Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom geen negeerknop op het forum?

+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 Empty Re: Waarom geen negeerknop op het forum?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:12

Dropdraakje schreef:
Kenza schreef:
Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.

Ik hou niet van schijnheilige mensen. Als ik mensen niet mag dan ga ik niet aardig doen.

Waarom voel ik ineens een: Jij accepteert mij maar zoals ik ben, Zo niet rot je maar lekker op type voorbij komen?

Dit is eerder een; 'Je accepteert me maar zoals ik ben, anders rot ik zelf wel op' type.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 Empty Re: Waarom geen negeerknop op het forum?

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 0:15

Discordia schreef:Een geneerknop, die zou leuk zijn! Ik schaam me namelijk af en toe voor bepaalde reacties.

:cheering: cheers
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Orchidee wo 17 okt 2012 - 0:16

Minx schreef:
Discordia schreef:Een geneerknop, die zou leuk zijn! Ik schaam me namelijk af en toe voor bepaalde reacties.

:cheering: cheers

Dat is een goeie cheers !
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  Elliot wo 17 okt 2012 - 0:17

Susan, ik snap jouw reactie wel, maar als Kenza het zo algemeen bedoelde had ze in haar openingspost niet moeten beginnen over één specifieke forummer. Dan had ze beter de vraag in het algemeen kunnen stellen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Guus wo 17 okt 2012 - 1:07

De beste negeerknop zit rechtsbovenaan je scherm
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Discordia wo 17 okt 2012 - 1:08

Goochempie schreef:De beste negeerknop zit rechtsbovenaan je scherm

Vind ik leuk.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 1:10

of links als je een apple hebt Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 1:11

Discordia schreef:

Vind ik leuk.

die knop mis ik ook nog :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:12

Minx schreef:die knop mis ik ook nog Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 253468018
Voor een specifieke forummer toevallig? Want anders kun je ook ophoepelen, hoor.

Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Antibes wo 17 okt 2012 - 1:16

It's me schreef:
Sugarfall schreef:Haha wat is daar zo raar aan? Op Viva bijvoorbeeld hebben ze het ook. Voor mij hoeft het niet, maar op veel fora is het heel normaal.
Echt waar? Maar hoe moet ik dat voor me zien als er een geanimeerde discussie gaande is waarin die persoon heel veel reageert. Krijg ik dan de discussie te zien zonder de reacties van die persoon? Dan is de discussielijn toch niet meer te volgen?

Dat vind ik ook het frustrerende inderdaad.. Ik had het ooit op een ander forum wel en dat was soms ook best handig, want soms had ik gewoon geen zin om die reactie van die persoon te lezen en dat bespaarde me dan wel een negatieve irritatie als ik haar weer "zag" of een reactie van haar las. Maar tegelijkertijd was het wel vet irritant als er dan veel reacties zijn op die persoon en je niet weet wat er gezegd was.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx wo 17 okt 2012 - 1:29

Rood schreef:
Minx schreef:die knop mis ik ook nog Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 253468018
Voor een specifieke forummer toevallig? Want anders kun je ook ophoepelen, hoor.

Twisted Evil

ja voor jou Wink ik vind jou namelijk heel erg leuk :P hahah (shit verkeerde topic)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 wo 17 okt 2012 - 7:05

Very Happy
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 9:03

Negeerknop van mij hoeft niet, maar ik zou wel een negerknop willen!

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 17 okt 2012 - 9:29

Carrie schreef:Negeerknop van mij hoeft niet, maar ik zou wel een negerknop willen!

Wat zou je daarmee doen dan?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 9:33

Ik ben wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je tegen mensen zegt van: ik irriteer me aan jou. Wat zeggen ze dan? "Oh oke" en hoe gaat het dan verder, spreek je diegene nooit meer dan?

Gast
Gast

Bericht  June wo 17 okt 2012 - 9:34

Yasmin schreef:Ik ben wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je tegen mensen zegt van: ik irriteer me aan jou. Wat zeggen ze dan? "Oh oke" en hoe gaat het dan verder, spreek je diegene nooit meer dan?

Ik zeg dan: het is "ik erger me aan jou" niet "ik irriteer me aan jou". Erger jij je daar dan weer aan?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 9:45

Yasmin schreef:Ik ben wel benieuwd wat voor reacties je krijgt als je tegen mensen zegt van: ik irriteer me aan jou. Wat zeggen ze dan? "Oh oke" en hoe gaat het dan verder, spreek je diegene nooit meer dan?
Maar dat gebeurt toch geregeld, dat dat wel eens gezegd wordt?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 17 okt 2012 - 9:47

Maple schreef:Ik wil best openlijk zeggen wie mij momenteel irriteert. Kenza. En als die negeerknop er komt is ze de eerste die eronder gaat. CBL niet, want mede door haar en de reacties daar weer op heb ik op pagina 4 smakelijk kunnen lachen.

Ga ik ff terug lezen nog niet gezienWaarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 878948377

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 9:54

Maple schreef:
Maar dat gebeurt toch geregeld, dat dat wel eens gezegd wordt?

Ik bedoelde in real life bij haar. June, nee, jij wel blijkbaar laughcry

Gast
Gast

Bericht  June wo 17 okt 2012 - 9:55

Ik zeker ja. Staat hoog op mijn lijstje qua ergernissen. Dat zou ik graag blokkeren Waarom geen negeerknop op het forum? - Pagina 6 3079029344.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Lady4 wo 17 okt 2012 - 18:50

Een beetje 'de pot verwijt de ketel' dit, Kenza. Eerst een topic openen, bewust vaag blijven maar wel kenbaar maken dat jij je irriteert aan iemand. En als je daar commentaar op krijgt ben je ineens verdrietig en wil jij je account laten verwijderen. Omgekeerde wereld, je kent dit forum goed genoeg om te weten wat voor reacties je zou kunnen verwachten. Waarschijnlijk hoopte je op een rel, waarbij iedereen achter jou zou staan en iemand anders de gebeten hond zou zijn. Om jezelf goed en populair te voelen ofzo.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 19:57

*

Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 0:12

Ik vind zeggen dat je iemand niet kan uitstaan getuigen van een bijzonder slechte sociale ontwikkeling. Er bestaat nog zoiets als beleefdheid en normale omgangsvormen. Schijnheiligheid is iets héél anders dan je beleefd en als een normaal mens gedragen tegenover je medemensen. Sowieso, als je met enige regelmaat iemand niet kunt uitstaan ligt dat denk ik voornamelijk aan jou, ik vind de meeste mensen prima te doen óf ze boeien me gewoon niet zo.

Wie denk je dat je bent dat mensen zitten te wachten op jouw mening over hen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: