Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom geen negeerknop op het forum?

+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 Empty Re: Waarom geen negeerknop op het forum?

Bericht  Elliot di 16 okt 2012 - 21:09

Haha ik vind dit topic een beetje irritant, met zo'n halve hint.. Dan weet je dat iedereen gaat vragen wie het is. Het is een beetje als van die FB-statussen zoals 'zucht, waarom gebeurt dit mij nou weer', en als mensen dan gaan vragen wat er gebeurd is wordt er gereageerd met 'daar praat ik liever niet over'.

Een negeerknop lijkt mij trouwens nutteloos!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 Empty Re: Waarom geen negeerknop op het forum?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:11

Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.

Probeer het dan te negeren of lees erover heen.

Gast
Gast

Bericht  Elliot di 16 okt 2012 - 21:12

Dropdraakje schreef:Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.

Dat zou best een grappig gezicht zijn natuurlijk! Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Blond di 16 okt 2012 - 21:12

Met bepaalde mensen heb ik ook niet zoveel, maar boeiend. Daar open ik gewoon geen topics van en als ik reacties irritant vind dan ga ik er niet op in. Het kost mij teveel energie om me daar druk om te gaan maken. Vroeger had je in de klas ook een aantal mensen die je niet lagen, dat is hier gewoon net zo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:12

Zelda schreef:En nu ben ik nieuwsgierig laughcry
+1

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 21:15

Nou weetje, op zich is de vraag niet heel raar; volgens mij hebben we allemaal op een zeker moment wel eens gebeden om een negeerknop, toch? We kunnen nu allemaal wel heel wijs doen en zeggen van 'laat het gaan, open het topic dan niet', maar sommige mensen zijn behoorlijk hardnekkig en niet te vermijden. 't Is net als luizen; je denkt dat je er nooit last van zult hebben, omdat je schoon haar hebt en juist dan komen die kleine fuckers!

(En ja hoor, neem mij gerust als voorbeeld Wink Kan ik me goed voorstellen!)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:16

Caroline. schreef:
Dropdraakje schreef:Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.

Dat zou best een grappig gezicht zijn natuurlijk! Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 3079029344

Ik krijg hoogstens een dikke rode nek van mezelf Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:35

Bazinga schreef:Nou weetje, op zich is de vraag niet heel raar; volgens mij hebben we allemaal op een zeker moment wel eens gebeden om een negeerknop, toch?

Neuh, eigenlijk nog nooit.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 21:36

Nee er wordt gewoon meteen geroepen of iemand niet gewoon weg kan gaan laughcry
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:37

Bazinga schreef:Nee er wordt gewoon meteen geroepen of iemand niet gewoon weg kan gaan Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 394967
lol! ik begrijp je punt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:37

Volgens mij is het alleen maar heel leerzaam om af en toe mensen in je omgeving te hebben die je niet kunt uitstaan. Zou toch wat zijn als ik iedereen kon deleten die me niet aanstaat. Daar word ik een heel egocentrisch mens van. Maar blijkbaar is TO dat al.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 16 okt 2012 - 21:40

Luce schreef:Ik zou het voor jezelf dan fijner vinden om de keuze te maken je er gewoon niet meer aan te ergeren/irriteren (wat is het nou?)

Ergeren is goed in deze. Je ergert je ergens aan en íets of iemand irriteert je.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lady4 di 16 okt 2012 - 21:40

Als je opgefokt raakt van opmerkingen van een bepaald persoon op een forum, kom je er mijns inziens teveel. Tijd om te minderen dus, in plaats van het halve forum nieuwsgierig te maken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stuiterbal di 16 okt 2012 - 21:41

Rood schreef:Volgens mij is het alleen maar heel leerzaam om af en toe mensen in je omgeving te hebben die je niet kunt uitstaan. Zou toch wat zijn als ik iedereen kon deleten die me niet aanstaat. Daar word ik een heel egocentrisch mens van. Maar blijkbaar is TO dat al.

Mee eens. Oftewel het positieve uit het negatieve halen ook dat scheelt een hoge bloeddruk :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:42

Jasmine schreef:
Luce schreef:Ik zou het voor jezelf dan fijner vinden om de keuze te maken je er gewoon niet meer aan te ergeren/irriteren (wat is het nou?)

Ergeren is goed in deze. Je ergert je ergens aan en íets of iemand irriteert je.

Ga ik proberen te onthouden. Blijft niet hangen grrr..!

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje di 16 okt 2012 - 21:44

Vind het een beetje "nutteloos" om hier te gaan hinten om wie het gaat, en het vervolgens niet te zeggen. Zeg dan niks..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:45

Hahah Kenza, ik ben echt benieuwd wat je nu dacht.

Zoiets als:
'Oh man, wat erger ik me aan (...), laat ik een topic openen of er een negeer knop kan komen?'

Hahah Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:45

Ik snap hier echt geen knal van. Je kunt toch ook gewoon een interne negeerknop aanmaken? Of je er gewoon niet aan ergeren.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 21:47

Kaboutertje schreef:Vind het een beetje "nutteloos" om hier te gaan hinten om wie het gaat, en het vervolgens niet te zeggen. Zeg dan niks..

Ja maar het is wel duidelijk denk ik Wink (heb ook de naam al eerder genoemd Wink )
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:48

Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel Wink
Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.

Ik denk dat ze CBL bedoelt ?

Of jou.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 21:49

Charlie schreef:
Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:
Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel Wink
Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.

Of jou.

Ja kan en mag ook best hoor Very Happy Maar kan ook jij zijn misschien?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Stuiterbal di 16 okt 2012 - 21:50

Charlie schreef:
Ibbeltje schreef:
Zelda schreef:

Of jou.

Of jou.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Discordia di 16 okt 2012 - 21:50

Gelukkig bedoelt ze mij niet.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:51

Of mij Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover di 16 okt 2012 - 21:52

Kenza schreef:Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.

Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?

Moi?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: