Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling over relatie en kinderen

+11
Atelier Madame
Paper Crown
bolus26
Mute_
Arwyn
Floor
Guus
Siem
Mari
Pompoen
Discordia
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:50

Voor die vrouwen is dat trouwens óók lastig. Die voelen óók sudderen er iets van ze gevraagd wordt waar ze niet aan kunnen of willen voldoen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Atelier Madame wo 17 okt 2012 - 22:51

Tsjaa wat moet je dan? Mss uit elkaar gaan? Ik vind vreemdgaan echt zo verschrikkelijk laag.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  RYW wo 17 okt 2012 - 22:52

Heb ik dan weer het voordeel dat ik mijn kinderen al had voordat ik mijn vriend kreeg Wink kan je in ieder geval wel zien hoe hij is in een gezin en hij weet van te voren waar hij aan begint zodat hij zich niet ineens doodschrikt als het niet meer allemaal om hem draait als er ineens kinderen komen.

Ik zou niet weten hoe het is om in zo'n relatie te zitten waar je echt geprobeerd hebt te praten en dan uit doffe ellende maar vreemdgaat. Ik zou dan liever uit elkaar gaan, denk ik, dan vreemdgaan. Mijn ex deed het overigens niet omdat hij iets miste; hij was gewoon dronken, geil, en had de gelegenheid, en dat was meer waard dan het huwelijk en het gezin. Is ook een mogelijkheid, dat je er echt niets aan had kunnen doen als bedrogen partij zijnde.

Trouwens, Euc: wat vertellen jouw kennissen je veel over hun seksleven! :O
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:54

Eucalypta schreef:Ik ken verschillende gevallen waarin al jaren gepraat wordt, waarin er al relatietherapie geweest en waarin de man helemaal niet écht vreemdgaat, maar het wel zou willen omdat hij het óók niet meer weet. Ook een paar die wél vreemdgaan maar die óók alles al geprobeerd hebben en ook een raar die inderdaad gewoon vreemdgaan zonder moeite je doen.
het is wat simpel om al die mensen over één kam te scheren en ervan uit te gaan dat ze niet praten.


Dan hebben die mannen ook de mogelijkheid om hun relatie te beëindigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:55

Eucalypta schreef:Oh en het gaat vaak niet eens alleen over seks, maar om intimiteit.
Ik ken er één, en zijn vrouw wil alleen seks als ze aangeschoten is. Zo'n 6 x per jaar. Dat is voelt ongetwijfeld niet erg fijn, als je altijd afgewezen wordt, tenzij er drank in het spel is. Ondanks praten en therapie wordt dat gewoon niet beter. Ik denk dat dat heel zwaar is. Zij vindt vervolgens dat dat doodnormaal is en dat seks niet meer hoort in een lange relatie. Hij heeft volgens haar een onrealistisch beeld van een huwelijk. Tja. Wat moet je dan?

zo simpel als je krijgt even géén seks dus pak je een ander is het vrijwel nooit.

Misschien is hij ook wel een zak eerste klas tegen haar. Heb je haar ook gesproken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Snoes wo 17 okt 2012 - 22:59

Toen ik iets met mijn vriend kreeg, was ik nog niet met kinderen bezig. Ik wist wel dat ik later kinderen wilde, maar was er toen nog niet bewust mee bezig.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Marin wo 17 okt 2012 - 23:01

Hoe weet jij dat allemaal van die mensen Euc? Zijn het allemaal zulke dichtbijzijnde vriendinnen/vrienden van je, dat ze hun bedproblemen met je bespreken?

Dat dit soort situaties voorkomen wist ik wel, maar dat het zo veel was, verbaast me ergens.

Overigens denk ik niet dat er veel vrouwen zijn die hun partner echt puur en alleen zien als potentiele vader en geschikte ouder. Het lijkt me meer dat die kinderwens overeen moet komen en je op die manier een goede partner ook in elkaar ziet, omdat je wensen en ideeën overeen komen. Ik heb een grote kinderwens en ik ben heel erg blij dat in een heel vroeg stadium al bleek dat m'n vriend dat net zo ziet en als het anders was geweest had het zeker een dealbreker kunnen zijn, maar ik geloof toch niet dat dat de enige reden is dat ik 'm zo leuk vind en m'n leven met hem wil delen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:02

Die mogelijkheid hebben ze. In één of twee gevallen denk ik óók dat ze dat uiteindelijk doen. Maar daar gaan écht wel jaren overheen. Zeker als je kinderen hebt en écht nog wel van je vrouw houdt.
Van een aantal anderen denk ik dat ze vreemd blijven gaan tot het uit komt en ze dan alsnog uit elkaar gaan.

Ryw, tja, als je zelf een relatiecrisis hebt gehad en je bent daar open over komen er opeens héél wat verhalen los. Daarbij vind ik het gewoon interessant hoe zulke dingen werken omdat ik die getrouwde rrel had en niet kon snappen waarom hij deed wat hij deed. En een paar van deze mannen hebben een poging gedaan om mij in bed te krijgen. Wat overigens niet gelukt is. Maar achteraf ben ik dan wel benieuwd naar het hoe en waarom. Dus ja, als je ernaar vraagt hoor je nog weleens wat. Soms eenzijdige verhalen, maar van veel ken ik óók de vrouw in kwestie wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  RYW wo 17 okt 2012 - 23:05

Ok... maar in hoeverre geloof je die verhalen van 'mijn vrouw geeft me niet genoeg seks/aandacht/intimiteit/whatever' dan, aangezien ze jou in bed probeerden te krijgen? Zij hebben er toch een belang bij om dat te zeggen in de hoop dat jij overstag gaat? Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat hun vrouw dan inderdaad alleen nog maar loopt te moederen, hoor...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:12

RYW schreef:Ok... maar in hoeverre geloof je die verhalen van 'mijn vrouw geeft me niet genoeg seks/aandacht/intimiteit/whatever' dan, aangezien ze jou in bed probeerden te krijgen? Zij hebben er toch een belang bij om dat te zeggen in de hoop dat jij overstag gaat? Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat hun vrouw dan inderdaad alleen nog maar loopt te moederen, hoor...

Haha nou inderdaad. Niet echt objectief zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:12

Uiteraard neem ik dat met een korrel zout in zo'n situatie. Maar feit blijft dat mensen dat niet zomaar doen. En ja er zijn mannen die het gewoon écht niet kunnen laten. Maar óók een paar waarbij daar géén sprake van was en waarmee ik gewoon bevriend ben. Oh en één waarvan zijn vrouw toestemming heeft gegeven om met mij in bed te duiken omdat zij daar écht géén trek in heeft. Wat ik overigens niet doe omdat ze in relatietherapie zijn en ik géén factor wil zijn daarin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:13

RYW schreef:Ok... maar in hoeverre geloof je die verhalen van 'mijn vrouw geeft me niet genoeg seks/aandacht/intimiteit/whatever' dan, aangezien ze jou in bed probeerden te krijgen? Zij hebben er toch een belang bij om dat te zeggen in de hoop dat jij overstag gaat? Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat hun vrouw dan inderdaad alleen nog maar loopt te moederen, hoor...
Inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:17

Luce, met de houding die je steeds aanneemt als het hierover gaat, het belachelijk maken en het weglachen schiet je écht niets op hoor. Feit is dat heel veel mensen vreemdgaan, óók mensen van wie je het niet verwacht. En dat het zelden zo simpel is als jij het doet voorkomen. Allemaal zelfbescherming, snap ik ook wel, maar je schiet er niets mee op. Iedereen kan de fout ingaan. Ook jouw man. Misschien niet nu, niet onder deze omstandigheden. Maar ik denk dat iedereen in één situatie kan komen dat hij even niet zo rationeel en sterk is. Vrouwen net zo goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:19

Weet je, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten de afgelopen maanden. Dat mijn man verliefd op een ander was geworden want zij konden zo makkelijk praten en wij niet. Nou, achteraf zegt hij ook: het was lekker makkelijk om het probleem bij jou af te schuiven, ik kan het zelf niet en met haar ging het zo makkelijk omdat het best oppervlakkig was en ik met jou veel meer dingen samen had. Maar het lag niet aan jou want jij wilde juist praten.

Nou, sindsdien krijg ik de kriebels van dat soort verhalen. Er zullen vast gevallen zijn waar het zo gaat, maar 9 van de 10 keer geloof ik daar niet zo in.

(niet quoten aub, wil het niet online laten staan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:19

Eucalypta schreef:Luce, met de houding die je steeds aanneemt als het hierover gaat, het belachelijk maken en het weglachen schiet je écht niets op hoor. Feit is dat heel veel mensen vreemdgaan, óók mensen van wie je het niet verwacht. En dat het zelden zo simpel is als jij het doet voorkomen. Allemaal zelfbescherming, snap ik ook wel, maar je schiet er niets mee op. Iedereen kan de fout ingaan. Ook jouw man. Misschien niet nu, niet onder deze omstandigheden. Maar ik denk dat iedereen in één situatie kan komen dat hij even niet zo rationeel en sterk is. Vrouwen net zo goed.

Zie mijn reactie na jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:23

Oh dat klopt ook. Maar neemt niet weg dat het daar vaak mis gaat. En dat beide partners daar een aandeel in hebben. Dat verhaal van die man is maar één kant. Daar ben ik me van bewust. Maar neemt niet weg dat er veel mensen zijn die vreemdgaan en dat dat minder simpel is dan 'géén seks dus vreemdgaan'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:25

Eucalypta schreef:Oh dat klopt ook. Maar neemt niet weg dat het daar vaak mis gaat. En dat beide partners daar een aandeel in hebben. Dat verhaal van die man is maar één kant. Daar ben ik me van bewust. Maar neemt niet weg dat er veel mensen zijn die vreemdgaan en dat dat minder simpel is dan 'géén seks dus vreemdgaan'
Daar heb je ook wel gelijk in, het is niet altijd zo simpel en oppervlakkig. Maar ik ben wel echt van mening dat vreemdgaan helemaal niets oplost, je loopt alleen weg voor de problemen die er al spelen. En dát vind ik laf, dat een man (of vrouw) niet de ballen heeft om het probleem onder ogen te zien, maar zijn/haar heil ergens anders zoekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:27

Precies zoals Zelda het zegt. Ik krijg nl. vaak het idee dat jij het een soort van goed probeert te praten. Misschien zie ik dat wel fout hoor. Ik krijg er een beetje een 'oh ik ben als man zo zielig' idee bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Parisienne wo 17 okt 2012 - 23:37

.


Laatst aangepast door Parisienne op do 18 okt 2012 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Paper Crown wo 17 okt 2012 - 23:38

Waarom ben je zelf eigenlijk zo open over je relatie Euc? Tegenover andere mensen, bedoel ik dan? De meeste mensen zijn daar toch meer prive over.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:59

ik was 15 toen ik wat met mijn man kreeg, toen was ik nog niet echt bezig met kinderen en of hij een geschikte vader zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:01

Luce schreef:Precies zoals Zelda het zegt. Ik krijg nl. vaak het idee dat jij het een soort van goed probeert te praten. Misschien zie ik dat wel fout hoor. Ik krijg er een beetje een 'oh ik ben als man zo zielig' idee bij.
.


Laatst aangepast door Eucalypta op do 18 okt 2012 - 0:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:04

Paper Crown schreef:Waarom ben je zelf eigenlijk zo open over je relatie Euc? Tegenover andere mensen, bedoel ik dan? De meeste mensen zijn daar toch meer prive over.

Dat valt ook wel weer mee hoor, in het echt. Hier wel, misschien pikt iemand er nog wat van op, wat mij kan overkomen kan een ander ook meemaken. Misschien helpt dat dan. Daarbij zijn er irl vooral mensen die nergens van weten hoor. Alleen wat goede vrienden, maar als het ter sprake komt, ja dan ben ik daar vaak wel open over als dat nodig is, als ik er iemand mee kan helpen of als iemand iets vraagt. Maar het is niet zo dat iedereen op de hoogte is van mijn relatie smile

Maar als ik bijv. op school vertelde dat mijn relatie echt niet goed ging en dat ik daarom niet zo lekker in mijn vel zat, dan kwam er achteraf altijd wel iemand om even te vragen hoe of wat en dan bleek dat daar ook weer een heel verhaal achter zat en dat verhaal moest diegene dan even kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 1:07

Ik ben het er niet mee eens. Bij mij was het hoofddoel een leuke vent vinden en als die geen kinderwens had gehad dan had dat voor mij niet zoveel uitgemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 1:39

Eucalypta schreef:
Luce schreef:Precies zoals Zelda het zegt. Ik krijg nl. vaak het idee dat jij het een soort van goed probeert te praten. Misschien zie ik dat wel fout hoor. Ik krijg er een beetje een 'oh ik ben als man zo zielig' idee bij.
.

Ik heb je bericht gemist denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen - Pagina 2 Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum