onredelijk in je relatie
+17
CCC
Marin
Lady4
Océane
Lot
SarahKey
SoGood
Livine
Hoochie
Gympie
Aimee
Shy
Fearie
Rush
Manderijn
Stokstaartje
Minx
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
onredelijk in je relatie
Als ik een rothumeur heb, ben ik erg onredelijk tegen mijn vriend. Kleine dingen kunnen mij dan echt ontzettend storen. Zoals het tig keer ophalen van zijn neus, ipv gewoon eens zijn neus snuiten. Het gaat helemaal nergens om, maar oei oei
Het stomme is, dat het juist zo lijkt te zijn dat alleen hij mij zo kan storen. Als ik de deur uit ga naar een vriendin, ben ik lang zo humeurig niet.
Voel me dan echt een gemene trut
Herkenbaar??
Het stomme is, dat het juist zo lijkt te zijn dat alleen hij mij zo kan storen. Als ik de deur uit ga naar een vriendin, ben ik lang zo humeurig niet.
Voel me dan echt een gemene trut
Herkenbaar??
Gast- Gast
Re: onredelijk in je relatie
Ja haha, mijn vriend weet dat ook en heeft zoiets van laat maar, gebeurt met name als ik net ongesteld ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
ja hoor hier ook herkenning! Komt omdat je je nergens zo thuis voelt als thuis en bij je vriend en je je toch nog een beetje probeert te gedragen bij anderen hihi. En als je ergens heen gaat probeer je je zinnen een beetje te verzetten en dat negatieve gevoel een beetje weg te drukken. Tenminste zo voelt het voor mij En mijn vriend heeft het zelf ook hoor. Soms stront sjaggie thuis en als we dan ergens heen gaan dan ineens is ie daar de clown aan het uithangen. Gaan we weer naar huis dan is het weer mis whahaha
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ja hoor, zelfs het eten van een pepernoot klinkt dan als lawaai in de oren!
Maar omdat ik weet dat het dan aan mijn ligt, neem ik die irritatie voor lief.
Maar omdat ik weet dat het dan aan mijn ligt, neem ik die irritatie voor lief.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Nee niet herkenbaar, maar ik heb eigenlijk nooit een rothumeur.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja hoor, wij zijn beide wel eens onredelijk en ergeren ons dan groen en geel aan elkaar. Maar ondertussen weten we de signalen te herkennen en laten we elkaar met rust. Weet niet wie het meest onredelijk kan doen, mijn vriend is wel sneller geïrriteerd en ik snauw sneller.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben eigenlijk nooit slecht gehumeurd, maar soms kan hij wel te lang door gaan over iets en dan ga ik me overal aan storen, zelf aan zijn ademhaling
Gast- Gast
Soms hoest hij en dat is zo vervelend, heel hard en overdreven (in mijn ogen)
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben echt kampioen onredelijk zijn... Heel erg! Maar ik heb soms gewoon echt behoefte om even ruzie te maken
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Als ik ergens mee zit of rot voel omdat ik weer eens een slecht telefoontje heb gehad, ben ik uit mijn doen en kan ik heel onredelijk zijn. Mijn vriend is dan zo'n lieverd die me dan nog begrijpt ook. Al accepteert hij het niet hoor, maar hij weet waar het vandaan komt en weet dan best goed met mijn onredelijke gedrag om te gaan. Liefde voor hem
Ik zeg daarna wel sorry en ben me bewust van mijn kronkels en voel me achteraf ook schuldig.
Ik zeg daarna wel sorry en ben me bewust van mijn kronkels en voel me achteraf ook schuldig.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Heel af en toe heb ik een avondje dat ik me aan alles wat hij doet irriteer. Ik weet ook dat ik dan onredelijk ben en zeg dan ook dat het aan mij ligt omdat ik een rotavond heb.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gisteravond best onredelijk geweest. Alle frustratie en irritatie kwam er in één keer uit. Ach, moet soms kunnen toch?
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Als ik 's avonds op de bank in slaap val en daarna weer wakker word.... Dan kun je je maar beter bergen, want dan ben ik vreselijk chagrijnig. Mijn vriend hoeft dan niet te proberen me te knuffelen of een kus te geven, want ik duw 'm meteen weer van me af.. Het enige dat ik dan wil is naar bed gaan.. En als ik eenmaal in bed lig, is het goed.
Maar verder ben ik niet echt onredelijk tegen mijn vriend, vind ik zelf.
Maar verder ben ik niet echt onredelijk tegen mijn vriend, vind ik zelf.
Gast- Gast
Rush schreef:Nee niet herkenbaar, maar ik heb eigenlijk nooit een rothumeur.
Hier hetzelfde. Ik ben/word alleen chagerijnig als hij het eerst is.
Gast- Gast
Oh, absoluut herkenbaar. Bij hem reageer ik me het makkelijkst af, haha.
Gast- Gast
Ja, soms zijn we beiden weleens onredelijk. Ik kan op sommige momenten heel slecht tegen geluid en mijn vriend praat best hard of kan de hele tijd zingen. Ik kan dan echt onredelijk boos worden, maar het geluid is dan echt heel vervelend. Daarna kunnen we het toegeven, we geven meestal niet zoveel aandacht aan de ander als die zijn onredelijke momentje heeft. Vroeger wel trouwens, maar het is veel fijner om dat niet te doen, iedereen mag weleens chagrijnig zijn, toch?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik herken het wel. Ik ben eigenlijk alleen zo saggi als ik ongesteld moet worden. En dan ben ik om alles boos. En als ik dan hoor: je moet zeker ongesteld worden? Dan ontplof ik helemaal. Eigenlijk zo stom.
Punk'd schreef:Rush schreef:Nee niet herkenbaar, maar ik heb eigenlijk nooit een rothumeur.
Dit vind ik heel moeilijk om voor te stellen. Ben je dan nooit teleurgesteld/boos/verdrietig waardoor je even uit je doen bent?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Herkenbaar, vooral als ik moe ben. Hij probeert me dan aan het lachen te krijgen en dan word ik vaak nog bozer dat weet hij, en toch doet hij het iedere keer weer. Maar het duurt gelukkig nooit heel lang bij mij...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Poe, ik kan echt hormonale buien hebben. Dan word ik down en verdrietig en soms ben ik gewoon chagrijnig. Mijn vriend accepteert het, troost me, maakt me aan het lachen door domme dingen in mijn oor te fluisteren en als het echt te gek wordt, vertelt hij me dat ook. Echt, ik heb de allerliefste man ter wereld!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lot schreef:Punk'd schreef:Rush schreef:Nee niet herkenbaar, maar ik heb eigenlijk nooit een rothumeur.
Dit vind ik heel moeilijk om voor te stellen. Ben je dan nooit teleurgesteld/boos/verdrietig waardoor je even uit je doen bent?
Ik ben echt wel eens chagrijnig of verdrietig, maar ik reken dat nooit op m'n vriend af, ik word dan gewoon niet boos, ga hoogstens even klein beetje huilen en dan troost ie me. Als hij chagrijnig is, word ik meestal gewoon heel rustig, en probeer 'm er maar even in 't moment te laten, ga ik niet lopen kutten dan ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Aimee schreef:Ik ben echt kampioen onredelijk zijn... Heel erg! Maar ik heb soms gewoon echt behoefte om even ruzie te maken
Je bent niet de enige
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Aimee schreef:Ik ben echt kampioen onredelijk zijn... Heel erg! Maar ik heb soms gewoon echt behoefte om even ruzie te maken
Je bent niet de enige
Dikke plus 1. Ik vind het heerlijk om even goed boos op mijn man te worden en dan even lekker te bekken en tieren.... Andersom doet hij dat precies zo! Heerlijk af en toe dat vuurwerk....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Eigenlijk ben ik sinds mijn zwangerschap echt poeslief tegen mijn man! Soms is er iets en dan reageer ik zo mild dat ik er zelf van sta te kijken! Zo van: 'He? Reageerde ik nou echt zo?' Ik kan me gewoon niet zo druk meer maken lijkt wel. Terwijl voorheen, wohohooooow!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pien schreef:
Dikke plus 1. Ik vind het heerlijk om even goed boos op mijn man te worden en dan even lekker te bekken en tieren.... Andersom doet hij dat precies zo! Heerlijk af en toe dat vuurwerk....
Haha geweldig, hier ook herkenbaar. Klaart soms zo lekker de lucht. Fijn dat anderen dat ook zo ervaren.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Ben ik nou onredelijk?
» Heb jij een relatie??
» Ben ik nou onredelijk??
» Heb jij een relatie
» Ben ik nou onredelijk?
» Heb jij een relatie??
» Ben ik nou onredelijk??
» Heb jij een relatie
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: