Waarom geen negeerknop op het forum?
+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waarom geen negeerknop op het forum?
Kenza schreef:Ik ben nu ongeveer 1 jaar op dit forum. Ik merkte al langer dat nieuwkomers vaak genegeerd werden. Ook merk ik dat er hier veel groepjes zijn waardoor ik me buitengesloten voelde.
Maar ik vind dat in dit topic wel heel lullig wordt gereageerd tegen mij. Ja ik spreek slecht nederlands maar is dat een reden om iemand belachelijk te maken? Waar is het respect op dit forum?
Ik bedoelde mijn topic niet slecht. Het kwam misschien zo over dat kan maar zo was het niet bedoeld. Maar de reacties hebben mij wel verdrietig gemaakt. Ik zal daarom mijn account laten verwijderen en weggaan.
Nee joh, niet weggaan, laten we elkaar gewoon verder negeren.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Wat laat je je kennen Kenza. Je had wel kunnen bedenken dat je reacties kreeg met je topic. En ja je maakt je niet populairder met je instelling.
Maar nieuwkomers worden toch niet expres genegeerd ? Jammer dat je dat zo ervaart.
Maar nieuwkomers worden toch niet expres genegeerd ? Jammer dat je dat zo ervaart.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben het een klein beetje met je eens over de nieuwkomers..
En dat over je spelfouten vond ik ook wel een beetje overdreven, zo slecht Nederlands spreek je niet, er zijn er hier genoeg die dezelfde fouten maken..
Maar je topic was natuurlijk niet zo heel erg handig met het niet de naam noemen maar wel hints geven.. ik snap wel dat daar mensen over vallen..
En dat over je spelfouten vond ik ook wel een beetje overdreven, zo slecht Nederlands spreek je niet, er zijn er hier genoeg die dezelfde fouten maken..
Maar je topic was natuurlijk niet zo heel erg handig met het niet de naam noemen maar wel hints geven.. ik snap wel dat daar mensen over vallen..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Wow, drama! Lees je eigenlijk reacties nog een keer, ik vind het niet heel gek dat er zo gereageerd word eigenlijk. Je zegt het een, maar doet het ander. Nu wordt je daarop aangesproken en ga je weg?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Jammer dat je zo reageert Kenza. Je had zulke reacties kunnen verwachten met het openen van zo'n topic. Ik erger me ook weleens op het forum aan iemand, maar maak me er verder niet druk om.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lousanne schreef:Ik ben het een klein beetje met je eens over de nieuwkomers..
Inderdaad.. ik ben nog niet weg gebonjourd.. Maar ik gebruik dan ook echt nooit wouden
Gast- Gast
Kenza schreef: Ik zal daarom mijn account laten verwijderen en weggaan.
En nu moeten we allemaal gaan smeken zodat je blijft?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Arwyn schreef:Wouden is volgens mij als spreektaal nog wel (enigszins) goedgekeurd, als schrijftaal niet.
Ik wist trouwens ook niet dat het 'Ik heb mijn spullen vergeten is', ik zeg ook altijd ben.
Edit: Ik moest dat toch even nazoeken. Gewoon, omdat het kan
Dit vond ik erover: 'Beide vervoegingen zijn mogelijk, maar niet in alle gevallen door elkaar te gebruiken. Als vergeten betekent 'verzuimen te doen (of mee te nemen)', heeft de vervoeging met hebben de voorkeur. Als het betekent 'zich niet meer herinneren' of 'kwijt zijn', is de vervoeging met zijn gangbaar.'
Ja dat klopt inderdaad! Het ging dus om spullen vergeten mee te nemen.
Gast- Gast
"Waarom is er geen negerknop?"
Dat lees ik nu al heel de tijd. Ik snap best dat daar een rel over ontstaat.
Dat lees ik nu al heel de tijd. Ik snap best dat daar een rel over ontstaat.
Discordia- Prater
Ja, als in 'hartelijk' op z'n kaks. Net als 'heur', bv. Jaja, jij dacht mij op heterdaad te betrappen terwijl ik een ander corrigeerde hè? Not gonna happen.Zelda schreef:Hertelijk dank?Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Gast- Gast
Rood schreef:Ja, als in 'hartelijk' op z'n kaks. Net als 'heur', bv. Jaja, jij dacht mij op heterdaad te betrappen terwijl ik een ander corrigeerde hè? Not gonna happen.Zelda schreef:Hertelijk dank?Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
In wouden zitten herten. Ik snap wat je bedoelt.
Discordia- Prater
Kenza, het is denk ik ook de truc om niet alles persoonlijk op te vatten, en geestelijk afstand te houden van het forum.
Ik heb ook weleens wat minder handige en tactische topics geopend waar nare reacties op kwamen, waar ik me dan ook echt wel verdrietig om voelde.. Heb toen ook een keer gezegd dat ik weg zou gaan van het forum omdat ik me de reacties te persoonlijk aantrok. Ben toen ook een tijdje weggeweest, en daarna toch teruggekomen. En nu probeer ik het allemaal wat te relativeren en maak ik me er niet meer zo druk om, ik denk dan: ze weten hier op het forum toch niet hoe ik het precies bedoel en hoe ik ben dus laat ze maar.. Plus dat het voor mij ook weleens een eye-opener is, soms plaats ik gewoon ook iets onhandigs of onaardigs, en als daar dan reacties op komen, tja, dan denk ik ook weleens 'ze hebben ook wel gelijk eigenlijk'. Als je dan zelf weet dat je iets niet aardig of niet handigs heb gepost en daar reacties op krijgt voelt het dan ook wel gewoon als terecht, en kan ik het ook weer makkelijker van me af zetten.
Edit: eigenlijk bedoel ik gewoon te zeggen: Erken dat je iets niet heel handigs hebt gepost waar je zulke reacties kan verwachten, laat t los en forum gewoon lekker verder
Ik heb ook weleens wat minder handige en tactische topics geopend waar nare reacties op kwamen, waar ik me dan ook echt wel verdrietig om voelde.. Heb toen ook een keer gezegd dat ik weg zou gaan van het forum omdat ik me de reacties te persoonlijk aantrok. Ben toen ook een tijdje weggeweest, en daarna toch teruggekomen. En nu probeer ik het allemaal wat te relativeren en maak ik me er niet meer zo druk om, ik denk dan: ze weten hier op het forum toch niet hoe ik het precies bedoel en hoe ik ben dus laat ze maar.. Plus dat het voor mij ook weleens een eye-opener is, soms plaats ik gewoon ook iets onhandigs of onaardigs, en als daar dan reacties op komen, tja, dan denk ik ook weleens 'ze hebben ook wel gelijk eigenlijk'. Als je dan zelf weet dat je iets niet aardig of niet handigs heb gepost en daar reacties op krijgt voelt het dan ook wel gewoon als terecht, en kan ik het ook weer makkelijker van me af zetten.
Edit: eigenlijk bedoel ik gewoon te zeggen: Erken dat je iets niet heel handigs hebt gepost waar je zulke reacties kan verwachten, laat t los en forum gewoon lekker verder
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Die had ik nog niet eens opgemerkt. Ik ben geniaal zonder dat ik het in de gaten heb. I myself.Discordia schreef:In wouden zitten herten. Ik snap wat je bedoelt.
Kenza, ik snap wel dat je je aangevallen voelt. Maar het is niet zo belangrijk wat wij vinden, op zich. Morgen is het weer over joh.
Gast- Gast
Rood schreef:Ja, als in 'hartelijk' op z'n kaks. Net als 'heur', bv. Jaja, jij dacht mij op heterdaad te betrappen terwijl ik een ander corrigeerde hè? Not gonna happen.Zelda schreef:Hertelijk dank?Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Dat ken allemaal wel wezen maar dat is natuurlijk niet goed he?!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Arwyn schreef:Wouden is volgens mij als spreektaal nog wel (enigszins) goedgekeurd, als schrijftaal niet.
Ik wist trouwens ook niet dat het 'Ik heb mijn spullen vergeten is', ik zeg ook altijd ben.
Edit: Ik moest dat toch even nazoeken. Gewoon, omdat het kan
Dit vond ik erover: 'Beide vervoegingen zijn mogelijk, maar niet in alle gevallen door elkaar te gebruiken. Als vergeten betekent 'verzuimen te doen (of mee te nemen)', heeft de vervoeging met hebben de voorkeur. Als het betekent 'zich niet meer herinneren' of 'kwijt zijn', is de vervoeging met zijn gangbaar.'
Ja dat klopt inderdaad! Het ging dus om spullen vergeten mee te nemen.
Weer wat geleerd!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Kak! Dacht ik jou even te betrappen op een typfoutRood schreef:Ja, als in 'hartelijk' op z'n kaks. Net als 'heur', bv. Jaja, jij dacht mij op heterdaad te betrappen terwijl ik een ander corrigeerde hè? Not gonna happen.Zelda schreef:Hertelijk dank?Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Dat ken allemaal wel wezen maar dat is natuurlijk niet goed he?!
Gast- Gast
Zal ik er even één maken, zodat je me kunt aangeven bij de forumpolitie? Ik vindt het namelijk belangrijk om jou blij te zien.Zelda schreef:Kak! Dacht ik jou even te betrappen op een typfout
Gast- Gast
Zelda schreef:Kak! Dacht ik jou even te betrappen op een typfoutRood schreef:Ja, als in 'hartelijk' op z'n kaks. Net als 'heur', bv. Jaja, jij dacht mij op heterdaad te betrappen terwijl ik een ander corrigeerde hè? Not gonna happen.Zelda schreef:Hertelijk dank?Rood schreef:Ik praat niet met mensen die 'wouden' zeggen. Kan iemand de negeerknop voor mij op Kenza zetten. Hertelijk dank.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik vind het idee van een negeerknop helemaal niet zo stom. Op het Vivaforum is het er inderdaad ook. Je krijgt dan wel een melding dat er een reactie is geplaatst door iemand die je hebt geblokkeerd en hebt dan de optie om die reactie alsnog te lezen, dus het is niet zo dat discussies niet te volgen zijn. Sowieso is het niet handig voor mensen die inhoudelijk mee discussiëren, maar voor mensen die vaak alleen een vervelende opmerking plaatsen en zich verder afzijdig houden. Op het Vivaforum is ook iemand die af en toe zomaar schokkende foto's plaatst en daar is zo'n knop ook fijn voor.
Dit even ter verdediging van Kenza.
Dit even ter verdediging van Kenza.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil best openlijk zeggen wie mij momenteel irriteert. Kenza. En als die negeerknop er komt is ze de eerste die eronder gaat. CBL niet, want mede door haar en de reacties daar weer op heb ik op pagina 4 smakelijk kunnen lachen.
Gast- Gast
Kenza schreef:Guattari schreef:@Kenza: jij durft tegen mensen te zeggen dat je ze niet uit kunt staan. Eeeeh, ok... Wat schiet je daarmee op dan? Dat begrijp ik namelijk niet of is het onder het mom 'maak van je hart geen moordkuil'? Vind het zo weinig toevoegen.
Ik hou niet van schijnheilige mensen. Als ik mensen niet mag dan ga ik niet aardig doen.
Waarom voel ik ineens een: Jij accepteert mij maar zoals ik ben, Zo niet rot je maar lekker op type voorbij komen?
Gast- Gast
Een geneerknop, die zou leuk zijn! Ik schaam me namelijk af en toe voor bepaalde reacties.
Discordia- Prater
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...
» Waarom forum jij?