Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man vind mij lui.

+21
TNMN
RYW
blondje1313
Dawn
Minx
Arwyn
Gizmo
Merai
xxDila
Pannetoet
Lotus
Rovine
Blond
Susan
Guus
minoessepoes
Mamsie
smooch
nina
SleepingBeauty
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:57

Nee natuurlijk niet smile. Maar ik reageerde op de uitspraak van Mozz dat sommige moeders denken dat het thuisblijven bij hun kinderen overeenkomt met een 40 urige werkweek. Dat vind ik zelf ook wel een beetje onbenullig om te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Susan vr 4 feb 2011 - 1:05

Ik weet het niet, ik denk niet dat je zo makkelijk objectief naar dat soort dingen kan kijken. Ik vind het vaak best moeilijk om (grotendeels) thuis te zijn, maar dat heeft met andere dingen te maken met dat ik luiers moet verschonen en de vloer moet dweilen en speelgoed moet opruimen. Hoe zwaar iets is, is niet alleen uit te drukken in het werk dat je moet verzetten, ook gewoon hoe je de hele situatie ervaart.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Dawn vr 4 feb 2011 - 1:05

Ik denk niet dat het zozeer een wedstrijd is, al lijkt het daar misschien wat op.
Ik denk dat het vooral een stuk onbegrip/onwetendheid is.
En voor mezelf moet ik zeggen dat ik wel een fout voorbeeld heb, omdat een kennis van mij altijd, maar dan ook altijd alleen maar zeurt over het thuis zijn met de kinderen.

Ik stel me ook voor dat als je kindje(s) naar school zijn of in bed liggen, je zelf ook een moment rust hebt. (tv kijken of zelf even slapen)
Opruimen etc kan toch wel als de kinderen wakker zijn? Je hoeft een kind toch niet 12 uur lang te vermaken?
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Susan vr 4 feb 2011 - 1:08

Als je kinderen naar school zijn vind ik het sowieso wel anders worden, ik heb het wel over thuisblijfmoeder zijn met kinderen die overdag nog (grotendeels) thuis zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:25

Susan, ik denk ook wel dat dat met jouw persoonlijke situatie te maken heeft, je hebt t nu ook niet heel makkelijk ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:56

Liva schreef:Susan, ik denk ook wel dat dat met jouw persoonlijke situatie te maken heeft, je hebt t nu ook niet heel makkelijk ofzo.

Waarom heeft ze het niet makkelijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:57

Gizmo,

Ik ben zeker niet jaloers. Ik wil zeker niet thuis zijn en gewoon werken zodat ik ook wat kan bijdragen. Moet er niet aan denken dat mijn man alles zou betalen en ik van zijn hard verdiende geld op dansen, zwemmen, kleding kopen, verzekering dus eigenlijk zou kunnen.
Daarbij ben ik er met werken ook eens uit, het houd me bezig en als je thuis zit word je gewoon gek omdat de muren op je af komen.

Guattari,

Dat is toch ook de bedoeling dat ik wat bijdraag wat ik heel normaal vind. Hij wil dat en dat mag hij best van me vragen hoor.

Jip,

We zouden het net redden met zijn salaris, maar handig is het niet nee. De extra's (uit eten ed) zoals ik zijn kunnen we doen omdat ik ook werk. Hij geeft dan als voorbeeld altijd aan dat we in de supermarkt gewoon kunnen pakken wat we willen zonder op de kleintjes te letten snap je.

Lilith,

Ik vind het wel heel raar wat jij zegt. Ik werk niet omdat het maar moet van mij man, maar ook omdat ik dat zelf wil dat zei ik toch.
Het is dus zeker geen luie instelling van me.
Jij zegt dat er bijna geen huishouden is met 2 mensen en dat klopt. Daarom kan mijn schoonmoeder best gaan werken. Ik vind haar lui en zal dat altijd zo vinden. Wat jullie ervan vinden dat ik dat zeg vind ik niet zo boeien. Jullie kennen haar niet.
Wij waren een keer bij haar en toen werd er gebeld of ze collecte wilde lopen..........nou nee dus!
Daar voelt ze zich te goed voor.
Dat zij nou die luxe heeft dat haar man werkt, alles voor haar betaald dat is nou eenmaal zo.
Maar dat ze het dan vervolgens normaal vind om tegen mijn schoonzus te zeggen dat zij maar moet stoppen met werken om huismoeder te gaan worden vind ik niet normaal.
Niet iedereen is zoals zij en zij vind het blijkbaar normaal omdat zij altijd thuis is gebleven met de kinderen dat haar dochter dat dan ook maar moet doen.
Je hebt wel gelijk dat je als huisvrouw zijnde niks opbouwt, maar zij is wel verzekerd omdat haar man ervoor werkt, niet zij.
Ik heb er gewoon een hekel aan dat zij denkt dat het een baan is. Hier werd dat ook gezegd dat huisvrouwen vaak denken dat het gelijk is aan een fulltime baan, no way!
Als zij zegt zoals we dat altijd maar moeten horen ''ik koop alles dubbel'', dan denk ik alleen maar ''ja je koopt het, maar je betaalt het met de hard gewerkte centen van je man, niet van jou''.
Tenslotte brengt zij geen enkele cent in het laatje en ik wel.
Ik vind het een ander verhaal als een moeder fulltime huisvrouw is met kids die nog thuis zijn, maar zodra die leerplichtig zijn kan ze best gaan werken.
Heel veel vrouwen doen dat.
Mijn moeder heeft altijd gewerkt, toen wij kwamen is ze een aantal jaren gestopt. Toen we naar de basisschool ging is ze weer gaan werken, s'middags was ze thuis voor de lunch, dan gingen wij naar school en zij weer werken.
Als we uit school kwamen was ze er weer.
Dus ja mijn schoonmoeder is lui omdat ze haar handen niet uit de mouwen weigerd te steken.
Ze kat mijn schoonvader altijd af als wij erbij zijn en de arme man weet niks tegen haar in te brengen omdat ze daar toch weer overheen gaat.
Ze is een ondankbaar %^&*.
Haar man doet ALLES en betaald ook ALLES en dan nog hem zo afsnauwen!
Ze zet hem gewoon voor lul en telkens houd ik me in, maar denk wel ''bah wat ben jij ondankbaar zeg, hij werkt en betaald alles ook voor jou en de dingen die je draagt ed''.
Mijn man noemt mij lui en ja dan vind ik dat ik mag zeggen dat zijn moeder dat is dus moet hij niet zeuren.
Als ik op mijn werk kijk, dan valt het me gewoon op dat er zoveel vrouwen van in de 50 tegen de 60 aan zijn die gewoon werken voor hun centen en niet hun mannen laten zwoegen en zelfs geen ene reet doen!
Vind het echt heel goed van die dames.


Bitterkoek,

Het hangt ook financieel voor een heel groot deel van hem af daar ben ik heel eerlijk in.
Vroeger was het idd normaal en dat is waarom mijn schoonmoeder toen thuis bleef. Echter toen de kinderen allang volwassen waren en daarna uit huis is ze altijd thuis gebleven.
Ze bepaald veel dingen voor haar en haar man, maar ik vind niet dat ze zo moet zeiken. Ik vind dat haar man eigenlijk meer mag bepalen om de simpele reden dat hij het geld binnen brengt.
Toen hij een nieuwe auto wilde kopen mocht hij van haar een bepaalde kleur niet nemen en dat heeft hij ook niet gedaan alleen omdat zij dat niet wilde. Ze heeft geen eens een rijbewijs en moet niet lopen zeiken. Hij rijd en ze mag blij wezen dat ze ernaast mag zitten.
Ik haat rode auto's, maar als mijn man er perse een wil moet hij dat lekker zelf weten hoor.
Wie ben ik om te zeggen als hij van zijn eigen geld er een wilt kopen om te zeggen dat het niet mag. Dat recht heb ik niet hoor.
Ik ga er gewoon naast zitten en zal er zelf ook alleen in rijden. Een kleur is maar een kleur en zie je toch niet als je erin zit. Toch vind ik het niet mooi een rode auto, kan ik niet uitleggen.



Dawn,

Ik ben het met je eens. Huismoeder kan je never nooit vergelijken met een baan.
Heb respect voor je collega's die 36 uur werken en kids hebben te verzorgen.

Darcy,

Ja maar huismoeder is nou eenmaal geen werk dus kunnen zulke vrouwen beter zeggen ''ik heb geen werk, ik ben huismoeder/vrouw''.
Dat is gewoon de waarheid en eerlijk.

RYW,

Ik heb echt respect voor moeders zoals jij. Moet vast heel zwaar zijn alleenstaande moeder, erg knap van je hoor.

TNMN,

Heel simpel. Als je een baan hebt, heb je en salaris. Als je en salaris hebt, heb je een baan.
Wat snap je er niet aan?
Heb je geen baan, dan heb je geen salaris.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:04

Caribbeanlover schreef:
Ze kat mijn schoonvader altijd af als wij erbij zijn en de arme man weet niks tegen haar in te brengen omdat ze daar toch weer overheen gaat.
Ze is een ondankbaar %^&*.
Haar man doet ALLES en betaald ook ALLES en dan nog hem zo afsnauwen!
Ze zet hem gewoon voor lul en telkens houd ik me in, maar denk wel ''bah wat ben jij ondankbaar zeg, hij werkt en betaald alles ook voor jou en de dingen die je draagt ed''.
Mijn man noemt mij lui en ja dan vind ik dat ik mag zeggen dat zijn moeder dat is dus moet hij niet zeuren.
Als ik op mijn werk kijk, dan valt het me gewoon op dat er zoveel vrouwen van in de 50 tegen de 60 aan zijn die gewoon werken voor hun centen en niet hun mannen laten zwoegen en zelfs geen ene reet doen!
Vind het echt heel goed van die dames.




En vorige week was het nog een zak die durfde te bellen op de huistelefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 2:05

Je kan ook een baan hebben zonder salaris, vrijwilligerswerk. Dat vind ik ook een baan, alleen dan zonder salaris.

CL ik vind het jammer om te lezen dat het de laatste tijd niet zo lekker loopt tussen jou en je man.
Dat je dat over je schoonmoeder denkt prima, maar misschien kan je dat beter niet voor je man zijn voeten gooien. Het is zijn moeder en misschien (dat weet ik niet want ken je man niet) heeft hij nu elke keer het idee dat hij tussen jou en zijn moeder moet kiezen, lijkt mij voor je man heel vervelend.
Daarbij vind ik het ook niet netjes dat hij je lui noemt..
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:18

CKC, dat vind ik nog steeds en ik heb hem dacht ik geen zak genoemd hoor. Vind hem gewoon dom dat hij weigerd te luisteren. Het moet maar eens afgelopen zijn.

Inge, vrijwillegers werk vind ik ook werk, maar daar is ze nog te lui voor.
Mijn moeder liep vroeger altijd collecte toen ze ook nog eens een vaste baan had.
Al die collectes die bij mijn schoonmoeder aan de deur komen daarvan kan er 1 zijn mbt een ziekte die zij kan krijgen.
Dan ben je toch blij dat ze van dat geld je kunnen helpen ja toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:21

Liva schreef:Nee natuurlijk niet smile. Maar ik reageerde op de uitspraak van Mozz dat sommige moeders denken dat het thuisblijven bij hun kinderen overeenkomt met een 40 urige werkweek. Dat vind ik zelf ook wel een beetje onbenullig om te denken.

Nou, ik kan me zo voorstellen dat er banen zijn die minder zwaar zijn per 40-urige werkweek dan fulltime thuiszitten bij je kinderen hoor. (Uitgaande van kinderen die nog niet naar school gaan bedoel ik dan uiteraard.)

Het lijkt mij persoonlijk zwaarder om thuisblijfmoeder te zijn dan om een parttime baan te combineren met een gezin, zoals ik het nu doe (drie dagen in de week werken/stagelopen/studeren).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:23

Caribbeanlover schreef:CKC, dat vind ik nog steeds en ik heb hem dacht ik geen zak genoemd hoor. Vind hem gewoon dom dat hij weigerd te luisteren. Het moet maar eens afgelopen zijn.

Inge, vrijwillegers werk vind ik ook werk, maar daar is ze nog te lui voor.
Mijn moeder liep vroeger altijd collecte toen ze ook nog eens een vaste baan had.
Al die collectes die bij mijn schoonmoeder aan de deur komen daarvan kan er 1 zijn mbt een ziekte die zij kan krijgen.
Dan ben je toch blij dat ze van dat geld je kunnen helpen ja toch?!

Ben je nou echt zo'n persoon met een bord voor d'r kop of hoe zit het..

Moet je horen, het kan voor je schoonmoeder OOK moeilijk zijn om nu nog op die leeftijd een baan te gaan zoeken.. wie neemt nou een vrouw van laten we zeggen 60 aan? En daarbij, wat boeit het als zij samen met haar man eens is over dat ze niet werkt? Ik bedoel, je schoonpa vond het allemaal wel best destijds, dan kan hij toch nu niet haar 'dwingen' om te werken?

Laat dat toch eens los!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 2:33

CKC schreef:
Caribbeanlover schreef:CKC, dat vind ik nog steeds en ik heb hem dacht ik geen zak genoemd hoor. Vind hem gewoon dom dat hij weigerd te luisteren. Het moet maar eens afgelopen zijn.

Inge, vrijwillegers werk vind ik ook werk, maar daar is ze nog te lui voor.
Mijn moeder liep vroeger altijd collecte toen ze ook nog eens een vaste baan had.
Al die collectes die bij mijn schoonmoeder aan de deur komen daarvan kan er 1 zijn mbt een ziekte die zij kan krijgen.
Dan ben je toch blij dat ze van dat geld je kunnen helpen ja toch?!

Ben je nou echt zo'n persoon met een bord voor d'r kop of hoe zit het..

Moet je horen, het kan voor je schoonmoeder OOK moeilijk zijn om nu nog op die leeftijd een baan te gaan zoeken.. wie neemt nou een vrouw van laten we zeggen 60 aan? En daarbij, wat boeit het als zij samen met haar man eens is over dat ze niet werkt? Ik bedoel, je schoonpa vond het allemaal wel best destijds, dan kan hij toch nu niet haar 'dwingen' om te werken?

Laat dat toch eens los!

Ben het helemaal met je eens.

Je schoonmoeder zit je meer dwars dan dat je man je lui vindt. Ik zou me om het laatste meer druk maken en dit met je man bespreken ipv over je schoonmoeder te zeuren.
Laat het lekker, het is hun leven.
Ik ben het ook heel vaak niet eens met de keuzes van mijn schoonouders en hun huishouden, maar lekker belangrijk. Als ik daar de deur uit loop denk ik er geen eens meer aan, ze moeten het zelf weten. Probeer het los te laten en richt je op jou en je man.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:37

Eens met CKC en smooch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:28

Sunprincess schreef:Grappig dat de meesten hier het fulltime moederschap als niet zwaar bestempelen, terwijl de meesten hier het ook niet op kunnen brengen.
Ik blijf het vergelijken met ergens in de schoonmaak werken of met lopende band werk. Is in wezen ook niet moeilijk, maar ik vind het heel zwaar omdat het zo vreselijk geestdodend is om uitzichtloos werk te doen waar nooit een eind aan komt en waar je slecht voor betaalt krijgt en weinig waardering voor terugkrijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:32

Dawn schreef:Oke, ze zorgen inderdaad niet voor de kinderen als zij aan het werk zijn, maar het 'werk' met de kinderen gaat gewoon lekker door als ze thuis zijn uit hun werk, dus hebben zij een 'dubbele baan', die de huismoeders niet hebben toch?
Of zie ik het verkeerd?

Dat zie je verkeerd. Want als je de hele dag weg bent heb je niet te maken met die 4e poepluier op een dag, het fruithapje wat per se om 11.00 moet, weer een beker ranja die over tafel gaat, kinderen die elkaar in de haren vliegen, de wc onder piesen en extra was maken omdat ze in hun broek plassen. Dat doet een ander. Met als gevolg dat je huis netjes is als je thuiskomt, (als je het netjes hebt achtergelaten). En de wc, badkamer, woonkamer, je hoeft het véél minder schoon te maken als je er veel minder gebruik van maakt. Dus nee, dubbel werk vind ik het zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:36

mozzarella schreef:Wel eens met jou Susan maar aan de andere kant kan een kind weer niet met werk worden vergeleken (tuurlijk, het brengt werk met zich mee). Want over het algemeen beginnen mensen aan kinderen omdat ze graag kinderen willen en ze er veel plezier en vreugde aan beleven. Dan gaat 'werk' je toch al iets makkelijker af denk ik.

Ik vind de verzorging van kinderen wel vaak 'werk' hoor. Tuurlijk geniet ik van mijn kinderen, maar niet als de jongste voor de derde keer op een dag in zijn broek poept en er geen schone broeken meer zijn omdat het de vorige dag óók al zo ging. Dus ik vind de daadwerkelijke verzorging vaak helemaal niet leuk, ik heb vaak helemaal geen zin om ze te douchen en om op tijd te eten, of om een luier te moeten verschonen. Ik doe het wel, en heel erg is het ook niet, maar dat doe ik niet omdat het zo leuk vind. Als je een konijn neemt omdat je konijnen zo leuk vindt dan sta je ook niet te juichen als het hok mag verschonen.

Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:37

Dawn schreef:Ik denk niet dat het zozeer een wedstrijd is, al lijkt het daar misschien wat op.
Ik denk dat het vooral een stuk onbegrip/onwetendheid is.
En voor mezelf moet ik zeggen dat ik wel een fout voorbeeld heb, omdat een kennis van mij altijd, maar dan ook altijd alleen maar zeurt over het thuis zijn met de kinderen.

Ik stel me ook voor dat als je kindje(s) naar school zijn of in bed liggen, je zelf ook een moment rust hebt. (tv kijken of zelf even slapen)
Opruimen etc kan toch wel als de kinderen wakker zijn? Je hoeft een kind toch niet 12 uur lang te vermaken?

Tegen een beetje kind is niet op te ruimen smile Je hebt wel tijd voor jezelf, maar de hoeveelheid werk die op je af komt is zó groot dat je er nóóit doorheen komt, er is altijd meer. Dus je moet óf heel goed kunnen loslaten en het laten liggen of je bent áltijd bezig, want er is altijd méér afwas, méér was, méér maaltijden die bereid moeten worden en méér dozen duplo om op te ruimen, dus je bent nooit klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:39

Lilith schreef:Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 6:15

Storm schreef:
Lilith schreef:Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt laughcry

Haha +1, héél erg +1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:46

Minneke schreef:
Storm schreef:
Lilith schreef:Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt laughcry

Haha +1, héél erg +1!

Kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat wel leuk vind. We willen toch allemaal alleen de lusten? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:49

Susan schreef:Ik weet het niet, ik denk niet dat je zo makkelijk objectief naar dat soort dingen kan kijken. Ik vind het vaak best moeilijk om (grotendeels) thuis te zijn, maar dat heeft met andere dingen te maken met dat ik luiers moet verschonen en de vloer moet dweilen en speelgoed moet opruimen. Hoe zwaar iets is, is niet alleen uit te drukken in het werk dat je moet verzetten, ook gewoon hoe je de hele situatie ervaart.

Dat vind ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:52

Ik ben het met je eens Lilith. Op mijn werk heb ik meer rust momenten dan thuis. En thuis blijf ik aan het opruimen en schoonmaken :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:52

Tea-Leaf schreef:
Minneke schreef:
Storm schreef:
Lilith schreef:Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt laughcry

Haha +1, héél erg +1!

Kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat wel leuk vind. We willen toch allemaal alleen de lusten? Wink

Ik Very Happy Ik kan er van genieten als Ciske in bad zit en helemaal als hij eruit komt, verschonen heb ik ook nooit erg gevonden, hij heeft van die grappige billetjes en ik was altijd gewens om kinderen van 12 tot 21 jaar te verschonen. Dan is het best leuk om je eigen baby te verschonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:57

Sunprincess schreef:
Tea-Leaf schreef:
Minneke schreef:
Storm schreef:
Lilith schreef:Samen eten, spelen, voorlezen, knuffelen, dát is leuk, maar die dagelijkse verzorgingsdingetjes vind ik niet leuk.
Fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt laughcry

Haha +1, héél erg +1!

Kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat wel leuk vind. We willen toch allemaal alleen de lusten? Wink

Ik Very Happy Ik kan er van genieten als Ciske in bad zit en helemaal als hij eruit komt, verschonen heb ik ook nooit erg gevonden, hij heeft van die grappige billetjes en ik was altijd gewens om kinderen van 12 tot 21 jaar te verschonen. Dan is het best leuk om je eigen baby te verschonen.

Haha grappige billetjes Very Happy Maar kindjes in bad doen vind ik ook leuk! Nou ja, luiers verschonen vind ik dan weer niks. Maar misschien vind ik het wel leuk als ik zelf een baby heb, wie weet.

Ik denk toch van niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 4 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum