Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen

+5
Marin
Antibes
Caroow
Sam
Floor
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen

Bericht  _Cyn_ za 20 okt 2012 - 22:30

Caroow schreef:Als je in bed ligt rust je ook uit, zeg ik altijd tegen mezelf. Ik probeer mezelf niet langer in slaap te dwingen maar ga een rustig spelletje op mijn telefoon spelen of een beetje lezen op het forum.
Geen lamp aan, geen thee zetten, niet rechtop zitten.. Rustig liggen en de tijd een beetje doden. Bij mij werkt het.

+1. Dat is echt precies wat ik doe. nerd
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:39

Ik heb een app op mijn telefoon waarvan ik webcams van verschillende plaatsen in de wereld kan zien. Restaurants, strandjes etc. Als ik niet kan slapen, dan ga ik naar die camera's kijken en dan word ik zo slaperig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen

Bericht  Floor ma 22 okt 2012 - 23:49

Very Happy is dat zo slaapverwekkend zelda?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum