Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...
+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...
Hou je van boeren? Ik heb nog nooit zoveel aandacht gekregen als bij de zwarte cross
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha, nee, dat gaat hem niet worden voor mij vrees ik... Tenzij het beschaafde, intelligente, redelijk hoogopgeleide boeren zijn?
Maar wie weet is een avondje goed voor mijn zelfbeeld..
Laatst aangepast door Antibes op di 23 okt 2012 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Het zou kunnen inderdaad.. Dat hebben Guattari en Ecrits ook wel eens gezegd.. Enige is dat dat natuurlijk niet opgaat voor de mannen die ik in de kroeg (juist niet) leer kennen.. Maar kan ook best zijn dat het twee dingen zijn. Dat ik enerzijds in de kroeg niet echt een uitstraling heb die mannen aanspreekt en dat meeste meiden die dat niet hebben, wel in het gewone leven interesse wekken bij een man en ik op dat punt hier tegenaan loop..
Het frusterende is gewoon dat je het niet gaat ontdekken... En eens in de tijd ben ik hier weer even gefrustreerd/verdrietig over en dan denk ik erover, kom ik er niet uit, moet ik het maar weer accepteren en ga ik gewoon weer (vrolijk hoor) verder met mijn alleenstaande leventje.. Maar het blijft gewoon zo'n terugkerend iets, bah!
Ik begrijp best dat dat frustrerend is hoor. Heb je het er wel eens met mannelijke vrienden over? (Ok, vrienden = altijd mannelijk maar je snapt me denk ik wel) Wat geven zij aan?
En anders gewoon in cliché's blijven denken...jouw tijd komt nog wel. Al zijn die cliché's echt om te kotsen af en toe.. Het kan trouwens ook nóg anders lopen. Ik had eerst 12 jaar vriendschap met mijn huidige vriend en dat is nu (voor mij opeens) omgeslagen in liefde.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Atelier Madame schreef:Hou je van boeren? Ik heb nog nooit zoveel aandacht gekregen als bij de zwarte cross
Opgeven voor BZV 2013?
Rumble- Prater
Hmm, heb niet echt mannelijke vrienden eigenlijk... Mannelijke kennissen alleen denk ik..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Hmm, heb niet echt mannelijke vrienden eigenlijk... Mannelijke kennissen alleen denk ik..
Ik ga er mijn hoofd nog eens over breken vannacht. Maar eerst slapen! Als ik het antwoord heb hoor je het van me hahahaha!
Rumble- Prater
Antibes schreef:Hahaha, nee, dat gaat hem niet worden voor mij vrees ik... Tenzij het beschaafde, intelligente, redelijk hoogopgeleide boeren zijn?
Het publiek an de zc is doorgaans niet beschaafd Behalve ik dan :p
Hoog opgeleid zijn ze nog wel eens.
Overigens ken ik ook zat mannen die net zoals jij er de balen in hebben.
Atelier Madame- Ratel
Rumble schreef:Antibes schreef:Hmm, heb niet echt mannelijke vrienden eigenlijk... Mannelijke kennissen alleen denk ik..
Ik ga er mijn hoofd nog eens over breken vannacht. Maar eerst slapen! Als ik het antwoord heb hoor je het van me hahahaha!
Haha, ik ben benieuwd! Ik ga ook eens slapen... Van mooie mannen en liefdevolle omhelzingen dromen..
Antibes- Ratel
Atelier Madame schreef:Antibes schreef:Hahaha, nee, dat gaat hem niet worden voor mij vrees ik... Tenzij het beschaafde, intelligente, redelijk hoogopgeleide boeren zijn?
Wil je die deze kant op sturen? De twintigers van 180+ dan?
Antibes- Ratel
@rumble: het klinkt wel goed! Mits hij wel gewoon voor zijn mening uit durft te komen. Lief zijn is leuk, maar ik moet niet over hem heen lopen. Ik pm je morgen anders wel even :-).
Gast- Gast
Antibes schreef:Atelier Madame schreef:Antibes schreef:Hahaha, nee, dat gaat hem niet worden voor mij vrees ik... Tenzij het beschaafde, intelligente, redelijk hoogopgeleide boeren zijn?
Wil je die deze kant op sturen? De twintigers van 180+ dan?
Als we een keer gaan stappen in Utrecht zal ik een gil gevend:p
Atelier Madame- Ratel
Heb je geen vriendin met een voetballend vriendje? In de voetbal kantine lopen ook zat mannen rond
Atelier Madame- Ratel
Pixie schreef:Bliss schreef:Pixie schreef:Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Had 't er op de laatste Utrecht meeting nog met Smikkel over om zoiets weer te doen, al hoeft het geen spot een date meeting te zijn, gewoon stappen mag ook . Lijkt me best leuk!
Ja, wat is er gebeurd met jullie idee van "Nederland rond in 12 dates(/stapavonden)"?
Dat plan is er nog steeds, bij mij iig
Even nieuw leven inblazen!
Ik doe nog steeds mee hoor! Ik kan op vrijdagen of anders is 1dec mijn 1e beschikbare zaterdag
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ja, nu je het zegt..Feline schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Pixie schreef:Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Had 't er op de laatste Utrecht meeting nog met Smikkel over om zoiets weer te doen, al hoeft het geen spot een date meeting te zijn, gewoon stappen mag ook . Lijkt me best leuk!
Ja, wat is er gebeurd met jullie idee van "Nederland rond in 12 dates(/stapavonden)"?
Ik doe nog steeds mee hoor! Ik kan op vrijdagen of anders is 1dec mijn 1e beschikbare zaterdag
Gast- Gast
Maar het hoeft toch niet awkward te zijn? Als je hem echt niet aantrekkelijk vindt, zou ik er ook niks mee doen, maar anders kan het best. En wie zegt dat hij jou niet leuk vindt? Misschien heeft hij niet meer gereageerd omdat jij geen interesse toonde en hij je er dan verder niet mee wil lastig vallen.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Antibes schreef:
Ik snap het gewoon niet.. Ik vind mezelf echt best wel leuk eigenlijk.. Ik heb een leuk koppie, ben slim, spontaan, vlotte babbel, open, grappig/ad rem, ok - beetje te zwaar, maar niet obese ofzo......
Ok, maar flirt je ook? Dat is wel het verschil tussen leuk gezelschap en leuk om mee te daten. Je zegt dat jij nooit sjans hebt, maar hebben mannen wel sjans van jou? Op deze oplossing zet ik m'n geld in. Vergeet internet en wees juist kritisch, je wil straks niet opgescheept zitten met een man met wie het maar half klikt. Bovendien is leren flirten makkelijker dan dommer worden.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Eens met Melis_je. Als je in een kroeg staat, kijk je dan ook om je heen van wie leuke mannen lijken? En als je er een ziet, doe je daar dan ook wat mee?
Voor dat gevoel van een arm om je heen, geknuffeld worden, daar kan 1 avondje ook voor zorgen. Natuurlijk is dat niet hetzelfde, maar op zo'n avond kun je je wel even heel geliefd en beschermd voelen.
Voor dat gevoel van een arm om je heen, geknuffeld worden, daar kan 1 avondje ook voor zorgen. Natuurlijk is dat niet hetzelfde, maar op zo'n avond kun je je wel even heel geliefd en beschermd voelen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Melis_je schreef:Antibes schreef:
Ik snap het gewoon niet.. Ik vind mezelf echt best wel leuk eigenlijk.. Ik heb een leuk koppie, ben slim, spontaan, vlotte babbel, open, grappig/ad rem, ok - beetje te zwaar, maar niet obese ofzo......
Ok, maar flirt je ook? Dat is wel het verschil tussen leuk gezelschap en leuk om mee te daten. Je zegt dat jij nooit sjans hebt, maar hebben mannen wel sjans van jou? Op deze oplossing zet ik m'n geld in. Vergeet internet en wees juist kritisch, je wil straks niet opgescheept zitten met een man met wie het maar half klikt. Bovendien is leren flirten makkelijker dan dommer worden.
Als jij nou eens een lesje flirten geeft
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:
Als jij nou eens een lesje flirten geeft
Ik ga monsters van jullie maken ;-)
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Hier wil ik ook wel aan meedoenSmikkell schreef:Ja, nu je het zegt..Feline schreef:Pixie schreef:Bliss schreef:Pixie schreef:Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik had hetzelfde... Ook dates via een datingsite die geen vervolg kregen en wel aandacht van mannen tijdens het uitgaan, maar dat werd nooit een serieuze relatie.
Totdat ik m'n huidige vriend tegen kwam. Dus ja, het kan wel! Blijkbaar heb ik onbewust met hem geflirt
Totdat ik m'n huidige vriend tegen kwam. Dus ja, het kan wel! Blijkbaar heb ik onbewust met hem geflirt
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Ik wil ook bij de club. Tsjee, de mannen die ik tegen kom willen sex of ze hebben een vriendin thuis zitten waar je achteraf achter komt. Pfff, ik kom echt de vreemdste gasten tegen. Van de week had ik ook zo'n down-momentje. Voelde me echt even eenzaam. Ik wil ook weer eens een knuffel om me heen. Ik mis alleen de spanning al van iemand leuk vinden, maar ik kom echt werkelijk niemand tegenwoordig tegen waarvan ik denk; 'Damn, jij bent leuk zeg!'. Mijn laatste date is ook alweer een jaar geleden en ik mis het ook. En ik word verder ook gek van mensen om me heen die met opmerkingen komen als; 'Ik snap niet dat jij geen vriend hebt hoor.' Grrrrr!!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:En ik word verder ook gek van mensen om me heen die met opmerkingen komen als; 'Ik snap niet dat jij geen vriend hebt hoor.' Grrrrr!!!
Dat hoor ik ook zo vaak! En ik snap het ook niet! Vind mezelf niet lelijk ofzo, maar ik kom gewoon geen goede jongens tegen. Of ik vind hun gewoon niet interessant. Meestal zijn ze gewoon hartstikke bezet, maar wel geïnteresseerd (FOUT) of zijn ze niet geïnteresseerd in meer dan me het bed inkrijgen. Dit laatste heb ik pas een paar keer meegemaakt, dus meestal heb ik gewoon helemaal geen aandacht van mannen en al helemaal niet met uitgaan. Blijkbaar heb ik op m'n voorhoofd: ROT OP! getatoeëerd.
Soms wil je gewoon niet alleen op de bank zitten of maar 1 bord op tafel zetten. Mijn oplossing is om een heel actief sociaal leven te hebben, zit je toch amper alleen op de bank. BETER
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ja, echt een dooddoener he! Soms heb ik ook het gevoel dat ik straks eindig als een ouwe vrijster..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Helaas zo herkenbaar dit topic. En de laatste drie jaar rond de feestdagen hoop ik steeds dat het de laatste feestdagen alleen zijn. Ook heel herkenbaar (ik geloof Confusion) dat je het daardoor niet leuk vindt om bij je ouders weg te gaan als je daar even bent. Ik ben ook echt geen persoon om alleen te zijn.
Inmiddels zijn om mij heen steeds meer mensen zwanger of ze gaan trouwen. Heel leuk voor hun, maar ik wil dat ook zó graag. En dan te bedenken dat ik op mijn 26ste zelfs nog nooit gezoend heb. Heeft ook nog nooit een man geprobeerd om mij te zoenen. Een keer een hele leuke soort van collega ontmoet waar ik in mijn ogen echt een klik mee had, maarja hij was bezet. Ik hoop nog steeds dat hij erachter komt dat die mij moet hebben
Ik kom ook gewoon nergens leuke mannen tegen. Mijn werk is zo'n grote organisatie dat er ongetwijfeld leuke mannen zijn, maar die moet je dan net op het juiste moment tegenkomen. Ik heb typische vrouwenhobby's, dus daar kom ik ook geen mannen tegen. En ik hou niet van stappen. En ik snap ook wel dat er heus niet ineens een leuke man voorbij komt als ik zielig s avonds alleen op de bank zit, maar waar dan wel.....
Inmiddels zijn om mij heen steeds meer mensen zwanger of ze gaan trouwen. Heel leuk voor hun, maar ik wil dat ook zó graag. En dan te bedenken dat ik op mijn 26ste zelfs nog nooit gezoend heb. Heeft ook nog nooit een man geprobeerd om mij te zoenen. Een keer een hele leuke soort van collega ontmoet waar ik in mijn ogen echt een klik mee had, maarja hij was bezet. Ik hoop nog steeds dat hij erachter komt dat die mij moet hebben
Ik kom ook gewoon nergens leuke mannen tegen. Mijn werk is zo'n grote organisatie dat er ongetwijfeld leuke mannen zijn, maar die moet je dan net op het juiste moment tegenkomen. Ik heb typische vrouwenhobby's, dus daar kom ik ook geen mannen tegen. En ik hou niet van stappen. En ik snap ook wel dat er heus niet ineens een leuke man voorbij komt als ik zielig s avonds alleen op de bank zit, maar waar dan wel.....
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» pff ik voel me zoooo rot
» lalalala, ik heb m'n visum!
» Ik ben zo verdomd gelukkig!
» Ik ben zoooo gefrustreerd!
» zoooo mooiii
» lalalala, ik heb m'n visum!