Waarom geen negeerknop op het forum?
+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waarom geen negeerknop op het forum?
Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Mijn vraag was serieus. Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was en of meerdere mensen dit wouden.
Hahaha!
Als je had gezegd: "Op andere fora bestaat er een negeerknop, zouden jullie dat hier ook wat vinden?" Vind ik het een heel ander verhaal.
Ik zeg trouwens nooit tegen mensen dat ik ze niet uit kan staan, dan blijf ik gewoon uit de buurt, kost het me ook geen energie. Ik heb trouwens bijna nooit dat ik mensen niet uit kan staan.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Mijn vraag was serieus. Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was en of meerdere mensen dit wouden.
Hahaha!
Als je had gezegd: "Op andere fora bestaat er een negeerknop, zouden jullie dat hier ook wat vinden?" Vind ik het een heel ander verhaal.
Ik zeg trouwens nooit tegen mensen dat ik ze niet uit kan staan, dan blijf ik gewoon uit de buurt, kost het me ook geen energie. Ik heb trouwens bijna nooit dat ik mensen niet uit kan staan.
Jij goeie ouwe Teletubbie
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Sterre schreef:Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Echt? Ook als het iemand is waar je heel zijdelings mee te maken hebt zoals met mensen op dit forum? Dus een collega die je af en toe ziet of iemand die je dagelijks tegenkomt in het OV? Lekker aardig
Maar met mensen op dit forum heb ik toch niet zijdelings te maken? En ja ik durf tegen mensen te zeggen dat ik ze niet kan uitstaan hoor.
En ja me Nederlands is slecht volgens jullie en maak er maar grapjes over. Ikzelf ben nog elke dag trots op hoe mijn nederlands is aangezien ik het pas 5 jaar spreek.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Powerbabe schreef:Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Hahaha!
Hahahahahahah! Ik moest heel hard lachen Bazinga om Teletubbie, mijn man noemt me namelijk teletubbie.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
*
Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kenza schreef:Sterre schreef:Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Echt? Ook als het iemand is waar je heel zijdelings mee te maken hebt zoals met mensen op dit forum? Dus een collega die je af en toe ziet of iemand die je dagelijks tegenkomt in het OV? Lekker aardig
Maar met mensen op dit forum heb ik toch niet zijdelings te maken? En ja ik durf tegen mensen te zeggen dat ik ze niet kan uitstaan hoor.
Maar als je dat doet, maak je het jezelf toch alleen maar onnodig moeilijk en jaag je mensen tegen je in het harnas? Of ben ik nou gek?
Gast- Gast
Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Gast- Gast
Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Ik hou niet van schijnheilige mensen. Als ik mensen niet mag dan ga ik niet aardig doen.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Powerbabe schreef:Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Hahaha!
:lol!:Op de basisschool werd ik Tinky Winky genoemd... Hahaha.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Hertelijk dank?
Gast- Gast
Kenza schreef:Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Ik hou niet van schijnheilige mensen. Als ik mensen niet mag dan ga ik niet aardig doen.
Dan doe je gewoon niet aardig meer tegen de mensen hier die je irritant vindt. De negeerknop komt er namelijk niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn leerpuntje van dit topic is dat 'wouden' dus blijkbaar geen goed Nederlands is?
Oeps, ik gebruik het ook weleens..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Chance schreef:Kenza schreef:Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Dan doe je gewoon niet aardig meer tegen de mensen hier die je irritant vindt. De negeerknop komt er namelijk niet.
Dat zou ik best eens willen zien.
Gast- Gast
Kenza schreef:Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Je bent zelf bijzonder schijnheilig door niet te zeggen wie je bedoelt. Tuthola.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Lousanne schreef:Mijn leerpuntje van dit topic is dat 'wouden' dus blijkbaar geen goed Nederlands is?
Mag ook wel.. Friesche Wouden, het land van Wijk en Wouden, Woudenberg ;-).
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Lousanne schreef:Mijn leerpuntje van dit topic is dat 'wouden' dus blijkbaar geen goed Nederlands is?
Mijn vader zei altijd tegen mijn zusje: ''Het is WILDEN, wouden zijn bossen''.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb een keer van een leraar op de middelbare school een werkstuk terug gekregen vol rode strepen omdat ik steeds wouden ipv wilden schreef. Hij had er ook een oerwoud bij getekend. Sindsdien weet ik het.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ik heb een keer van een leraar op de middelbare school een werkstuk terug gekregen vol rode strepen omdat ik steeds wouden ipv wilden schreef. Hij had er ook een oerwoud bij getekend. Sindsdien weet ik het.
Hahaha. Zo had ik een leraar die, als je zei: "ik ben mijn spullen vergeten", altijd zei: "Je hebt je spullen vergeten en je bent een ezel". Dat vergeet ik ook nooit meer.
Gast- Gast
Ik wist t echt niet iedereen zegt hier ook gewoon wouden ipv wilden (oke, het is wel twente, maar toch..). Maar zal het wel in t vervolg goed doen..
Lousanne- Prater
Powerbabe schreef:Marin schreef:Ik heb een keer van een leraar op de middelbare school een werkstuk terug gekregen vol rode strepen omdat ik steeds wouden ipv wilden schreef. Hij had er ook een oerwoud bij getekend. Sindsdien weet ik het.
Hahaha. Zo had ik een leraar die, als je zei: "ik ben mijn spullen vergeten", altijd zei: "Je hebt je spullen vergeten en je bent een ezel". Dat vergeet ik ook nooit meer.
Aii, ik ben bang dat ik me ook aan deze fout weleens schuldig maak..
Lousanne- Prater
Marin schreef:Ik heb een keer van een leraar op de middelbare school een werkstuk terug gekregen vol rode strepen omdat ik steeds wouden ipv wilden schreef. Hij had er ook een oerwoud bij getekend. Sindsdien weet ik het.
hahahah ik had dat met want.. Ik scheef dat altijd als 'wand'.. En ik wist het gewoon echt niet.. Elke keer twijfelde ik weer.
(Nu heb ik dat ook nog steeds met betaald.. Is het nou betaald of betaalt?).. Helemaal als het los staat.. Bijv. op een rekening.. Dan wil ik gewoon met een rode pen schrijven betaald/betaalt... dus niet Ik heb betaald?(t).. ik neem aan dat het in de ik-vorm met een d is hahaha.. Ohhnoo dit gaat zoo FOUDT
Gast- Gast
Discordia schreef:Kenza schreef:Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Je bent zelf bijzonder schijnheilig door niet te zeggen wie je bedoelt. Tuthola.
*
Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wouden is volgens mij als spreektaal nog wel (enigszins) goedgekeurd, als schrijftaal niet.
Ik wist trouwens ook niet dat het 'Ik heb mijn spullen vergeten is', ik zeg ook altijd ben.
Edit: Ik moest dat toch even nazoeken. Gewoon, omdat het kan
Dit vond ik erover: 'Beide vervoegingen zijn mogelijk, maar niet in alle gevallen door elkaar te gebruiken. Als vergeten betekent 'verzuimen te doen (of mee te nemen)', heeft de vervoeging met hebben de voorkeur. Als het betekent 'zich niet meer herinneren' of 'kwijt zijn', is de vervoeging met zijn gangbaar.'
Ik wist trouwens ook niet dat het 'Ik heb mijn spullen vergeten is', ik zeg ook altijd ben.
Edit: Ik moest dat toch even nazoeken. Gewoon, omdat het kan
Dit vond ik erover: 'Beide vervoegingen zijn mogelijk, maar niet in alle gevallen door elkaar te gebruiken. Als vergeten betekent 'verzuimen te doen (of mee te nemen)', heeft de vervoeging met hebben de voorkeur. Als het betekent 'zich niet meer herinneren' of 'kwijt zijn', is de vervoeging met zijn gangbaar.'
Laatst aangepast door Arwyn op di 16 okt 2012 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Chance schreef:Powerbabe schreef:Lousanne schreef:Mijn leerpuntje van dit topic is dat 'wouden' dus blijkbaar geen goed Nederlands is?
Mijn vader zei altijd tegen mijn zusje: ''Het is WILDEN, wouden zijn bossen''.
En in die wouden leven dan wilde
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben nu ongeveer 1 jaar op dit forum. Ik merkte al langer dat nieuwkomers vaak genegeerd werden. Ook merk ik dat er hier veel groepjes zijn waardoor ik me buitengesloten voelde.
Maar ik vind dat in dit topic wel heel lullig wordt gereageerd tegen mij. Ja ik spreek slecht nederlands maar is dat een reden om iemand belachelijk te maken? Waar is het respect op dit forum?
Ik bedoelde mijn topic niet slecht. Het kwam misschien zo over dat kan maar zo was het niet bedoeld. Maar de reacties hebben mij wel verdrietig gemaakt. Ik zal daarom mijn account laten verwijderen en weggaan.
Maar ik vind dat in dit topic wel heel lullig wordt gereageerd tegen mij. Ja ik spreek slecht nederlands maar is dat een reden om iemand belachelijk te maken? Waar is het respect op dit forum?
Ik bedoelde mijn topic niet slecht. Het kwam misschien zo over dat kan maar zo was het niet bedoeld. Maar de reacties hebben mij wel verdrietig gemaakt. Ik zal daarom mijn account laten verwijderen en weggaan.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...