen voor het toestel dat ik wil..
Arwyn- Ratel
Ik ben niet blij omdat mijn bekkenpijn weer terug is
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik ben ook niet blij. Had ugg's gekocht via marktplaats en zou ze zaterdag op gaan halen. Nu krijg ik net een mail dat ze ze aan iemand anders verkocht heeft. Die zou gister komen, maar is niet op komen dagen. Uiteindelijk stond ze vandaag voor de deur. Ik vind dat echt niet netjes.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Dat is inderdaad niet netjes, Japie.
Ik ben nog steeds niet blij. Ik ben zo ziek als een hond en het lijkt met de minuut erger te worden. En op bed gaan heeft geen enkele zin, want slapen doe ik niet. Vreet me maar suf in Paracetamol, want iets beters heb ik niet.
Ik ben nog steeds niet blij. Ik ben zo ziek als een hond en het lijkt met de minuut erger te worden. En op bed gaan heeft geen enkele zin, want slapen doe ik niet. Vreet me maar suf in Paracetamol, want iets beters heb ik niet.
Gast- Gast
Beterschap Maura!
Ben niet blij omdat ik de stof voor mn tentamen van morgenochtend er gewoon NIET in krijg.... Het komt gewoon niet binnen, ik vat het niet, zie het totaalplaatje niet......grrrrrr
Ben niet blij omdat ik de stof voor mn tentamen van morgenochtend er gewoon NIET in krijg.... Het komt gewoon niet binnen, ik vat het niet, zie het totaalplaatje niet......grrrrrr
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Oasis schreef:Kowalski schreef:Oasis schreef:Kowalski schreef:Hoe ging je tentamen Oasis?
Lief dat je het vraagt! Maar slecht.. kreeg een black-out en ging dingen door elkaar halen pff. Ben heel gefrustreerd het lokaal uitgekomen!
Ahw! Das niet leuk! Hopen dat je misschien toch nog genoeg goed hebt gemaakt?
Ja, flink duimen! En anders.. uhm.. herkansen.. again..
Ik duim met je mee! (en ook een beetje voor mezelf )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dit past hier wel...
Ik vind het zo jammer dat er de afgelopen dagen zoveel leuke forummers zijn vertrokken. Wellicht komt een deel wel weer terug (of is al terug onder een andere naam?) en ergens kan ik ook wel begrijpen dat juist dit moment het perfecte moment is om eens te stoppen, maar toch he...
Ik vind het zo jammer dat er de afgelopen dagen zoveel leuke forummers zijn vertrokken. Wellicht komt een deel wel weer terug (of is al terug onder een andere naam?) en ergens kan ik ook wel begrijpen dat juist dit moment het perfecte moment is om eens te stoppen, maar toch he...
Gast- Gast
Dat vind ik ook, Megara. Maar ik zie ook veel nieuwe namen voorbij komen. Dus geloof dat sommigen gewoon zin hadden in een nieuwe naam.
Gast- Gast
Ja dat is ook zo. Al is dat namen raden soms zo'n puzzel waar ik na weken pas achter kom.
Gast- Gast
Megara schreef:Ja dat is ook zo. Al is dat namen raden soms zo'n puzzel waar ik na weken pas achter kom.
Daarom wacht ik rustig af tot het bekend is. Ik kom er ook praktisch nooit achter.
Gast- Gast
Ik snap er echt helemaal niks van... de één na de ander laat zijn (haar) account opheffen
Kowalski- Ratel
En daarom ben ik niet blij!Kowalski schreef:Ik snap er echt helemaal niks van... de één na de ander laat zijn (haar) account opheffen
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
O en ik ben ook niet blij omdat ik (dacht ik) een hele leuke bestelling bij Zalando had besteld, maar ik heb hem net binnen en NIKS past Behalve een shirt van een pinguin die ik er voor de gein bij had besteld
Kowalski- Ratel
Het is morgen al een week geleden dat ik een Zalando bestelling heb gedaan (van €280,- ... schoenen voor het hele gezin ) en nog niks binnen heb. Kreeg vandaag te horen dat de schoentjes voor N. uit een ander warenhuis moeten komen. Ze doen hun best het zo snel mogelijk te versturen. Maar ik ben zo benieuwd naar m'n schoenen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben niet blij omdat mijn katten flink onder de vlooien blijken te zitten en ik zelf ook al gebeten ben
Vanmorgen gelijk van alles in huis gehaald om ze te bestrijden. Heb in het huis zelf nog geen vlooien gespot, maar gezien de hoeveelheid die ik op mijn katten vond, ben ik er bang voor..
Vanmiddag het hele huis gestofzuigd, morgen nog een keer en dan morgen of vrijdag het hele huis met omgevingsspray behandelen. Ze zijn al behandeld nu met vlooienmiddel en ga morgen nog pilletjes halen, en ik hoop zo dat ik er over een paar dagen van af ben... Echt zo vies..
Vanmorgen gelijk van alles in huis gehaald om ze te bestrijden. Heb in het huis zelf nog geen vlooien gespot, maar gezien de hoeveelheid die ik op mijn katten vond, ben ik er bang voor..
Vanmiddag het hele huis gestofzuigd, morgen nog een keer en dan morgen of vrijdag het hele huis met omgevingsspray behandelen. Ze zijn al behandeld nu met vlooienmiddel en ga morgen nog pilletjes halen, en ik hoop zo dat ik er over een paar dagen van af ben... Echt zo vies..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ben niet blij omdat ik waarschijnlijk een zenuwontsteking in mijn kies heb, onder een vorige week geplaatste vulling. Vrijdag wordt er naar gekeken en met een beetje pech draait dat uit op een wortelkanaalbehandeling. Beetje jammer dat ik de volgende dag naar Tenerife vlieg en dat ik daar (tijdens de vliegreis) veel last van ga hebben. Ik heb nu met eten ook veel pijn, dus het is kiezen tussen twee kwaden.. Ik baal er zo van! Daarnaast ben ik voor de tweede keer in een maand tijd ontzettend verkouden en heb ik weer last van kriebelhoest. Ook daar heb ik ontzettend de balen van.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben niet blij omdat volgens mij écht iédereen de laatste paar dagen van naam is veranderd hier! Ik snap er geen bal meer van...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben niet blij want, ik heb heel erg last van mijn achterste (kan bijna niet zitten) met dank aan de PDS. En nu zometeen moet werken.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Dit vriendje is niet blij....
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
» Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» ouders zijn niet blij
» Ouders niet blij met relatie.
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: