Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

+6
Susan
pindaatje
Liadan
Jazzlyn
Floor
Coco
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Coco di 15 mei 2012 - 18:50

In de tuin?
Als het aan de kinderen ligt spelen ze om half zeven al buiten. Maar dat vind ik echt veel te vroeg natuurlijk. Bij mijn ouders speelden ze vanaf acht uur buiten de afgelopen dagen. Maar in hun buurt is er ook eigenlijk niemand meer die dan nog in bed ligt. Ik denk dat ik zelf vanaf een uurtje of negen het wel vind kunnen.

Welke tijd hanteren jullie en houden jullie dan rekening met de (nog slapende) buren?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Floor di 15 mei 2012 - 18:51

ik denk dat ik er wel rekening mee zou houden. Mijn buren houden er geen rekening mee, hun 4 kinderen spelen om half 7 al buiten, wat voor dag het ook is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 19:01

Doordeweeks vind ik acht uur netjes, in het weekend zou ik ze wel tot negen uur, of als het enigszins haalbaar is misschien zelfs tot tien binnen houden denk ik.


Laatst aangepast door freakielief op di 15 mei 2012 - 19:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 19:02

Door de weeks vanaf 8 uur half 9. In t weekend vanaf half 10/10 uur. Maar ik moet zeggen dat hij niet heel veel lawaai maakt meestal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 19:03

Hier is ze eigenlijk nooit voor een uur of 9 wakker, dan nog aankleden en eten.
Dus voor 10u is ze nooit buiten.

Maar ik zou door de weeks 8u ook wel netjes vinden.
In het weekend zou dat hier ook wel kunnen denk ik. De meeste zijn al vroeg op en in het weekend zijn de mensen die naast ons "wonen" naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 19:32

In het weekend niet voor half 10, maar meestal nog later. Door de weeks zijn we 's ochtends meestal eerst boodschappen aan het doen of zo en is hij ook niet voor die tijd aan het buitenspelen. Heeft er ook mee te maken dat mijn buurman vaak nachtdiensten draait en ik daar een beetje rekening mee wil houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Jazzlyn di 15 mei 2012 - 19:44

euhm zodra het lekker is buiten mag hij zo vroeg als dat hij wil! Hij is vaak om 7 uur aangekleed etc. Hij maakt in zijn uppie echt niet zoveel herrie en zeker niet meer als de rest van de omgeving Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? 1578173417
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Liadan di 15 mei 2012 - 19:58

Doordeweeks mogen ze buiten spelen als ze gegeten hebben en aangekleed zijn, dat is meestal niet voor 8 uur.
In het weekend mogen ze na 9 uur naar buiten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  pindaatje di 15 mei 2012 - 20:16

Hier speelt ze eigenlijk nooit voor half 10 buiten..
Ze is altijd pas rond 8u wakker, dan nog aankleden, eten enz.
Ook houd ik rekening met de buurman die vaak nachten werkt, en zijn slaapkamer aan de kant van onze tuin heeft.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Susan di 15 mei 2012 - 20:27

In het weekend zijn we op de camping en het huisje daar is vrijstaand, de buren die we hebben zijn er meestal niet eens, dus daar hoeven we met niemand rekening te houden.

Thuis, dus doordeweeks, spelen ze 's morgens eigenlijk nooit buiten, daar vragen ze ook niet om.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:21

Ik zal vast een aso-ouder zijn, maar ik hou mijn kinderen in het weekend echt niet tot half tien binnen hoor. De kinderen zijn altijd om zes uur wakker, dan zouden ze 3,5 uur zou moeten wachten. Als het mooi weer is buiten, willen ze echt wel wat eerder. Geen probleem, ik ben juist blij dat ze zo graag buiten willen spelen, want van de hele tijd binnenblijven wordt de oudste bepaald niet gezelliger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Susan di 15 mei 2012 - 21:23

Minneke schreef:Ik zal vast een aso-ouder zijn, maar ik hou mijn kinderen in het weekend echt niet tot half tien binnen hoor. De kinderen zijn altijd om zes uur wakker, dan zouden ze 3,5 uur zou moeten wachten. Als het mooi weer is buiten, willen ze echt wel wat eerder. Geen probleem, ik ben juist blij dat ze zo graag buiten willen spelen, want van de hele tijd binnenblijven wordt de oudste bepaald niet gezelliger.

Nou, ik vind dat niet aso hoor. Lekker buiten laten spelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:24

Susan schreef:
Minneke schreef:Ik zal vast een aso-ouder zijn, maar ik hou mijn kinderen in het weekend echt niet tot half tien binnen hoor. De kinderen zijn altijd om zes uur wakker, dan zouden ze 3,5 uur zou moeten wachten. Als het mooi weer is buiten, willen ze echt wel wat eerder. Geen probleem, ik ben juist blij dat ze zo graag buiten willen spelen, want van de hele tijd binnenblijven wordt de oudste bepaald niet gezelliger.

Nou, ik vind dat niet aso hoor. Lekker buiten laten spelen.

Gelukkig woont CBL niet naast me Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:25

Susan schreef:
Minneke schreef:Ik zal vast een aso-ouder zijn, maar ik hou mijn kinderen in het weekend echt niet tot half tien binnen hoor. De kinderen zijn altijd om zes uur wakker, dan zouden ze 3,5 uur zou moeten wachten. Als het mooi weer is buiten, willen ze echt wel wat eerder. Geen probleem, ik ben juist blij dat ze zo graag buiten willen spelen, want van de hele tijd binnenblijven wordt de oudste bepaald niet gezelliger.

Nou, ik vind dat niet aso hoor. Lekker buiten laten spelen.

Eens, gewoon lekker laten gaan! Y. speelt ook graag buiten dus ik bind dr niet vast Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Susan di 15 mei 2012 - 21:26

Je weet nooit wat voor alter ego's je buren allemaal hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:26

Ik heb hier echt nog nooit over nagedacht......

Als ze graag naar buiten gaan dan mogen ze naar buiten. Heb nog nooit mensen horen klagen dus ik neem aan dat het qua tijd wel prima zal zijn :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Catwoman79 wo 16 mei 2012 - 0:53

Jazzlyn schreef:euhm zodra het lekker is buiten mag hij zo vroeg als dat hij wil! Hij is vaak om 7 uur aangekleed etc. Hij maakt in zijn uppie echt niet zoveel herrie en zeker niet meer als de rest van de omgeving Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? 1578173417

+1
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Tania wo 16 mei 2012 - 0:56

Minneke schreef:Ik zal vast een aso-ouder zijn, maar ik hou mijn kinderen in het weekend echt niet tot half tien binnen hoor. De kinderen zijn altijd om zes uur wakker, dan zouden ze 3,5 uur zou moeten wachten. Als het mooi weer is buiten, willen ze echt wel wat eerder. Geen probleem, ik ben juist blij dat ze zo graag buiten willen spelen, want van de hele tijd binnenblijven wordt de oudste bepaald niet gezelliger.

+1

J. is dan niet om 6 uur wakker meestal maar als hij aangekleed is en hij wil naar buiten mag hij van mij gewoon lekker gaan spelen. Ik kan me niet voorstellen dat de buren daar zoveel last van hebben. Ze zullen hem af en toe vast wel horen maar ik hoor mijn buren ook zo vaak.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Liadan wo 16 mei 2012 - 1:12

Ik vind het niet aso als je je kind wel vroeg naar buiten laat gaan in het weekend. Ik doe het alleen niet te vroeg omdat ik weet dat onze buren graag uitslapen en Yara flink herrie kan maken buiten. Maar als het van de zomer mooi weer is dan zal het ook wel voorkomen dat ze al eerder buiten zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Mamsie wo 16 mei 2012 - 3:51

Doordeweeks vanaf 8 uur en in het weekend vanaf 10 uur. En of het ze het nou leuk vinden of niet. Als ik ze om 7 uur naar buiten wil doen moet ik maar naar een park gaan ofzo. Ik vind dat je gewoon rekening moet houden met je buren.

Nu komt dat hier nooit voor want dan zitten ze nog lui op de bank in hun pyama.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:55

Ieder moet dat voor zich bepalen natuurlijk, maar ik wil zelf wel rekening houden met mijn buren. Ik zou het andersom ook vervelend vinden als zij bijvoorbeeld om 8 uur 's ochtends herrie maken. Dus doe ik het ook niet. Net als met klussen (en dan bedoel ik letterlijk klussen in huis Rolling Eyes ). Als wij gaan klussen wachten we ook met de herrie tot 10 uur ´s ochtends.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:24

Ik vind dat dus wel heel irritant. Onze achterburen laten hun kinderen al om half 8 naar buiten in het weekend. Zondags is de enige dag dat wij uit kunnen slapen. Deze kinderen kunnen niet rustig buiten spelen, maar gillen en weet ik wat, waarsoor wij ook om 8 uur echt klaarwakker zijn. Daar wordt ik dus wel echt chagrijnig om en ja, ik vind dan dus idd dat je als ouder rekening met de buurt dient te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Jazzlyn wo 16 mei 2012 - 5:31

@ prinsesBO ik heb een hekel aan gillen dus dat gebeurd toch niet. Ook niet in de middag, want dan kan hij gewoon naar binnen komen. Mijn zoontje hoort je amper als hij buiten speelt.. Je hoort eens een fietsje of een bal rollen. Nou daar slaap je hoop ik wel doorheen Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Bolleke wo 16 mei 2012 - 5:49

Niet zo vroeg als jullie kinderen, ik vind vanaf 10u pas een redelijke tijd om buiten te spelen, maar dan heb ik het wel over echt buiten, dus achter de poort. Eerder zijn er geen kinderen en hebben ze er ook nog niets te zoeken vind ik smile
In de zomer gaan we wel meteen naar buiten 's morgens maar dan word er ook pas gespeeld vanaf een uur of 9.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 5:58

Jazzlyn, dan vind ik het inderdaad heel anders!
Daar heb ik idd geen last van. Hier gillen ze alleen maar laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen? Empty Re: Vanaf hoelaat mag jouw kind buiten spelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum