Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom moet je géén ipad nemen?

+14
Inge
Zwerver
Prosecco
Queen
Sanne
Sterre
Arwyn
Penny Blossom
SuperGrover
Ilargi
Marin
Rush
Ooh La La!
Pompoen
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 3:50

Ik ben een ontzettende gadget freak en ik loop al eeuwen te kwijlen bij het idee van een ipad. Tot nu toe heb ik mezelf weten te weerhouden er een te kopen maar nu is mijn vakantiegeld binnen en binnenkort hopelijk ook het belastinggeld.

Kortom, ik zat al bijna op mijn fiets om een ipad te gaan halen!

Wie overtuigd mij ervan dat ik dit écht niet moet kopen?

Even voor de duidelijkheid, ik heb een mac en een macbook dus een ipad is echt behoorlijk overbodig...
Waarom ik 'm wél wil? Omdat ik het zo'n geweldig hebbeding vind en omdat ik het leuk zou vinden er bepaalde apps op te zetten, wordfeud, whatsapp, zangoefeningen. Ik heb ook een smartphone en daar kan dit natuurlijk ook wel op, maar toch he...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Ooh La La! wo 23 mei 2012 - 3:51

Ai, ik kan je niet helpen. Heb zelf een iPad en ben verslaaaafd aan dat ding...

Sorry! laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 3:53

Ik, als ontzettende gadgetfreak, ga het je afraden, haha.

Ik ben sowieso geen fan van Apple, jij wel zo te zien. Dus ga ik het over de 'tablet' in het algemeen hebben.

HET IS GEWOON OVERBODIG!

Zo Very Happy

Net als m`n Nintendo DS, Nintendo Wii, Playstation 1, 2 & 3 is ook de tablet bij mij na een hele leuke 2/3 weken in de kast beland om stof te happen. Heel soms op bed internet ik een beetje of zoekt m`n vriend wat dingen op Marktplaats. Maar eigenlijk is het gewoon zonde geld geweest. Ik doe er echt niets mee. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 3:53

Omdat ehhh.. Haha! Ik heb er geen maar ik vind het wel leuke hebbedingetjes! Als je het geld hebt kan ik geen reden bedenken om er geen te kopen haha. Misschien omdat je iets anders leuks van het geld kunt doen? Iets belangrijkers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 3:59

Ik zou ´m niet kopen omdat ik het enorm zonde vindt van het geld als je ook al een Mac en een Macbook hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 3:59

Eigenlijk zou ik er eentje gaan kopen in de VS had ik mezelf beloofd, aangezien ik daar toch heen zou gaan. Maar dat gaat niet door. En nu probeer ik mezelf dus te overtuigen dat ik dat geld véél verstandiger kan gebruiken!

@Dwab, ik ben daar wel ook een beetje bang voor, maar ik gok dat het wel meevalt eigenlijk. Ik koop lang niet alles wat me geweldig lijkt, zo heb ik nog steeds geen wii omdat onze playstation al jaren staat te verstoffen, die hadden we tweedehands gekocht en hij was in het begin echt wel even leuk, maar we waren er snel op uitgekeken. Toch zie ik mezelf een ipad wel vaker gebruiken dan dat.
En tja ik ben idd wel een apple fan. Ik was van plan om in september als mijn abonnement afloopt een iphone te gaan nemen. Maar het ziet er naar uit dat ik wellicht een nieuwe telefoon krijg omdat de mijne kapot is voor de tweede keer in korte tijd (nog net binnen de garantieperiode). Als dat zo is dan ga ik nog een jaar een simonly nemen met dat nieuwe toestel. Helaas zie ik daardoor nog meer reden om een ipad te kopen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:00

Omdat het inderdaad overbodig is. En omdat typen op dat ding onhandig is, dus als je wilt forummen oid op de bank is een laptop handiger. Voor browsen is het best leuk, maar ik zie er zelf de meerwaarde niet van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:01

Zelda schreef:Ik zou ´m niet kopen omdat ik het enorm zonde vindt van het geld als je ook al een Mac en een Macbook hebt.

Ja!! Dat is het ook. Nou heb ik een Mac en een Macbook voor mijn werk (illustraties), dat lijkt inderdaad wat overbodige luxe, maar ik heb de Mac dus nodig om goed op te kunnen werken met photoshop en de macbook om mensen dingen te kunnen laten zien en ook om kleine dingen te kunnen doen (bewerkingen maken etc.) als ik ergens anders ben.
De ipad zou ik echt puur voor mijn eigen plezier aanschaffen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:03

Marin schreef:Omdat het inderdaad overbodig is. En omdat typen op dat ding onhandig is, dus als je wilt forummen oid op de bank is een laptop handiger. Voor browsen is het best leuk, maar ik zie er zelf de meerwaarde niet van.

Haha ik forum sowieso nooit op de bank! Moet je nagaan hoe overbodig het eigenlijk is. Browsen zie ik mezelf wel weer doen, ik wil vaak even snel iets opzoeken. Mijn laptop opstarten of naar mijn mac lopen die boven staat vind ik vaak toch wel een beetje veel gedoe.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Ilargi wo 23 mei 2012 - 4:05

Wat de iPad als voordeel heeft tegenover de mac en macbook is dat je de iPad verreweg het makkelijkst overal heen meeneemt! Als ik lang in de auto zit laad ik hem van tevoren op en neem ik hem mee!! Daarnaast zijn er redelijk veel apps alleen voor iPhone en iPad, die er niet voor de mac/macbook zijn. Zo kun je op een mac/macbook ook geen digitale boeken zetten en op een iPad wel!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:06

Rose- schreef:Wat de iPad als voordeel heeft tegenover de mac en macbook is dat je de iPad verreweg het makkelijkst overal heen meeneemt! Als ik lang in de auto zit laad ik hem van tevoren op en neem ik hem mee!! Daarnaast zijn er redelijk veel apps alleen voor iPhone en iPad, die er niet voor de mac/macbook zijn. Zo kun je op een mac/macbook ook geen digitale boeken zetten en op een iPad wel!

Ja, maar daar heb ik persoonlijk m'n smartphone voor. De laatste keer dat ik Pompoen zag, had ze wel een smartphone maar iig geen iPhone, geen idee hoe dat nu is. Maar in de trein gebruik ik m'n iPhone gewoon, zonde om dan ook nog een iPad mee te slepen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  SuperGrover wo 23 mei 2012 - 4:07

Maar voor snel even iets opzoeken, voor whatsapp en wordfeud heb je ook al een smartphone? Dan heb je echt niets aan een iPad. En het censureert heel veel, dat is zowel praktisch irritant als dat het me ideologisch tegenstaat. Heel veel youtube filmpjes vindt de ipad gewoon niet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Ilargi wo 23 mei 2012 - 4:09

SuperGrover schreef:Maar voor snel even iets opzoeken, voor whatsapp en wordfeud heb je ook al een smartphone? Dan heb je echt niets aan een iPad. En het censureert heel veel, dat is zowel praktisch irritant als dat het me ideologisch tegenstaat. Heel veel youtube filmpjes vindt de ipad gewoon niet.

Dit is wel een nadeel idd, helemaal mee eens.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Penny Blossom wo 23 mei 2012 - 4:14

Omdat met de Ipad door de AH te lopen met de appie-app er gewoon heel raar uitziet. nerd

Van de week liepen we door de supermarkt en een man liep serieus met zijn Ipad + appie-app door de supermarkt.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:15

Marin schreef:
Rose- schreef:Wat de iPad als voordeel heeft tegenover de mac en macbook is dat je de iPad verreweg het makkelijkst overal heen meeneemt! Als ik lang in de auto zit laad ik hem van tevoren op en neem ik hem mee!! Daarnaast zijn er redelijk veel apps alleen voor iPhone en iPad, die er niet voor de mac/macbook zijn. Zo kun je op een mac/macbook ook geen digitale boeken zetten en op een iPad wel!

Ja, maar daar heb ik persoonlijk m'n smartphone voor. De laatste keer dat ik Pompoen zag, had ze wel een smartphone maar iig geen iPhone, geen idee hoe dat nu is. Maar in de trein gebruik ik m'n iPhone gewoon, zonde om dan ook nog een iPad mee te slepen.

Ik zou geen ipad met 3g kopen sowieso denk ik. En onderweg gebruik ik normaal gesproken mijn telefoon voor dat soort dingen. Ik vroeg me wel af of ik geen dongel aan de ipad kan koppelen, dat moet volgens mij kunnen als er een usb aansluiting op zit.

Ik heb ook echt wel een aantal apps in gedachten die ik er op zou willen zetten die er niet zijn voor android en al helemaal niet voor mijn macs. En digitale boeken, dat vind ik misschien ook nog wel interessant idd, al denk ik dat een echt boek lekkerder leest.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:16

Germini schreef:Omdat met de Ipad door de AH te lopen met de appie-app er gewoon heel raar uitziet. nerd

Van de week liepen we door de supermarkt en een man liep serieus met zijn Ipad + appie-app door de supermarkt.

Hahaha! Maar goed wij hebben hier geen appie en ik heb ook geen appie-app! Maar dat ziet er inderdaad suf uit...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 4:16

Yeh hier ook een grote Mac gebruiker (iMac, MacBook, iPod en sinds een paar maanden ook iPhone)

Maar de iPad hoef ik echt niet. Ik zie niet in wat ik op dat ding kan wat ik op bovenstaande apparaten niet zou kunnen.
Plus ik heb geen €500 , laat staan € 500 voor een apparaat dat feitelijk niets toevoegt aan wat ik al heb.


Maar ik ben überhaupt geen tablet fan. Ik vind ze onhandig groot voor een telefoon-achtig iets, te onhandig als vervanging van laptop, ik heb een hekel aan touch screen als ik echt zou willen internetten... de enige rede die ik mijzelf (en jou) zou kunnen geven om het wel te kopen is om het te gebruiken als portfolio.

Maar dan nog. Mijn fotografie staat online. Niet echt nodig...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:18

Hahaha maar nu ben je dingen bedenken waarom je 'm wél wilt..je moet juist nadenken over waarom je 'm niet wilt Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:18

Ja voor een portfolio is ie op zich ook nog best handig! Maar ik vind dat geen goede reden om de aanschaf te verantwoorden zeg maar, want ik heb dat echt zélden nodig en dan neem ik mijn macbook mee...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:19

Marin schreef:Hahaha maar nu ben je dingen bedenken waarom je 'm wél wilt..je moet juist nadenken over waarom je 'm niet wilt Wink

Ja ik was al bang dat het niet zou werken...wahaha, ik ben érg goed in beargumenteren waarom ik 'm wél kan gebruiken als ik iets graag wil...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Marin wo 23 mei 2012 - 4:20

Zero schreef:

Maar ik ben überhaupt geen tablet fan. Ik vind ze onhandig groot voor een telefoon-achtig iets, te onhandig als vervanging van laptop, ik heb een hekel aan touch screen als ik echt zou willen internetten... de enige rede die ik mijzelf (en jou) zou kunnen geven om het wel te kopen is om het te gebruiken als portfolio.

Maar dan nog. Mijn fotografie staat online. Niet echt nodig...



Hier hadden m'n vriend en ik 't van 't weekend over. Dat zou toch wel heel handig kunnen zijn om mee te nemen op gesprekken. Een album is wellicht toch minder handig omdat het al vast zit, en een iPad kun je steeds aanvullen en een mooie gallery app voor downloaden. Wellicht maar eens nadenken over een goedkope tablet, want een iPad alleen daarvoor vind ik onzin.

Maar dat zou voor Pompoen nog wel een hele goede reden zijn om 'm wel te kopen, met haar werk. Hmm..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Pompoen wo 23 mei 2012 - 4:21

Rose- schreef:
SuperGrover schreef:Maar voor snel even iets opzoeken, voor whatsapp en wordfeud heb je ook al een smartphone? Dan heb je echt niets aan een iPad. En het censureert heel veel, dat is zowel praktisch irritant als dat het me ideologisch tegenstaat. Heel veel youtube filmpjes vindt de ipad gewoon niet.

Dit is wel een nadeel idd, helemaal mee eens.

Oh wow, dat wist ik dan weer niet!
Ja ik ga écht geen ipad kopen voor whatsapp of wordfeud alleen hoor ;-). Dat heb ik idd al op mijn telefoon (ware het niet dat die nu al ongeveer een maand in totaal in reperatie is geweest). Kan whatsapp eigenlijk wel op een ipad zonder dat je 3g en dus een simkaart hebt?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 4:23


In mijn freelance tijd had ik een laptop voor mn portfolio, maar eigenlijk voldoet mijn website nu. Maar er is natuurlijk ook wel verschil nu; klanten komen nu naar me toe en ik heb graag boeken om te laten zien, zodat klanten weten hoe het er uit komt te zien.
Maar als je geen boeken maakt, is digitaal ook wel handig.


Maar voor alsnog is een album goedkoper dan een tablet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Arwyn wo 23 mei 2012 - 4:24

Ik vind dat een tablet echt helemaal niks toevoegt aan wat ik al heb.
Voor onderweg is mijn telefoon 1000 keer handiger en om thuis op te internetten is mijn laptop veel handiger.
Denk niet dat ik ooit van mijn leven een tablet ga kopen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 4:25

тыквашка schreef:
Germini schreef:Omdat met de Ipad door de AH te lopen met de appie-app er gewoon heel raar uitziet. nerd

Van de week liepen we door de supermarkt en een man liep serieus met zijn Ipad + appie-app door de supermarkt.

Hahaha! Maar goed wij hebben hier geen appie en ik heb ook geen appie-app! Maar dat ziet er inderdaad suf uit...
Whaha, zo vind ik het er ook debiel uitzien als iemand een foto probeert te maken met een iPad Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom moet je géén ipad nemen? Empty Re: Waarom moet je géén ipad nemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum