Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 21:32

Wij moesten vannacht voor de verandering weer eens met Amé naar de HAP, want ze had heel veel pijn.
Komt de huisarts ons halen, bleek het een jongen te zijn die ooit heb afgewezen toen ik een jaar of 18 was:O Ik ging vroeger met vrienden van hem stappen.
Maar hij was best leuk opgedroogd en voor Amé was hij ook onwijs leuk. En hij raadde ook veel dingen aan om met haar te gaan ondernemen.
Ik was alleen wel heel blij dat ik niet voor mezelf daar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Ugly Betty vr 21 okt 2011 - 21:46

Haha dat snap ik. Is het wat ernstigs met A?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 21:51

Ze heeft weer eens een oorontsteking. Hij raadde ook aan omdat ze altijd snottig en hoestig is een doorverwijzing naar de kno te vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Ugly Betty vr 21 okt 2011 - 22:31

Ach dat is altijd zo sneu als die kleintjes zoveel pijn hebben. Hopelijk kan de KNO arts er wat aan doen. Hoe is het nu met haar? Heeft ze medicijnen gekregen?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  ExpressoB vr 21 okt 2011 - 22:38

Ah arm kind. Dat ze maar snel mag opknappen en keer naar een kno arts zou geen kwaad kunnen.
Grappig dat je 'hem' tegen kwam. Was jij niet teut van de wijn? :p
Kunnen jullie midden in de nacht een oppas regelen dan.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 0:07

Hahaha nou teut niet, maar had wel wijn gedronken Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo was ik even blij dat het niet voor mij was... Empty Re: Zo was ik even blij dat het niet voor mij was...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum