Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man vind mij lui.

+21
TNMN
RYW
blondje1313
Dawn
Minx
Arwyn
Gizmo
Merai
xxDila
Pannetoet
Lotus
Rovine
Blond
Susan
Guus
minoessepoes
Mamsie
smooch
nina
SleepingBeauty
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:37

kruimelje schreef:Nee maar als mijn moeder mij nu zou vertellen dat ze het vroeger helemaal niet leuk vond om mij in bad te doen, een luier te verschonen etc zou ik dat toch niet heel leuk vinden. Ik snap echt wel dat je niet tegen je kinderen zegt dat je dat niet zo leuk vind om te doen. Maar er word hier op het forum altijd zo zwart/wit gereageerd.

Als mijn moeder dat zou zeggen dan zou ik dat heel goed begrijpen. Ik vind mijn kinderen geweldig leuk en ik hou oneindig veel van ze. Dat zorgt er ook voor dat ik de dingen die ik niet leuk vind om te doen, wel gewoon doe. En ze lijden er echt niet onder dat ik sommige dingen niet leuk vind hoor.

Het is trouwens ook niet zo dat ik alle verzorgingsklusjes een ramp vind. Maar achter een peuter-in-blote-billen aanrennen omdat ze (bij nader inzien) toch níet onder douche wil en vervolgens blijft jammeren tot ze weer afgedroogd is en dan trots komt vertellen dat ze op de grond achter de kast heeft geplast cheers ... nou ja, dat zijn niet de dingen waar ik het voor doe laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 1:50

[quote="Minneke"]
kruimelje schreef:. Maar achter een peuter-in-blote-billen aanrennen omdat ze (bij nader inzien) toch níet onder douche wil en vervolgens blijft jammeren tot ze weer afgedroogd is en dan trots komt vertellen dat ze op de grond achter de kast heeft geplast cheers ... nou ja, dat zijn niet de dingen waar ik het voor doe laughcry
Dat zijn dan weer dingen die ik heel erg grappig vind Very Happy

En verder eens met Susan. Kruimelje, ik vind dat je overdrijft, en niet zo'n beetje ook.
Waarschijnlijk doe ik weer dingen met mijn kinderen die jij helemaal niet leuk vindt. Mijn man danst vaak met de kinderen, die vroeg aan mij waarom ik dat nooit deed: nou, omdat ik dat niet leuk vind. Ik kan daarentegen weer eindeloos uitleg geven over dingen, tot in den treure en word daar zelden moe van, als ze dingen vragen, terwijl ik van andere ouders horen dat ze dát weer niet zo leuk vinden, inclusief mijn man die op een gegeven moment niet meer weet wat hij zeggen moet. En zo heeft iedereen toch zo zijn dingen die hij wel leuk vind en dingen die hij minder leuk vind? Lijkt me heel gezond hoor, en dat mogen mijn kinderen best weten.

Overigens zeg ik best eens tegen mijn kinderen dat ik ergens geen zin in heb. Als ik zeg 'wil je de tafel even dekken?' en het is 'nee, geen zin' dan zeg ik ook rustig, 'oh, ik heb ook geen zin om te koken' en dan zet ik ook rustig de pannen uit om op de bank te gaan zitten. 'maar mama, we moeten toch eten' 'ja, sorry, maar ik heb geen zin'. En dan gaan ze meestal gek genoeg wel de tafel dekken Very Happy

Dat hele aura wat er altijd om moederschap heenhangt, dat je niets met tegenzin moet en mag doen, dat vind ik vrij storend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:01

Als mijn moeder mij nu verteld dat ze het echt niet fijn vond om mijn luiers af te wassen (jaja, vroeger had je afwasbare luiers... geen wegwerp) zou dat me geen barst kunnen schelen. Ze heeft het toch gedaan? Of niet soms? Poep is toch ook vies? Poep van een 2 jarige stinkt ook VRE-SE-LIJK! En ja, ook je eigen kind ruikt niet naar bloemetjes net een poepluier.. Je doet het omdat het moet, en je doet het omdat ze het echt nog niet zelf kunnen..
Laat ik het zo zeggen,als ik een kind zou krijgen die bij de geboorte al zindelijk was zou ik niet zeggen, vind het leuk om luiers te verschonen, dus doe mij maar degene die in zijn broek poept.. Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke ma 7 feb 2011 - 2:04

[quote="Lilith"]
Minneke schreef:
kruimelje schreef:. Maar achter een peuter-in-blote-billen aanrennen omdat ze (bij nader inzien) toch níet onder douche wil en vervolgens blijft jammeren tot ze weer afgedroogd is en dan trots komt vertellen dat ze op de grond achter de kast heeft geplast cheers ... nou ja, dat zijn niet de dingen waar ik het voor doe laughcry
Dat zijn dan weer dingen die ik heel erg grappig vind Very Happy

En verder eens met Susan. Kruimelje, ik vind dat je overdrijft, en niet zo'n beetje ook.
Waarschijnlijk doe ik weer dingen met mijn kinderen die jij helemaal niet leuk vindt. Mijn man danst vaak met de kinderen, die vroeg aan mij waarom ik dat nooit deed: nou, omdat ik dat niet leuk vind. Ik kan daarentegen weer eindeloos uitleg geven over dingen, tot in den treure en word daar zelden moe van, als ze dingen vragen, terwijl ik van andere ouders horen dat ze dát weer niet zo leuk vinden, inclusief mijn man die op een gegeven moment niet meer weet wat hij zeggen moet. En zo heeft iedereen toch zo zijn dingen die hij wel leuk vind en dingen die hij minder leuk vind? Lijkt me heel gezond hoor, en dat mogen mijn kinderen best weten.

Overigens zeg ik best eens tegen mijn kinderen dat ik ergens geen zin in heb. Als ik zeg 'wil je de tafel even dekken?' en het is 'nee, geen zin' dan zeg ik ook rustig, 'oh, ik heb ook geen zin om te koken' en dan zet ik ook rustig de pannen uit om op de bank te gaan zitten. 'maar mama, we moeten toch eten' 'ja, sorry, maar ik heb geen zin'. En dan gaan ze meestal gek genoeg wel de tafel dekken Very Happy

Dat hele aura wat er altijd om moederschap heenhangt, dat je niets met tegenzin moet en mag doen, dat vind ik vrij storend.

Misschien komt mijn post ook wat overdreven over, ik heb ook niet zin om iedere dag een spelletje met hem te doen, dansen doe ik maar af en toe, als ik bijna van de bank word af getrokken. Ik vind ook echt niet alles leuk, en misschien doe ik ook wel eens dingen met tegenzin, maar we hadden het in eerste instantie over de verzorgingstaken, en die heb ik gewoon nooit met tegenzin gedaan. Ook niet juichend, maar gewoon. Ik wilde echt niet suggeren dat iemand een slechte moeder is als ze iets niet leuk vind Very Happy
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 2:11

[quote="Lilith"]
Minneke schreef:
kruimelje schreef:. Maar achter een peuter-in-blote-billen aanrennen omdat ze (bij nader inzien) toch níet onder douche wil en vervolgens blijft jammeren tot ze weer afgedroogd is en dan trots komt vertellen dat ze op de grond achter de kast heeft geplast cheers ... nou ja, dat zijn niet de dingen waar ik het voor doe laughcry
Dat zijn dan weer dingen die ik heel erg grappig vind Very Happy


Haha, natuurlijk is dat grappig (achteraf Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 6 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum