Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 23:48

Chance schreef:Ik heb geen sjans. Of alleen met stomme ICT-ers. Ik wil geen ICt-er.
Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 23:58

Melis_je schreef:
Chance schreef:Als jij nou eens een lesje flirten geeft Wink
Ik ga monsters van jullie maken ;-)
Meeting! Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:14

Mijn man is ICT'er en jij mocht willen dat je er zo een trof, idd! Meestal zijn het echte verschrikkelijke lellekerds en nerds.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:33

Tegen wie heb je het nou, PC?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond wo 24 okt 2012 - 0:36

Paper Crown schreef:Mijn man is ICT'er en jij mocht willen dat je er zo een trof, idd! Meestal zijn het echte verschrikkelijke lellekerds en nerds.

Jij hebt een onwijs knappe ICT-er. Maar die zijn er idd niet zo heel veel Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:40

Rood schreef:Tegen wie heb je het nou, PC?

Tegen jou en chance, maar ik geef jullie wel gelijk. De meeste zijn echt sjaakies.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:46

Chance schreef:
Paper Crown schreef:Mijn man is ICT'er en jij mocht willen dat je er zo een trof, idd! Meestal zijn het echte verschrikkelijke lellekerds en nerds.

Jij hebt een onwijs knappe ICT-er. Maar die zijn er idd niet zo heel veel Wink

Eens, als ik bij mijn man op kantoor ben durven ze me geeneens aan te kijken. Zo niet sociaal.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:58

Paper Crown schreef:
Rood schreef:Tegen wie heb je het nou, PC?
Tegen jou en chance, maar ik geef jullie wel gelijk. De meeste zijn echt sjaakies.
Maar op jouw man val ik dus óók niet. Hij heeft guitige ogen en hij is natuurlijk absoluut niet lelijk, maar hij is niet mijn type. Net als ICT'ers. Wat is dat toch met hen, dat ze vaak single zijn? Ik val op monniken. Dat snapt ook niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes wo 24 okt 2012 - 2:12

Melis_je schreef:
Chance schreef:
Als jij nou eens een lesje flirten geeft Wink

Ik ga monsters van jullie maken ;-)
Monsters? Ik weet niet of dat gaat helpen hoor.. :o
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Lenthe wo 24 okt 2012 - 5:57

Hier ook herkenning van de posts in dit topic! Het is vandaag volgens mij ook precies een jaar geleden dat ik vrijgezel werd (na een "relatie" van 3 maanden laughcry daarvoor ooit op mn 15e een vriendje gehad, verder niks)
Ik kom ook nooit iemand tegen waarvan ik denk "ja, jij bent écht leuk". Ben nog steeds bang dat ik als ouwe vrijster eindig..
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Fred wo 24 okt 2012 - 6:36

Jullie zijn toch niet wanhopig meiden?

@ Antibes, neem je zelf ook actie als je man leuk vind? Want je hebt het over de eerste pagina's met name over dat een man jou moet veroveren cq achter je moet zitten. Echter het kan ook andersom dat jij als eerste interesse in een man toont of een beetje indirect kenbaar maakt dat je interesse hebt. Wellicht zijn er vast mannen geweest die de eerste stap niet richting jou hebben durven te zetten en ja, als jij dan ook niets doet zal er niet veel gebeuren.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble wo 24 okt 2012 - 8:17

Confusion schreef:@rumble: het klinkt wel goed! Mits hij wel gewoon voor zijn mening uit durft te komen. Lief zijn is leuk, maar ik moet niet over hem heen lopen. Ik pm je morgen anders wel even :-).

Ja, dat is geen probleem hoor! Ik heb eigenlijk geen ik-heb-geen-mening-mensen in mijn vriendenkring, dat past geloof ik niet zo bij me Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 394967
Ik zie je PM wel tegemoet!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  nijntje4 wo 24 okt 2012 - 8:45

Ha heel herkenbaar topic dit. Na mijn lange relatie en een aantal dates wil het ook niet echt vlotten. Internetdaten is wel leuk, maar duurt vaak lang en zonder al te veel resultaat (vaak niet meer dan 1 date). Ik merk dat ik het allemaal ook een beetje afhoud omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb, maar eigenlijk mis ik het ook wel. Gewoon het gevoel dat iemand oprecht geïnteresseerd in je is, dat er leuke blikken over en weer gaan en dat er leuke humor en momentjes zijn.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 6:30

Bluhh op dit moment voel ik me echt eventjes heel alleen.
Waarschijnlijk komt het vooral doordat ik kut geslapen heb en het weer vroeg donker wordt, dan heb ik altijd last van deze zelfmedelijden momentjes.
Dit weekend is het precies een jaar geleden dat ik de eerste date had met m'n ex. En het is niet eens dat ik hem mis, maar gewoon dat ik iemand mis.
Vorig jaar was ik helemaal happy, werd ik blij als de whatsapp toon van m'n telefoon ging, en dat wil ik weer. Ik wil weer lekker verliefd worden. Ik wil weer een leuke vent, geen loser die al jaren een vriendin heeft of samentwoont!
Gewoon een die net zo verliefd is op mij als ik op hem.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:35

Ahh Pix, totally feel your pain. hug

Ik heb zojuist een ongesteldheidsaanval gehad. En nu heb ik het zo nodig dat iemand me tegen zich aantrekt en voor me zorgt. Soms word ik zo ontzettend MOE van dat op mezelf letten.

Ben jij ook zo bang voor de stilte die er is als je al je schermen uitzet? Dat je dan alleen met jezelf bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 6:43

This sucks right hug

Ja, ik word ontzettend onrustig op zulke momenten. Dan ga ik te veel nadenken, alles op mezelf betrekken waardoor ik nog meer zelfmedelijden krijg. Schiet niet op, zulke momenten.
Of ik ga domme dingen doen, ex-scharrels smsen, of de kroeg in en te veel wijn drinken.
Gelukkig heb ik vanavond nog een verjaardag waar ik naartoe moet laughcry
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:48

Ook leuk, verjaardagen. Soms wil je dan schreeuwen: KUNNEN WE ALSTUBLIEFT DOEN ALSOF NIET ALLES PERFECT GAAT BIJ JULLIE!!!

Let me tell ya, je kunt nog beter ex-scharrels smsen dan zo blokkeren als ik. Ik zit al twee weken elk vrij moment op m'n kamer. Kluizenaar te spelen. Er gebeurt NIKS in mijn leven. Dus: ga jij maar lekker dronken worden vanavond. Of naja, een tikje aangeschoten. Leef!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Carra za 27 okt 2012 - 6:51

Zo herkenbaar, dat ex-scharrels sms-en! Alles voor de aandacht, terwijl je die mannen niet eens meer wílt!

Ik ben de hele week al niet lekker en moet toch alles zelf doen. Koken, boodschappen, drinken inschenken. Niemand die me knuffelt en zegt 'zal ik even een kopje thee zetten'.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:51

Ik weet dat jullie er geen knakworst aan hebben maar ik zou jullie wel even willen knuffelen! Gewoon omdat jullie lief zijn en ik het stom vind dat mannen dat niet zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 6:52

Ik voel me ook alleen..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:53

Carra, i know... Dat soort kleine dingen hè? Ik neem me altijd heilig voor dat, als ik ooit weer een vriend krijg, ik onthoud dat het om die kleine dingen gaat die je gelukkig maken. Dat dát belangrijk is in een relatie.

Nou Powerbabe, ik heb er wel wat aan dat je dat zegt. Het is heel lief en gaaf hoe je meeleeft.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 6:54

Stylegirl schreef:Ik voel me ook alleen..
Om dezelfde redenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 6:56

Jep, helaas wel. Eigenlijk moet ik ook gewoon de stad in gaan, maar m'n vriendinnen hebben al plannen en ik ga niet in mijn eentje. :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 6:56

Haha het ergste is nog dat ik naar de verjaardag ga van de nieuwe vriend van m'n beste vriendin. Gelukkig zijn ze niet zo klef Wink.
Waarom ben je al twee weken een kluizenaar, Rood? Leef je post na, ga jij ook even lekker los!

Carra, precies, het is gewoon die aandacht! Terwijl zo'n ex-scharrel me vorige week smste en ik daar eigenlijk niks van vond en niks op heb teruggestuurd. Gek hoe dat verandert in een week.

Powerbabe, je bent lief!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 7:00

Ik weet het niet. Alsof ik de wereld niet meer aankan, zo voel ik me. En dus trek ik me terug. Ik wil wel naar buiten, maar wat ga ik daar doen dan? In m'n eentje rondlopen? Al mijn vriendinnen zijn bezet, bij iedereen gaat hun man of kind voor. Hoe logisch dat ook is, maar ik ben daar diep van binnen zo verschrikkelijk kwaad om. En dat houd ik allemaal voor me, en áls ik het zeg, zeg ik het netjes.

Beetje zelfde als Stylegirl dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 5 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum