Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

+28
Caro
Poubelle
Tabbert
Lenthe
Kerel
Burn
ijsjemeisje
_Lacey_
Esperanza
Blond
Tiana
Carra
Bliss
Antibes
FruttiTutti
Fred
Paper Crown
Char1
KOL
Melis_je
Derpy
Feline
Atelier Madame
Toet
Rumble
Tania
Polly
Chocoholic
32 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:26

Confusion schreef:
Chance schreef:Ik heb geen sjans. Of alleen met stomme ICT-ers. Ik wil geen ICt-er.

Oeh ik wel :-). Ik wil wel zo'n sexy onhandige nerd!

Ooh mijn beste vriend is ICT-er en vrijgezel...hij woont alleen wel een eindje van je vandaan Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 827601
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:28

Antibes schreef:
Rumble schreef:Ik wil wel een keer met jou stappen, Antibes, eens kijken of je écht geen sjans hebt óf dat je het gewoon niet ziet. Want ik gok stiekem een beetje op dat laatste aangezien ik je écht een beauty vindt (zie fototopic) met een mooie uitstraling. Je hebt namelijk ook mooie vrouwen zonder mooie uitstraling. (vind ik dan)

Hmm, zou kunnen hoor.. Maar ik heb het hier met vriendinnen ook wel eens over en zij zien het ook eigenlijk nooit hoor.. En ALS ik sjans heb, heb ik het eigenlijk wel door.. Maar dat komt dus én bijna nooit voor en als het voorkomt dan is het in de categorie 1.60 lang, ruim 20 jaar ouder of juist bijna 10 jaar jonger of (sociaal) gestoord... Laughing Of een combinatie van die factoren, ut uitschot van de dansvloer zeg maar...

Whahaha ok. Daar krijg je geen natte panty van idd.
Ben je misschien veeleisend? Dat kan mannen ook afschrikken he. (dat hoor ik namelijk altijd haha)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 9:30

@Pixie: bij mij heeft ongeveer de helft een relatie. En mijn zusje ook.. (Maar die heeft altijd vriendjes gehad).

Pff ik had zo gehoopt dat het deze zomer wat zou worden met de oud bovenbuurman van mijn werk. Cry
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:31

Pixie schreef:

Hoe is het trouwens in jullie omgeving qua stelletjes?
Van mijn vriendinnen hebben 2 een relatie, de rest allemaal niet. En van die 2 heeft 1 haar eerste relatie (ze is nu 26). Mijn zus leerde haar man op haar 28e kennen. Ik heb dus nog wel hoop :p

Naja, zus is 28 en heeft eigenlijk ook nog nooit echt een relatie gehad.. Niets iets waar we thuis van op de hoogte waren althans.. Of trouwens, das niet waar, die heeft iig toen ze 16 was ofzo nog wel een paar maanden een vriend gehad...

Verder is het dubbel, veeeel meiden hebben wel een relatie. Aantal hebben iig wel relaties gehad. En ken denk ik 2 meiden die ook niet echt een vriend gehad hebben, maar 1 daarvan heeft wel date-fases (als in vaker dates en dan ook meerdere dates) dus dat is ook net iets anders.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:31

@ Antibes: Omdat ik er nu geen geld voor heb, en ik wil het sowieso wel alleen het lijkt me leuker om dat samen met een partner te doen. Mijn ideale toekomstplaatje is: een partner, ik en een stel koters. Partner werkt fulltime, ik doe huishouden, de koters en run de B&B. De B&B is dan niet de eerste inkomstenbron dus levert minder stress op.

Als ik het alleen doe woon ik meer afgelegen en kom ik waarschijnlijk helemaal niemand meer tegen. Gevaar is dat ik me ga isoleren en depressief wordt. En de B&B is dan mijn enige inkomstenbron dus levert meer stress op. En kan ik dat dan sowieso wel ten uitvoer brengen omdat ik misschien helemaal geen boerderij kan kopen?

Nou ja, dingen om later over na te denken...
En misschien wil ik volgende maand wel weer wat anders hoor. Ik heb elke maand wel weer een nieuw idee laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:32

Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:Ik wil wel een keer met jou stappen, Antibes, eens kijken of je écht geen sjans hebt óf dat je het gewoon niet ziet. Want ik gok stiekem een beetje op dat laatste aangezien ik je écht een beauty vindt (zie fototopic) met een mooie uitstraling. Je hebt namelijk ook mooie vrouwen zonder mooie uitstraling. (vind ik dan)

Hmm, zou kunnen hoor.. Maar ik heb het hier met vriendinnen ook wel eens over en zij zien het ook eigenlijk nooit hoor.. En ALS ik sjans heb, heb ik het eigenlijk wel door.. Maar dat komt dus én bijna nooit voor en als het voorkomt dan is het in de categorie 1.60 lang, ruim 20 jaar ouder of juist bijna 10 jaar jonger of (sociaal) gestoord... Laughing Of een combinatie van die factoren, ut uitschot van de dansvloer zeg maar...

Whahaha ok. Daar krijg je geen natte panty van idd.
Ben je misschien veeleisend? Dat kan mannen ook afschrikken he. (dat hoor ik namelijk altijd haha)

Staat dat op mijn voorhoofd dan?

Ik hoor vaak "dan zul je wel veeleisend/kieskeurig zijn".. Maar dat kun je toch eigenlijk pas zijn als je keuze hebt/mannen afwijst? :P Ik vind de eis dat hij boven mijn borsten uit moet komen en een béétje mijn leeftijd moet zijn toch niet heel idioot..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:34

Toet schreef: maar ik heb soms zo ontzettend zin om weer eens verliefd te zijn cheers

Wat zou nou erger zijn vraag ik me af.. Wél weten wat je mist en/of niet gewend zijn aan alleen zijn... Of niet weten wat je mist, maar het dus nog nooit ervaren hebben en de twijfels die daarbij om de hoek komen (waarom anderen wel, wat is er mis met mij).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:34

@ Pixie: Ik heb nog 1 vriendin over die ook single is. En mijn zusjes dan maar die zijn ook een stuk jonger dus in mijn ogen hebben die nog genoeg tijd en mogen ze niet zeuren smile

@ Rumble: Ik ben altijd bereid te verhuizen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:34

Chance schreef:@Pixie: bij mij heeft ongeveer de helft een relatie. En mijn zusje ook.. (Maar die heeft altijd vriendjes gehad).

Pff ik had zo gehoopt dat het deze zomer wat zou worden met de oud bovenbuurman van mijn werk. Cry

Ja ik vind het nog steeds raar hoe dat gelopen is, met de boven buurman!
Zie je 'm nog weleens?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:36

Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Had 't er op de laatste Utrecht meeting nog met Smikkel over om zoiets weer te doen, al hoeft het geen spot een date meeting te zijn, gewoon stappen mag ook Wink. Lijkt me best leuk!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:36

Antibes schreef:
Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:Ik wil wel een keer met jou stappen, Antibes, eens kijken of je écht geen sjans hebt óf dat je het gewoon niet ziet. Want ik gok stiekem een beetje op dat laatste aangezien ik je écht een beauty vindt (zie fototopic) met een mooie uitstraling. Je hebt namelijk ook mooie vrouwen zonder mooie uitstraling. (vind ik dan)

Hmm, zou kunnen hoor.. Maar ik heb het hier met vriendinnen ook wel eens over en zij zien het ook eigenlijk nooit hoor.. En ALS ik sjans heb, heb ik het eigenlijk wel door.. Maar dat komt dus én bijna nooit voor en als het voorkomt dan is het in de categorie 1.60 lang, ruim 20 jaar ouder of juist bijna 10 jaar jonger of (sociaal) gestoord... Laughing Of een combinatie van die factoren, ut uitschot van de dansvloer zeg maar...

Whahaha ok. Daar krijg je geen natte panty van idd.
Ben je misschien veeleisend? Dat kan mannen ook afschrikken he. (dat hoor ik namelijk altijd haha)

Staat dat op mijn voorhoofd dan?

Ik hoor vaak "dan zul je wel veeleisend/kieskeurig zijn".. Maar dat kun je toch eigenlijk pas zijn als je keuze hebt/mannen afwijst? Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 253468018 Ik vind de eis dat hij boven mijn borsten uit moet komen en een béétje mijn leeftijd moet zijn toch niet heel idioot..

Ik hoop niet dat dat op je voorhoofd staat. Dan mag je een verdomd goede lasertechniek gebruiken om die tattoo te verwijderen Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 394967
Maar ik doelde daarmee meer op de mannen die je leren kennen en dus in een later stadium verliefd op je kunnen / zullen worden.
En nee, de eis dat hij boven je borsten uitkomt en rond je eigen leeftijd is niet heel idioot.
Ik ben wat dat betreft veeleisender Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 1270000679
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:38

Confusion schreef:@ Pixie: Ik heb nog 1 vriendin over die ook single is. En mijn zusjes dan maar die zijn ook een stuk jonger dus in mijn ogen hebben die nog genoeg tijd en mogen ze niet zeuren Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 561177

@ Rumble: Ik ben altijd bereid te verhuizen Wink

Haha ok, ja hij woont ergens waar ik nog niet dood gevonden wil worden maar ook hij is heel flexibel, dus misschien verhuisd hij wel voor jou Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 1578173417

Pixie: hoe ging dat dan, die spot-een-date-meeting? Of was dat gewoon keihard stappen? Klinkt wel leuk trouwens!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:39

Confusion schreef:@ Pixie: Ik heb nog 1 vriendin over die ook single is. En mijn zusjes dan maar die zijn ook een stuk jonger dus in mijn ogen hebben die nog genoeg tijd en mogen ze niet zeuren smile

Haha, erg he... Ik heb achterneefjes/nichtjes/oppaskindjes van tienerleeftijd op school.. Zo idioot dat die gewoon al meer relaties hebben gehad dan ik... nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:40

Rumble schreef:

Pixie: hoe ging dat dan, die spot-een-date-meeting? Of was dat gewoon keihard stappen? Klinkt wel leuk trouwens!

Geen idee eigenlijk, ik ken het alleen van de verhalen!
Misschien kan Smikk of 1 van de andere meiden het concept komen uitleggen, als ze dit lezen :p
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:41

Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:Ik wil wel een keer met jou stappen, Antibes, eens kijken of je écht geen sjans hebt óf dat je het gewoon niet ziet. Want ik gok stiekem een beetje op dat laatste aangezien ik je écht een beauty vindt (zie fototopic) met een mooie uitstraling. Je hebt namelijk ook mooie vrouwen zonder mooie uitstraling. (vind ik dan)

Hmm, zou kunnen hoor.. Maar ik heb het hier met vriendinnen ook wel eens over en zij zien het ook eigenlijk nooit hoor.. En ALS ik sjans heb, heb ik het eigenlijk wel door.. Maar dat komt dus én bijna nooit voor en als het voorkomt dan is het in de categorie 1.60 lang, ruim 20 jaar ouder of juist bijna 10 jaar jonger of (sociaal) gestoord... Laughing Of een combinatie van die factoren, ut uitschot van de dansvloer zeg maar...

Whahaha ok. Daar krijg je geen natte panty van idd.
Ben je misschien veeleisend? Dat kan mannen ook afschrikken he. (dat hoor ik namelijk altijd haha)

Staat dat op mijn voorhoofd dan?

Ik hoor vaak "dan zul je wel veeleisend/kieskeurig zijn".. Maar dat kun je toch eigenlijk pas zijn als je keuze hebt/mannen afwijst? Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 253468018 Ik vind de eis dat hij boven mijn borsten uit moet komen en een béétje mijn leeftijd moet zijn toch niet heel idioot..

Ik hoop niet dat dat op je voorhoofd staat. Dan mag je een verdomd goede lasertechniek gebruiken om die tattoo te verwijderen Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 394967
Maar ik doelde daarmee meer op de mannen die je leren kennen en dus in een later stadium verliefd op je kunnen / zullen worden.
En nee, de eis dat hij boven je borsten uitkomt en rond je eigen leeftijd is niet heel idioot.
Ik ben wat dat betreft veeleisender Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 1270000679

Hmm, dat zou kunnen.. Maar ik heb heb ook niet veel mannen in mijn omgeving eigenlijk. Mannen van mijn studentenvereniging (veel jonger of - en vaak en - bezet), studie (zelfde verhaal) en dat is het eigenlijk wel weer... Het zou kunnen hoor, dat ik erg zelfstandig/veeleisend overkom, niet zozeer qua dat ik het uitspreek, maar miss wel qua zelfstandige houding en zelf erg dominant qua gesprek/intelligentie/humor. Maar goed, ik zou ook niet weten wie er dan verliefd op me zou moeten worden hoor, want ik heb niet echt opties wat dat betreft dus in mijn kennissenkring.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Bliss di 23 okt 2012 - 9:42

Pixie schreef:Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Had 't er op de laatste Utrecht meeting nog met Smikkel over om zoiets weer te doen, al hoeft het geen spot een date meeting te zijn, gewoon stappen mag ook Wink. Lijkt me best leuk!

Ja, wat is er gebeurd met jullie idee van "Nederland rond in 12 dates(/stapavonden)"? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:42

Bliss schreef:
Pixie schreef:Er is toch ooit een 'spot een date'-meeting geweest?
Had 't er op de laatste Utrecht meeting nog met Smikkel over om zoiets weer te doen, al hoeft het geen spot een date meeting te zijn, gewoon stappen mag ook Wink. Lijkt me best leuk!

Ja, wat is er gebeurd met jullie idee van "Nederland rond in 12 dates(/stapavonden)"? Very Happy

Dat plan is er nog steeds, bij mij iig Very Happy
Even nieuw leven inblazen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 9:44

Rumble schreef:
Confusion schreef:@ Pixie: Ik heb nog 1 vriendin over die ook single is. En mijn zusjes dan maar die zijn ook een stuk jonger dus in mijn ogen hebben die nog genoeg tijd en mogen ze niet zeuren Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 561177

@ Rumble: Ik ben altijd bereid te verhuizen Wink

Haha ok, ja hij woont ergens waar ik nog niet dood gevonden wil worden maar ook hij is heel flexibel, dus misschien verhuisd hij wel voor jou Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 1578173417
\

Een ICT-nerd die flexibel is! :cheering: Ziet' ie er ook leuk uit? (even buiten beschouwing gelaten dat ik net een betoog over het innerlijk heb gehouden Cool )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Blond di 23 okt 2012 - 9:46

Pixie schreef:
Chance schreef:@Pixie: bij mij heeft ongeveer de helft een relatie. En mijn zusje ook.. (Maar die heeft altijd vriendjes gehad).

Pff ik had zo gehoopt dat het deze zomer wat zou worden met de oud bovenbuurman van mijn werk. Cry

Ja ik vind het nog steeds raar hoe dat gelopen is, met de boven buurman!
Zie je 'm nog weleens?

Zelden.. De week voordat ik op vakantie ging kwam hij nog langs. En vroeg of ik langs kwam bij z'n nieuwe woning, maar ik ging op vakantie. Ga er niet zelf achteraan. Hij zegt altijd als hij langskomt: 'We appen hè!!', maar in de praktijk app ik hem alleen als er post ligt en komt er nooit iets uit hem.

En Pixie, keihard stappen met jou lijkt me nog steeds leuk:)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:50

Antibes schreef:
Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:
Antibes schreef:
Rumble schreef:(vind ik dan)


)



Hmm, dat zou kunnen.. Maar ik heb heb ook niet veel mannen in mijn omgeving eigenlijk. Mannen van mijn studentenvereniging (veel jonger of - en vaak en - bezet), studie (zelfde verhaal) en dat is het eigenlijk wel weer... Het zou kunnen hoor, dat ik erg zelfstandig/veeleisend overkom, niet zozeer qua dat ik het uitspreek, maar miss wel qua zelfstandige houding en zelf erg dominant qua gesprek/intelligentie/humor. Maar goed, ik zou ook niet weten wie er dan verliefd op me zou moeten worden hoor, want ik heb niet echt opties wat dat betreft dus in mijn kennissenkring.

Wat ik van mijn ex hoorde was dat hij zich dom voelde bij mij (want ik was veel intelligenter -volgens hem dan-, wist van veel dingen meer dan hij), ik deed alles zelfstandig, hij had iemand nodig die hem liet voelen dat zij hem nodig had. En zo nog wel meer dingen maar dat ga ik hier niet neerzetten want dat zal vrij arrogant overkomen. Dat waren punten wat hij dus eigenlijk wel mooi vond aan een vrouw, maar dus niet zocht in een partner. Ik verdiende ook meer dan hij, ook dat vond hij eigenlijk niet prettig. Tja, ik ga me niet dommer voordoen dan ik ben en ik ga ook niet doen alsof ik je ergens voor nodig heb als dat niet zo is. Ik 'won' altijd alle discussies van hem, hij voelde zich in een hoek gedreven... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Misschien dat mannen zoiets ook wel bij jou hebben. Dat je een te sterke vrouw bent. (kan het even niet anders omschrijven..sorry)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 9:53

Chance schreef:
Pixie schreef:

Ja ik vind het nog steeds raar hoe dat gelopen is, met de boven buurman!
Zie je 'm nog weleens?

Zelden.. De week voordat ik op vakantie ging kwam hij nog langs. En vroeg of ik langs kwam bij z'n nieuwe woning, maar ik ging op vakantie. Ga er niet zelf achteraan. Hij zegt altijd als hij langskomt: 'We appen hè!!', maar in de praktijk app ik hem alleen als er post ligt en komt er nooit iets uit hem.

En Pixie, keihard stappen met jou lijkt me nog steeds leuk:)

Pff stom zeg! Raar hoe dat ineens kan, eerst zulk leuk contact en dan ineens zo boem niks meer.
Dan was het waarschijnlijk toch, hoe kut 't ook is, he's just not that into you..

En keihard stappen vind ik ook een goed plan! Kijken of we dat kunnen regelen binnenkort smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:53

Confusion schreef:
Rumble schreef:
Confusion schreef:@ Pixie: Ik heb nog 1 vriendin over die ook single is. En mijn zusjes dan maar die zijn ook een stuk jonger dus in mijn ogen hebben die nog genoeg tijd en mogen ze niet zeuren Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 561177

@ Rumble: Ik ben altijd bereid te verhuizen Wink

Haha ok, ja hij woont ergens waar ik nog niet dood gevonden wil worden maar ook hij is heel flexibel, dus misschien verhuisd hij wel voor jou Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 1578173417
\

Een ICT-nerd die flexibel is! Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 281626781 Ziet' ie er ook leuk uit? (even buiten beschouwing gelaten dat ik net een betoog over het innerlijk heb gehouden Cool )

Ik vind dat hij een heel mooi innerlijk heeft maar soms te lief is. Hij zou voor je door het vuur gaan, is altijd eerlijk en heeft een fijne, droge soort humor. Hij heeft een hele goede baan in de ICT, eigen huis, mooie auto. Gewoon goed voor elkaar dus. En tja, qua uiterlijk...wat vind je leuk? Waar val je op?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:54

Het zou kunnen inderdaad.. Dat hebben Guattari en Ecrits ook wel eens gezegd.. Enige is dat dat natuurlijk niet opgaat voor de mannen die ik in de kroeg (juist niet) leer kennen.. Maar kan ook best zijn dat het twee dingen zijn. Dat ik enerzijds in de kroeg niet echt een uitstraling heb die mannen aanspreekt en dat meeste meiden die dat niet hebben, wel in het gewone leven interesse wekken bij een man en ik op dat punt hier tegenaan loop..

Het frusterende is gewoon dat je het niet gaat ontdekken... En eens in de tijd ben ik hier weer even gefrustreerd/verdrietig over en dan denk ik erover, kom ik er niet uit, moet ik het maar weer accepteren en ga ik gewoon weer (vrolijk hoor) verder met mijn alleenstaande leventje.. Maar het blijft gewoon zo'n terugkerend iets, bah!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Atelier Madame di 23 okt 2012 - 9:59

Ik ben dan wel bezet maar union de kroeg word ik ook amper tot nooit aangesproken door mannen hoor. Ja Mss straal ik ook niet uit dat ik op zoek ben, maar voorheen leerde ik m'n scharrels of dames ook altijd via via kennen nooit in de kroeg. Ik vind dat ook gewoon geen ideale plek om een man te leren kennen.

Internet al geprobeerd?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Antibes di 23 okt 2012 - 9:59

Yup, didn't work!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala... - Pagina 3 Empty Re: Ik voel me zoooo verdomd alleeeeeeen, lalalala...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum