Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn man vind mij lui.

+21
TNMN
RYW
blondje1313
Dawn
Minx
Arwyn
Gizmo
Merai
xxDila
Pannetoet
Lotus
Rovine
Blond
Susan
Guus
minoessepoes
Mamsie
smooch
nina
SleepingBeauty
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 11:04

Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 11:14

Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd

Heel raar.

Natuurlijk niet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:59

Dolcis_ schreef:Ik ben het met je eens Lilith. Op mijn werk heb ik meer rust momenten dan thuis. En thuis blijf ik aan het opruimen en schoonmaken :shock:

Ik heb op mijn werk absoluut niet meer rustmomenten dan thuis. Mijn werk is juist de hele dag rennen en vliegen en als ik 's avonds thuis kom ben ik ook echt behoorlijk kapot. Maar dan heb ik juist weer wél de puf om nog even met de kinderen bezig te gaan enzo, als ik de hele dag thuis ben heb ik dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Jeanette za 5 feb 2011 - 1:57

Je kunt toch aangeven dat je op zoek bent en dat je zulke opmerkingen niet leuk vindt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke za 5 feb 2011 - 3:15

Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd
`
Nee, ik heb nog nooit iets met tegenzin gedaan, en lijkt mij ook niet leuk voor je kinderen als je moeder gewoon zegt dat ze dat allemaal niet leuk vind.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:09

kruimelje schreef:
Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd
`
Nee, ik heb nog nooit iets met tegenzin gedaan, en lijkt mij ook niet leuk voor je kinderen als je moeder gewoon zegt dat ze dat allemaal niet leuk vind.
Ja, want dat zeg ik ook tegen mijn kinderen... drunken Kom nou. Als jij voor de derde keer in een nacht je bed uit moet vind je dat óók niet leuk. Is dat dan ook zielig voor je kind? Zolang je het maar niet zegt toch en gewoon doet wat je moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 6:26

kruimelje schreef:
Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd
`
Nee, ik heb nog nooit iets met tegenzin gedaan, en lijkt mij ook niet leuk voor je kinderen als je moeder gewoon zegt dat ze dat allemaal niet leuk vind.

Ik vind het dus ook best leuk, maar ik vind Angela Groothuizen sexy dus ik ben sowieso gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:42

Ik vind het echt niet erg om 5 keer per dag een luier te verschonen.
En tuurlijk, 3 keer per nacht eruit is geen hobby, maar om nu te zeggen dat het verschrikkelijk is kan ik ook niet zeggen.
Speelgoed opruimen vind ik ook geen ramp.
En haar kleren wassen en strijken vind ik eigenlijk zelfs leuk Embarassed

Het enige waar ik van baal is als ze in een "sprongetje" zit die anders gaat dan anders.
Ze heeft er nooit echt last van gehad maar die van 11 maanden was een drama.
Maar goed. Dat heeft maar 2 weken geduurd angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:43

[quote="En haar kleren wassen en strijken vind ik eigenlijk zelfs leuk Embarassed

[/quote]

Ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 8:46

Hazeltje schreef:Ik vind het echt niet erg om 5 keer per dag een luier te verschonen.
En tuurlijk, 3 keer per nacht eruit is geen hobby, maar om nu te zeggen dat het verschrikkelijk is kan ik ook niet zeggen.
Speelgoed opruimen vind ik ook geen ramp.
En haar kleren wassen en strijken vind ik eigenlijk zelfs leuk Embarassed

Het enige waar ik van baal is als ze in een "sprongetje" zit die anders gaat dan anders.
Ze heeft er nooit echt last van gehad maar die van 11 maanden was een drama.
Maar goed. Dat heeft maar 2 weken geduurd angel
Maar iets 'niet erg' vinden is wel iets anders dan het 'leuk' vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke za 5 feb 2011 - 22:25

Nee als ie 3 keer wakker word, of ontzettend stout is de hele dag door dan vind ik dat niet leuk, maar dan zeg ik dat wel tegen hem. Maar het verxorgen als in eten geven, verschonen en wassen dat hoort er gewoon bij, en dat vond en vind ik allemaal gewoon leuk om te doen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:34

Lilith schreef:
kruimelje schreef:
Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd
`
Nee, ik heb nog nooit iets met tegenzin gedaan, en lijkt mij ook niet leuk voor je kinderen als je moeder gewoon zegt dat ze dat allemaal niet leuk vind.
Ja, want dat zeg ik ook tegen mijn kinderen... drunken Kom nou. Als jij voor de derde keer in een nacht je bed uit moet vind je dat óók niet leuk. Is dat dan ook zielig voor je kind? Zolang je het maar niet zegt toch en gewoon doet wat je moet doen.
Het wordt weer ontzettend uit z'n verband getrokken hoor. Eens met Lillith.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:39

Smikkell schreef:
Hazeltje schreef:Ik vind het echt niet erg om 5 keer per dag een luier te verschonen.
En tuurlijk, 3 keer per nacht eruit is geen hobby, maar om nu te zeggen dat het verschrikkelijk is kan ik ook niet zeggen.
Speelgoed opruimen vind ik ook geen ramp.
En haar kleren wassen en strijken vind ik eigenlijk zelfs leuk Embarassed

Het enige waar ik van baal is als ze in een "sprongetje" zit die anders gaat dan anders.
Ze heeft er nooit echt last van gehad maar die van 11 maanden was een drama.
Maar goed. Dat heeft maar 2 weken geduurd angel
Maar iets 'niet erg' vinden is wel iets anders dan het 'leuk' vinden.

Dat klopt. Maar het is ook niet zo dat ik het niet leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:40

Storm schreef:
Lilith schreef:
kruimelje schreef:
Liva schreef:Ik vind de dagelijkse zorgdingen eigenlijk wel leuk. Ben ik nu raar? nerd
`
Nee, ik heb nog nooit iets met tegenzin gedaan, en lijkt mij ook niet leuk voor je kinderen als je moeder gewoon zegt dat ze dat allemaal niet leuk vind.
Ja, want dat zeg ik ook tegen mijn kinderen... drunken Kom nou. Als jij voor de derde keer in een nacht je bed uit moet vind je dat óók niet leuk. Is dat dan ook zielig voor je kind? Zolang je het maar niet zegt toch en gewoon doet wat je moet doen.
Het wordt weer ontzettend uit z'n verband getrokken hoor. Eens met Lillith.

Inderdaad. Goh, nee, eigenlijk vind ik mijn kinderen afschuwelijk en lastig en ik wou dat ik ze nooit gehad had. In tegenstelling tot de moeders die élk moment geweldig vinden. Gelukkig maar dat er nog dat soort moeders bestaan, komen er tenminste nog een páár kinderen goed terecht. *gooit nog eens een extra euro in het spaarpotje voor de therapie van haar kinderen voor als ze groot zijn*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:42

Ik snap best dat moeders de dagelijkse zorgdingen wel leuk vinden hoor, maar nooit iets met tegenzin doen geloof ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 22:55

Natuurlijk doe je weleens iets met tegenzin.
Maar dat is ook met de andere huishoudelijke dingen of met dingen op je werk...
Of bij mensen op visite gaan waar je op dat moment even geen zin in hebt.

Maar een keer iets met tegenzin doen is wat anders dan het nooit leuk vinden.

Overigens zie ik het niet als iets "slechts" als je het niet leuk vind om luiers te verschonen enzo hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 23:08

Ah ja, als mijn zoon de zoveelste strontluier heeft die tot zijn nek reikt, nee dat vind ik ook niet zo leuk nee. Maar over het algemeen vind ik het niet erg. Het is niet dat ik alleen het samen spelen etc leuk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke za 5 feb 2011 - 23:16

Ja hier word altijd alles uit zijn verband getrokken. Ik vind echt niet ieder moment geweldig, maar ik heb die verzorgingsdingen echt nooit met tegenzin gedaan. Misschien ben ik dan gek, kan ook.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 3:46

Ik vind ook echt iedere seconde aan mijn zoon leuk. Als hij een scheet laat, sta ik er naast te klappen en als hij aan de diaree is kijk ik om de haverklap hoopvol in zijn luier in de hoop dat er iets in zit.
Maar mijn kind is dan ook een geweldig wonder waaraan alles even leuk is.

Hoezo worden er dingen uit zijn verband getrokken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke zo 6 feb 2011 - 19:47

Ik sta ook niet iedere keer te juichen als ik zijn brood moet maken en als hij een poepluier had, maar ik heb zoiets gewoon nooit met tegenzin gedaan, betekent niet dat ik dat allemaal super geweldig vind/vond.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Susan zo 6 feb 2011 - 21:20

Ik vind eerder dat jij de reactie van Lilith uit zijn verband trok met je opmerking dat het voor de kinderen niet leuk is dat ze bepaalde dingen minder leuk vindt. Alsof ze dat tegen ze vertelde of zuchtend en steunend hun luiers verschoonde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 21:23

Susan schreef:Ik vind eerder dat jij de reactie van Lilith uit zijn verband trok met je opmerking dat het voor de kinderen niet leuk is dat ze bepaalde dingen minder leuk vindt. Alsof ze dat tegen ze vertelde of zuchtend en steunend hun luiers verschoonde.

Inderdaad. Ik heb nergens gesuggereerd dat er mensen zijn die alles juichend doen en staan te klappen bij elke scheet. Er werd wél gezegd dat het niet leuk was voor een kind als een moeder alles met tegenzin doet. Terwijl ik dát weer niet gezegd heb, dat ik alles met tegenzin doe. Ik vind het gewoon soms minder leuk, en ik hou niet per se van die dagelijkse verzorgingsdingen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Bolleke zo 6 feb 2011 - 21:56

Nee maar als mijn moeder mij nu zou vertellen dat ze het vroeger helemaal niet leuk vond om mij in bad te doen, een luier te verschonen etc zou ik dat toch niet heel leuk vinden. Ik snap echt wel dat je niet tegen je kinderen zegt dat je dat niet zo leuk vind om te doen. Maar er word hier op het forum altijd zo zwart/wit gereageerd.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  kimz zo 6 feb 2011 - 21:59

Als mijn moeder op dit moment zou zeggen dat ze vroeger niet altijd genoot van mijn luiers verschonen, eten geven, in bad doen e.d. zou ik daar toch écht geen moeite mee hebben hoor. Dat begrijp ik wel... Dat neemt toch niet weg dat ze het tóch met liefde voor me doet, ook al 'vind ze het niet zo leuk'?
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Susan zo 6 feb 2011 - 22:03

kruimelje schreef:Nee maar als mijn moeder mij nu zou vertellen dat ze het vroeger helemaal niet leuk vond om mij in bad te doen, een luier te verschonen etc zou ik dat toch niet heel leuk vinden. Ik snap echt wel dat je niet tegen je kinderen zegt dat je dat niet zo leuk vind om te doen. Maar er word hier op het forum altijd zo zwart/wit gereageerd.

Ik ben je geloof ik een beetje kwijt. Je vat zelf alles heel letterlijk en overdreven op, vervolgens zeg je dan dat je echt wel begrijpt dat het niet zo bedoeld wordt, om er dan weer aan toe te voegen dat er altijd zo zwart/wit gereageerd wordt. Wat is nou eigenlijk het punt dat je wil maken?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn man vind mij lui. - Pagina 5 Empty Re: Mijn man vind mij lui.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum