Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:28

Zelda schreef:Eerlijk, ik weet niet of ik met Pippa vriendinnen zou kunnen zijn. Ik weet niet goed waarom Zou de persoon boven jou - Pagina 2 827601

Ik ben wel benieuwd, waarom denk je van wel, en waarom denk je van niet? Laughing Ben ik te lief, te dik, te stil? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lady4 do 25 okt 2012 - 7:29

Ik denk niet dat Bazinga en ik vriendinnen zouden worden. Ondanks dat ik zelf ook wel mijn mening durf te geven, krijg ik bij jou soms het gevoel dat het je niet uitmaakt of het wel of niet kwetsend/pijnlijk over kan komen. Ik denk dat in een vriendschap tussen ons de balans niet goed zou zijn, jij te overheersend en ik te volgend.

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar het is puur op basis van hoe ik jou hier soms zie reageren.

Edit, daar ging iets mis. Ik heb gereageerd op de laatste persoon op pagina 1, had niet gezien dat er een tweede pagina was. Ik denk dat ik met Pippa wel vriendinnen zou kunnen zijn, maar daarin zou ik misschien soms weer wat te direct zijn.


Laatst aangepast door Lady4 op do 25 okt 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:30

Pippa schreef:
Zelda schreef:Eerlijk, ik weet niet of ik met Pippa vriendinnen zou kunnen zijn. Ik weet niet goed waarom Zou de persoon boven jou - Pagina 2 827601

Ik ben wel benieuwd, waarom denk je van wel, en waarom denk je van niet? Laughing Ben ik te lief, te dik, te stil? Zou de persoon boven jou - Pagina 2 281626781
Haha, uiterlijk maakt me echt helemaal niks uit, dus dat is het zeker niet.

Ik denk dat je te perfectionistisch voor mij bent....als je bij mij op de thee zou komen, zou je je misschien ergeren aan alle troepjes en dingen die er liggen, terwijl dat voor mij gewoon opgeruimd is Zou de persoon boven jou - Pagina 2 253468018 ik zou me daar erg onzeker over kunnen voelen, en zo zijn er wel meer dingen. Jullie hebben alles zo goed voor elkaar lijkt het, ik zou continu het gevoel hebben daar tegenop te moeten boksen Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:30

Pippa schreef:Chipp / Een lieverd, die wel weet wat ze wilt. Of dat matcht? Waarschijnlijk wel.

Ik denk ook wel dat wij matchen. Twee burgelijke mutsen, die de touwtjes graag in handen houden, zonder te overheersen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Poubelle do 25 okt 2012 - 7:31

Zelda, ja dat denk ik wel.
Hoewel onze levens ver uit elkaar liggen denk ik dat zij een leuke meid is waar ik wel een avond mee kan stappen of een dag mee kan winkelen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:32

Lady4 schreef:

Edit, daar ging iets mis. Ik heb gereageerd op de laatste persoon op pagina 1, had niet gezien dat er een tweede pagina was. Ik denk dat ik met Pippa wel vriendinnen zou kunnen zijn, maar daarin zou ik misschien soms weer wat te direct zijn.

Hoe bedoel je dat? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:33

Ik denk dat ik te saai ben voor Pixie. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:33

Joan schreef:Ik denk dat ik te saai ben voor Pixie. Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Dat dacht ik dus precies hetzelfde!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:34

Zelda schreef:
Pippa schreef:
Zelda schreef:Eerlijk, ik weet niet of ik met Pippa vriendinnen zou kunnen zijn. Ik weet niet goed waarom Zou de persoon boven jou - Pagina 2 827601

Ik ben wel benieuwd, waarom denk je van wel, en waarom denk je van niet? Laughing Ben ik te lief, te dik, te stil? Zou de persoon boven jou - Pagina 2 281626781
Haha, uiterlijk maakt me echt helemaal niks uit, dus dat is het zeker niet.

Ik denk dat je te perfectionistisch voor mij bent....als je bij mij op de thee zou komen, zou je je misschien ergeren aan alle troepjes en dingen die er liggen, terwijl dat voor mij gewoon opgeruimd is Zou de persoon boven jou - Pagina 2 253468018 ik zou me daar erg onzeker over kunnen voelen, en zo zijn er wel meer dingen. Jullie hebben alles zo goed voor elkaar lijkt het, ik zou continu het gevoel hebben daar tegenop te moeten boksen Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Ik heb echt niet alles voor elkaar hoor, ik ben wel perfectionistisch, daar heb je gelijk in. Maar dat laat ik bij anderen niet merken hoor, en dat zou me ook niks uitmaken. Zolang mijn eigen huis maar spik & span is Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Poubelle do 25 okt 2012 - 7:34

Kowalski schreef:
Joan schreef:Ik denk dat ik te saai ben voor Pixie. Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Dat dacht ik dus precies hetzelfde!

Haha echt? Hoezo dat dan?
Jullie lijken me allebei juist niet saai!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:34

Chipp schreef:
Pippa schreef:Chipp / Een lieverd, die wel weet wat ze wilt. Of dat matcht? Waarschijnlijk wel.

Ik denk ook wel dat wij matchen. Twee burgelijke mutsen, die de touwtjes graag in handen houden, zonder te overheersen Wink


:cheering: Haha! Ik ben graag burgerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:35

Ik denk dat je het niet leuk zou vinden met mij Pixie, jij bent veel sprankelender en levendiger, om het zo te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lady4 do 25 okt 2012 - 7:36

Pippa schreef:
Lady4 schreef:

Edit, daar ging iets mis. Ik heb gereageerd op de laatste persoon op pagina 1, had niet gezien dat er een tweede pagina was. Ik denk dat ik met Pippa wel vriendinnen zou kunnen zijn, maar daarin zou ik misschien soms weer wat te direct zijn.

Hoe bedoel je dat? Zou de persoon boven jou - Pagina 2 561177

Volgens mij ben jij een heel lief en zachtaardig persoon. Ik durf mezelf ook lief te noemen en probeer er echt voor te waken dat ik mensen niet kwets met mijn opmerkingen, maar ik ben ook vrij direct. Daardoor komen dingen soms erg bot over, terwijl ik dat helemaal niet bedoel. Jij lijkt me niet het type dat erg bot over kan komen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:36

Pixie schreef:
Kowalski schreef:
Joan schreef:Ik denk dat ik te saai ben voor Pixie. Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Dat dacht ik dus precies hetzelfde!

Haha echt? Hoezo dat dan?
Jullie lijken me allebei juist niet saai!

Ik weet niet! Ik ken je niet, maar ik vind je op het forum echt als één en al sprankelend overkomen, mooi, zelfvertrouwen, leuk, hip en ga zo maar door! Ik denk dat ik toch wel een soort van tegen je op kijk/zou kijken Embarassed
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:36

Ik ben sowieso wel heel kieskeurig met vriendinnen, ik denk dat ik hier op het forum met veel meiden eerder geen vriendinnen zou kunnen zijn, dan wel. Beetje m'n eigen zelfbeeld, ik vind vrijwel iedereen er hier supergoed uit zien, vol in het leven staan, vaak ook nog geregeld stappen enzo, en een enorme sociale (vrienden)kring om zich heen, en dan kom ik als dikke Mona-pudding-muurbloem :nopompom:

Haha, oh, dit hierboven staat er misschien een beetje knullig, maar Pippa, daarmee bedoel ik dus NIET dat ik jou er iet goed uit vind zien, jij niet vol in het leen staat etc etc. Ik kan mezelf alleen bij veel forumsters echt absoluut net als vriendin voorstellen omdat ik het idee heb dat ik toch niet interessant genoeg ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Caresses do 25 okt 2012 - 7:37

Pippa, ja, denk het wel. Ik kan ook wel lekker burgerlijk zijn. Lekker dingen bakken, thee drinken, kletsen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:37

Lady4 schreef:
Pippa schreef:
Lady4 schreef:

Edit, daar ging iets mis. Ik heb gereageerd op de laatste persoon op pagina 1, had niet gezien dat er een tweede pagina was. Ik denk dat ik met Pippa wel vriendinnen zou kunnen zijn, maar daarin zou ik misschien soms weer wat te direct zijn.

Hoe bedoel je dat? Zou de persoon boven jou - Pagina 2 561177

Volgens mij ben jij een heel lief en zachtaardig persoon. Ik durf mezelf ook lief te noemen en probeer er echt voor te waken dat ik mensen niet kwets met mijn opmerkingen, maar ik ben ook vrij direct. Daardoor komen dingen soms erg bot over, terwijl ik dat helemaal niet bedoel. Jij lijkt me niet het type dat erg bot over kan komen.

Direct is niet erg toch? Ik kan ook erg direct zijn! Maar, vaak breng ik het dan wel weer zo lief mogelijk omdat ik niet bot wil zijn Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:38

Maple schreef:Ik ben sowieso wel heel kieskeurig met vriendinnen, ik denk dat ik hier op het forum met veel meiden eerder geen vriendinnen zou kunnen zijn, dan wel. Beetje m'n eigen zelfbeeld, ik vind vrijwel iedereen er hier supergoed uit zien, vol in het leven staan, vaak ook nog geregeld stappen enzo, en een enorme sociale (vrienden)kring om zich heen, en dan kom ik als dikke Mona-pudding-muurbloem Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Haha, oh, dit hierboven staat er misschien een beetje knullig, maar Pippa, daarmee bedoel ik dus NIET dat ik jou er iet goed uit vind zien, jij niet vol in het leen staat etc etc. Ik kan mezelf alleen bij veel forumsters echt absoluut net als vriendin voorstellen omdat ik het idee heb dat ik toch niet interessant genoeg ben.

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:38

Haha, ik snap wel hoe je het bedoeld hoor Maple, dat idee heb ik ook soms, dat ik niet interessant genoeg ben. Als ik dan meiden zie zoals Pixie of Punk'd dan denk ik dat ze me echt saai vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 7:40

Chipp schreef:
Bazinga schreef:Euh niemand zou mijn vriendin kunnen zijn... Tenminste, ik kan niemands vriendin zijn, ben zoo moeilijk met vriendschappen, ben er gewoon ronduit slecht in laughcry

Je kan het altijd proberen Wink
Al denk ik dat ik met jou leuk kan kletsen, meer niet. Ik hou niet van provoceren en kan me daar soms wel aan ergeren.

True Wink Ik probeer 't ook wel 's, maar ik vind 't moeilijk om mezelf te zijn, bij anderen. Ik lees veel, zit graag uren WO2 verhalen te lezen of theorieën te verzinnen rondom Hitler of Anne Frank :P Heb niet echt standaard hobbies, hou niet van winkelen of mode etc. Bovendien heb ik een heel vreemd gevoel voor humor die slecht aanslaat... Ben gewoon liever op mezelf, vriendschappen vereisen onderhoud, ik heb maar 2 vriendinnen (en Joan, maar da's een vriendin van een heel ander kaliber, net als Guat en RYW of Lejow bijv) en zij hebben dezelfde rare humor en vinden 't goed, als ik soms paar dagen (soms zelfs weken) aan radiostilte doe :P Weinig mensen accepteren dat..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:41

Kowalski schreef:
Maple schreef:Ik ben sowieso wel heel kieskeurig met vriendinnen, ik denk dat ik hier op het forum met veel meiden eerder geen vriendinnen zou kunnen zijn, dan wel. Beetje m'n eigen zelfbeeld, ik vind vrijwel iedereen er hier supergoed uit zien, vol in het leven staan, vaak ook nog geregeld stappen enzo, en een enorme sociale (vrienden)kring om zich heen, en dan kom ik als dikke Mona-pudding-muurbloem Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Haha, oh, dit hierboven staat er misschien een beetje knullig, maar Pippa, daarmee bedoel ik dus NIET dat ik jou er iet goed uit vind zien, jij niet vol in het leen staat etc etc. Ik kan mezelf alleen bij veel forumsters echt absoluut net als vriendin voorstellen omdat ik het idee heb dat ik toch niet interessant genoeg ben.

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 699888
Vervormd zelfbeeld, hoor, dat wel. Zo erg is het niet met me gesteld, maar naast iemand met maatje 36 (en stiekem heb ik natuurlijk de illusie dat het héle forum verder maat 36 heeft :P ), voel ik me wel zo.

Pippa, idd, dat bedoel ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:44

En toch, Bazinga, denk ik dat jij wel een leuke vriendin zou kunnen zijn! Misschien juist wel, gewoon om dingen af en toe te relativeren en niet teveel in sommige (negatieve) dingen te blijven hangen. Gewoon, lekker luchtig op zijn tijd! En je hebt natuurlijk verschillende soorten vriendinnen, als ik bijvoorbeeld echt even wil janken en geen behoefte heb aan een wat hardere/nuchtere vriendin, dan zou ik toch gewoon naar een andere vriendin gaan!?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 7:46

Kowalski schreef:
Maple schreef:Ik ben sowieso wel heel kieskeurig met vriendinnen, ik denk dat ik hier op het forum met veel meiden eerder geen vriendinnen zou kunnen zijn, dan wel. Beetje m'n eigen zelfbeeld, ik vind vrijwel iedereen er hier supergoed uit zien, vol in het leven staan, vaak ook nog geregeld stappen enzo, en een enorme sociale (vrienden)kring om zich heen, en dan kom ik als dikke Mona-pudding-muurbloem Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Haha, oh, dit hierboven staat er misschien een beetje knullig, maar Pippa, daarmee bedoel ik dus NIET dat ik jou er iet goed uit vind zien, jij niet vol in het leen staat etc etc. Ik kan mezelf alleen bij veel forumsters echt absoluut net als vriendin voorstellen omdat ik het idee heb dat ik toch niet interessant genoeg ben.

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 699888


Gadver, afgezien van de dikke Mona-pudding-muurbloem want die lijkt me echt heel vies, maar pas ik beter in hoe jij jezelf ziet dan je denkt. Ik ben niet volslank, ik ga nooit stappen en mijn vriendenkring is juist heel beperkt.
Maar ik heb wel een heel sociaal forumleven, rara hoe kan dat nou?!
Je kunt ook leuk zijn als je huismus bent, niet volslank, je schaamhaar laat staan en nooit gaat stappen hoor! Ik ben toevallig het levende bewijs :cheering:.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 7:47

Pippa schreef:Ik denk dat je het niet leuk zou vinden met mij Pixie, jij bent veel sprankelender en levendiger, om het zo te zeggen.

Jij bent veel levendiger dan je nu zelf zegt. Je bent ook superlief en zorgzaam. Ik denk dat wij geen vriendinnen zouden kunnen zijn omdat ik over je heen zou lopen. Maar niet omdat ik je niet aardig vind of leuk vind of levendig vind!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Kowalski do 25 okt 2012 - 7:48

тыквашка schreef:
Kowalski schreef:
Maple schreef:Ik ben sowieso wel heel kieskeurig met vriendinnen, ik denk dat ik hier op het forum met veel meiden eerder geen vriendinnen zou kunnen zijn, dan wel. Beetje m'n eigen zelfbeeld, ik vind vrijwel iedereen er hier supergoed uit zien, vol in het leven staan, vaak ook nog geregeld stappen enzo, en een enorme sociale (vrienden)kring om zich heen, en dan kom ik als dikke Mona-pudding-muurbloem Zou de persoon boven jou - Pagina 2 1270000679

Haha, oh, dit hierboven staat er misschien een beetje knullig, maar Pippa, daarmee bedoel ik dus NIET dat ik jou er iet goed uit vind zien, jij niet vol in het leen staat etc etc. Ik kan mezelf alleen bij veel forumsters echt absoluut net als vriendin voorstellen omdat ik het idee heb dat ik toch niet interessant genoeg ben.

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 699888


Gadver, afgezien van de dikke Mona-pudding-muurbloem want die lijkt me echt heel vies, maar pas ik beter in hoe jij jezelf ziet dan je denkt. Ik ben niet volslank, ik ga nooit stappen en mijn vriendenkring is juist heel beperkt.
Maar ik heb wel een heel sociaal forumleven, rara hoe kan dat nou?!
Je kunt ook leuk zijn als je huismus bent, niet volslank, je schaamhaar laat staan en nooit gaat stappen hoor! Ik ben toevallig het levende bewijs Zou de persoon boven jou - Pagina 2 281626781.

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 2 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum