Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

+18
Mida4you
Flower_L
Darius
chipa
nillis
holaagirl
Susan
SarahKey
Tania
Bruintje Beer
Theezakje13
Ayla
Happydobby
moepie
Aagje!
Pussycat
Annemie
Teddyaapje
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Teddyaapje zo 17 jun 2012 - 19:47

Brengen jullie je kind(eren) naar het KDV (of gastouder) als je zelf vakantie hebt?

Wij willen het wel doen. T. gaat alleen op maandag. We zijn 1 week op vakantie, dan gaat hij uiteraard niet, maar de week dat we thuis zijn brengen we hem er gewoon naartoe, hij heeft het er zelf super naar zijn zin, en wij hebben dan lekker een dagje voor ons 2e. De dag moet zowiezo betaald worden, of hij nu wel of niet gaat.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Annemie zo 17 jun 2012 - 19:48

Ja, hebben we vorig jaar wel gedaan, dit jaar hebben we allebei geen vakantie... mijn zoontje gaat maar 1 dag in de week, mochten wij die dag vrij zijn, dan gaan mijn vriend en ik samen wat leuks doen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Pussycat zo 17 jun 2012 - 19:49

onze dochter gaat niet naar een KDV.

Maar als ze zou gaan dan zou ik haar wel brengen ja vooral omdat je er toch voor betaald en hij het er naar zijn zin heeft. Waarom niet?

Jullie lekker even een paar uurtjes alleen.... ja hoor.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Aagje! zo 17 jun 2012 - 19:50

Gelijk heb je! Lekker een dagje samen is ook niet verkeerd!

Wij doen dit ook als we vrij zijn, of ik alleen vrij ben! Wij gaan dit jaar op dinsdag weg, en op maandag zijn we wel al vrij, dan brengen we haar ook weg, en kunnen wij rustig gaan inpakken!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 19:52

Hier gaan ze altijd als wij vrij zijn, op de echte vakanties na dan. We hebben ook een 50 weken contract dus moeten 2 weken vakantie inplannen in het jaar voor de kinderen. Ik vind het heerlijk en zij zelf hebben er ook geen problemen mee. Alleen als ze jarig zijn gaan ze niet op de dag zelf omdat we tot nu toe dan iets leuks gedaan hebben op die dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 19:54

Toevallig ventje net weggebracht zodat ik lekker de laatste dingetjes voor de vakantie kan halen. Ik breng hem wel later en haal hem vroeger op, maar hij gaat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  moepie zo 17 jun 2012 - 19:58

als we geen plannen zouden hebben om samen met haar wat te doen zou ik het ook gewoon doen.
Ik ga haar nu ook zo wegbrengen, ik heb verlof. Eigenlijk is woensdag haar dag, maar dan hebben we een feestje. Even dagje voor mezelf komt me wel goed uit dus ik heb hem omgeruild.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Happydobby zo 17 jun 2012 - 20:01

Ik breng M. ook als ik niet werk, hij gaat zowieso maar 1 dag maar ik breng hem wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Ayla zo 17 jun 2012 - 20:04

Wij hebben juist vakantie genomen omdat de opvang dicht is Very Happy maar anders zou ik haar ook brengen als ik vrij ben denk ik. Gebeurt nu ook wel is dat vriend al thuis is en dat ze nog gaat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Theezakje13 zo 17 jun 2012 - 20:06

Als wij vakantie hebben gaat K niet naar het kinderdagverblijf.
IK vind het dan wel lekker om samen thuis te zijn.
Hij heeft daarna gelukkig ook geen moeite om weer te wennen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Bruintje Beer zo 17 jun 2012 - 20:21

Wij betalen voor 47 weken dus betalen de vakantie's niet. Maar ze gaan op vrijdag naar de gastouder en ik zit nu in de ziektewet maar ik breng de kids lekker naar de gastouder even een dagje voor mezelf!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Tania zo 17 jun 2012 - 21:46

Als ik vrij ben gaat hij ook gewoon naar de gastouder. Ik ben nu bijna een jaar niet aan het werk maar hij gaat gewoon naar haar toe.
In de vakantie zou het er een beetje aanliggen wat we gaan doen. Meestal gaan we wel weg als we allebei vrij zijn maar anders zou ik hem wel een dagje brengen. Hij vindt het daar zo leuk dat ik zowel hem als ons daar een plezier mee doe.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  SarahKey zo 17 jun 2012 - 21:50

Ik heb twee weken vakantie in de zomervakantie en dan gaat S niet naar het kdv.
Ik vind het heerlijk om twee weken samen thuis te zijn als gezin. Vind kdv echt puur ervoor omdat wij allebei dan moeten werken. S heeft dus dan ook vakantie Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 21:51

Ik vind het trouwens wel afhangen van hoe vaak ze gaan en van de leeftijd. Mijn kinderen gaan 1,5 dag, dat vind ik niet zoveel, en mijn dochter vindt het leuk daar om met de kinderen te spelen. De jongste zou ik eerder thuishouden zolang hij nog een baby is denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Susan zo 17 jun 2012 - 21:59

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  holaagirl ma 18 jun 2012 - 0:09

Wij doen het wel!
1) hij heeft het echt naar zijn zin daar!
2) we betalen ervoor!
3) anders moet hij daarna weer opnieuw wennen!
4) even een dagje voor mezelf is ook lekker!
5) nogmaals; hij wilt zelf graag! Ze doen heerlijk activiteiten met hem!

Ik breng heb wel wat later weg en haal hem wat eerder op!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  nillis ma 18 jun 2012 - 0:28

Mijn vriend heeft 4 weken vakantie en ik 3 weken. De eerste week van mijn vriend gaat T nog wel een dagje omdat mijn vriend dan alle spullen voor de vakantie kan inpakken. De andere weken zijn we op vakantie. De ene keer gaat T wel in vakantie van mij naar het kdv en soms niet ligt ook net wat de plannen van mezelf zijn in de vakantie. T gaat maar twee dagdelen p. week en inderdaad we betalen ervoor.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  chipa ma 18 jun 2012 - 1:15

Ik doe dat niet. F gaat maar 2 dagen naar het kdv maar ik werk 4 dgn per week dus ben Blij als ik hem bij me heb. Mijn man zou het wel doen. Die is daar makkelijker in. Maakt me dan echt niets uit dat ik die dag betaal.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Darius ma 18 jun 2012 - 2:45

Arden schreef:Ik vind het trouwens wel afhangen van hoe vaak ze gaan en van de leeftijd. Mijn kinderen gaan 1,5 dag, dat vind ik niet zoveel, en mijn dochter vindt het leuk daar om met de kinderen te spelen. De jongste zou ik eerder thuishouden zolang hij nog een baby is denk ik.

Eens. Overigens gaan Lauren.s en Pepij.n twee volle dagen, maar ik ga ze wel brengen, ook in de vakantie en in mijn verlof straks. Een baby zou ik trouwens wel thuis houden, zeker als ik borstvoeding geef. Scheelt toch weer kolven en schoonmaken, haha!

Edit: ik breng ze dan meestal wel pas rond 08:30 uur en haal ze rond 17 uur weer op. Normaal gezien zijn ze er al wel rond 08:00 uur en haal ik ze rond 17:45 uur weer op.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 2:51

in vakanties gaat ze maar een half dagje ofzo naar de gastouder, om er een klein beetje in te blijven. Wij betalen alleen de uren die we afnemen, dus de uren dat ze in de vakantie niet komt, hoeven we ook niet te betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Flower_L ma 18 jun 2012 - 5:21

L gaat 3x p.w., zou hem dan 1x laten gaan en 2x lekker thuis houden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Mida4you ma 18 jun 2012 - 5:33

Hier net zo. Ik heb voor een paar weken geleden een weekje vakantie gehad en ze is wel naar het kdv gegaan. Dit ook omdat we er toch voor betalen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Mida4you ma 18 jun 2012 - 5:33

holaagirl schreef:Wij doen het wel!
1) hij heeft het echt naar zijn zin daar!
2) we betalen ervoor!
3) anders moet hij daarna weer opnieuw wennen!
4) even een dagje voor mezelf is ook lekker!
5) nogmaals; hij wilt zelf graag! Ze doen heerlijk activiteiten met hem!

Ik breng heb wel wat later weg en haal hem wat eerder op!

Hier net zo.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  studiebol ma 18 jun 2012 - 6:07

Laatst waren mijn vriend en ik allebei een weekje vrij, toen hebben we ze gewoon laten gaan en zijn wij een dagje iets leuks gaan doen.

Straks voor onze zomervakantie, heb ik aangegeven dat ze drie weken niet komen. Wij gaan ook echt twee weken op vakantie, en ik vind het dan ook wel leuk dat ze de derde week ook thuis zijn. Ik wil ook proberen dat ze in de week voor dat wij op vakantie gaan ze een extra dag naar het KDV kunnen, ruildag met een van de dagen dat we op vakantie zijn, zodat ik rustig spullen bij elkaar kan verzamelen. Dan gaan ze die week wel 3x maar ik geloof dat ze dat niet erg vinden.

Ze vinden het daar leuk, ik betaal er voor, het is allemaal goed geregeld en ik vind een moment voor mezelf of een moment samen met mijn vriend ook wel erg fijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Parisienne ma 18 jun 2012 - 7:03

Als ik niks hoef te doen op de dagen dat N. naar de oppas (mijn moeder en stiefmoeder) gaat dan laat ik haar gewoon gaan. Ik vind het wel even lekker om of een dag helemaal voor mezelf te hebben of om een dag heel veel in huis te doen waar ik normaal niet snel aan toe kom met N. erbij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum