Kerstpakket
+25
Clapperdie
Cow
mzcharlotte
*Lookie*
_Lacey_
Bacio
Bliss
Kowalski
Angela_1986
Rouxxxe
Lavendel
Minx
Esperanza
Blond
Sarah1985
minoessepoes
Mizz_S
Rush
RYW
Inge
Niekske
Parisienne
Schaapke
Marin
peach
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kerstpakket
Een ouderwets kerstpakket of een vvv bon. In ieder geval geen pluim, daar zitten altijd van die suffe dingen tussen! Echt een teleurstelling.
Bij een bedrijf waar ik vroeger gewerkt heb kregen we rond september een enquete, daarop moest je o.a. invullen wat je favoriete geur was. Kregen we met kerst als verrassing allemaal een fles van ons favoriete parfum en een bodylotion of een doucegel erbij. Dat vond ik echt geweldig
Bij een bedrijf waar ik vroeger gewerkt heb kregen we rond september een enquete, daarop moest je o.a. invullen wat je favoriete geur was. Kregen we met kerst als verrassing allemaal een fles van ons favoriete parfum en een bodylotion of een doucegel erbij. Dat vond ik echt geweldig
Gast- Gast
Whaaa Carrie, jouw avatar!!! Ik vind dat je nu minstens ook je forumnaam moet veranderen. Sletje of Freakin' Sick ofzo. Wist je trouwens dat je Carrie op Twitter ook kunt volgen? En wat is een pluim?
Gast- Gast
Wie is dat op jouw avatar Carrie?
Ik kreeg vorig jaar een Italiaans pakket met 2x biologische pastasaus, 2 zakken biologische pasta, een fles bio rode wijn, een houten pasta lepel en een Italiaans kookboekje. Vond ik ook wel leuk, iig spul dat ik gewoon kon gebruiken.
Ik kreeg vorig jaar een Italiaans pakket met 2x biologische pastasaus, 2 zakken biologische pasta, een fles bio rode wijn, een houten pasta lepel en een Italiaans kookboekje. Vond ik ook wel leuk, iig spul dat ik gewoon kon gebruiken.
Laatst aangepast door Lavendel op vr 19 okt 2012 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Rood schreef:Whaaa Carrie, jouw avatar!!! Ik vind dat je nu minstens ook je forumnaam moet veranderen. Sletje of Freakin' Sick ofzo. Wist je trouwens dat je Carrie op Twitter ook kunt volgen? En wat is een pluim?
Whaha sletje? Ik ga mezelf toch geen sletje noemen, gekkerd! Weet je wie dat is? Dat is 'annoying facebook girl'
Ik wist dat van Carrie op Twitter, maar ze plaats gekke dingen. Carrie lost it. Wat ik wel volg is SATC quotes, die zijn geweldig.
Een pluim is een bon die je online kunt inwisselen voor een gourmetset, een gezichtsstoomreiniger, pannenset, headphone, en ga zo maar door.
Gast- Gast
Paste je je opmerking nou aan? Ik zou toch zweren dat er; Wie is dat op jou kerstpakket Carrie? stond. Maar misschien ben ik een beetje teveel in de kerstsfeer..Lavendel schreef:Wie is dat op jou avatar Carrie?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Paste je je opmerking nou aan? Ik zou toch zweren dat er; Wie is dat op jou kerstpakket Carrie? stond. Maar misschien ben ik een beetje teveel in de kerstsfeer..Lavendel schreef:Wie is dat op jou avatar Carrie?
haha ik was heel snel he
Lavendel- Ratel
Absoluut, mijn complimenten!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben nu alleen te laat om mijn spelfout te verbeteren
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Wie is dat op jou avatar Carrie?
Is het niet goed te zien, te klein? Want dan neem ik een andere.
Gast- Gast
Ja het is wel goed te zien maar wist gewoon niet wie het was, maar zag het net in je reactie bij Rood staan.
Lavendel- Ratel
Ja, sletje, gewoon voor de grap. Iets gestoords. Ik ken heel AFG niet! Wat doet ze!Carrie schreef:Whaha sletje? Ik ga mezelf toch geen sletje noemen, gekkerd! Weet je wie dat is? Dat is 'annoying facebook girl'
Ik wist dat van Carrie op Twitter, maar ze plaats gekke dingen. Carrie lost it. Wat ik wel volg is SATC quotes, die zijn geweldig.
Een pluim is een bon die je online kunt inwisselen voor een gourmetset, een gezichtsstoomreiniger, pannenset, headphone, en ga zo maar door.
Oké, ik ga SATC ook volgen. En dan retweeten, lekker irritant. Vind je niet dat ik de laatste tijd weinig politieks meer twitter? Ja hè lief hè? Me listen to momma Jen.
Een pannenset. Dat heeft iedereen toch allang.
Gast- Gast
Rood schreef:Jammer dat je die tekst niet kunt zien op je ava. Die is namelijk conjogoed.
Op de ava staat geen tekst, maar vond haar hoofd alleen al hilarisch(e)
Gast- Gast
Rood schreef:Ja, sletje, gewoon voor de grap. Iets gestoords. Ik ken heel AFG niet! Wat doet ze!Carrie schreef:Whaha sletje? Ik ga mezelf toch geen sletje noemen, gekkerd! Weet je wie dat is? Dat is 'annoying facebook girl'
Oké, ik ga SATC ook volgen. En dan retweeten, lekker irritant. Vind je niet dat ik de laatste tijd weinig politieks meer twitter? Ja hè lief hè? Me listen to momma Jen.
Een pannenset. Dat heeft iedereen toch allang.
Moet je maar even googlen, zie je er nog meer van AFG Op www.9gag.com moet je eens kijken, tranen over je wangen, snot erbij alles. Van het lachen dan he. Daar komt zij ook vandaan.
Heb ik gezegd dat je niet meer politiek mag twitteren? Ik vond het juist wel interessant, al snap ik er vaak geen kont van!
Ja pannenset heeft iedereen allang. Toch heeft F me gedwongen die te bestellen ivp een stoomapparaat voor je gezicht
Laatst aangepast door Carrie op vr 19 okt 2012 - 2:26; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Lavendel schreef:Ja het is wel goed te zien maar wist gewoon niet wie het was, maar zag het net in je reactie bij Rood staan.
Gelukkig!
Gast- Gast
Ja zij is zo grappig! En overly attached girlfriend vind ik ook geniaal. (Kan alleen geen plaatje plakken)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ja zij is zo grappig! En overly attached girlfriend vind ik ook geniaal. (Kan alleen geen plaatje plakken)
BAM!
Zij is ook geweldig ja
Gast- Gast
Ik hoop dat ik voor die tijd weer mag gaan werken, anders krijg ik helemaal geen kerstpakket
Of krijg je van het UWV wat?
Gast- Gast
_Jackie schreef:Ik hoop dat ik voor die tijd weer mag gaan werken, anders krijg ik helemaal geen kerstpakket
Helaas niet!
Ik zat vorig jaar rond die tijd bij het UWV en baalde stiekem wel een beetje dat ik geen kerstpakket kreeg haha. Niet van t UWV uiteraard, maar in t algemeen.
Tegelijkertijd realiseer ik me door dit topic dat k dit jaar wel een pakket krijg! Ben benieuwd wat, hoop stiekem op een pakket met etenswaren e.d!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben ook benieuwd of ik een kerstpakket krijg! Ik ben net begonnen in een nieuwe baan en ik ben de enige betaalde werknemer. Vraag me af of iemand anders een kerstpakket gaat regelen voor mij
Gast- Gast
Van huis uit was het kerstpakket uitpakken toch wel één van de leukere dingen rond kerst. Iedereen moest erbij zijn en we mochten ieder om beurten een cadeau uit de doos halen. Vind daarom nog steeds die eetpakketjes het leukste. Thema's erbij vind ik op zich ook wel leuk, maar heb ook eens gehad dat ik heel het thema niet lekker vond. Sta je daar dan .
Gast- Gast
Jammer! Ik kreeg altijd erg mooie pakkettenRouxxxe schreef:_Jackie schreef:Ik hoop dat ik voor die tijd weer mag gaan werken, anders krijg ik helemaal geen kerstpakket
Helaas niet!
Ik zat vorig jaar rond die tijd bij het UWV en baalde stiekem wel een beetje dat ik geen kerstpakket kreeg haha. Niet van t UWV uiteraard, maar in t algemeen.
Tegelijkertijd realiseer ik me door dit topic dat k dit jaar wel een pakket krijg! Ben benieuwd wat, hoop stiekem op een pakket met etenswaren e.d!
Maar ik hoop dat ik tegen die tijd wel weer wat mag werken!
Gast- Gast
Ik weet wel zeker dat ik er geen krijg. Tenzij ik zelf naar de delicatesse winkel ga en spullen lekker in een doosje doe ;-)
Maar m'n vriend krijgt er eentje en krijgen ook veel vanuit die van z'n ouders met de spulletjes die zij niet willen.
Maar m'n vriend krijgt er eentje en krijgen ook veel vanuit die van z'n ouders met de spulletjes die zij niet willen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vond het vroeger geweldig om die pakketten uit te pakken van mijn vader zijn werk, met allemaal lekker eten & drinken erin! Ik heb 1x zelf zo'n pakket gehad op het werk, ik werkte bij een promotiebedrijf dus die zat echt helemaal vol met cadeautjes van die bedrijven, was echt geweldig Afgelopen jaar had ik VVV bonnen met Rituals. Hier kiest mijn baas bewust voor omdat we een groot multicultureel team hebben, en hij het zonde vindt met zulke eet & drinkpakketten als de helft het niet eet/mag hebben. Dan kunnen ze beter wat geld gebruiken om wat leuks voor zichzelf te kopen! Maar.. ik wil liever zo'n pakket
Mijn vriend krijgt geen cadeau, ze doneren het allemaal aan een goed doel vanuit het bedrijf. Wel krijgen ze een hele mooie Nordmann kerstboom elk jaar
Mijn vriend krijgt geen cadeau, ze doneren het allemaal aan een goed doel vanuit het bedrijf. Wel krijgen ze een hele mooie Nordmann kerstboom elk jaar
Gast- Gast
Ik vind zo'n 'ouderwets' kerstpakket uitpakken ook het leukste, is het net weer eventjes Sinterklaas, dat vind ik ook zo leuk & gezellig
Vind een pakket met eten en wat non-food erbij wel leuk, bij ons zit er ook vaak wel een thema aan vast. We hebben bv. ooit een Italiaans pakket gehad, een Hollands/stamppot-pakket en een thee/bak-pakket.
Maar we hebben ook ooit een vaas gehad die volgens mij, en vele collega's, meer leek op zo'n bak die je aan de verwarming hangt met wat water om de droge lucht tegen te gaan... Dat was ook het enige dat we toen kregen want die dingen bleken onder de categorie 'kunst' te vallen en dus nogal prijzig. We hadden op z'n minst gehoopt dat er nog een leuke monteur bij geleverd werd om er gaatjes in te boren maar helaas Eén van mijn collega's heeft 'm inderdaad aan de verwarming gehangen. Er waren ook, enkele, collega's helemaal gek van die vazen dus ik heb de mijne aan één van hen geschonken.
Afgelopen jaar hadden we een bon waarmee we uit een (digitale) catalogus wat uit konden zoeken. Het aanbod viel echter tegen, weinig praktische dingen of dingen in mijn smaak. Uiteindelijk heb ik 3 dvd's bestelt, waarvan ik er 1 al heb gekeken...
Hopelijk wordt het dit jaar weer een 'uitpak-pakket' en anders hoop ik dat mijn vader zulke pakketten krijgt en dat ie ze dicht laat tot ik kom
Vind een pakket met eten en wat non-food erbij wel leuk, bij ons zit er ook vaak wel een thema aan vast. We hebben bv. ooit een Italiaans pakket gehad, een Hollands/stamppot-pakket en een thee/bak-pakket.
Maar we hebben ook ooit een vaas gehad die volgens mij, en vele collega's, meer leek op zo'n bak die je aan de verwarming hangt met wat water om de droge lucht tegen te gaan... Dat was ook het enige dat we toen kregen want die dingen bleken onder de categorie 'kunst' te vallen en dus nogal prijzig. We hadden op z'n minst gehoopt dat er nog een leuke monteur bij geleverd werd om er gaatjes in te boren maar helaas Eén van mijn collega's heeft 'm inderdaad aan de verwarming gehangen. Er waren ook, enkele, collega's helemaal gek van die vazen dus ik heb de mijne aan één van hen geschonken.
Afgelopen jaar hadden we een bon waarmee we uit een (digitale) catalogus wat uit konden zoeken. Het aanbod viel echter tegen, weinig praktische dingen of dingen in mijn smaak. Uiteindelijk heb ik 3 dvd's bestelt, waarvan ik er 1 al heb gekeken...
Hopelijk wordt het dit jaar weer een 'uitpak-pakket' en anders hoop ik dat mijn vader zulke pakketten krijgt en dat ie ze dicht laat tot ik kom
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstpakket
» Kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
» Kerstpakket
» Kerstpakket geven
» Zelf kerstpakket samenstellen, wat erin doen?
» Jouw kerstpakket
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: