Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

+38
Shisha
Ooh La La!
Pien
Mama_1987
Linnie1985
Mizz_S
Puggle
Parel
Lady4
kwak
Sam
*Lookie*
Caramba
eigenwijs
Muus
Arwyn
Middleme
-Belle-
Merai
LDJ
Slakje
minoessepoes
Springflower
Rebecca
Suus
Ella
Aziraphale
Ibbeltje
Bliss
Tania
Mamsie
Sarah1985
Paper Crown
Isis
Marin
Rush
Bisq
Rose
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Merai do 25 okt 2012 - 6:14

Pippa schreef:Ja, ik kan het heel goed met ze vinden Yes Zie ze niet enorm vaak, door de afstand, maar als ik ze zie, dan is het heel gezellig & fijn. Spreek mijn schoonmoeder ook vrij regelmatig aan de telefoon!

Helemaal +1. Ik kan altijd bij ze terecht, ook zonder mijn vriend. Ik voel me er helemaal thuis, dit weekend gaan we er ook weer heen, daar kijk ik echt naar uit!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  -Belle- do 25 okt 2012 - 6:16

Ja, ik kan wel goed met ze opschieten. Ze hebben ook altijd het beste met ons voor, al zie ik dat niet altijd zo. Maar achteraf moet ik ze dan ook wel weer gelijk geven dat het wel zo was.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:16

Merai schreef:
Pippa schreef:Ja, ik kan het heel goed met ze vinden Yes Zie ze niet enorm vaak, door de afstand, maar als ik ze zie, dan is het heel gezellig & fijn. Spreek mijn schoonmoeder ook vrij regelmatig aan de telefoon!

Helemaal +1. Ik kan altijd bij ze terecht, ook zonder mijn vriend. Ik voel me er helemaal thuis, dit weekend gaan we er ook weer heen, daar kijk ik echt naar uit!

Dat heb ik ook inderdaad. Door de moeilijke tijd bij/met hun is het een periode meer verdrietig geweest, maar als ik daar ben voelt het ook gewoon als thuiskomen. Erg fijn om nog een extra thuisbasis te hebben Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Middleme do 25 okt 2012 - 6:17

Jup, zeer zeker! Mijn schoonmoeder is superlief, vraagt ook altijd hoe het op het werk enzo gaat. Mijn schoonvader is wat meer op zichzelf maar zeker ook erg aardig. Ik heb bij hen altijd het idee dat ik voor ze de dochter ben die ze nooit (vriend is enigst kind) hebben gehad...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  LDJ do 25 okt 2012 - 6:25

Pippa schreef:
Merai schreef:
Pippa schreef:Ja, ik kan het heel goed met ze vinden Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 3079029344 Zie ze niet enorm vaak, door de afstand, maar als ik ze zie, dan is het heel gezellig & fijn. Spreek mijn schoonmoeder ook vrij regelmatig aan de telefoon!

Helemaal +1. Ik kan altijd bij ze terecht, ook zonder mijn vriend. Ik voel me er helemaal thuis, dit weekend gaan we er ook weer heen, daar kijk ik echt naar uit!

Dat heb ik ook inderdaad. Door de moeilijke tijd bij/met hun is het een periode meer verdrietig geweest, maar als ik daar ben voelt het ook gewoon als thuiskomen. Erg fijn om nog een extra thuisbasis te hebben Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 3079029344
Herkenbaar dit, behalve dan dat mijn schoonouders redelijk dicht in de buurt wonen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Arwyn do 25 okt 2012 - 6:31

Het zijn niet mijn beste vrienden of zo, maar ik kan het prima met ze vinden.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Muus do 25 okt 2012 - 6:37

Ik vind mijn schoonouders niet bepaald aardig. Evil or Very Mad

Ze zijn heel egoistisch en vragen nooit aan hun kinderen hoe het nu echt gaat.
Maar via Facebook houden ze ALLES in de gaten, en "pronken" ze met hun kleinkinderen waar ze kunnen.
En laten ze die dus amper zien. Ze wonen 5 min rijden van ons af. Zelf beschikken ze niet over een auto dus komen ze ook nergens.

De druppel die mijn emmer deed overlopen was toen ze vorig jaar kerst en met de verjaardag van mijn dochter niks voor hebben gedaan.. En wel voor de kinderen van mijn schoonzus.
Woest was ik, en dat hebben ze geweten ook. Nu wilde mijn man heel graag dat het contact weer "goed" kwam, en ik moet zeggen dat het me veel moeite kost. We zien wel waar het schip strandt. Zolang ze maar van mijn baby afblijft haha ;-)

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  eigenwijs do 25 okt 2012 - 6:53

Ja I love them Laughing
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Caramba do 25 okt 2012 - 6:57

Ja ik kan zeer goed met mijn schoonouders. Kan met alles bij ze terecht.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  *Lookie* do 25 okt 2012 - 7:11

Ja dat gaat prima. Met mijn schoonmoeder had ik meteen een klik en is het altijd gezellig (ik vind haar wel eens iets te bemoeierig richting ons zoontje maar het is goed bedoeld). Metmijn schoonvader kon ik ook meteen wel overweg en dat wordt alleen maar beter, hoe langer ik hem ken (en hoe beter), hoe meer ik besef dat ik het erg met hem heb getroffen. We denken vaak hetzelfde over dingen en delen de liefde voor kerstmis :-)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:29

Ja hoor, prima. Het is niet dat we een megaklik hebben, maar het is gewoon gezllig als ze er zijn. Een weekendje weg of een dagje shoppen vind ik leuk en ik kan ook wel goed met mijn schoonmoeder praten. Mijn schoonvader is een fantastische man, door omstandigheden ziet een goed gesprek er echter niet (meer) in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Sam do 25 okt 2012 - 7:31

Ja hoor!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:52

Ja hoor, ik heb vorige week nog gezellig kletsend eieren staan pellen met mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder is vandaag nog op de koffie geweest. Ik kan prima met ze opschieten gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  kwak do 25 okt 2012 - 7:57

mijn schoonouders zijn aardig.
Mijn schoonmoeder is alleen een tikkeltje raar en heeft altijd rare ideeen.
zo heeft ze al 4x gevraagd wat D. voor haar verjaardag wil hebben, dit al een paar keer aangegeven tot ze bij de zoveelste keer zei dat ze D. ook wel sokken kon geven Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 878948377.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Lady4 do 25 okt 2012 - 8:03

Ja! Het zijn fantastische mensen met wie ik heel blij ben en bij wie ik lekker mezelf kan zijn. Zij zijn ook echt heel erg blij met mij en dat is ook wel heel fijn om te merken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Parel do 25 okt 2012 - 8:13

Ik kan meer dan eens wel heel goed op mijn schoonmoeder schieten Laughing
Mijn schoonvader is af en toe een wat vreemde, maar prima vent.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Puggle do 25 okt 2012 - 9:29

Heb alleen een schoonmoeder en dat is niet bepaald mijn type, maar ik doordat ik op alles antoord in haar straatje trek ik het wel Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Mizz_S do 25 okt 2012 - 9:46

Op zich zijn ze wel aardig, en kan ik het wel redelijk goed met ze vinden. Maar verder hebben we nou ook weer niet echt een hele goede band ofzo. Ik kom daar nooit zonder mijn man en ik bel ze ook nooit (zij mij ook niet). Heb ik ook geen behoefte aan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Linnie1985 do 25 okt 2012 - 10:25

Ik heb hele fijne schoonouders, ook heb ik hele lieve schoon opa's en oma's Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Mama_1987 do 25 okt 2012 - 10:49

Haha... Dat wilde ik ook typen Parel ( je eerste zin) Wink
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 17:26

Ja, met mijn schoonmoeder zeker. Met mijn schoonvader heb ik nog niet echt een band omdat hij in het buitenland woont en ik heb hem daardoor nog niet zo vaak gezien. Maar als ik hem zie is het wel gewoon gezellig. Het is wel de bedoeling dat hij in 2013 weer naar Nederland komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Pien do 25 okt 2012 - 19:45

Ik heb hele lieve schoonouders maar kan ze ook met regelmaat schieten!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Ooh La La! do 25 okt 2012 - 21:02

Joan schreef:Ja, mijn schoonouders zijn Tha Bomb! :cheering:

+1 ben echt superblij met mijn schoonouders smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Shisha do 25 okt 2012 - 21:04

Ja gelukkig wel. Ik vind het altijd erg gezellig om bij hun langs te gaan of wanneer zij hier komen. Ik bel ook wel regelmatig met mijn schoonmoeder om even te kletsen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  xxjojootjexx do 25 okt 2012 - 21:10

heb alleen een schoonloeder... Die vrouwen uit dat programma zijn niks vergeleken bij die van mij. Als ze een finale uitzending zouden doen, met de ergste schoonloeder, dan zou die van mij in die aflevering zitten.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij goed opschieten met je schoonouders? - Pagina 2 Empty Re: Kan jij goed opschieten met je schoonouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum