Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

+38
Shisha
Ooh La La!
Pien
Mama_1987
Linnie1985
Mizz_S
Puggle
Parel
Lady4
kwak
Sam
*Lookie*
Caramba
eigenwijs
Muus
Arwyn
Middleme
-Belle-
Merai
LDJ
Slakje
minoessepoes
Springflower
Rebecca
Suus
Ella
Aziraphale
Ibbeltje
Bliss
Tania
Mamsie
Sarah1985
Paper Crown
Isis
Marin
Rush
Bisq
Rose
42 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Rose do 25 okt 2012 - 1:21

***


Laatst aangepast door Rose op zo 4 nov 2012 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 1:23

Ja, mijn schoonouders zijn Tha Bomb! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Bisq do 25 okt 2012 - 1:24

Nee, hoewel het gelukkig wel steeds beter wordt. Zal wel komen doordat ik volwassener word en dingen makkelijker 'aan de kant' kan zetten.

De schoonouders van mijn vriend zijn daarentegen dan wel weer heel erg leuk en hij kan er wel goed mee opschieten Kan jij goed opschieten met je schoonouders? 827601


Laatst aangepast door Bisq op do 25 okt 2012 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 1:24

Ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 1:25

Ja, de start was iets minder, maar dat is helemaal goed gekomen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 1:25

Ja! Ben zelfs twee weken met ze op vakantie geweest en dat was heel gezellig.
Ben wel heel blij met ze en ik vind 't ook heel belangrijk om goed met ze op te kunnen schieten en andersom geldt dat ook voor m'n vriend en mijn familie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Isis do 25 okt 2012 - 1:30

Niet echt. Niet dat we niet door 1 deur kunnen, hoor. Maar ze zijn zo anders dan ik en ik vind het echt steeds moeilijk om een onderwerp te vinden om over te praten. Het zijn zelf ook niet zo'n praters dus meestal zit ik daar maar wat TV te kijken met hun of een boekje te lezen Embarassed
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 1:36

Als mijn schoonmoeder voor mijn neus wordt aangereden door een vrachtwagen stap ik eroverheen. Nee, dus.

Mijn schoonpa is wel heel aardig en daar kan ik het goed mee vinden!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Sarah1985 do 25 okt 2012 - 1:41

eerst wel. Tot de broer van mijn man een vriendin kreeg toen zijn wij aan de kant gezet. En vind schoonmoeder ons niks meer. En dat laat ze ook duidelijk merken. Met de meest lullige opmerkingen.

Ze zei eens toen mijn vader een hernia kreeg . zei ze hij heeft ook altijd wat wat een aansteller. Nou toen was ik klaar met dat mens.

Ook waren we vorig jaar kerst niet welkom want we moesten ons maar aanpassen. Gingen de 1e kerstdag naar mijn ouders maar schoonmoeder vond dat we dan bij hun moesten komen. Nou nee dus. Toen waren we niet meer welkom.

Ach ze zien ons als vage kennissen ofzo.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Mamsie do 25 okt 2012 - 1:43

Mijn schoonvader is oke. Mijn schoonmoeder is een lief mens en ik kon goed met haar overweg. Helaas zit ze nu in een verzorgingshuis. Ze heeft een hersenvlies en hersen ontsteking gehad en is niet meer zichzelf.
Met de huidige vrouw van mijn schoonvader heb ik niks. Ik vind haar maar vervelend.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Tania do 25 okt 2012 - 1:44

Ja hoor, ik heb een hele aardige schoonmoeder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Bliss do 25 okt 2012 - 1:46

Ja, het klikt echt super tussen mn schoonfamilie en mij, ben er heel blij mee!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 1:47

Helaas zijn ze niet meer onder ons. Maar met mijn schoonmoeder kon ik het goed vinden. Schoonvader heb ik niet gekend. Hij is al langer geleden overleden.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Aziraphale do 25 okt 2012 - 1:53

Ik heb hele lieve schoonouders. We zien ze niet ontzettend vaak en doen ook weinig dingen samen met ze, zoals uitstapjes ofzo. Maar als we daar op visite zijn, is het altijd gezellig en ik merk dat ze mij ook leuk vinden. Het zijn hele nuchtere, Drentse mensen die weinig praten maar wel alles voor ons willen doen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 2:05

*


Laatst aangepast door Break Of Day op za 12 jan 2013 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Ella do 25 okt 2012 - 2:15

Ja hoor ik kan heel goed met mijn schoonouders opschieten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 2:41

Ik kan heel goed met mijn schoonouders opschieten, zij ook met mijn ouders Kan jij goed opschieten met je schoonouders? 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Rebecca do 25 okt 2012 - 2:46

*


Laatst aangepast door Rebecca op vr 26 okt 2012 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Springflower do 25 okt 2012 - 2:49

Ja ik kan erg goed met mijn schoonouders opschieten!
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  minoessepoes do 25 okt 2012 - 2:54

Ja ik heb hele lieve schoonouders. Compleet anders dan mijn eigen ouders, maar ze hebben absoluut het aller beste met ons voor en ik voel me altijd heel erg welkom bij hun. Mijn schoonvader is wel echt het type verstrooide professor en mijn schoonmoeder is daar echt de spil in huis, zij is ook degene die mijn schoonvader influisterd dat ik jarig ben bijvoorbeeld, maar dat zou hij nog van zichzelf vergeten volgens mij als zij het hem niet zou influisteren.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Slakje do 25 okt 2012 - 3:00

Over het agemeen wel, maar nu Louise er is zijn ze vaak overbezorgd en houden ze zich niet altijd aan dingen die wij hen vragen over de opvoeding van Louise. En mijn schoonpapa weet het àltijd beter, zucht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:03

Ik kan wel goed opschieten met mijn schoonouders. We lopen de deur niet bij elkaar plat, maar al we samen zijn is het altijd wel gezellig. Als er een probleem zou zijn, proberen ze ook mee te denken en te helpen. Vind het een prima relatie zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 3:38

Ja, ik kan het heel goed met ze vinden Yes Zie ze niet enorm vaak, door de afstand, maar als ik ze zie, dan is het heel gezellig & fijn. Spreek mijn schoonmoeder ook vrij regelmatig aan de telefoon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:00

Beiden zijn al vroeg gestorven, al heb ik mijn schoonvader 1 jaar gekend. Maar, dat was echt een dijk van een vent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  LDJ do 25 okt 2012 - 6:12

Ja, ik kan er goed opschieten met mijn schoonouders.
Het zijn erg fijne mensen bij wie ik me erg op mijn gemak voel.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum