Waarom geen negeerknop op het forum?
+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waarom geen negeerknop op het forum?
Haha ik vind dit topic een beetje irritant, met zo'n halve hint.. Dan weet je dat iedereen gaat vragen wie het is. Het is een beetje als van die FB-statussen zoals 'zucht, waarom gebeurt dit mij nou weer', en als mensen dan gaan vragen wat er gebeurd is wordt er gereageerd met 'daar praat ik liever niet over'.
Een negeerknop lijkt mij trouwens nutteloos!
Een negeerknop lijkt mij trouwens nutteloos!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.
Probeer het dan te negeren of lees erover heen.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.
Dat zou best een grappig gezicht zijn natuurlijk!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Met bepaalde mensen heb ik ook niet zoveel, maar boeiend. Daar open ik gewoon geen topics van en als ik reacties irritant vind dan ga ik er niet op in. Het kost mij teveel energie om me daar druk om te gaan maken. Vroeger had je in de klas ook een aantal mensen die je niet lagen, dat is hier gewoon net zo.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou weetje, op zich is de vraag niet heel raar; volgens mij hebben we allemaal op een zeker moment wel eens gebeden om een negeerknop, toch? We kunnen nu allemaal wel heel wijs doen en zeggen van 'laat het gaan, open het topic dan niet', maar sommige mensen zijn behoorlijk hardnekkig en niet te vermijden. 't Is net als luizen; je denkt dat je er nooit last van zult hebben, omdat je schoon haar hebt en juist dan komen die kleine fuckers!
(En ja hoor, neem mij gerust als voorbeeld Kan ik me goed voorstellen!)
(En ja hoor, neem mij gerust als voorbeeld Kan ik me goed voorstellen!)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Caroline. schreef:Dropdraakje schreef:Dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn, begrijp ik. Maar opfokken over een bepaalde forummer heb ik nog nooit gedaan. Ik zie mezelf niet met een dikke rode nek achter de computer zitten omdat iemand een bepaalde opmerking maakt.
Dat zou best een grappig gezicht zijn natuurlijk!
Ik krijg hoogstens een dikke rode nek van mezelf
Gast- Gast
Bazinga schreef:Nou weetje, op zich is de vraag niet heel raar; volgens mij hebben we allemaal op een zeker moment wel eens gebeden om een negeerknop, toch?
Neuh, eigenlijk nog nooit.
Gast- Gast
Nee er wordt gewoon meteen geroepen of iemand niet gewoon weg kan gaan
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ik begrijp je punt.Bazinga schreef:Nee er wordt gewoon meteen geroepen of iemand niet gewoon weg kan gaan
Gast- Gast
Volgens mij is het alleen maar heel leerzaam om af en toe mensen in je omgeving te hebben die je niet kunt uitstaan. Zou toch wat zijn als ik iedereen kon deleten die me niet aanstaat. Daar word ik een heel egocentrisch mens van. Maar blijkbaar is TO dat al.
Gast- Gast
Luce schreef:Ik zou het voor jezelf dan fijner vinden om de keuze te maken je er gewoon niet meer aan te ergeren/irriteren (wat is het nou?)
Ergeren is goed in deze. Je ergert je ergens aan en íets of iemand irriteert je.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Als je opgefokt raakt van opmerkingen van een bepaald persoon op een forum, kom je er mijns inziens teveel. Tijd om te minderen dus, in plaats van het halve forum nieuwsgierig te maken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Rood schreef:Volgens mij is het alleen maar heel leerzaam om af en toe mensen in je omgeving te hebben die je niet kunt uitstaan. Zou toch wat zijn als ik iedereen kon deleten die me niet aanstaat. Daar word ik een heel egocentrisch mens van. Maar blijkbaar is TO dat al.
Mee eens. Oftewel het positieve uit het negatieve halen ook dat scheelt een hoge bloeddruk
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Jasmine schreef:Luce schreef:Ik zou het voor jezelf dan fijner vinden om de keuze te maken je er gewoon niet meer aan te ergeren/irriteren (wat is het nou?)
Ergeren is goed in deze. Je ergert je ergens aan en íets of iemand irriteert je.
Ga ik proberen te onthouden. Blijft niet hangen grrr..!
Gast- Gast
Vind het een beetje "nutteloos" om hier te gaan hinten om wie het gaat, en het vervolgens niet te zeggen. Zeg dan niks..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hahah Kenza, ik ben echt benieuwd wat je nu dacht.
Zoiets als:
'Oh man, wat erger ik me aan (...), laat ik een topic openen of er een negeer knop kan komen?'
Hahah
Zoiets als:
'Oh man, wat erger ik me aan (...), laat ik een topic openen of er een negeer knop kan komen?'
Hahah
Gast- Gast
Ik snap hier echt geen knal van. Je kunt toch ook gewoon een interne negeerknop aanmaken? Of je er gewoon niet aan ergeren.
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Vind het een beetje "nutteloos" om hier te gaan hinten om wie het gaat, en het vervolgens niet te zeggen. Zeg dan niks..
Ja maar het is wel duidelijk denk ik (heb ook de naam al eerder genoemd )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
Ik denk dat ze CBL bedoelt ?
Of jou.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
Of jou.
Ja kan en mag ook best hoor Maar kan ook jij zijn misschien?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Charlie schreef:Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
Of jou.
Of jou.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Gelukkig bedoelt ze mij niet.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Kenza schreef:Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.
Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?
Moi?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom zit er geen ringtone op...
» Waarom moet je géén ipad nemen?