Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 9:10

Ik heb ook meerdere buurmannen (ook in een appartementencomplex) maar ik kom nooit leuke tegen..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond za 27 okt 2012 - 9:16

Buurmannen zijn niet handig. Stel dat het uiteindelijk op niets uitloopt, dan blijf je elkaar tegenkomen. Zeker als je van plan bent om een lange tijd ergens te blijven wonen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Esperanza za 27 okt 2012 - 9:20

Je buurman klinkt toch wel heel leuk Antibes! Maar ik snap het wel, als iemand net 2 weken vrijgezel is en zo tegenstrijdig is, dan kun je er denk ik niet al te veel van verwachten. Maar wie weet.....

Hier geen leuke buurmannen helaas.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 9:25

Ik heb ook wel leuke buurmannen. Maar ze zijn of bezet of willen seks (en die is niet thuis Wink )

Ik wil ook met iemand knuffelen vanavond of iemand die me leuk vindt...

Ach, ik trek toch maar die fles wijn open (goh wat voel ik me nu zielig dat ik alleen drink op de zaterdag)
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  _Lacey_ za 27 okt 2012 - 9:26

Chance schreef:Buurmannen zijn niet handig. Stel dat het uiteindelijk op niets uitloopt, dan blijf je elkaar tegenkomen. Zeker als je van plan bent om een lange tijd ergens te blijven wonen.
Ja, dat is ook zo. Kan voor ongemakkelijke situaties zorgen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 10:52

Chance schreef:Buurmannen zijn niet handig. Stel dat het uiteindelijk op niets uitloopt, dan blijf je elkaar tegenkomen. Zeker als je van plan bent om een lange tijd ergens te blijven wonen.

Joh.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 10:58

O, ter relativering van mijn post: ik moet ongesteld worden, zie ik net in m'n agenda. Het klopt wel wat ik schreef, maar dan zonder de positieve kant. Jullie zijn wel heel lief. En ik vind het heel tof dat we elkaars situaties herkennen en daar ook eerlijk over praten. Heel waardevol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  ijsjemeisje za 27 okt 2012 - 11:08

Ik ben ook weleens met een buurman gegaan.
Uiteindelijk tot niets uitgelopen.
Ik kom hem gelukkig nooit tegen maar ook als ik hem tegen kom vind ik het nog niet super
awkward hoor.
Maar ik zal het ook niet zo snel weer doen of hij moet echt super leuk zijn.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond za 27 okt 2012 - 11:27

Ach, en anders kunnen we altijd nog meedoen aan 'Wie trouwt mijn zoon'.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 12:24

Oeh rood, heel herkenbaar! Inmiddels kan ik het beter relativeren (ik ben vorige week voor het eerst toch maar gaan wandelen in mijn eentje) maar soms ...

Ik was vanavond duidelijk de 5e wiel aan de wagen. Oh wat voelde ik me rot. Allemaal vriendinnen met partner, samen dansen, lachen, onderonsjes hebben... En ik moet mezelf maar vermaken en ondertussen de schone schijn ophouden.

Ok, het ging niet heel de avond zo maar wel een groot deel. En we hadden een gat in de bruiloft van 4 uur en iedereen had plannen met partner. Ik zou dan met een vriendin en haar vriend meegaan maar dat was ze ineens vergeten. Toen had ik de keus om mezelf 4 uur te vermaken of mezelf uit te nodigen bij anderen. Ik voelde me zo klein!
En dan zo'n stomme trouwambtenaar die steeds maar benadrukte dat samen zijn het meest geweldige is, dar je leven niet compleet is zonder je geliefde...

Pfff, ik ben zo blij dat ik even geen bruiloft meer in het vooruitzicht heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Burn za 27 okt 2012 - 12:34

Knuffel voor jullie allemaal! hug

*Sluit zich aan*

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 12:41

Net de kroeg ingeweest, voor die verjaardag, en heb me het grootste gedeelte van de tijd socially awkward gevoeld, tussen allemaal mensen die ik niet kende.
Er was 1 jongen die mij wel interessant vond en me maar wijn bleef geven. Heb geen ex-scharrel gesmst, maar toen ik net de snackbar in liep om nog even avondeten te halen kwam ik een ex-scharrel (T.) tegen. Hij was erg dronken en wilde met me mee naar huis maar dat vond ik geen goed plan. Hij zei bij het gedag zeggen dat 'ie me van de week wel whatsappt. Daarna appte ik m'n vriendin, tegen wie ik nog nog had gezegd vanavond 'ik voel me kut, maar ik ga T. echt niet whatsappen', dat ik hem was tegengekomen.
Stuurt ze terug dat een vriend van haar vriend, S., mij wel zag zitten. En guess what, die S. heeft ook al een vriendin!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Kerel za 27 okt 2012 - 20:57

Zo smile Allemaal goed de extra lange nacht doorgekomen? Vandaag een mooi startpunt? Pff smile haha hou ook niet van alleen zijn, maar ja, tot je de juiste partner tegenkomt is het niet anders..
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 21:52

Pfff, Pixie wat is het toch met die bezette mannen
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 22:10

Echt he, ik snap niet waarom ik alleen dat soort mannen aantrek.
Ik ben er een paar weken geleden achter gekomen dat m'n buurman van 3 huizen verder wel leuk is, Ă©n hij schijnt vrijgezel te zijn.
Maar dan hoef ik t wss niet eens te proberen, dan valt 'ie niet op me laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 23:04

Ik heb precies hetzelfde probleem. Single mannen zien me niet zitten en bezette mannen willen me. VREEMD
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 23:19

Dat vind ik echt raar, hoe dat kan.
Stralen we iets uit ofzo?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 23:32

Misschien hebben we een onzichtbare tattoo op ons voorhoofd:

Date alleen bezette mannen
Single? Rot op!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 23:36

Tabbert schreef:Misschien hebben we een onzichtbare tattoo op ons voorhoofd:

Date alleen bezette mannen
Single? Rot op!

Haha, alleen zichtbaar bij black light..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Lenthe za 27 okt 2012 - 23:41

Wat herkenbaar, dat sommigen alleen thuis zitten en daar van balen. Ik wil in het weekend altijd wel een avond weg (liefst stappen) en meestal lukt dat ook wel om te regelen, maar veel van mijn vriendinnen zijn ook bezet en hebben daar niet zoveel behoefte meer aan.

Ik heb gisteren een erg leuke avond gehad. Gewoon gezellig met iedereen gekletst, en ook al was bijna iedereen daarvan bezet, was het heel leuk. Nog wel gekletst met een jongen, een vriend van mijn ex en heel erg aardig, maar ik weet nooit zo goed wat hij echt meent. Hij gaf aan dat ik echt heel leuk was en dat hij of "men" mij graag wilde hebben (ik weet niet zo goed of dit gold voor hemzelf of "mannen in het algemeen"), dat ik iemand was die niet zo makkelijk te krijgen ben, dat dat juist leuk aan mij is en dat het maakt dat ik nog meer "gewild" ben.
Maar dit was ook gebaseerd op het feit dat wij het hadden over "hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten".
Ach, hij is aardig, ziet er ok uit, maar echt te jong en we passen totaal niet bij elkaar, maar dat voelt wel goed als je dat weer een keer gezegd wordt!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 23:44

Antibes schreef:
Tabbert schreef:Misschien hebben we een onzichtbare tattoo op ons voorhoofd:

Date alleen bezette mannen
Single? Rot op!

Haha, alleen zichtbaar bij black light..

Hahah dat moet het wel zijn, kan niet anders Wink

Lenthe, dat soort dingen zijn altijd leuk om te horen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 23:46

Ik zou geen andere reden weten Pixie.

En Lenthe, toch leuk om te horen. Ook al is hij jong en alles. Doet een mens toch goed.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 23:50

Hmm.. Maar hoe komen we er dan vanaf?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert zo 28 okt 2012 - 0:01

laser behandeling?
Tenten met black light ontwijken?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Caro zo 28 okt 2012 - 0:03

Nou, ik sluit me aan bij jullie. Ik wil een liefde, ik wil ook weer gelukkig zijn en iemand die volledig voor mij gaat. Maar ik weet niet eens hoe ik eraan moet komen joh.

Ik voel me dus ook heel heel erg alleen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 7 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum