Waarom geen negeerknop op het forum?
+29
Orchidee
Susan
Roza
Jeanette
Steep
Mari
Lousanne
Twellie
Sterre
Minx
Shisha
Burn
Paper Crown
Caribbeanlover
Discordia
Kaboutertje
Lady4
Jasmine
Blond
Elliot
Stuiterbal
Admin
Marin
Arwyn
Bazinga
Sugarfall
VeryCherry
Kowalski
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waarom geen negeerknop op het forum?
Kenza, spit it out girl. Wie is het?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nou ik denk dat ik de rum, kroketten en LSD maar alvast weer uit de kast haal.
Gast- Gast
Fruity schreef:Rood schreef:O help.
Zoek dekking!!!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat zou echt nergens op slaan. Ik neem aan dat je dan ook niet kunt zien wie jou aan het negeren is. Straks heeft het halve forum elkaar op de negeerknop staan. Hoe kun je dan nog discussies voeren. Plus dat je soms iemand inderdaad irritant vindt, lees er dan overheen. Ik neem aan dat je dag niet verpest is wanneer je een reactie van die persoon ziet/leest. En mensen kunnen veranderen. Ik zie best vaak dat er gezegt wordt: Goh, jij bent de afgelopen tijd best veranderd op een positieve manier!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Break Of Day schreef:
haha kan iemand deze even aanpassen in koekjes en thee?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Nou ik denk dat ik de rum, kroketten en LSD maar alvast weer uit de kast haal.
Heerlijke combinatie.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Ik bedoelde het trouwens niet lullig ofzo. Daarom noem ik ook geen namen.
Ik zit namelijk op een ander forum en daar hebben we het wel en het is gewoon heel erg handig.
Ik zit namelijk op een ander forum en daar hebben we het wel en het is gewoon heel erg handig.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Kenza schreef:Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.
Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?
Moi?
Voel je je aangesproken?
Gast- Gast
Tuurlijk niet meidKenza schreef:Ik bedoelde het trouwens niet lullig ofzo. Daarom noem ik ook geen namen.
Gast- Gast
Kenza schreef:Caribbeanlover schreef:Kenza schreef:Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.
Kunnen we geen negeerknop maken? Zodat je van bepaalde mensen de posts niet meer hoeft te lezen?
Moi?
Voel je je aangesproken?
Iedereen voelt zich aangesproken, dommie!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Kenza schreef:Ik bedoelde het trouwens niet lullig ofzo. Daarom noem ik ook geen namen.
Je bedoelt het niet lullig, maar je bent zo suggesties door te zeggen dat je iemand hier wilt kunnen negeren, dat het weer lullig is.
Discordia- Prater
Kenza schreef:Caribbeanlover schreef:Kenza schreef:Waarom is er geen negeerknop op dit forum? Ik kom op dit forum elke dag met plezier, maar elke dag erger ik me aan 1 bepaald persoon. En elke keer als ik haar reacties lees dan voel ik me zo opgefokt.
Moi?
Voel je je aangesproken?
Hm juist, en hiervoor zeg je dat je het niet lullig bedoelt?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Discordia schreef:Kenza schreef:Ik bedoelde het trouwens niet lullig ofzo. Daarom noem ik ook geen namen.
Je bedoelt het niet lullig, maar je bent zo suggesties door te zeggen dat je iemand hier wilt kunnen negeren, dat het weer lullig is.
+1 ik wilde precies hetzelfde typen. Als je het stukje "Ik irriteer me zo erg aan iemand" had weg gelaten was het idd niet lullig nee.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat reageer je stekelig, Kenza. Je zou bijna denken dat er wat achter zit.Kenza schreef:Voel je je aangesproken?Caribbeanlover schreef:Moi?
Gast- Gast
Ik geloof dat Kenza alsnog laat doorschemeren wie ze nou het liefste zou negeren .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dat was op pagina 2 toch al te raden?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Dat was op pagina 2 toch al te raden?
In de openingspost al.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Mijn vraag was serieus. Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was en of meerdere mensen dit wouden.
Mijn vraag was serieus. Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was en of meerdere mensen dit wouden.
Gast- Gast
Áán ergeren en IETS irriteert. Kom op mensen!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Echt? Ook als het iemand is waar je heel zijdelings mee te maken hebt zoals met mensen op dit forum? Dus een collega die je af en toe ziet of iemand die je dagelijks tegenkomt in het OV? Lekker aardig
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Kenza schreef:Ik vind altijd dat hier zo prikkelig wordt gereageerd. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je je aan iemand irriteert? In het echte leven doe je dat toch ook? Dan zeg ik ook dat ik iemand niet kan uitstaan.
Hoeveel is 1+1?
Discordia- Prater
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Waarom forum jij?
» Waarom wel/geen relatietherapie?
» Waarom zit er geen ringtone op...