Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

+38
Shisha
Ooh La La!
Pien
Mama_1987
Linnie1985
Mizz_S
Puggle
Parel
Lady4
kwak
Sam
*Lookie*
Caramba
eigenwijs
Muus
Arwyn
Middleme
-Belle-
Merai
LDJ
Slakje
minoessepoes
Springflower
Rebecca
Suus
Ella
Aziraphale
Ibbeltje
Bliss
Tania
Mamsie
Sarah1985
Paper Crown
Isis
Marin
Rush
Bisq
Rose
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Niekske do 25 okt 2012 - 21:42

Ik heb echt geweldige schoonouders! Ik kan het heel goed met ze vinden, ik voel me ook echt welkom bij hen thuis. Ze tonen ook veel interesse in mij, volgens mij zijn ze ook wel blij met mij als schoondochter Very Happy

Mijn vriend heeft trouwens ook hele leuke schoonouders :P
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 22:46

Wat goed on te lezen dat veel dames een goed contact hebben met hun schoonouders. Vaak hoor je alleen de slechte verhalen. Mijn schoonouders leven helaas niet meer, maar volgens mijn vriend zouden ze heel erg blij met me geweest zijn smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  MissD do 25 okt 2012 - 23:40

Paper Crown schreef:Als mijn schoonmoeder voor mijn neus wordt aangereden door een vrachtwagen stap ik eroverheen. Nee, dus.

Mijn schoonpa is wel heel aardig en daar kan ik het goed mee vinden!

Helemaal +1 ... mijn schoonvader vind ik ook niks aan. Heb hem ook al vanaf januari niet meer gezien (toen hij op kraamvisite kwam voor T.). Nu loopt hij alweer anderhalve week iedere dag mailtjes+smsjes te sturen om langs te komen (niet geheel vreemd, de feestdagen komen er aan dus hij moet kunnen vertellen tegen iedereen dat hij ze doorgebracht heeft met zijn zoon en kleindochter).

Schoonmoeder hebben we nu in 3 jaar tijd 1x gezien om te vertellen dat we zwanger waren van T. verder niets meer van gehoord/gezien.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum