Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Extra vrij na zwangerschapsverlof

+24
Snoes
Happinaz
Aimee
moepie
CCC
Slakje
SarahKey
Wennes
Happydobby
Twellie
Vancity_girl
Diese
kwak
Star007
Flip Fluitketel
Liadan
M@niek
Monnie
Parel
Lejow
Flower_L
Tania
Printje
Linda
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 3:19

Ik ben na mijn bevalling nog 15 weken thuis. In België mag je tot 39 weken werken waardoor je alles na de bevalling mag opnemen. Officieel werk ik tot 39 weken, maar ik heb nog 4 weken vakantie en overuren staan die ik vanaf 1 november opneem.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 3:34

Dus je bent er bijna Snoes!! Lekker hoor Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 3:36

Lejow schreef:Dus je bent er bijna Snoes!! Lekker hoor Very Happy
Ja, nog maar 5 dagen werken, waarvan 1 halve. Het gaat ongelofelijk snel allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 3:37

Snoes schreef:
Lejow schreef:Dus je bent er bijna Snoes!! Lekker hoor Very Happy
Ja, nog maar 5 dagen werken, waarvan 1 halve. Het gaat ongelofelijk snel allemaal!

Nou zeg dat, ik 'schrok' ook even van je ticker. Ik dacht echt... he? We hebben toch net PM's gestuurd over het feit dat je 29+5 was :O
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  _Blush_ wo 24 okt 2012 - 4:34

Ik ben deze week weer begonnen met werken na ruim 6 maanden thuis. En ik vond het heeeeerlijk om zo lang thuis te zijn!! Heb m'n werk geen moment gemist.

Ik zag er zondagavond echt als een berg tegenop, zou zo nog 2 maanden extra verlof willen. Maar nu ik een paar dagen bezig ben, is het ook wel fijn om weer "slimme" dingen te doen, naast de baby-stuff. Toch tel ik de uren af tot ik E. weer zie :-)

Haar wegbrengen vind ik wel heel moeilijk, maar dat zou na 8 maanden of een jaar zeker ook moeilijk zijn, dus dat is alleen maar uitstel dan.

Ik heb gewerkt tot 38 weken en ben op 38+2 bevallen. Ik had nadien dus nog 14 weken en heb daar 2 maanden ouderschapsverlof bij gedaan en dan nog 4 weken van mijn eigen verlof.
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 4:50

Dat aftellen tot ik haar weer zie en moeite met het wegbrengen (ok , dat doet mijn vriend, maar goed), heb ik dus totaal niet.
Ik ga lekker aan het werk, en vind het fijn om haar weer te zien als ik thuis ben.
Maar eigenlijk mis ik haar niet, als ik aan het werk ben...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  SarahKey wo 24 okt 2012 - 5:34

Lejow schreef:Dat aftellen tot ik haar weer zie en moeite met het wegbrengen (ok , dat doet mijn vriend, maar goed), heb ik dus totaal niet.
Ik ga lekker aan het werk, en vind het fijn om haar weer te zien als ik thuis ben.
Maar eigenlijk mis ik haar niet, als ik aan het werk ben...

Hier ook zo. Vind het heerlijk om te werken, iets voor mezelf. Maar als ik dan in de auto zit, op weg naar huis, dan ben ik wel extra blij als ik dan mijn eigen kind weer bijna kan knuffelen. En ik ben ook erg blij als de woensdag begint. Dan ben ik weer thuis na twee dagen werken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 5:57

Oh dat heb ik ook wel, als het weer weekend is. Maar niet zo zeer omdat ik dan bij B kan zijn, maar ook omdat ik dan gewoon niet hoef te werken Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Sanne wo 24 okt 2012 - 6:09

Ik heb na mijn verlof nog een maand ouderschapsverlof opgenomen. Ik denk dat ik het niet nog een keer zou doen op die manier. Ik was er wel aan toe om weer te werken. Ik werd er niet gelukkiger van om alleen maar thuis te zitten en vrijwel geen kant op te kunnen. Ik denk dat ik bij een volgend kindje mijn ouderschapsverlof meer verspreid, dus tijdelijk een dag minder ga werken.

Charlie, ik heb natuurlijk maar een kindje, maar ik merkte ook dat het juist beter ging toen ik weer ging werken. Ik had meer ritme en structuur en H. ging daar vrij makkelijk in mee. Overigens wel met het gevolg dat ze nu alle dagen om 6 uur 's ochtends wakker is, ook als ik niet hoef te werken Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 394967

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  ekjir@M wo 24 okt 2012 - 6:13

Ik heb 23 weken verlof gehad. 8 weken van te voren omdat J te vroeg kwam, daarna 10 weken, toen nog 2 weken vakantie en daarna nog 3 weken bouwvak.

Bij de eerste had ik 14 na de bevalling omdat hij 4 weken te vroeg kwam en na 6 weken wou ik heeeel graag weer aan het werk. Bij de tweede had ik dit helemaal niet en vond ik het heerlijk om met alle twee de kinderen weg te gaan naar de speeltuin enz

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 6:30

He, is je jongste met 32 weken geboren dan ekjir@M?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Annie24 wo 24 okt 2012 - 6:39

Ik vond het geweldig dat ik eindelijk weer mocht werken. Ik heb regelmatig op het punt gestaan mijn baas te bellen of ik alvast mocht beginnen: met een baby die van 7.00 tot middernacht huilde wilde ik alleen maar thuis weg zijn Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  ekjir@M wo 24 okt 2012 - 9:34

Lejow schreef:He, is je jongste met 32 weken geboren dan [email=ekjir@M?
ekjir@M?[/quote[/email]]

Nee ze is met 39 weken geboren. Bij de oudste liep ik heel zwaar en zijn m'n vliezen spontaan gebroken bij 35 weken, nu liep ik weer heel zwaar en was de vk bang dat ik nog eerder zou gaan bevallen en het geschatte gewicht was te laag. Daarom kreeg ik het advies om met 8 weken te stoppen met werken en rust te houden maar mevrouw bleef nog even zitten tot 39 weken.

Edit: lees nu m'n eerste post... J. is de oudste en N. de jongste.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Extra vrij na zwangerschapsverlof  - Pagina 3 Empty Re: Extra vrij na zwangerschapsverlof

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum