Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:18

Zucht, ik heb er weer even last van hoor.. WAAROM kom ik nou nooit een leuke man tegen...?


Mijn buurman (ken ik net) was met me aan het flirten afgelopen weekend, samen film gekeken, gezellig.. Hij deed erg flirterig en kwam tegen me aanzitten, maar ik heb niet zo'n zin in awkward-rebound-buurman-gedoe als ik hier nog 4 jaar wil wonen (hij heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin waar hij mee samenwoonde). Dus dat is niet écht iets en volgens mij vindt hij mij ook niet echt leuk, het was het weekend veel smsjes sturen maar nu hoor ik al 2 dagen niets, dus volgens mij was het gewoon een beetje eenzaamheid van zijn kant... Ik vond het meer leuk om mijn buurman gezellig te leren kennen.

Maar goed, doet er ook niet toe, maar daardoor denk ik wel weer van: ik wil ooooooook eens tegen iemand aankruipen op de bank, een omarming/knuffel (serieus, ik kreeg er laatst op school een van iemand voor de grap en eigenlijk mis ik dat best wel, gewoon een knuffel van iemand), interesse van een man. Sowieso SERIEUZE interesse van een man wil ik zo graag eens meemaken.. Mannen vinden mij eigenlijk nooit aantrekkelijk, behalve dus in van die rare, complexe, fysieke-ik-wil-op-date#1-al-knuffelen/zoenen-en-meer-maar-ben-verder-niet-geinteresseerd manier..

*ZUCHT*

Wat ik met dit topic wil? Niets, klagen.. En er zijn vast meiden die met me mee willen klagen, want ik weet dat ik niet de enige middentwintiger met deze gevoelens op het forum!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:22

Het eerste wat in mij opkomt, is een zin waar geen mens iets aan heeft. Namelijk... Jouw tijd komt nog wel. How lame. Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... 1270000679

Herken het inmiddels wel. Dat gevoel. En dat is echt een rotgevoel.

Maar wie zegt trouwens dat jij rebound bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:25

Haha, kutdooddoener.. Wink

Naja, ik ken hem totaal niet.. Hij voegde me toe op facebook en gaf gelijk zijn nummer en zelfde avond vroeg hij nog of ik film kwam kijken. Dacht gewoon gezellig, ok, maar hij was over-flirty-move-making terwijl hij me dus TOTAAL niet kent. En hij heeft het net twee weken terug zijn vriendinnetje de deur gewezen. Dat (het hoge tempo die ene avond) plus dat hij nu niet meer smst, naja, intuitief voelt het gewoon ZEKER niet alsof hij me serieus interessant vindt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:26

Vind het gewoon zo megafrustrerend dat ik NOOIT de aandacht van een man trek...

En dan wordt er met studiegenoten in zo'n etentje gekletst over relaties en dan ben ik de oudste en enige die geen relatie heeft/gehad heeft en dan snapt niemand daar iets van want ik ben zo spontaan en toegankelijk enzo.. Maar NOOIT vraagt een man me uit.. pale
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 8:31

Mag ik bij de club?
Ik ben blijkbaar leuk genoeg om mee te chillen en leuke dingen mee te doen als vrienden, ik ben leuk genoeg om seks mee te hebben. Maar leuk genoeg voor een relatie blijkbaar niet.
De afgelopen 3 mannen die interesse in mij hebben getoond de afgelopen tijd hebben alledrie een vriendin. Hoe sneu is dat.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:31

Maar dat is dus de fout. De aandacht is er wel, voldoende zelfs, want laten we eerlijk zijn, je bent gewoon een mooie verschijning, maar misschien is het jouw argwaan dat zorgt dat de ander het laat afweten?

En relaties zijn zo overschat. Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... 1578173417 (dooddoener nummer 2. Heb er nog wel meer hoor)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Chocoholic di 23 okt 2012 - 8:33

Maura schreef:Het eerste wat in mij opkomt, is een zin waar geen mens iets aan heeft. Namelijk... Jouw tijd komt nog wel. How lame. Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... 1270000679

+1, ook al heb je er nu geen ene flikker aan. Maar je bent een hele mooi meid (gezien 't foto topic) dus ik snap 't ook niet helemaal, haha. :P
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:33

Pixie schreef:Mag ik bij de club?
Ik ben blijkbaar leuk genoeg om mee te chillen en leuke dingen mee te doen als vrienden, ik ben leuk genoeg om seks mee te hebben. Maar leuk genoeg voor een relatie blijkbaar niet.
De afgelopen 3 mannen die interesse in mij hebben getoond de afgelopen tijd hebben alledrie een vriendin. Hoe sneu is dat.

ZO herkenbaar... Zo eens per jaar is er een jongen/man die me leuk vindt.. Maar dan leuk in de categorie van op avond #1 zoenen/meer, maar verder niet interessant.. Ja, miss voor seksrelaties ofzo, maar daar ga ik zelf niet in mee.. Dus eigenlijk komt het erop neer dat ik voor 1 avond interessant ben en als ik niet het bed in duik ben ik verder niet boeiend... NOOIT is een jongen verliefd op me, vraagt me uit, geinteresseerd voor een relatie....

Vraag me echt af of ik nou zo saai ben.. Misschien moet ik beginnen met onzeker worden over mijn persoonlijkheid ipv mijn dikke kont ofzo.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Polly di 23 okt 2012 - 8:34

Antibes, ik snap er niets van. Ik ken je niet in real life maar ik kan het me gewoon totaal niet voorstellen dat er nooit iemand interesse in je heeft. In ieder geval is het goed dat je je intuitie volgt, de buurman klinkt inderdaad niet alsof hij werkelijk interesse heeft.

Het lijkt mij ook fijn om iemand te hebben waar je van op aan kunt en waar je 's avonds op de bank tegenaan kunt kruipen, maar het is mijn eigen keuze om dat nu niet te hebben dus dat voelt toch een beetje anders. Hier komt ie nog eens: jouw tijd komt nog wel!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:37

Polly schreef:Antibes, ik snap er niets van. Ik ken je niet in real life maar ik kan het me gewoon totaal niet voorstellen dat er nooit iemand interesse in je heeft. In ieder geval is het goed dat je je intuitie volgt, de buurman klinkt inderdaad niet alsof hij werkelijk interesse heeft.

Het lijkt mij ook fijn om iemand te hebben waar je van op aan kunt en waar je 's avonds op de bank tegenaan kunt kruipen, maar het is mijn eigen keuze om dat nu niet te hebben dus dat voelt toch een beetje anders. Hier komt ie nog eens: jouw tijd komt nog wel!

Nee, dat heeft hij overduidelijk niet en ik ben sowieso al niet het typen voor losse scharrels, maar met mijn nieuwe buurman lijkt me helemaal te awkward dus dat gaat niet helpen..

En dat eigen keuze stukje, dat mis ik dus ook. Gewoon het idee dat je IETS van een keuze hebt ofzo. Het is mij letterlijk nog nooit (ok, 1x, maar dat was een jongen die psychisch in de knoop zat en me meer stalkte dan leuk vond) overkomen dat een jongen achter me aan zat.. Denk miss 3x totaal uitgevraagd in mijn leven, en 0x voor een 2e date.

Als mensen dan horen dat ik nog nooit een relatie gehad heb reageren ze ook zo vaak van dat ik vast kritisch ben ofzo... Maar ik HEB niets te kiezen, ik BEN niet eens kritisch, dat is het trieste juist.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tania di 23 okt 2012 - 8:39

Maar vraag je zelf wel is iemand mee uit? Je hoeft natuurlijk niet per se te wachten totdat een jongen jou mee uit vraagt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:40

Tania schreef:Maar vraag je zelf wel is iemand mee uit? Je hoeft natuurlijk niet per se te wachten totdat een jongen jou mee uit vraagt.

Nee, want ik heb ook eigenlijk bijna nooit sjans en om nou gewoon rond te gaan lopen "hai, wil je alsjeblieft met me uit"... Laughing

Edit: trouwens, ja! Want mijn een-na-laatste date.. Januari 2010.. laughcry Was met een jongen waar ik met uitgaan mee gezoend had die oud en nieuw en die heb ik zelf op facebook toegevoegd en toen mee uitgevraagd..

Was vreemd.. Urenlange gezellige date.. We zouden wat drinken + bios, daarna weer wat gedronken, uiteindelijk tot 3/4 in de nacht aan de praat gebleven en toen naar huis, niet meer gezoend en volgende dag zei hij dat het hem niet ging worden. Na een date van 8 uur vol gezelligheid.. Question
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tania di 23 okt 2012 - 8:43

Antibes schreef:
Tania schreef:Maar vraag je zelf wel is iemand mee uit? Je hoeft natuurlijk niet per se te wachten totdat een jongen jou mee uit vraagt.

Nee, want ik heb ook eigenlijk bijna nooit sjans en om nou gewoon rond te gaan lopen "hai, wil je alsjeblieft met me uit"... Laughing

Edit: trouwens, ja! Want mijn een-na-laatste date.. Januari 2010.. laughcry Was met een jongen waar ik met uitgaan mee gezoend had die oud en nieuw en die heb ik zelf op facebook toegevoegd en toen mee uitgevraagd..

Was vreemd.. Urenlange gezellige date.. We zouden wat drinken + bios, daarna weer wat gedronken, uiteindelijk tot 3/4 in de nacht aan de praat gebleven en toen naar huis, niet meer gezoend en volgende dag zei hij dat het hem niet ging worden. Na een date van 8 uur vol gezelligheid.. Question

Nee ik zou ook niet willekeurig jongens mee uit vragen inderdaad Laughing

Internetdaten? Of vind je dat niks?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 8:45

Ik heb hetzelfde. Heel frustrerend en ik baal er zo van. Maar goed, van een potje janken om de eenzaamheid worden we niet mooier.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:46

Tania schreef:
Antibes schreef:
Tania schreef:Maar vraag je zelf wel is iemand mee uit? Je hoeft natuurlijk niet per se te wachten totdat een jongen jou mee uit vraagt.

Nee, want ik heb ook eigenlijk bijna nooit sjans en om nou gewoon rond te gaan lopen "hai, wil je alsjeblieft met me uit"... Laughing

Edit: trouwens, ja! Want mijn een-na-laatste date.. Januari 2010.. laughcry Was met een jongen waar ik met uitgaan mee gezoend had die oud en nieuw en die heb ik zelf op facebook toegevoegd en toen mee uitgevraagd..

Was vreemd.. Urenlange gezellige date.. We zouden wat drinken + bios, daarna weer wat gedronken, uiteindelijk tot 3/4 in de nacht aan de praat gebleven en toen naar huis, niet meer gezoend en volgende dag zei hij dat het hem niet ging worden. Na een date van 8 uur vol gezelligheid.. Question

Nee ik zou ook niet willekeurig jongens mee uit vragen inderdaad Laughing

Internetdaten? Of vind je dat niks?

Gedaan, zelfde probleem.. Nog erger trouwens, want qua praten/mailen/bellen ben ik dan echt zooooooooooo leeeeeeeuk en dan lijken ze oprecht geinteresseerd.. Maar date zelf is dan meestal niets, vaak wel aantrekkingskracht en moves van hun kant, maar nooit een 2e date gehaald...

Het zal iets zijn dat ik uitstraal? Ik weet het niet...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:47

Ik kom met je mee klagen hoor. Ik begrijp je helemaal!

Dan ga je weer eens uit en ben ik de enige single van vriendinnen, maar ook de enige zonder sjans! En daar word ik strontchagerijnig van. Ben ik dan echt zo onaantrekkelijk?? Ja, ik ben dikker dan de rest. Maar er zijn zat anderen met een maatje meer die wel een vriend hebben. Dus daar kan het toch niet aan liggen?
Zelfs voor alleen een avondje zoenen of seksen willen ze me blijkbaar niet. (Nou wil ik dat ook niet maar het zou fijn zijn om toch eens wat aandacht te krijgen.)

En komend weekend heb ik een bruiloft, en ik ben de enige single. De rest blijft daar slapen, samen met hun partner maar ik heb geen zin (en geen geld) om alleen in een hotelkamer te liggen, dus ik rij gewoon alleen 1,5 uur midden in de nacht terug naar huis en ik kan dus niet eens drinken!
En ja, ik vind mezelf heel zielig deze week Wink .

Ik ben inmiddels wel een beetje tot de conclusie gekomen dat ik ook maar eens aan een plan B moet gaan denken over hoe ik mijn leven in wil richten, mocht ik geen man tegen komen.
Ik heb 2 personen in mijn familie die ook nog nooit iemand tegen zijn gekomen (en die echt niet vreselijk zijn ofzo) dus ik ben me er erg van bewust dat ik nummer 3 kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:47

Chance schreef:Ik heb hetzelfde. Heel frustrerend en ik baal er zo van. Maar goed, van een potje janken om de eenzaamheid worden we niet mooier.

Goed punt, maar ik hoef vanavond toch de deur niet uit, dus wel een geschikt moment voor janken! :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:48

Wel niet met dikke ogen gaan slapen dan. Tenminste als ik dat doe zie je de volgende ochtend de sporen nog. En dan in de TL licht van de tram... Ja dan snap ik wel dat ik geen sjans heb smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 8:50

Antibes schreef:
Chance schreef:Ik heb hetzelfde. Heel frustrerend en ik baal er zo van. Maar goed, van een potje janken om de eenzaamheid worden we niet mooier.

Goed punt, maar ik hoef vanavond toch de deur niet uit, dus wel een geschikt moment voor janken! :cheering:

Haha, true. Mijn probleem is eigenlijk altijd dat de mannen/jongens die ik leuk vind, mij niet leuk vinden.
Oh en Antibes, mijn laatste date was in juli 2012, maar die was ernstig teleurstellend en frustrerend. Dan maar liever geen dates.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:50

Confusion schreef:Ik kom met je mee klagen hoor. Ik begrijp je helemaal!

Dan ga je weer eens uit en ben ik de enige single van vriendinnen, maar ook de enige zonder sjans! En daar word ik strontchagerijnig van. Ben ik dan echt zo onaantrekkelijk?? Ja, ik ben dikker dan de rest. Maar er zijn zat anderen met een maatje meer die wel een vriend hebben. Dus daar kan het toch niet aan liggen?
Zelfs voor alleen een avondje zoenen of seksen willen ze me blijkbaar niet. (Nou wil ik dat ook niet maar het zou fijn zijn om toch eens wat aandacht te krijgen.)

En komend weekend heb ik een bruiloft, en ik ben de enige single. De rest blijft daar slapen, samen met hun partner maar ik heb geen zin (en geen geld) om alleen in een hotelkamer te liggen, dus ik rij gewoon alleen 1,5 uur midden in de nacht terug naar huis en ik kan dus niet eens drinken!
En ja, ik vind mezelf heel zielig deze week Wink .

Ik ben inmiddels wel een beetje tot de conclusie gekomen dat ik ook maar eens aan een plan B moet gaan denken over hoe ik mijn leven in wil richten, mocht ik geen man tegen komen.
Ik heb 2 personen in mijn familie die ook nog nooit iemand tegen zijn gekomen (en die echt niet vreselijk zijn ofzo) dus ik ben me er erg van bewust dat ik nummer 3 kan zijn.

Ja, ik ben ook dikker dan de rest.. Maar ik heb op zich ook wel slanke vriendinnen zonder relatie en dikkere vriendinnen met al jaren een relatie, dus dat zal inderdaad niet doorslaggevend zijn. Hoewel ik wel merk dat slankere meiden met uitgaan echt meer sjans hebben hoor. En dan beginnen mensen vaak van "ja, dat ligt niet aan je figuur, maar aan je uitstraling", maar toen ik vroeger slanker was EN onzekerder lag ik toch stukken beter in de markt.. Wink

Kan me voorstellen dat die bruiloft frustrerend is.. Ik had dat vorige zomer, een bruiloft van een vriendin in Barcelona (dus naar huis rijden niet echt een optie) en ik was ook de enige met een hotelkamer in mijn upje. Gelukkig ook de jongste, dus dan lijkt het toch weer minder zielig.. :P

Vervelend ook dat je in de familie mensen hebt die alleen gebleven zijn. Ik vind het heel dubbel, enerzijds ben ik ZO vaak alleen ook prima gelukkig. Maar af en toe mis ik ZO door iemand ECHT belangrijk gevonden te worden en het lichamelijk contact van een omhelzing/kus....
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:51

Chance schreef:
Antibes schreef:
Chance schreef:Ik heb hetzelfde. Heel frustrerend en ik baal er zo van. Maar goed, van een potje janken om de eenzaamheid worden we niet mooier.

Goed punt, maar ik hoef vanavond toch de deur niet uit, dus wel een geschikt moment voor janken! :cheering:

Haha, true. Mijn probleem is eigenlijk altijd dat de mannen/jongens die ik leuk vind, mij niet leuk vinden.
Oh en Antibes, mijn laatste date was in juli 2012, maar die was ernstig teleurstellend en frustrerend. Dan maar liever geen dates.

Nee, dat laatste heb ik nu ook de neiging toe.. Ik heb de afgelopen vijf jaar af en toe gedate, eerste 2-3 jaar ook via internet. Leverde een hoop hoop en teleurstellingen op.. Laatste 2 jaar besloten niet meer via internet te daten (blijkbaar val ik in in real life tegen) en alleen met mannen die ik in het echte leven leer kennen. Resultaat: 2 dates, opnieuw zonder succes... :nopompom: Beetje moedeloos word ik ervan!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:53

Vind het ook zo vervelend dat ik geen ervaring heb.. Als ik nu een relatie ga krijgen, dan ben ik 25+ en die jongen waarschijnlijk al richting de 30.. En dat wordt dan "mijn eerste vriendje" en volgens mij ben ik dan ontzettend onvolwassen qua relatiemateriaal.....

Pff, als ik er ooit één zo gek krijg, mag ik wel gelijk trouwen. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 8:53

Ja dat dikker zijn heb ik ook altijd als de reden gezien dat ik alleen was. Alleen heb ik een vriendin die echt wel een stuk zwaarder is, en die heeft echt wel meer sjans dan ik. En ik kan ook niet echt flirten (zijn daar lessen voor?). Te onzeker ofzo?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 8:53

Confusion schreef:Wel niet met dikke ogen gaan slapen dan. Tenminste als ik dat doe zie je de volgende ochtend de sporen nog. En dan in de TL licht van de tram... Ja dan snap ik wel dat ik geen sjans heb smile

Haha, dat valt bij mij gelukkig meestal wel mee, ben niet zo wal-gevoelig!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 8:55

Antibes schreef:
Chance schreef:
Antibes schreef:
Chance schreef:Ik heb hetzelfde. Heel frustrerend en ik baal er zo van. Maar goed, van een potje janken om de eenzaamheid worden we niet mooier.

Goed punt, maar ik hoef vanavond toch de deur niet uit, dus wel een geschikt moment voor janken! :cheering:

Haha, true. Mijn probleem is eigenlijk altijd dat de mannen/jongens die ik leuk vind, mij niet leuk vinden.
Oh en Antibes, mijn laatste date was in juli 2012, maar die was ernstig teleurstellend en frustrerend. Dan maar liever geen dates.

Nee, dat laatste heb ik nu ook de neiging toe.. Ik heb de afgelopen vijf jaar af en toe gedate, eerste 2-3 jaar ook via internet. Leverde een hoop hoop en teleurstellingen op.. Laatste 2 jaar besloten niet meer via internet te daten (blijkbaar val ik in in real life tegen) en alleen met mannen die ik in het echte leven leer kennen. Resultaat: 2 dates, opnieuw zonder succes... :nopompom: Beetje moedeloos word ik ervan!

Troost je, ik heb in totaal maar met 3 mannen echt gedate. Nummer 2 was een blind-date (doe ik nooit meer!), de andere 2 kende ik dan wel weer 'uit het echte leven'. En internetdaten duf ik niet zo goed. Maar ik zie ook ontzettend op tegen weer de feestdagen alleen...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum