Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nou zo onredelijk?

+6
Pompoen
Inge
rapa nui
Raindrop
TukTuk
Minx
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben ik nou zo onredelijk? - Pagina 2 Empty Re: Ben ik nou zo onredelijk?

Bericht  Marin zo 21 okt 2012 - 20:50

Ik zou dan ook een deel van de reis met de Amerikanen gaan reizen en dat zij dan verder reizen en jullie iets rustiger aan doen. Anders is het echt zonde.

Qua kosten denk ik dat je niet heel veel kan besparen, ja vluchten misschien door die niet te doen Wink Maar Noorwegen is gewoon echt een laaiend duur land.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx zo 21 okt 2012 - 21:27

Ja dat weet ik, de rest is daar ook nog niet van overtuigd smile. Haha voel me echt zo'n zeikerd nu die overal tegenaan schopt. Maar ja ze zouden hier heen komen zodat wij wat minder kosten zouden hebben omdat wij vorig jaar een dure vakantie hadden met hun bruiloft, maar zo lukt dat niet echt.... Echt niet
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 21:37

Minx schreef:Ja dat weet ik, de rest is daar ook nog niet van overtuigd Ben ik nou zo onredelijk? - Pagina 2 561177. Haha voel me echt zo'n zeikerd nu die overal tegenaan schopt. Maar ja ze zouden hier heen komen zodat wij wat minder kosten zouden hebben omdat wij vorig jaar een dure vakantie hadden met hun bruiloft, maar zo lukt dat niet echt.... Echt niet

Maar dan kunnen ze zich toch ook aanpassen aan jullie vakantietempo? Of betalen zij (deels) jullie reis?

Kunnen jullie niet iets langer gaan, zodat je wat meer tijd kunt nemen voor alles?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Minx zo 21 okt 2012 - 22:45

Haha ook niet, ja het is echt niet makkelijk. Daarom voel ik me ook zo'n zeur. Ik ben de enige die schijnt te beseffen dat je na die vakantie twee weken bij moet komen.

5 uur rijden is mss niet veel voor hun voor ons eigenlijk ook niet maar onderweg moet er dan ook nog regelmatig gestopt worden om foto's te maken want alles natuurlijk helemaal geweldig. Echt als die mannen hun mond nou eens open trokken... En anders ga ik wel niet mee. Maar ik pas ervoor om compleet naar de kloten te zijn na een vakantie.

edit: binnenkort maar weer eens skypen op een ontspannen tijdstip.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 22:48

Minx schreef:Ja dat weet ik, de rest is daar ook nog niet van overtuigd Ben ik nou zo onredelijk? - Pagina 2 561177. Haha voel me echt zo'n zeikerd nu die overal tegenaan schopt. Maar ja ze zouden hier heen komen zodat wij wat minder kosten zouden hebben omdat wij vorig jaar een dure vakantie hadden met hun bruiloft, maar zo lukt dat niet echt.... Echt niet
Als je het goedkoop wilt houden is Noorwegen ook niet echt de goede optie. Als jullie iets besloten hebben kan ik wel wat tips geven, maar ik zou er sowieso vanuit gaan dat je moet kamperen en zelf koken als je niet te veel geld uit wil geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 22:51

Minx schreef:5 uur rijden is mss niet veel voor hun voor ons eigenlijk ook niet maar onderweg moet er dan ook nog regelmatig gestopt worden om foto's te maken want alles natuurlijk helemaal geweldig.
Ik moet wel zeggen dat ik rijden hier niet zo erg vind, ik rij met gemak 8 uur op een dag zonder dat ik dat erg vind. De tijd gaat heel snel omdat je toch heel veel om je heen kijkt.
Je kan trouwens het beste uitgaan van zo'n 60 km/u gemiddeld, dat klopt meestal wel ongeveer.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: