Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: kind als relatieredder.

+21
Ayla
Fearie
SarahKey
Thunder
Discordia
Stuiterbal
Erza Scarlet
_Cyn_
Melis_je
Happy
Lady4
Bazinga
RYW
Mamsie
Tania
Parisienne
Burn
Susan
SoGood
Aimee
ellibre
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  SarahKey zo 21 okt 2012 - 4:21

Ik zou het erg dom vinden. Want wie is er de dupe als het alsnog mis gaat... het kind.

Happy: ik heb het even gemist dat je nu alleen bent Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 699888Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Fearie zo 21 okt 2012 - 6:54

Happy schreef:Dat zou ontzettend stom zijn..
Helaas is er bij ons in de eerste maanden zo'n afstand tussen ons gekomen dat ik nu alleen zit met een kindje van 5 maanden.
Dus nee, Als je relatie al niet lekker loopt zeker niet lijmen met een kindje.

hug

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Ayla zo 21 okt 2012 - 7:16

Happy schreef:Dat zou ontzettend stom zijn..
Helaas is er bij ons in de eerste maanden zo'n afstand tussen ons gekomen dat ik nu alleen zit met een kindje van 5 maanden.
Dus nee, Als je relatie al niet lekker loopt zeker niet lijmen met een kindje.

Oh Happy Sad Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 699888 Sterkte meid!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Happy zo 21 okt 2012 - 8:19

Dat had ik hier ook nog niet gepost smile.
Er is hier geen kindje gekomen om een relatie te lijmen hoor..dit had ik echt niet zien aankomen.
Het heeft ons alleen wel compleet uit elkaar gedreven en we hebben er alles aan gedaan om dat wel weer te lijmen maar het lukt niet meer.
Maar daar ging het niet over Wink .

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:22

Happy schreef:Dat had ik hier ook nog niet gepost Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 561177.
Er is hier geen kindje gekomen om een relatie te lijmen hoor..dit had ik echt niet zien aankomen.
Het heeft ons alleen wel compleet uit elkaar gedreven en we hebben er alles aan gedaan om dat wel weer te lijmen maar het lukt niet meer.
Maar daar ging het niet over Wink .

Had je zelf niet het gevoel dat je het wat meer tijd wilde geven? Zeker toen ik voor het eerst een baby had gekregen, heeft het echt wel lang geduurd voor ik me weer een beetje mezelf voelde, ik denk niet dat ik in die tijd dat soort grote beslissingen had willen en kunnen nemen.

Dit is overigens geen kritiek, maar meer een oprechte vraag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Happy zo 21 okt 2012 - 8:24

Ik had er nog nog zolang willen knokken als nodig was maar zijn papa niet meer Sad .

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Susan zo 21 okt 2012 - 8:25

Dat vind ik erg naar om te lezen. Ik hoop dat je er nu dan toch wel vrede mee hebt, al heb je deze keuze niet zelf gemaakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Happy zo 21 okt 2012 - 8:28

Dat heb ik nu wel , dit speelt al weken en dat vreet enorm veel energie , heb weken in mn eentje mijn best gedaan en dat kan ik niet meer dus ik kies wat dat betreft voor mezelf en voor mn zoon natuurlijk.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:36

Happy schreef:Dat had ik hier ook nog niet gepost smile.
Er is hier geen kindje gekomen om een relatie te lijmen hoor..dit had ik echt niet zien aankomen.
Het heeft ons alleen wel compleet uit elkaar gedreven en we hebben er alles aan gedaan om dat wel weer te lijmen maar het lukt niet meer.
Maar daar ging het niet over Wink .
Dus in vijf maanden tijd ben je bevallen, uit elkaar gegroeid en heb je er alles aan gedaan om dat te herstellen? dat lijkt me niet helemaal kloppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Happy zo 21 okt 2012 - 8:43

Ik wel , en hij ook op zijn manier. Ik zeg op zijn manier omdat ik er weinig van gezien heb. Ik begrijp je reactie , ik heb het zelf ook gezegd maar hij wil niet meer en alleen kan ik het niet. Maar ik wil dit topic niet vervuilen..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 8:54

Dat is ook zo hoor, alleen kun je het niet doen. Sad sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Floor zo 21 okt 2012 - 9:01

Ik denk dat een kind een relatie kan versterken maar ik denk zeker ook dat het de andere kant een uitwerking kan hebben.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 5:20

Het grootste slachtoffer in dit verhaal is het kind, wanneer de lijm niet sterk genoeg blijkt te zijn, dus ik vind het krijgen van een kind niet de oplossing voor relatieproblemen.

Happy: sterkte. Ik vind het heel naar voor je Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  L!ND@ ma 22 okt 2012 - 20:48

Tania schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat dat kan werken. Onze relatie heeft best wel wat te verduren gehad, vooral na de geboorte van de eerste. Als onze relatie toen niet echt heel sterk was geweest denk ik dat we nu gescheiden waren.
+1 Ik vind dat echt een heel slecht idee en dan is straks zo'n kindje de dupe.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  snoezel di 23 okt 2012 - 3:02

Het is een verkeerde insteek mijns insziens als je besluit samen te proberen een kindje te krijgen om weer meer samen te komen...

Ik zie wel in dat een kindje wel een relatieredder kan zijn laterop in de relatie. Op dit moment ben ik nog bij mijn man, puur voor onze dochter. Als we haar niet hadden gehad, was ik hier allang weggeweest, het gaat echt zo slecht.... Nu voel ik me verplicht naar haar toe om alles, maar dan ook echt ALLES eraan te doen, om het te laten werken. Iets waar ik zonder haar, echt niet aan zou zijn begonnen...

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 3:08

Snoezel, wat naar om te lezen. Ik hoop dat jullie er bovenop komen.

Hier hebben met name vlak na de geboorte van de eerste een relatiecrisis gehad. Als onze relatie voor de zwangerschap had gewankeld, waren we nu denk ik niet meer samen geweest. Ook nu is het even pittig, maar dat komt vooral door een grote, intensieve verbouwing van een half jaar. Gelukkig is het eind in zicht en hebben we hopelijk daarna weer wat meer tijd voor elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 3:56

Discordia schreef:Ik denk dat veel vrouwen een kinderwens krijgen op het moment dat er iets niet helemaal klopt in hun relatie. Maar dat ze dat op het moment zelf niet zo ervaren, eerder achteraf pas. Een soort van vastklampen aan bepaalde mogelijkheden die je hebt als je een relatie hebt (kinderen krijgen) die wegvallen als je weer alleen bent. Ik heb het zelf iig zo weleens ervaren en ik ken iemand die het ook zo heeft ervaren. Allemaal achteraf gezien dan.

Dus omdat ik nu een (grote) kinderwens heb, zit er iets niet goed in de relatie met mijn vriend? :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 4:04

Pippa schreef:
Discordia schreef:Ik denk dat veel vrouwen een kinderwens krijgen op het moment dat er iets niet helemaal klopt in hun relatie. Maar dat ze dat op het moment zelf niet zo ervaren, eerder achteraf pas. Een soort van vastklampen aan bepaalde mogelijkheden die je hebt als je een relatie hebt (kinderen krijgen) die wegvallen als je weer alleen bent. Ik heb het zelf iig zo weleens ervaren en ik ken iemand die het ook zo heeft ervaren. Allemaal achteraf gezien dan.

Dus omdat ik nu een (grote) kinderwens heb, zit er iets niet goed in de relatie met mijn vriend? Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 1270000679

Goed lezen Pipski! Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 4:20

Wat .. Pipski is geen vrouw? nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 4:42

Veel vrouwen = niet álle vrouwen.


Scheer je weg Lejow! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 4:43

Youandi schreef:Veel vrouwen = niet álle vrouwen.



Scheer je weg Lejow! Twisted Evil

nerd
Joh, ga jij lekker je rookworst eten laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 4:44

Toch geloof ik dat niet, ik denk eerder dat enkele vrouwen dat als reden hebben. Ik denk dat meer mensen gewoon rammelende eierstokken krijgen na een tijdje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 4:45

Lejow schreef:
Youandi schreef:Veel vrouwen = niet álle vrouwen.



Scheer je weg Lejow! Twisted Evil

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 827601
Joh, ga jij lekker je rookworst eten Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 394967

Joh, die is al op! Het was lekker Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 3711883763

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 4:46

Pippa schreef:Toch geloof ik dat niet, ik denk eerder dat enkele vrouwen dat als reden hebben. Ik denk dat meer mensen gewoon rammelende eierstokken krijgen na een tijdje.

Dat denk ik ook hoor. Het zou niet best zijn dat de meerderheid van de ouders een kind krijgen uit frustratie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 4:47

Youandi schreef:
Lejow schreef:
Youandi schreef:Veel vrouwen = niet álle vrouwen.



Scheer je weg Lejow! Twisted Evil

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 827601
Joh, ga jij lekker je rookworst eten Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 394967

Joh, die is al op! Het was lekker Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 3711883763

:cheering:

Denk ik ook hoor Pippa.. Dat zou wat zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: kind als relatieredder. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: kind als relatieredder.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum