Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstpakket

+25
Clapperdie
Cow
mzcharlotte
*Lookie*
_Lacey_
Bacio
Bliss
Kowalski
Angela_1986
Rouxxxe
Lavendel
Minx
Esperanza
Blond
Sarah1985
minoessepoes
Mizz_S
Rush
RYW
Inge
Niekske
Parisienne
Schaapke
Marin
peach
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kerstpakket - Pagina 3 Empty Re: Kerstpakket

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:49

Ik had een keer een bon inderdaad gekregen, op stage, maar was vrij weinig keus vonden vele. Maar er stond een Jamie Oliver boek in, dus voor mij was het goed I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kowalski vr 19 okt 2012 - 7:45

Ik I love you kerstpakketten! Helaas heb ik er zelf nog maar 1x eentje gehad, maar vroeger was het altijd feest als mijn vader weer thuis kwam met een enorme doos!

Als vrouw vind ik het leuk om een soort van verzorgingspakket te krijgen ofzo (of bijvoorbeeld gewoon een bon van de Ici Paris, maar da's niet echt een pakket natuurlijk).

Ik vind het ook altijd leuk als het pakket een thema heeft, dus bijvoorbeeld italiaans (met een italiaans kookboek, pasta, sauzen, pastaborden/bestek, pastamachine...) of pannenkoeken (een pannenkoekenpan, spatel, mix, kookboek...).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bliss vr 19 okt 2012 - 7:54

Zo'n pakket met eten is wel leuk, maar de helft daarvan gooi ik meestal weg. Bij mijn huidige baan krijgen we bonnen, afgelopen jaar VVV-bonnen. Ideaal, lekker zelf iets uitzoeken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bacio vr 19 okt 2012 - 7:59

Wij krijgen altijd 1 ding ipv een pakket. Vorig jaar kregen we een ipad.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  _Lacey_ vr 19 okt 2012 - 8:00

Ik krijg al jaren geen kerstpakket meer, maar ik vind die pakketten met allerlei lekkere hapjes en een paar frutsels het leukst.

Vroeger kreeg mijn vader altijd enorme kerstpakketten en het uitpakken ervan was altijd een feestje Very Happy

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 8:41

De afgelopen jaren kreeg ik niet echt een kerstpakket (bezuinigingen enzo), maar ik heb ook een jaar gehad waarin ik er drie had, haha. Het leukst blijft voor mij inderdaad het echte 'pakket' met nootjes, koffie, pasta, en andere etenswaren. Maar met de tijdschriftenbon was ik ook erg blij. Geen idee of ik dit jaar een kerstpakket krijg, ben net bij een nieuwe baan begonnen....

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 20 okt 2012 - 3:03

Ik denk niet dat ik een kerstpakket krijg. Van het bedrijf waar ik tot mei werkte sowieso niet, die doen daar niet aan. Van het zomerwerk wat ik deed kreeg ik jaren geleden (toen ik er ook een tijdje seizoenswerk deed) wel een pakket maar geen idee of ze daar nu nog aan doen. Ik ga er niet van uit. Mijn vriend krijgt altijd wel een pakket, ook erg leuk!

En wat ik dan leuk vind om te krijgen. Ja, toch wel een eetpakketje inderdaad. Niet te veel non-food. Of een bon voor een tijdschriftenabonnement, dat vind ik ook heel leuk!

Wij maken meestal ook een pakketje voor de kerk, dat wordt dan uitgedeeld aan mensen die het wat minder hebben. Ik vind het een leuk idee, en ook leuk om een pakketje samen te stellen. Vaak doen we er wat spulletjes uit onze eigen pakketten in, en ik koop er nog wat bij.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte za 20 okt 2012 - 3:17

Ik zou het leuk vinden om een dinercheque te krijgen. Ik vind uitpakpakketten ook erg leuk, zeker als er een thema aan plakt. Ik weet kerstpakketten er niet zijn om nuttig te zijn, maar er zitten vaak zo'n hoop leuke, maar onzinnige spullen of eten in dat het toch wel weer bij de kringloop of afval belandt. En dat vind ik eigenlijk gewoon zonde.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Cow za 20 okt 2012 - 3:58

mzcharlotte schreef:Ik zou het leuk vinden om een dinercheque te krijgen. Ik vind uitpakpakketten ook erg leuk, zeker als er een thema aan plakt. Ik weet kerstpakketten er niet zijn om nuttig te zijn, maar er zitten vaak zo'n hoop leuke, maar onzinnige spullen of eten in dat het toch wel weer bij de kringloop of afval belandt. En dat vind ik eigenlijk gewoon zonde.

Wat ik niet hoef breng ik naar de voedselbank.
Ik ben al blij als ik iets krijg, bonnen hebben de voorkeur maar eetpakket vind ik ook leuk Wink
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Clapperdie za 20 okt 2012 - 8:19

Ik heb dit jaar het kerstpakket samengesteld voor ons bedrijf! Ik ben benieuwd wat de medewerkers er van vinden.

Kan niet zeggen wat er in zit want misschien heb ik wel meelezers en dan is de verrassing er af Wink

Wel spannend om zo'n "verantwoordelijkheid" te hebben Kerstpakket - Pagina 3 3079029344
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annie24 za 20 okt 2012 - 8:22

Clapperdie schreef:Ik heb dit jaar het kerstpakket samengesteld voor ons bedrijf! Ik ben benieuwd wat de medewerkers er van vinden.

Kan niet zeggen wat er in zit want misschien heb ik wel meelezers en dan is de verrassing er af Wink

Wel spannend om zo'n "verantwoordelijkheid" te hebben Kerstpakket - Pagina 3 3079029344

Heb je toevallig een financiele afdeling bij het bedrijf? Die krijgen de factuur; ff googelen en tadaaaaaaaaaa die weten het dan ook Razz En als je pech hebt het halve bedrijf Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  silly-one za 20 okt 2012 - 8:25

Ik kreeg er vorig jaar twee.
Eentje van de school waar ik vanaf het begin van het schooljaar inviel. Dit was een leuk pakket met een tas en 'normaal' eten. Ik vond het al super leuk dat ik er eentje kreeg.
Vervolgens kreeg ik er ook eentje van de school waar ik ging werken. Die hadden er eentje over. Dat was een ster-cadeau bon. Uiteindelijk heb ik er een epileer set van gehaald en bruna kinder bestek. De laatste is voor als mijn neefjes komen eten.

Toch vond ik het eerste pakket het leukste. Puur omdat je echt een doos krijgt om uit te pakken. En daarbij vond ik de helft van de ster-cadeau bon qua keuze niet leuk of niet handig. Ik heb de epileer set gekozen omdat ik zo een ding eens wilde proberen. Nu 'kosten' het mij niks en het bevalt me op zich goed. Dus uiteindelijk is het goed uitgepakt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Clapperdie za 20 okt 2012 - 8:32

Annie24 schreef:
Clapperdie schreef:Ik heb dit jaar het kerstpakket samengesteld voor ons bedrijf! Ik ben benieuwd wat de medewerkers er van vinden.

Heb je toevallig een financiele afdeling bij het bedrijf? Die krijgen de factuur; ff googelen en tadaaaaaaaaaa die weten het dan ook Kerstpakket - Pagina 3 1578173417 En als je pech hebt het halve bedrijf Wink

Haha ja die hebben we! Groot bedrijf waar ik werk. En het is een traditioneelpakket. Op de website staan heel veel mogelijkheden. Wij hebben hem helemaal persoonlijk samengesteld.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Annie24 za 20 okt 2012 - 9:36

Clapperdie schreef:
Annie24 schreef:

Heb je toevallig een financiele afdeling bij het bedrijf? Die krijgen de factuur; ff googelen en tadaaaaaaaaaa die weten het dan ook Kerstpakket - Pagina 3 1578173417 En als je pech hebt het halve bedrijf Wink

Haha ja die hebben we! Groot bedrijf waar ik werk. En het is een traditioneelpakket. Op de website staan heel veel mogelijkheden. Wij hebben hem helemaal persoonlijk samengesteld.

Ahaaaaa, dat scheelt weer dan Laughing Wij hebben een standaard pakket 'B' dit jaar zag ik afgelopen week staan op de factuur laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Snoopy za 20 okt 2012 - 11:09

Niekske schreef:Een cadeaubon, of wat Jente zegt, etens dingetjes, maar niet al te exotisch.

Wij kregen altijd vvv bonnen, 50 euro. Dat vond ik helemaal prima, maar vorig jaar hebben ze het veranderd in *naam stad*-bonnen, die je alleen in de stad waar ik werk kan besteden bij een paar restaurantjes. Leuk als je 80 km verderop woont...

Mmm hebben wij dezelfde werkgever? Stad A.........?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Star007 za 20 okt 2012 - 11:26

Ik heb 2 jaar geleden een italiaans pakket gekregen, vond ik wel heel leuk. Leuke pizzaborden, grote koffiemokken, pizzasnijder,pak mix voor pizzadeeg, topping en nog heel veel lekker snacks en pasta.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud