Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijk je bed uit kunnen komen

+22
PrimaBella
Fortissimo
Elliot
Pollewop
Mamsie
Theeleut
Bliss
Rovine
Blond
Océane
Toet
Monte
_Femme
Evalynn
Kowalski
Sushi
Caroow
SleepingBeauty
Arwyn
Mida4you
Shisha
Blair
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blair di 11 dec 2012 - 8:17

Nu zal iedereen daar wel last van hebben, maar ik heb nu echt alles geprobeerd:

- Wekker uur vooruit zodat ik me kapot schrik
- Wekker in andere kamer zodat ik uit bed MOET om dat verschrikkelijke geluid af te zetten (helaas ren ik ook zo snel mogelijk weer terug naar bed)
- Mezelf lekker maken met een heerlijke kop cappucino/wat te eten
- Wekkerradio met eigen gekozen muziek
- Zo'n speciale lamp

Ik ga op tijd naar bed, moet om 07:15 de deur uit en wil altijd om 06:00 opstaan zodat ik de tijd heb alles op mijn gemak te doen, maar ik laat mijn wekker echt wel 6 tot 7 keer snoozen (om de 10 min) en dan nog presteer ik het om pas om om 06:50 uit bed te strompelen en dan alles op een wervelwind tempo te doen. Hebben jullie DE ultieme tip? Ik weet het niet meer, en ik erger me kapot aan het gehaast smorgens, ook al ligt dit toch echt aan mezelf.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Shisha di 11 dec 2012 - 8:18

Heel erg herkenbaar. Ik ben gewoon geen ochtendmens. Geen tips dus.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Mida4you di 11 dec 2012 - 8:21

Oh wat herken ik mezelf toch in jou!! Ik heb er sinds het 's ochtends langer donker is ook zo'n moeite met opstaan ( 06.50 sta ik op )!! Ondanks dat ik 's avonds al rond 22.00 uur naar bed ga. Ik heb gelukkig mijn dochter die ook wakker wordt rond die tijd dus dat is mijn stok achter de deur. Ik heb verder helaas geen tips voor je! Maar och wat heb ik er elke ochtend véél voor over om te kunnen blijven liggen.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Arwyn di 11 dec 2012 - 8:25

Dat je het überhaupt redt in 25 minuten, knap!
Ik snooze meestal 1 keer 5 minuten, daarna moet ik er gewoon uit van mezelf. Nooit leuk, maar als ik eenmaal onder de douche sta, is het wel weer prima.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 8:26

Ik heb helaas ook geen tips, heb ook al van alles geprobeerd maar ben gewoon geen ochtendmens, ik heb ermee leren leven Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  SleepingBeauty di 11 dec 2012 - 8:28

Hier ook geen tips helaas! zelfde probleem!
Ik heb me er bij neer gelegd dat ik in 10 min alles gedaan moet hebben.
Wakker worden doe ik op het werk wel met een kop koffie Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Caroow di 11 dec 2012 - 8:29

Ik bedenk me voor het slapen gaan helemaal wat ik die ochtend moet doen, en stel me er zo op in. En ja, makkelijk om te zeggen, maar gewoon je bed uitgaan als de wekker gaat, dus niet snoozen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Sushi di 11 dec 2012 - 8:32

Tsja, de enige tip die ik heb is: gewoon doen, gewoon gelijk uit bed gaan. Niet snoozen, niet terug in bed kruipen, want daar word je alleen maar duffer van.

Maar goed, dan moet ik mezelf daar eerst ook eens aan houden ;-) Ik ben 's ochtends ook mijn bed niet uit te branden.

Wat het er ook niet makkelijker op maakt is dat ik mijn eigen werktijden mag bepalen. Denk ik 's avonds: "Morgen ga ik echt om 8 uur beginnen!" Maar 's morgens denk ik: "Doei, ik blijf nog een uurtje liggen, niemand die zich er druk om maakt."
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Kowalski di 11 dec 2012 - 8:42

Ik heb er ook last van in de winter! Wat mij wel helpt is mijn telefoon (wekker) een stukje verder neerleggen, dat ik mijn bed uit moet om hem uit te zetten. En aangezien ik enorm lomp kan zijn, struikel ik dan bijna altijd wel ergens over en ja, dan ben ik wel wakker! Maar niet iets wat ik je zou adviseren trouwens Moeilijk je bed uit kunnen komen 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Shisha di 11 dec 2012 - 8:42

Ik zorg trouwens wel altijd dat alles al klaarligt 's ochtends. Vooral nu het koud is. Ik heb er dan echt een hekel aan dat ik dan eerst voor de kledingkast moet bedenken wat ik aantrek. Maar goed ook want 9 van de 10 keer kom ik dus tijd te kort en moet alles snel snel.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 8:46

Het enige dat sinds kort bij mij helpt is een andere mind set. Ik zeg dan tegen mezelf 'of ik nou over een kwartier opsta of nu, opstaan moet ik toch, even door de zure appel heen bijten' en dan sta ik ook op en ben ik blij dat ik me niet zo hoef te haasten. Tot nu toe helpt het Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blair di 11 dec 2012 - 8:46

Shisha schreef:Ik zorg trouwens wel altijd dat alles al klaarligt 's ochtends. Vooral nu het koud is. Ik heb er dan echt een hekel aan dat ik dan eerst voor de kledingkast moet bedenken wat ik aantrek. Maar goed ook want 9 van de 10 keer kom ik dus tijd te kort en moet alles snel snel.

Dat doe ik ook, ik hoef alleen te douchen, aan te kleden, mn haren in een knot te draaien (make up gebruik ik amper tot nooit meer), J zijn broodtrommeltje doen en dan ben ik klaar, maar dat doe ik wel het liefst op mijn gemak natuurlijk. De mannen slapen dan nog, zij staan rond half 8 pas op, dan ben ik al weg.


Laatst aangepast door Babydoll op di 11 dec 2012 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Evalynn di 11 dec 2012 - 8:46

Ik heb twee wekkers staan.
Een gewone wekker om 6:00 (maar die staat +/- 35 minuten voor dus eigenlijk gaat die al om 5:25).
En dan mijn mobiel gaat om 5:51 zodat ik één keer kan snoozen en alsnog om 6:00 naast mijn bed sta. Helaas weet ik dat ik daarna nog twee keer kan snoozen (tot 6:18) om toch nog op tijd te zijn.
Meestal kom ik er dus om 6:18 uit en ik moet om 6:40 de deur uit. Dus dan moet alles in sneltreinvaart.

Het is wel heerlijk als ik een keer wel vanaf de eerste keer mijn bed uit kan komen en bijna een uur de tijd heb.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blair di 11 dec 2012 - 8:47

Carrie schreef:Het enige dat sinds kort bij mij helpt is een andere mind set. Ik zeg dan tegen mezelf 'of ik nou over een kwartier opsta of nu, opstaan moet ik toch, even door de zure appel heen bijten' en dan sta ik ook op en ben ik blij dat ik me niet zo hoef te haasten. Tot nu toe helpt het Very Happy

Nou, als jij mij dat smorgens nou eens in mijn oor fluistert, of beter nog; SCHREEUWT, misschien helpt t dan Razz
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  _Femme di 11 dec 2012 - 8:49

Ik zet mijn wekker op een tijd dat ik er al écht uit moet om op tijd te kunnen zijn.. dus als jij bijvoorbeeld 20 min nodig hebt 's ochtends, je wekker 20 min voor je weg moet zetten. Dan kun je niet snoozen of iets dergelijks, de wekker gaat dus je móet eruit! Eerste paar keer is het een hell maar als je het even volhoudt dan weet je niet beter!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Evalynn di 11 dec 2012 - 8:54

Ik lees net de tip:
Zet een glas water naast je bed en drink deze in één keer op zodra je wekker gaat. Hiervan raakt je lichaam 'op gang'.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blair di 11 dec 2012 - 8:54

_Femme schreef:Ik zet mijn wekker op een tijd dat ik er al écht uit moet om op tijd te kunnen zijn.. dus als jij bijvoorbeeld 20 min nodig hebt 's ochtends, je wekker 20 min voor je weg moet zetten. Dan kun je niet snoozen of iets dergelijks, de wekker gaat dus je móet eruit! Eerste paar keer is het een hell maar als je het even volhoudt dan weet je niet beter!

Daar heb ik ook al aan zitten denken, heb het niet gedaan omdat ik echt bang ben mijn trein te missen, maar misschien moet ik het toch eens doen, het is eigenlijk gewoon een hele slechte gewoonte.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Monte di 11 dec 2012 - 8:56

Heb ik niet echt last van. Mijn wekker gaat om 5:55 uur en dan moet ik om 6:35 de deur uit. Ik slaap altijd nog een paar minuutjes door Very Happy en ga er dan om 6 uur uit. Maar vanochtend werd ik om 5:45 wakker in de veronderstelling dat ik nog wel een paar uurtjes had voordat de wekker ging. Toen heb ik de wekken maar even op 6:30 gezet, dan begin ik gewoon een half uurtje later op m'n werk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blair di 11 dec 2012 - 8:58

Monte schreef:Heb ik niet echt last van. Mijn wekker gaat om 5:55 uur en dan moet ik om 6:35 de deur uit. Ik slaap altijd nog een paar minuutjes door Very Happy en ga er dan om 6 uur uit. Maar vanochtend werd ik om 5:45 wakker in de veronderstelling dat ik nog wel een paar uurtjes had voordat de wekker ging. Toen heb ik de wekken maar even op 6:30 gezet, dan begin ik gewoon een half uurtje later op m'n werk.

Die luxe heb ik niet, althans, ik kan een uur later komen maar dan zal ik ook een uur langer moeten blijven om mijn werk af te maken, daarnaast reis ik anderhalf uur dus een uur langer blijven is geen optie, ik vind half 7 thuiskomen al vrij laat.

Lissa schreef:Ik lees net de tip:
Zet een glas water naast je bed en drink deze in één keer op zodra je wekker gaat. Hiervan raakt je lichaam 'op gang'.

Oké, nog nooit van gehoord, maar ook dat ga ik proberen. Thanks.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Toet di 11 dec 2012 - 8:59

Ik heb er ook last van en vind het vreselijk, maar volgens mij is het juist niet goed om te snoozen of twee wekkers te zetten. Daarmee wen je jezelf alleen maar aan dat je er niet gelijk uit hoeft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Evalynn di 11 dec 2012 - 9:04

Babydoll schreef:
Lissa schreef:Ik lees net de tip:
Zet een glas water naast je bed en drink deze in één keer op zodra je wekker gaat. Hiervan raakt je lichaam 'op gang'.

Oké, nog nooit van gehoord, maar ook dat ga ik proberen. Thanks.
Haha, ik ga het morgenochtend ook uitproberen!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Océane di 11 dec 2012 - 9:13

Ik heb er ook last van, mijn einige tip is dezelfde als die van Carrie. En dus de zelfdiscipline opbrengen om gelijk of bijv. na 1 keer snoozen eruit te gaan. Moeilijk, maar het is zoveel lekkerder om rustig op te kunnen starten...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Blond di 11 dec 2012 - 9:47

Ik heb er in de winter ook meer last van, maar ik ga gewoon gelijk mijn bed uit. Dus niet snoozen (nooit gedaan ook), meteen erdoor heen. Ik leg ook altijd mijn kleren al klaar.

Ik kan wel op donderdag en vrijdag heel erg uitkijken naar het weekend, omdat ik dan lekker mag blijven liggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Rovine di 11 dec 2012 - 9:57

Ik heb nu een wake up light, dat helpt wel.

Heb flexibele werktijden, dus hoef niet om een vaste tijd op te staan, sta dus ergens tussen 6 en 8 op. Als ik dus lang blijf liggen heb ik alleen mezelf ermee, moet ik tot
Later werken of wat van mijn tvt halen. Waar ik vaak moeite mee heb is de kou, misschien zou het helpen een timer op de verwarming te zetten?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 10:02

Oh, hier is het ook een drama 's ochtends. En het vervelende is dat mijn man die eigenschap van me heeft overgenomen, dus hier gaan er 'sochtends steeds twee wekkers af, af en aan. Wat er aan te doen is? Geen idee. Pure wilskracht denk ik, maar dat bezit ik 's ochtends nog niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum