Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

+12
Mamsie
Linda
_Lana_
Annemie
Paper Crown
Darius
Susan
-Ieniemienie-
Slakje
Liadan
Lejow
Coco
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:49

Dit is een ander probleem, maar gaat wel over overlast van andermans kinderen. Onze buren hebben een huilbaby, ruim 6 maanden oud. Kind huilt de hele dag en nacht door, aan ongeveer een stuk. Eerst kwamen ze er nog uit en dan was de baby weer even stil. Nu laten ze het kind brullen. Babykamer grenst aan onze slaapkamer. Ik lig soms nachtenlang wakker en soms moet ik op de logeerkamer gaan liggen. Man slaapt door babygehuil heen. Buurman en buurvrouw liggen met een hun slaapkamer verder van de babykamer af dan wij. Ik zie dat buurvrouw op het einde van haar latijn is, maar ik heb er ook echt last van. Ze zei zelf al dat ze nu op het punt zijn om het kindje te laten huilen, omdat ze er niet steeds uit kunnen. Dat resulteert erin dat ik uren wakker lig. Oordoppen, muziek, ik heb alles al geprobeerd. Ik vind het erg vervelend en zou buurvrouw het liefst vragen de baby aan de andere kant van het huis te leggen, of er 's nachts weer uit te komen om het kind te troosten. Wat vinden jullie als moeders zijnde, kan je dat vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 0:54

Ecrits, ik zou het bespreekbaar maken met je buren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Tania ma 22 okt 2012 - 0:54

Ik vind best dat je er iets van mag zeggen als je er last van hebt. Als ze hun baby nachtenlang willen laten huilen ( Evil or Very Mad ) dan kunnen ze op z'n minst zorgen dat jullie daar zo min mogelijk last van hebben. Als er dan een mogelijkeheid is om hun kindje aan de andere kant van het huis te leggen kun je dat best vragen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Mamsie ma 22 okt 2012 - 1:41

Shoesdontlie schreef:Als mijn buren dit een keer in de twee weken zouden doen, dan zou ik me afvragen of het wel goed met ze gaat. Ik vind het apart.
Tja wij zijn gewoon een beetje gek.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:49

Mamsie schreef:
Shoesdontlie schreef:Als mijn buren dit een keer in de twee weken zouden doen, dan zou ik me afvragen of het wel goed met ze gaat. Ik vind het apart.
Tja wij zijn gewoon een beetje gek.
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:51

Tania schreef:Ik vind best dat je er iets van mag zeggen als je er last van hebt. Als ze hun baby nachtenlang willen laten huilen ( Evil or Very Mad ) dan kunnen ze op z'n minst zorgen dat jullie daar zo min mogelijk last van hebben. Als er dan een mogelijkeheid is om hun kindje aan de andere kant van het huis te leggen kun je dat best vragen.

Ja ik denk dat ik er nog wel een keer iets van zeg, maar ik zie aan haar dat ze het zelf echt zwaar heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 1:56

Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Floor ma 22 okt 2012 - 2:05

Rejoy. schreef:Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.

Inderdaad, ik moet er niet aan denken als mijn buren hier waren gekomen en al helemaal niet tijdens die 16 uur op een dag dat hij huilde.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 2:05

Oh wat vreselijk voor die baby Sad. Ik zou het wel bespreekbaar maken, maar meer in de trant van of je wat voor haar kan doen, of of ze haar baby al eens heeft laten onderzoeken door bijv een osteopaat. Wie weet zit er iets bekneld bij het babietje en weten de ouders dat niet..

Ach jee, van zoiets word ik nou echt verdrietig. Arme baby. En arme ouders hoor, maar het idee dat er iets is met baby en ze baby maar gewoon laten huilen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 2:08

Luce schreef:Oh wat vreselijk voor die baby Sad. Ik zou het wel bespreekbaar maken, maar meer in de trant van of je wat voor haar kan doen, of of ze haar baby al eens heeft laten onderzoeken door bijv een osteopaat. Wie weet zit er iets bekneld bij het babietje en weten de ouders dat niet..

Ach jee, van zoiets word ik nou echt verdrietig. Arme baby. En arme ouders hoor, maar het idee dat er iets is met baby en ze baby maar gewoon laten huilen...

Ze


Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 2:42

@ Ecrits.. wij hebben dat ook gehad.. (gelukkig is hun kindje nu een jaar of 2.5).. Ze hebben nu wel een nieuwe baby sinds augustus maar die heb ik echt nog helemaal niet gehoord. (die ligt ook wel op hun slaapkamer en die grenst niet aan de onze).

Maar ik had ook echt momenten dat ik compleet gek werd. Wat mij wel opviel is dat als er iemand binnenkwam de baby stopte met huilen. Maar soms was dat pas na 3 kwartier of een uur ofzo.. WHAA.. (dan vroeg ik mijzelf echt af of zij het dan niet hoorde? Want het was echt krijsen) Maar ik heb er nooit wat over gezegt. Ze heeft wel eens gevraagd of wij er veel last van hadden maar dat heb ik gewoon weggewuifd met 'het valt wel mee'.. Ik zou namelijk niet weten wat zij zouden moeten doen. Het is een appartement met 2 slaapkamers tja.. Er is geen andere optie. Maar ik snap je gevoel hoor. Ik had ook echt nachten dat ik zo gefrustreerd werd en dat ik tegen mijn vriend zij dat we van kamer gingen wisselen :P

Toen het gehuil bijna over was begon hij elke ochtend om half 7 met speelgoed uit zijn bed te gooien.. op de laminaatvloer.. Ook heel prettig!. Daar heeft mij vriend wel een keer tussen neus en lippen door wat van gezegt.. Nu hebben we er eigenlijk al ruim een half jaar geen last meer van Wink

Maar goed.. Ik zat altijd flauw te doen.. en zei ik tegen mijn vriend.. 'Nu ben je bang geworden en wil je straks geen kinderen met mij :P '.. 'Ik heb gebroken nachten van een ander zijn kind laughcry '..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Liadan ma 22 okt 2012 - 6:47

Rejoy. schreef:Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.
+1

En weet je zeker dat ze het kindje laten huilen 's nachts? Mijn zoon huilde (en nu soms nog) uren 's nachts. Ik liet hem nooit alleen huilen maar kreeg hem niet getroost. Hij lag elke nacht tegen mij aan in bed, ik was bij hem, hield hem vast, voedde hem maar hij huilde maar door.

Ik snap ook dat het voor jou heel vervelend is en misschien kan je wel voorzichtig een gesprek aanknopen, als iemand met mij hierover in gesprek was gegaan had ik er wel voor gezorgd dat mijn kindje met mij in een andere slaapkamer zou slapen voortaan zodat jij minder overlast hiervan zou hebben.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Tania ma 22 okt 2012 - 6:51

Rejoy. schreef:Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.

Ja maar ja dat betekent natuurlijk niet dat je dan maar niks moet zeggen en zelf slapeloze nachten moet hebben. Mijn zoontje heeft ook maandenlang nachtenlang gehuild, soms sliep hij wel bij ons in bed soms bleef hij alleen maar huilen maar ik heb zelf aan de buren gevraagd of ze er geen last van hadden. Ik zou het echt heel vervelend gevonden hebben als hun er last van hadden. Ook al zat ik er zelf vreselijk doorheen ik had het toch wel prettig gevonden als ze het even gezegd hadden als ze er last van hadden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 6:57

Tania schreef:
Rejoy. schreef:Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.

Ja maar ja dat betekent natuurlijk niet dat je dan maar niks moet zeggen en zelf slapeloze nachten moet hebben. Mijn zoontje heeft ook maandenlang nachtenlang gehuild, soms sliep hij wel bij ons in bed soms bleef hij alleen maar huilen maar ik heb zelf aan de buren gevraagd of ze er geen last van hadden. Ik zou het echt heel vervelend gevonden hebben als hun er last van hadden. Ook al zat ik er zelf vreselijk doorheen ik had het toch wel prettig gevonden als ze het even gezegd hadden als ze er last van hadden.

Wij hebben buren aan beide zijden, als ze bij ons lag konden de ene buren het horen, als ze op haar kamer lag de andere buren. Ik kon wel nagaan dat de buren haar konden horen, maar wat ben ik blij dat ze er nooit wat over hebben gezegd. Ik kon er gewoon niks aan doen. Ze hadden er wel wat van kunnen zeggen, naar ik had er alsnog niks aan kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Tania ma 22 okt 2012 - 7:03

Rejoy. schreef:
Tania schreef:
Rejoy. schreef:Als iemand dat had aangegeven op het moment dat onze dochter al zo lang en zoveel had gehuild was ik denk ik heel hard gaan huilen. Een baby die zoveel huilt en je niks aan kan doen en dan komen de buren er ook nog eens overheen.

Voor jou is het heel vervelend en mss is er wel een oplossing, maat voor mij zou een opmerking, ook al is hij niet kwetsend bedoeld, echt teveel zijn geweest.

Ja maar ja dat betekent natuurlijk niet dat je dan maar niks moet zeggen en zelf slapeloze nachten moet hebben. Mijn zoontje heeft ook maandenlang nachtenlang gehuild, soms sliep hij wel bij ons in bed soms bleef hij alleen maar huilen maar ik heb zelf aan de buren gevraagd of ze er geen last van hadden. Ik zou het echt heel vervelend gevonden hebben als hun er last van hadden. Ook al zat ik er zelf vreselijk doorheen ik had het toch wel prettig gevonden als ze het even gezegd hadden als ze er last van hadden.

Wij hebben buren aan beide zijden, als ze bij ons lag konden de ene buren het horen, als ze op haar kamer lag de andere buren. Ik kon wel nagaan dat de buren haar konden horen, maar wat ben ik blij dat ze er nooit wat over hebben gezegd. Ik kon er gewoon niks aan doen. Ze hadden er wel wat van kunnen zeggen, naar ik had er alsnog niks aan kunnen doen.

Nee ok, maar dan is het wat anders. Dan konden de buren waarschijnlijk zelf ook wel bedenken dat je er niks mee kon. Maar in het geval van ecrits kunnen ze er wel wat mee dan vind ik het niet heel raar als je vraagt of dat misschien een mogelijkheid zou zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Printje ma 22 okt 2012 - 7:19

R mag best geluid maken tijdens het spelen maar binnen hoeft er niet gegild en veel gerend te worden. Hij hoeft echt niet stil te zijn maar gillen daar hou ik echt niet van en dat mag hij dus niet. Op school noem ik dat praten met een binnenstem.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel herrie mag jouw kind maken tijdens het spelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum