Waarom geen negeerknop op het forum?
+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Waarom geen negeerknop op het forum?
Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.
Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?
Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?
Laatst aangepast door Kenza op di 16 okt 2012 - 20:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Waarom geen negeerknop op het forum?
(en dan te bedenken dat ik het misschien wel ben...)
Gooi het eruit! Misschien kunnen we het samen oplossen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Je kiest er toch zelf voor om het te lezen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha +1Kowalski schreef: (en dan te bedenken dat ik het misschien wel ben...)
Gast- Gast
Haha wat is daar zo raar aan? Op Viva bijvoorbeeld hebben ze het ook. Voor mij hoeft het niet, maar op veel fora is het heel normaal.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Wil je er over praten? Hoe voel jij je daarbij.. Wat gaat er door je heen, op 't moment dat je haar ziet?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Echt waar? Maar hoe moet ik dat voor me zien als er een geanimeerde discussie gaande is waarin die persoon heel veel reageert. Krijg ik dan de discussie te zien zonder de reacties van die persoon? Dan is de discussielijn toch niet meer te volgen?Sugarfall schreef:Haha wat is daar zo raar aan? Op Viva bijvoorbeeld hebben ze het ook. Voor mij hoeft het niet, maar op veel fora is het heel normaal.
Gast- Gast
Ik ook..Zelda schreef:En nu ben ik nieuwsgierig
Je zou je eigen naam dan maar lezen...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Zelda schreef:En nu ben ik nieuwsgierig
Ik dus ook! Ik dacht, ik kan wel heel empatisch reageren, maar wie weet ergert ze zich wel dood aan mij!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha dat zou ik echt een hele stomme optie vinden. Je eigen forum filteren. Wel handig. Maar dan mis je toch reacties in een topic. En hoe zit dat met quotes. Die zie je alsnog.
En verder vind ik je stom dat je zo expliciet zegt dat je je aan Ă©Ă©n persoon ergert. Zullen we met z'n allen nu roepen 'ah toe vertel nou wie?'
En verder vind ik je stom dat je zo expliciet zegt dat je je aan Ă©Ă©n persoon ergert. Zullen we met z'n allen nu roepen 'ah toe vertel nou wie?'
Laatst aangepast door Marin op di 16 okt 2012 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nouja daar ben ik 't niet mee eens.
Doe zelf normaal!
Nou ik weet niet hoe jij dat voor je ziet maar zo gaat dat toch niet?
Ja doe maar weer zo, heel typisch weer!
Ik begrijp werkelijk niet, hoe jij je daar in kunt vinden. Echt niet. Waarom zou je dat zo doen?
Ik weet niet, jongens, maar met zo'n negeerknop, gaan we toch 't idee krijgen dat we een paar Sybils hebben rondlopen hier, volgens mij.
Doe zelf normaal!
Nou ik weet niet hoe jij dat voor je ziet maar zo gaat dat toch niet?
Ja doe maar weer zo, heel typisch weer!
Ik begrijp werkelijk niet, hoe jij je daar in kunt vinden. Echt niet. Waarom zou je dat zo doen?
Ik weet niet, jongens, maar met zo'n negeerknop, gaan we toch 't idee krijgen dat we een paar Sybils hebben rondlopen hier, volgens mij.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nou, om eerlijk te zijn zal het me de reet roesten over wie het gaat.
It's me, dan zie je inderdaad geen een reactie van die persoon meer, ook niet in een discussie maar je ziet wel wat anderen tegen die persoon zeggen, ik vind het ook heel onhandig.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
En ja dan kan je zeggen dan lees je het niet. Maar als zij in een discussie reageert dan lees je ze toch automatisch.
En ja dan kan je zeggen dan lees je het niet. Maar als zij in een discussie reageert dan lees je ze toch automatisch.
Gast- Gast
Ik zou het voor jezelf dan fijner vinden om de keuze te maken je er gewoon niet meer aan te ergeren/irriteren (wat is het nou?)
Gast- Gast
Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
Gast- Gast
Ja of je ergert je er gewoon niet aan. Scheelt ook een hoop. Ik heb daar geen knop voor nodig, hoogstens in m'n hoofd.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zelda schreef:Eh, nee? Ik vind het echt heel sneu van je om zulke 'hints' te geven, zeg dan gewoon meteen over wie het gaat of zeg anders niks.Kenza schreef:Volgens mij is het een persoon waar het halve forum zich aan irriteert, dan weten jullie vast wel wie ik bedoel
Ik denk dat ze CBL bedoelt ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
It's me schreef:Echt waar? Maar hoe moet ik dat voor me zien als er een geanimeerde discussie gaande is waarin die persoon heel veel reageert. Krijg ik dan de discussie te zien zonder de reacties van die persoon? Dan is de discussielijn toch niet meer te volgen?Sugarfall schreef:Haha wat is daar zo raar aan? Op Viva bijvoorbeeld hebben ze het ook. Voor mij hoeft het niet, maar op veel fora is het heel normaal.
Hierom lijkt het mij ook nutteloos. Daarbij is de functie ook niet mogelijk en denk ik dat iedereen hier wel volwassen genoeg moet kunnen zijn de personen waar ze zich aan ergeren zelfstandig te negeren.
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Dat weet ik wel zeker Ibbel
Wat is er nou weer met haar dan?
Ben het eens met Admin verder.
Ben het eens met Admin verder.
Gast- Gast
Lees er gewoon over heen. Dat scheelt een hoop frustraties en zelfs een hoge bloeddruk.
Ik snap ook niet zo goed dat men zich echt aan elkaar kan ergeren. Oke niet iedereen is je beste vriendje maar het is en blijft een forum. Kun je het niet vinden met iemand of irriteer je je eraan, boeie. Je komt ze in real life toch niet tegen. Lees het gewoon niet.
Ik snap ook niet zo goed dat men zich echt aan elkaar kan ergeren. Oke niet iedereen is je beste vriendje maar het is en blijft een forum. Kun je het niet vinden met iemand of irriteer je je eraan, boeie. Je komt ze in real life toch niet tegen. Lees het gewoon niet.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal schreef:Lees er gewoon over heen. Dat scheelt een hoop frustraties en zelfs een hoge bloeddruk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...