Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

+30
Purpleflower
Parel
meisje
Susan
Printje
PiP
Clapperdie
Liadan
Fearie
diddie
studiebol
Jazzlyn
Slakje
duckie
Lejow
Tania
MamaDaan
Happydobby
Flower_L
Annemie
Darius
blondje1313
bolus26
SarahKey
RYW
Star007
-Ieniemienie-
PapillonRose
kwak
Urban Naked
34 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Clapperdie ma 22 okt 2012 - 6:40

T. gaat 3 dagen naar de opvang en als wij vrij zijn dan gaat hij vaak wel naar de opvang. Soms een halve dag en we halen hem eerder op.

Soms plan ik het juist zo in dat ik vrij bent als T. naar de opvang gaat. Heb soms ook even tijd voor mijzelf nodig.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  PiP ma 22 okt 2012 - 6:53

Darius schreef:Ik kan het niet eens maken om L thuis te houden. Hij kijkt er zo naar uit!
Hier ook, ze gaat dan vaak wel 2 van de 3 dagen.

Om het geld zou ik het niet laten, als ze thuis zou willen blijven mag dat.

Ik vind het ook wel even lekker wat tijd voor mezelf en op mijn gemak wat grote dingen in huis doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Printje ma 22 okt 2012 - 7:25

Alhoewel ik het iedere keer toch moeilijk blijf vinden breng ik R wel in mijn vakanties, hij gaat sowieso maar 1 dag en is zo'n enorm mama's kindje dat ff zonder mama helemaal niet verkeerd is voor hem. Daarnaast vindt hij het er erg leuk en vind ik het voor zijn ritme ook beter.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 7:26

Ik zou dat ook wel doen, behalve natuurlijk als we op vakantie gaan of als we een dagje weggaan. Ik vind het zelfs jammer dat de peuterspeelzaal in de zomer zes weken dicht is, ik denk dat Y het veel leuker zou vinden om, als we toch thuis zijn, met haar vriendjes en vriendinnetjes te kunnen spelen. Waar E naartoe gaat, dat is sowieso bijna altijd open en hij gaat dus ook als we niet weg zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  meisje ma 22 okt 2012 - 7:30

Ik werk ook in het onderwijs en heb dus veel vakantie.
Mijn meiden gaan in principe wel naar het kdv als ik vrij ben. Mijn oudste wil het liefst elke dag Laughing
In de zomervakantie gaan ze niet 6 weken, maar een aantal dagen. Net hoe het uitkomt.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Parel ma 22 okt 2012 - 7:42

Momenteel heb ik er nog geen behoefte aan om haar weg te brengen als ik vrij ben.
Ik ga straks wel weer naar school dus wie weet dat ik dan een extra dagdeel pak voor schoolwerk, maar ik wil eigenlijk het liefste m'n meisje thuis hebben als ik vrij ben (of mijn vriend).
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Purpleflower ma 22 okt 2012 - 8:39

Als ik vrij neem weet ik dat van te voren, en geef dit dan ook aan bij de gastouder.
We betalen dan niet voor de dag.
En ben dan gezellig samen met haar.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Aggi ma 22 okt 2012 - 8:55

Ben een paar keer vrij geweest, en heb R gewoon thuis gelaten... helaas betalen wij er dan wel voor... maargoed heb daarvoor R ook wat extra dagen gebracht waar wij niet voor hebben betaald deze hadden wij tegoed dus op zich...

Het is natuurlijk prettig om tijd voor jezelf te hebben en regelmaat voor het kind. Maar vind het ook erg fijn om R om mij heen te hebben en daarbij... mijn gast ouder zit wat verder bij ons vandaan vlak bij mijn werk... en ja vond het toen ik die paar keer vrij was ook wel lekker om niet zo vroeg weg te hoeven maar gewoon heerlijk thuis te zijn.Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 561177
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Annie24 ma 22 okt 2012 - 9:10

Y. gaat altijd naar het kdv als wij vrij zijn, behalve als we ook echt op vakantie zijn.
Hij heeft het er super naar zijn zin en het zou een duur grapje worden anders.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Twellie ma 22 okt 2012 - 12:28

Ze gaan allebei altijd drie (wisselende) dagdelen in de week. Ik heb heel erg weinig vrije tijd, dus ik breng ze zeker weg in mijn vakantie en op vrije dagen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Juutjepetuutje ma 22 okt 2012 - 17:52

Annie24 schreef:Y. gaat altijd naar het kdv als wij vrij zijn, behalve als we ook echt op vakantie zijn.
Hij heeft het er super naar zijn zin en het zou een duur grapje worden anders.


Ja hier ook zo.
Ik vind het ook wel lekker, even een paar uurtjes voor mezelf, doe dan dingen waar ik met hem niet snel aan toe kom, of waar hij toch niets aan vindt.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 23:57

Wij brengen hem ook wel weg. Hij gaat hier 2 keer per week en vanaf november nog maar 1 keer. HIj vindt het zelf ook veel te leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt - Pagina 2 Empty Re: Kind naar de opvang als je zelf vakantie hebt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum