Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle za 27 okt 2012 - 7:21

Ahw, dat vind ik echt rot voor je, dat je je zo voelt!
Alleen erop uit zou ik ook niet snel doen. Ik wil wel een keer wat met je gaan doen! Single ladies united! Wink
Ik ben stiekem ook heel blij dat ik daar nog geen last van heb, twee vriendinnen hebben een relatie, maar allebei met een hele leuke jongen die me, als ik bij hen ben, niet laat voelen alsof ik het vijfde wiel ben. En die meiden zie ik ook nog veel zonder hun vriend. Misschien komt het doordat ik een paar jaar jonger ben en m'n vriendinnen nog niet in de samenwonen en kinderen krijgen-fase zitten.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  FruttiTutti za 27 okt 2012 - 7:33

Jeetje... wat een enorm herkenbaar topic :nopompom:
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Carra za 27 okt 2012 - 7:41

Ohw Rood, wat naar dat je je zo voelt. Je weet dat je met als kluizenaar leven ook geen moer op schiet, maar ik snap het zó. Alleen naar een museum of iets dergelijks? Doe je dat ook niet?

Ik ga er best veel alleen op uit, maar 's avonds in mijn eentje de kroeg in gaat me toch iets te ver. En eigenlijk ben ik vaak ook best tevreden in mjn eentje. Het komt met vlagen dat ik er heel verdrietig van kan worden.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 7:49

Och, ik heb ook alweer een extra avond met buurman op de bank gelegen. Ben heel verstandig en er gebeurt niets, maar ik lijk wel een aanhankelijke puppy zo blij ben ik met die aandacht.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 7:50

Rood schreef:Ik weet het niet. Alsof ik de wereld niet meer aankan, zo voel ik me. En dus trek ik me terug. Ik wil wel naar buiten, maar wat ga ik daar doen dan? In m'n eentje rondlopen? Al mijn vriendinnen zijn bezet, bij iedereen gaat hun man of kind voor. Hoe logisch dat ook is, maar ik ben daar diep van binnen zo verschrikkelijk kwaad om. En dat houd ik allemaal voor me, en áls ik het zeg, zeg ik het netjes.

Beetje zelfde als Stylegirl dus.

Bah, dat vind ik wel echt heel naar voor je. Wat dat betreft heb ik het met mijn studentenleven nog wel erg makkelijk natuurlijk. hug
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 7:57

Antibes schreef:Och, ik heb ook alweer een extra avond met buurman op de bank gelegen. Ben heel verstandig en er gebeurt niets, maar ik lijk wel een aanhankelijke puppy zo blij ben ik met die aandacht.. laughcry

Mijn buurman geeft me geen aandacht meer... Terwijl hij eerst geïnteresseerd leek, blijkbaar ging het hem toch alleen maar om de seks. Die hij overigens niet heeft gekregen. laughcry
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 8:00

Stylegirl schreef:
Antibes schreef:Och, ik heb ook alweer een extra avond met buurman op de bank gelegen. Ben heel verstandig en er gebeurt niets, maar ik lijk wel een aanhankelijke puppy zo blij ben ik met die aandacht.. laughcry

Mijn buurman geeft me geen aandacht meer... Terwijl hij eerst geïnteresseerd leek, blijkbaar ging het hem toch alleen maar om de seks. Die hij overigens niet heeft gekregen. laughcry

Hmm, ik denk dat het daar hier ook wel op uit gaat lopen uiteindelijk hoor.. Wel goed dat je er dan niet in mee gegaan bent. Tenzij je dat zelf ook wilt en je daar ook fijn bij voelt hoor, wat dat betreft veroordeel ik niemand, maar als je je er niet 100% fijn bij voelt dan is het toch wel prettig dat je je daar nu niet rot over hoeft te voelen.

Het is hier wel ter sprake gekomen, ik ging weg en toen gaf hij aan "dat ik toch ook daar had kunnen slapen". En toen zei ik dat ik de buurman-flirt wel een beetje awkward vind en niet van plan ben dat er dingen gebeuren. Daar was hij het wel mee eens, maar hij vond het wel gewoon fijn om samen op de bank te hangen.. Waar ik dus vervolgens volledig in mee gegaan ben.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 8:03

Wij hadden dat punt bijna bereikt, maar toen ging hij vertellen dat hij me wel leuk vond, maar niet leuk-leuk en dat soort gein. Verkeerde timing, grote afknapper en toen was het meteen klaar.. Vervolgens nog wel even whatsapp contact gehad, maar het duurde steeds langer voor hij ging reageren. En ik denk nu dat ik hem maar gewoon moet vergeten. Maar het is zo moeilijk, want hij is leuk...

Edit: Maar ik wil wel iemand die mij ook leuk vindt en iemand die mij de aandacht geeft die ik verdien. Dat kan hij me niet geven..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 8:08

Stylegirl schreef:Wij hadden dat punt bijna bereikt, maar toen ging hij vertellen dat hij me wel leuk vond, maar niet leuk-leuk en dat soort gein. Verkeerde timing, grote afknapper en toen was het meteen klaar.. Vervolgens nog wel even whatsapp contact gehad, maar het duurde steeds langer voor hij ging reageren. En ik denk nu dat ik hem maar gewoon moet vergeten. Maar het is zo moeilijk, want hij is leuk...

Edit: Maar ik wil wel iemand die mij ook leuk vindt en iemand die mij de aandacht geeft die ik verdien. Dat kan hij me niet geven..


Oh, dan is het gelijk klaar ja.. Ik weet dat hij mij niet leuk-leuk vindt en ik denk dat hij ook wel weet dat ik hem niet leuk-leuk vind, dus laat dat lekker onbesproken.

En je hebt gelijk hoor, ik wil ik ook iemand die mij leuk vindt en die voor mij gaat.. Maar goed, dat is al jarenlang niet aan de orde en wie weet duurt het ook nog wel een paar jaar, dus als ik dan nu gezellig bij hem op de bank hang en een leuke avond heb, dan is dat ook wel even prima.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 8:13

Ja, ik vind hem denk ik ook niet leuk-leuk, maar dat hoeft niet op dát moment besproken te worden lijkt mij.. :P Maar wij hebben 1x bij mij wijn gedronken en 1x heeft hij gekookt en hebben we toen wijn gedronken. Beide keren was het mijn initiatief om wat af te spreken. Nu heb ik hem vorige week een bericht gestuurd met de vraag of we nog een keer wat af gingen spreken, toen ik geen reactie kreeg (dag later) stuurde ik terug laat maar. Toen hebben we een soort van discussie gehad en toen werd er een pakketje voor hem bezorgd (bij mij omdat hij niet thuis was) en toen stond hij met chocola aan de deur. Maar hij is dus lekker tegenstrijdig bezig. Ik weet wel dat ik geen initiatief meer neem, hij moet maar wat moeite doen.

En ik hoef ook niet perse meer dan een gezellige avond te hebben at the moment, maar niet als het zo moet. Wink
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Esperanza za 27 okt 2012 - 8:22

Had ik een hele tekst getypt, is het ineens weg. Nog maar een poging dan....

hug Knuffel voor de meiden die zich rot en alleen voelen.

Ook ik kan me aansluiten bij de club. Ik ben al weer een hele poos single en op wat dates na gebeurt er vrij weinig. De meeste van mijn vrienden hebben een relatie en ik krijg regelmatig de vraag wanneer ik weer aan de man ga. Tja, als ik dat wist......
Ik heb het idee dat ik niet echt opval bij mannen en dat ik toch onbewust 'iets' uitstraal wat me niet toegankelijk maakt. Dat maakt me soms (of eigenlijk vaak) behoorlijk onzeker.

Ik zag dat jullie het over de spot-een-date meeting hadden en ik heb daar gek genoeg een relatie aan over gehouden haha. Hoe dat ineens gebeurde is voor mij ook nog een raadsel confused dat is me daarna in ieder geval niet meer gelukt.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 8:40

Stylegirl schreef:Ja, ik vind hem denk ik ook niet leuk-leuk, maar dat hoeft niet op dát moment besproken te worden lijkt mij.. :P Maar wij hebben 1x bij mij wijn gedronken en 1x heeft hij gekookt en hebben we toen wijn gedronken. Beide keren was het mijn initiatief om wat af te spreken. Nu heb ik hem vorige week een bericht gestuurd met de vraag of we nog een keer wat af gingen spreken, toen ik geen reactie kreeg (dag later) stuurde ik terug laat maar. Toen hebben we een soort van discussie gehad en toen werd er een pakketje voor hem bezorgd (bij mij omdat hij niet thuis was) en toen stond hij met chocola aan de deur. Maar hij is dus lekker tegenstrijdig bezig. Ik weet wel dat ik geen initiatief meer neem, hij moet maar wat moeite doen.

En ik hoef ook niet perse meer dan een gezellige avond te hebben at the moment, maar niet als het zo moet. Wink

Nee, inderdaad, beter van niet... Wij hebben nu 2 of 3x wijn gedronken en films gekeken/gekletst tot diep in de nacht. Eerste 2x vroeg hij of ik langskwam, derde keer heb ik gewoon aangeklopt toen we zaten te whatsappen (en als je over de duivel praat, hij whatsappt net)..

Wel vaag dat hij zo tegenstrijdig doet inderdaad, op zich is tegenstrijdig in mijn ervaring vaak een nee, maar goed. Ik zou inderdaad geen initiatief nemen dan en kijken wat hij doet. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tabbert za 27 okt 2012 - 8:42

Pff. En dan ben ik vanavond/vannacht nog een extra uur eenzaam ook Mad WIL IETS DOEN! OF GEWOON AANDACHT> HALLOOOOOOOOW!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 8:45

Wel leuk dat jouw buurman initiatieven neemt! smile

Ik doe er inderdaad niks meer mee en als hij niks meer laat weten, dan is dat maar zo.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 8:46

Stylegirl schreef:Wel leuk dat jouw buurman initiatieven neemt! smile

Ik doe er inderdaad niks meer mee en als hij niks meer laat weten, dan is dat maar zo.

Ja, hij smst op zich wel nagenoeg elke dag.. Dus dat is wel lief.. En we hebben het ook gewoon supergezellig qua kletsen, dus ik wil het vriendschappelijk eigenlijk ook niet verprutsen.. Maja.. Het is iig geen serieuze oplossing voor de eenzaamheid.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 8:46

Tabbert schreef:Pff. En dan ben ik vanavond/vannacht nog een extra uur eenzaam ook Mad WIL IETS DOEN! OF GEWOON AANDACHT> HALLOOOOOOOOW!!

Haha, ik ben van plan dat uur te slapen en over liefde te dromen (dat doe ik trouwens echt meelijwekkend vaak tegenwoordig).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 8:48

Antibes schreef:
Stylegirl schreef:Wel leuk dat jouw buurman initiatieven neemt! smile

Ik doe er inderdaad niks meer mee en als hij niks meer laat weten, dan is dat maar zo.

Ja, hij smst op zich wel nagenoeg elke dag.. Dus dat is wel lief.. En we hebben het ook gewoon supergezellig qua kletsen, dus ik wil het vriendschappelijk eigenlijk ook niet verprutsen.. Maja.. Het is iig geen serieuze oplossing voor de eenzaamheid.. :P

Nee, geen oplossing tegen de eenzaamheid. Maar wel leuk om er een vriend bij te hebben, toch? smile

Tabbert, ik wil ook aandacht. :nopompom:
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Bliss za 27 okt 2012 - 8:49

Nouuu Antibes, weet je zeker dat er niks in zit? Wie weet wat er nog vanuit vriendschap kan ontstaan smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  _Lacey_ za 27 okt 2012 - 8:54

Ik voel me ook alleeheen!

Al in tijden geen date meer gehad en die stomme buurman die een tijd terug een filmpje wilde pakken en nu niks meer laat horen zoekt het ook maar uit. Hij is niet eens leuk.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 9:00

Hahaha, wat is dat toch met die buurmannen joh!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond za 27 okt 2012 - 9:02

All the single ladies zijn vanavond vertegenwoordigd volgens mij. Had eigenlijk een Housewarming van een vriendin, maar die appte gister dat het niet doorging. Nu zit ik zielig alleen op de bank met een cola (jippie) en m'n iPad. Ik wil gewoon stappen en wijn drinken. En met leuke mannen praten. Maar goed, al mijn vriendinnen wonen een uur rijden van me vandaan en hadden vanavond al plannen. (En ik dus eigenlijk ook, tot die stomme vriendin het feest ineens afblies).

Rood, ik vind het vervelend om te lezen dat je je zo voelt! Ik ga ook graag een keer met je wat leuks doen! Wil jou sowieso nog zo graag een keertje meeten!

Ex-scharrels sms'en doe ik maar niet. Krijg wel zin om oud bovenbuurman weer eens te appen maar ik houd me in angel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  _Lacey_ za 27 okt 2012 - 9:04

Antibes schreef:Hahaha, wat is dat toch met die buurmannen joh!
't Is vast een complot.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Carra za 27 okt 2012 - 9:07

Ik heb alleen een buurman die naar alcohol stinkt. Ook al zou ik nu best een borrel lusten...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes za 27 okt 2012 - 9:07

Carra schreef:Ik heb alleen een buurman die naar alcohol stinkt. Ook al zou ik nu best een borrel lusten...

Hahahah, ik had in mijn vorige huis ook alleen maar enge buurmannen! Eentje waarvan zijn hele huis stonk (en nee, ik ben nooit binnen geweest, moet je nagaan hoe erg het stonk)..

Ik overweeg mijn fles wijn open te trekken, maja, dit was mijn anatomie studieweekend.... en ik moet nog beginnen... Dus om me nu te gaan bezatten..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  _Lacey_ za 27 okt 2012 - 9:08

Ik heb meerdere buurmannen (dat krijg je als je in een appartementencomplex woont), maar alle leuke zijn al bezet, helaas.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 6 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum