Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:20

Pixie schreef:Ik weet eigenlijk te weinig van Jip en AM, maar ik denk toch niet dat wij zouden matchen.

Dat denk ik ook :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:21

Pippa schreef:
Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Atelier Madame ken ik eigenlijk niet.. Dus geen idee eigenlijk Very Happy

Nee, want ze woont ze ver weg! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 1270000679

Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Mijn beste vriendin, en wij zijn echt al heel erg lang vriendinnen, woont in Amsterdam Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

Dat klopt, maar ik heb alleen maar vriendinnen die ver(der) weg wonen en ik merk dat ik daar soms toch wel erg moeite mee heb. Ik zou er niet specifiek een vriendin op uitzoeken, maar ik zou het wel lastig vinden om te weten dat ik daar wéér niet (goed) heen kan en het er dus op neer komt dat die vriendin meer hier heen moet komen. Dat houdt me dan tegen, snap je?

Ja Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Vooral in jouw situatie kan ik me voorstellen dat je liever iemand dichterbij als vriendin hebt! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 699888

Maar soms loopt het zo en dan kan je (ik) er toch heel erg blij mee zijn! Ik bedoel, ik had haar ook liever bij me in de buurt gehad, maar dat is nu eenmaal niet zo, ik ben gewoon blij dat ik haar ken Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 8:21

Ik zou wel Pippa als vriendin willen hebben, maar ik denk dat dat nooit echt zou klikken. Ik ben namelijk in 't echt ook zoals op 't forum. Ben denk ik te hard..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:22

Paper Crown schreef:Ik zou wel Pippa als vriendin willen hebben, maar ik denk dat dat nooit echt zou klikken. Ik ben namelijk in 't echt ook zoals op 't forum. Ben denk ik te hard..

Ik kan wel tegen een stootje hoor Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 8:23

Ik denk niet dat het tussen mij Pippa zal klikken. Wij zijn geen types voor elkaar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:23

Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Atelier Madame ken ik eigenlijk niet.. Dus geen idee eigenlijk Very Happy

Nee, want ze woont ze ver weg! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 1270000679

Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Mijn beste vriendin, en wij zijn echt al heel erg lang vriendinnen, woont in Amsterdam Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

Dat klopt, maar ik heb alleen maar vriendinnen die ver(der) weg wonen en ik merk dat ik daar soms toch wel erg moeite mee heb. Ik zou er niet specifiek een vriendin op uitzoeken, maar ik zou het wel lastig vinden om te weten dat ik daar wéér niet (goed) heen kan en het er dus op neer komt dat die vriendin meer hier heen moet komen. Dat houdt me dan tegen, snap je?

Ja Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Vooral in jouw situatie kan ik me voorstellen dat je liever iemand dichterbij als vriendin hebt! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 699888

Maar soms loopt het zo en dan kan je (ik) er toch heel erg blij mee zijn! Ik bedoel, ik had haar ook liever bij me in de buurt gehad, maar dat is nu eenmaal niet zo, ik ben gewoon blij dat ik haar ken Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

O, ik ben ook zeker blij met de vriendinnen die ik heb, al merk ik dat de afstand bij sommige opbreekt, dat was het risico van verhuizen naar een andere woonplaats! Maar ik merk dat ik toch wat terughoudend ben geworden naar nieuwe mensen leren kennen omdat ik bang ben dat mensen het niet leuk vinden om altijd hierheen te moeten komen, en die moeite dan moeten doen. Dus ik probeer meer mensen hier in de buurt te leren kennen Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:23

Chance schreef:Ik denk niet dat het tussen mij Pippa zal klikken. Wij zijn geen types voor elkaar.

Niet? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Roza do 25 okt 2012 - 8:24

Pippa schreef:
Roza schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Atelier Madame ken ik eigenlijk niet.. Dus geen idee eigenlijk Very Happy

Nee, want ze woont ze ver weg! :nopompom:

Wie, ik of AM?

Jij bent de persoon boven mij toch Yes

Klopt, hihihi.. Maar omdat je mij quotte toen ik het over AM had Wink Vandaar..
Maar ík woon niet ver weg.. Jíj woont ver weg!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:24

Nietus, ik ben al verhuisd. Nu jij nog! pirat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:25

Pippa schreef:
Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Kowalski schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Atelier Madame ken ik eigenlijk niet.. Dus geen idee eigenlijk Very Happy

Nee, want ze woont ze ver weg! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 1270000679

Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Mijn beste vriendin, en wij zijn echt al heel erg lang vriendinnen, woont in Amsterdam Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

Dat klopt, maar ik heb alleen maar vriendinnen die ver(der) weg wonen en ik merk dat ik daar soms toch wel erg moeite mee heb. Ik zou er niet specifiek een vriendin op uitzoeken, maar ik zou het wel lastig vinden om te weten dat ik daar wéér niet (goed) heen kan en het er dus op neer komt dat die vriendin meer hier heen moet komen. Dat houdt me dan tegen, snap je?

Ja Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177 Vooral in jouw situatie kan ik me voorstellen dat je liever iemand dichterbij als vriendin hebt! Zou de persoon boven jou - Pagina 4 699888

Maar soms loopt het zo en dan kan je (ik) er toch heel erg blij mee zijn! Ik bedoel, ik had haar ook liever bij me in de buurt gehad, maar dat is nu eenmaal niet zo, ik ben gewoon blij dat ik haar ken Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

O, ik ben ook zeker blij met de vriendinnen die ik heb, al merk ik dat de afstand bij sommige opbreekt, dat was het risico van verhuizen naar een andere woonplaats! Maar ik merk dat ik toch wat terughoudend ben geworden naar nieuwe mensen leren kennen omdat ik bang ben dat mensen het niet leuk vinden om altijd hierheen te moeten komen, en die moeite dan moeten doen. Dus ik probeer meer mensen hier in de buurt te leren kennen Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344

Ook dat begrijp ik denk ik wel. Maar aan de andere kant, als mensen jouw vriendin willen zijn, mogen ze best een beetje moeite voor je doen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:26

O, dat zeker! Ik kan dan alleen die moeite niet echt terug doen, en dan voel ik me een slechte vriendin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:27

Ik weet niet of Kowalski en ik vriendinnen zouden kunnen zijn. Handig is wel dat we in dezelfde stad wonen; minder handig is dat we (volgens mij) in compleet verschillende levensfases zitten. Verder lijk je me wel echt heel lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 8:28

Waar ik dan wel benieuwd naar ben: hoe snel noem je iemand die je via hier hebt leren kennen een vriendin? Ik heb hier toch al best wel eens gelezen dat mensen hier vriendschappen hadden opgedaan, en een halfjaar later is dat ineens over. Dan vraag ik me af, heb je dan een enorme ruzie gehad, of noem je elkaar te snel een vriendin en als het contact wegvalt, is de vriendschap ook over?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:29

Zelda schreef:Ik weet niet of Kowalski en ik vriendinnen zouden kunnen zijn. Handig is wel dat we in dezelfde stad wonen; minder handig is dat we (volgens mij) in compleet verschillende levensfases zitten. Verder lijk je me wel echt heel lief!

Klopt! (dat eerste dan Zou de persoon boven jou - Pagina 4 394967). Dat kan soms best wel lastig zijn denk ik, dat we in een hele andere levensfase zitten. Aan de andere kant zou dat ook niet persé een belemmering hoeven te zijn, ligt maar net aan de persoon denk ik! Maar qua persoon vind ik je denk ik wel hartstikke leuk Zou de persoon boven jou - Pagina 4 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:30

Niet snel, alleen als het echt goed (lijkt te) zit(ten). Maar soms veranderd je leven, verhuis je of heb je minder/geen aandacht meer voor elkaar door verschillende redenen. Dat heb je ook met vriendschappen in het echt toch! En soms blijken mensen toch anders te zijn dan je dacht, of passen ze minder goed bij elkaar dan je dacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:30

Pippa schreef:O, dat zeker! Ik kan dan alleen die moeite niet echt terug doen, en dan voel ik me een slechte vriendin.

Die moeite kan je misschien niet terug doen, maar er zijn vast duizenden andere dingen die jij wel terug kan doen! Gewoon, door er te zijn Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:31

Kowalski schreef:
Pippa schreef:O, dat zeker! Ik kan dan alleen die moeite niet echt terug doen, en dan voel ik me een slechte vriendin.

Die moeite kan je misschien niet terug doen, maar er zijn vast duizenden andere dingen die jij wel terug kan doen! Gewoon, door er te zijn Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177

Dan wil ik jou graag als vriendin, want jij begrijpt dat. Yes Helaas ben ik er de laatste weken achter gekomen dat er mensen zijn die het niet begrijpen, of niet willen begrijpen, vandaar mijn terughoudende reactie over afstand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Slakje do 25 okt 2012 - 8:32

Kowalski: Ik denk het niet. Ik denk dat jij snel zou gaan denken: "Jeetje, wat een vreemd wijf is me dat." En zo vanop een afstandje gaat roddelen met een opgetrokken neus. Dat doet zo'n 90% van de mensen bij mij, haha.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:34

Geen idee! Ik ken Slakje niet zo goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 8:35

Slakje schreef:Kowalski: Ik denk het niet. Ik denk dat jij snel zou gaan denken: "Jeetje, wat een vreemd wijf is me dat." En zo vanop een afstandje gaat roddelen met een opgetrokken neus. Dat doet zo'n 90% van de mensen bij mij, haha.

Haha en bedankt Zou de persoon boven jou - Pagina 4 394967 Dat eerste zou ik misschien wel denken, maar ik, op een afstandje met een opgetrokken neus gaan roddelen? Nee Zou de persoon boven jou - Pagina 4 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:46

Kowalski, je woont hier in de buurt/regio en dan ben je nog nooit op onze befaamde ehv meetings geweest :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:49

Lily schreef:Kowalski, je woont hier in de buurt/regio en dan ben je nog nooit op onze befaamde ehv meetings geweest :O

Denk dat lily iets te nuchter voor me is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 8:55

Rejoy, ik denk het wel. Al ben je misschien net iets te netjes voor mij en zou ik me dan wat te grof voelen ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 8:58

Ik denk wel dat ik Minneke leuk zou vinden, ja.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 9:03

RYW schreef:Ik denk wel dat ik Minneke leuk zou vinden, ja.
ik denk dat wij qua persoonlijkheid te ver uit elkaar liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 4 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 20 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum